Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Посібники
Очікувана вартість
1 597 598,00 UAH
UA-2020-03-31-002709-a ● fc315f2831eb441f91b62828b78ca839
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146334 |
Місцезнаходження: | 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г |
Контактна особа: |
Назіна Ірина Леонідівна +380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2020 23:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2020 12:22 |
Очікувана вартість: | 1 597 598,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 47900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22470000-5: Посібники
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5829 шт
Дидактичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська область, м.Харків, згідно дислокації закладів загальної середньої освіти Московського району міста Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 22470000-5 — Посібники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2020 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2020 16:19 |
Зм-ни до ДК ДИДАКТИКА 2020.doc | |
13 квітня 2020 16:19 |
ТД Дидактичні матеріали НУШ 2020 з додатками та проектом договору ЗІ ЗМІНАМИ.doc |
13 квітня 2020 17:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
13 квітня 2020 16:19 |
Зм-ни до ДК ДИДАКТИКА 2020.doc
|
||||
13 квітня 2020 16:19 |
ТД Дидактичні матеріали НУШ 2020 з додатками та проектом договору ЗІ ЗМІНАМИ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 01 квітня 2020 00:14
Дата відповіді: 06 квітня 2020 11:44
Завантажте, будь ласка, тендерну документацію. На разі файли відсутні.
Відповідь: Добого дня. Тендерна документація додана. Дякую.
Відсутня тендерна документація
Дата подання: 03 квітня 2020 09:18
Дата відповіді: 06 квітня 2020 11:44
Доброго дня, для надання тендерної пропозиції необхідна тендерна документація для ознайомлення з предметом закупівлі. Наразі тендерна документація відсутня. Коли ви завантажите тендерну документацію?
Відповідь: Добого дня. Тендерна документація додана. Дякую.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-31-002709-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГІВАСТРІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39735981
Дата подання: 08 квітня 2020 17:29
щодо технічних вимог товару
Шановний Замовнику!
В Додатку №3 до тендерної документації визначена інформація стосовно технічних, якісних, кількісних вимог предмету закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що технічні характеристики демонстраційної моделі механічного годинника настінного містять суперечливі вимоги, а саме: в першому реченні опису зазначено, що матеріал виготовлення пластик або дерево, а далі в описі зазначається про те, що годинниковий циферблат виготовлений з пластику. Просимо внести зміни до тендерної документації та додати вираз "годинниковий циферблат виготовлений з пластику або дерева".
Розгорнути
Згорнути
В Додатку №3 до тендерної документації визначена інформація стосовно технічних, якісних, кількісних вимог предмету закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що технічні характеристики демонстраційної моделі механічного годинника настінного містять суперечливі вимоги, а саме: в першому реченні опису зазначено, що матеріал виготовлення пластик або дерево, а далі в описі зазначається про те, що годинниковий циферблат виготовлений з пластику. Просимо внести зміни до тендерної документації та додати вираз "годинниковий циферблат виготовлений з пластику або дерева".
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 квітня 2020 16:21
Доброго дня. За Вашим зверненням були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-31-002709-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ОЛІЙНИК АЛЬОНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3634903966
Дата подання: 10 квітня 2020 17:33
документи, що підтверджують трудові відносини
В п.2.2. ч.2. Додатку №5 до тендерної документації Замовник визначає, що учасник має надати документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі, а саме трудовий договір (контракт) та/або трудові книжки. Встановивши дану вимогу Замовник звужує коло учасників, обмежуючи його лише тими підприємствами, які мають в штаті водія та експедитора. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до чинного законодавства виконання робіт, надання послуг фізичною особою може здійснюватися як на підставі трудового, так і цивільно-правового договору. Більше того, учасники, як суб'єкти господарювання, що організовують свою діяльність у відповідності до своїх власних потреб, не зобов'язані мати в штаті таку кількість працівників на етапі подання пропозиції, але можуть забезпечити їх наявність на дату укладання договору з замовником. Також, відповідно до ст..32 Конституції України не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди. Встановивши вимогу щодо надання трудових книжок, замовник, звужує коло учасників, обмежуючи його лише тими підприємствами, працівники, яких дали згоду поширення конфіденційної інформації про них. Важаємо, що дії Замовник щодо визначення документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі, порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та один із основних принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та до переліку документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками додати цивільно-правовий договір з формулюванням - трудовий договір (контракт) та/або цивільно-правовий договір та/або трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 цього додатку);
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2020 18:19
Шановний учасник!
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25.12.2015 р. (далі - Закон), замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з пп. 5.2., 5.5., 6.3.5. проекту договору, що викладений у Додатку 4 до тендерної документації, учасник зобов’язаний за свій рахунок, власним транспортом поставити та розвантажити товар до 30 закладів загальної середньої освіти Московського району м. Харкова (далі - заклади освіти).
Умовами тендерної документації встановлені два кваліфікаційні критерії, а саме:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи те, що замовнику потрібно не тільки закупити товар - дидактичні матеріали, а й поставити та розвантажити товар до 30 закладів освіти, було прийнято рішення зазначити у тендерній документації відповідні кваліфікаційні критерії. Законом передбачено, що тільки під час проведення процедури закупівлі, замовник може визначити кваліфікаційні критерії, а учасник підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріїв до моменту проведення аукціону. Після аукціону замовник не має право приймати документи, що надаються учасником.
Відповідно до п. 2.3. Тендерної документації, учасник може самостійно здійснювати перевезення предмету закупівлі або залучати суб’єкта господарювання, який буде здійснювати перевезення вантажів. Замовник, жодним чином не звужує конкуренцію, оскільки будь-який учасник, що планує брати участь у закупівлі може залучити суб’єктів господарювання для перевезення предмету закупівлі.
Відповідно до ст. 16 Закону, передбачено, що учасник повинен підтвердити наявність саме працівників, що мають необхідні знання та досвід. Працівник — особа фізична, яка працює на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фіз. особи, котра використовує найману працю. Тобто фактом підтвердження наявності трудових відносин між роботодавцем та працівником є підписаний трудовий договір (угода) або відповідний зроблений відповідний запис у трудовій книжці. Тобто, законом передбачено, що учасник може підтвердити наявність саме працівників та підтвердженням трудових відносин є виключно наявність відповідного запису у трудовій книжці та/або трудового договору/угоди.
Враховуючи вищезазначене, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25.12.2015 р. (далі - Закон), замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з пп. 5.2., 5.5., 6.3.5. проекту договору, що викладений у Додатку 4 до тендерної документації, учасник зобов’язаний за свій рахунок, власним транспортом поставити та розвантажити товар до 30 закладів загальної середньої освіти Московського району м. Харкова (далі - заклади освіти).
Умовами тендерної документації встановлені два кваліфікаційні критерії, а саме:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи те, що замовнику потрібно не тільки закупити товар - дидактичні матеріали, а й поставити та розвантажити товар до 30 закладів освіти, було прийнято рішення зазначити у тендерній документації відповідні кваліфікаційні критерії. Законом передбачено, що тільки під час проведення процедури закупівлі, замовник може визначити кваліфікаційні критерії, а учасник підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріїв до моменту проведення аукціону. Після аукціону замовник не має право приймати документи, що надаються учасником.
Відповідно до п. 2.3. Тендерної документації, учасник може самостійно здійснювати перевезення предмету закупівлі або залучати суб’єкта господарювання, який буде здійснювати перевезення вантажів. Замовник, жодним чином не звужує конкуренцію, оскільки будь-який учасник, що планує брати участь у закупівлі може залучити суб’єктів господарювання для перевезення предмету закупівлі.
Відповідно до ст. 16 Закону, передбачено, що учасник повинен підтвердити наявність саме працівників, що мають необхідні знання та досвід. Працівник — особа фізична, яка працює на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фіз. особи, котра використовує найману працю. Тобто фактом підтвердження наявності трудових відносин між роботодавцем та працівником є підписаний трудовий договір (угода) або відповідний зроблений відповідний запис у трудовій книжці. Тобто, законом передбачено, що учасник може підтвердити наявність саме працівників та підтвердженням трудових відносин є виключно наявність відповідного запису у трудовій книжці та/або трудового договору/угоди.
Враховуючи вищезазначене, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-03-31-002709-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГІВАСТРІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39735981
Дата подання: 10 квітня 2020 18:32
дискримінаційні вимоги
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ознайомившись із тендерною документацією, ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству та обмежують конкуренцію, а саме "надати документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником транспортних засобів Учаснику права користування автотранспортом, договір про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладений відповідно до вимог чинного законодавства; відомості з ЄДРПОУ Перевізника (для перевізників юридичних осіб); довідка про визначення класифікаційних даних Головного управління статистики щодо перевізника (для перевізників фізичних осіб-підприємців" ніяким чином не впливають на предмет закупівлі, оскільки предметом закупівлі є товар, а не транспортні послуги. До моменту визнання Учасника переможцем і підписання договору в Учасника відсутня необхідність в отриманні транспортних послуг, тому на момент подачі тендерної пропозиції Учасник не зобов'язаний володіти транспортним засобом чи заключати попередні договори на отримання транспортних послуг. Також, вважаємо, що вимога надати Інформаційну довідку про наявність працівників (водіїв, експедиторів транспортних та/або вантажників) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету, медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р", та перелік всіх документів передбачених п. 2.3. Додатку 5 до ТД. Всі вище перелічені вимоги є дискримінаційними по відношенню до учасників, які не мають власного транспорту та не мають попередньо заключних договорів з перевезення, а користуються поштовими службами, службами доставки, які на даний момент не можуть надати інформацію стосовно того, хто саме із водіїв та експедиторів здійснюватиме доставку та відповідно надати всі документи, які вимагаються Замовником. Вимагаємо внести зміни до документації та прибрати вимоги, передбачені пунктом 1(п1.1., п.1.2, п.1.3) та пунктом 2 (п.2.1,п.2.2, п.2.3) додатку 5 до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2020 18:20
Доброго дня.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25.12.2015 р. (далі - Закон), замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з пп. 5.2., 5.5., 6.3.5. проекту договору, що викладений у Додатку 4 до тендерної документації, учасник зобов’язаний за свій рахунок, власним транспортом поставити та розвантажити товар до 30 закладів загальної середньої освіти Московського району м. Харкова (далі - заклади освіти).
Умовами тендерної документації встановлені два кваліфікаційні критерії, а саме:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи те, що замовнику потрібно не тільки закупити товар - дидактичні матеріали, а й поставити та розвантажити товар до 30 закладів освіти, було прийнято рішення зазначити у тендерній документації відповідні кваліфікаційні критерії. Законом передбачено, що тільки під час проведення процедури закупівлі, замовник може визначити кваліфікаційні критерії, а учасник підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріїв до моменту проведення аукціону. Після аукціону замовник не має право приймати документи, що надаються учасником.
Учасник має п’ятнадцять календарних днів для підготовки тендерної пропозиції. Та має достатньо час для укладення договору з відповідним перевізниками для постачання товару, у разі отримання повідомлення про намір укласти договір та підписання договору.
Замовник може перевірити відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме наявності відповідно матеріально-технічної бази та наявності працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід, тільки під час проведення закупівлі. Замовником встановлені зазначені критерії, з метою підтвердження наявності необхідної матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні та досвід, що необхідні для постачання, завантаження-розвантаження товару до 30 закладів загальної середньої освіти Московського району м. Харкова.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25.12.2015 р. (далі - Закон), замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з пп. 5.2., 5.5., 6.3.5. проекту договору, що викладений у Додатку 4 до тендерної документації, учасник зобов’язаний за свій рахунок, власним транспортом поставити та розвантажити товар до 30 закладів загальної середньої освіти Московського району м. Харкова (далі - заклади освіти).
Умовами тендерної документації встановлені два кваліфікаційні критерії, а саме:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи те, що замовнику потрібно не тільки закупити товар - дидактичні матеріали, а й поставити та розвантажити товар до 30 закладів освіти, було прийнято рішення зазначити у тендерній документації відповідні кваліфікаційні критерії. Законом передбачено, що тільки під час проведення процедури закупівлі, замовник може визначити кваліфікаційні критерії, а учасник підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріїв до моменту проведення аукціону. Після аукціону замовник не має право приймати документи, що надаються учасником.
Учасник має п’ятнадцять календарних днів для підготовки тендерної пропозиції. Та має достатньо час для укладення договору з відповідним перевізниками для постачання товару, у разі отримання повідомлення про намір укласти договір та підписання договору.
Замовник може перевірити відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме наявності відповідно матеріально-технічної бази та наявності працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід, тільки під час проведення закупівлі. Замовником встановлені зазначені критерії, з метою підтвердження наявності необхідної матеріально-технічної бази та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні та досвід, що необхідні для постачання, завантаження-розвантаження товару до 30 закладів загальної середньої освіти Московського району м. Харкова.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Гончаренко Яна Вікторівна |
1 596 711,00
UAH з ПДВ
|
1 596 711,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна |
1 597 500,00
UAH з ПДВ
|
1 597 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Гончаренко Яна Вікторівна #3098315002 |
Рішення скасоване |
1 596 711,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 16:43
|
Фізична особа-підприємець Гончаренко Яна Вікторівна #3098315002 |
Переможець |
1 596 711,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2020 18:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2020 14:44
|
ДУ 8 ДИДАКТИКА.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2020 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2020 14:39
|
ДУ 7 ПОСІБНИКИ.jpg | зміни до договору |
20 жовтня 2020 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2020 17:33
|
ДУ 6 ДІДАКТІКА.jpg | зміни до договору |
05 жовтня 2020 17:27
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2020 10:01
|
ДУ 5 дидактика НУШ.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2020 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2020 15:40
|
ДУ 4 НУШ подовження строку дидактика.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2020 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2020 16:57
|
ДУ 3 ПОСІБНИКИ НУШ 1.pdf | зміни до договору |
24 червня 2020 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2020 13:01
|
ДУ 3 ПОСІБНИКИ НУШ.pdf | зміни до договору |
24 червня 2020 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2020 10:01
|
ДУ 2 ПЛСІБНИКИ НУШ.pdf | зміни до договору |
23 червня 2020 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2020 17:21
|
ДУ 1 посібники НУШ.pdf | зміни до договору |
17 червня 2020 17:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2020 16:19
|
Договір посібники НУШ.pdf | укладений |
17 червня 2020 16:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись ч.1 п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (за редакцією до 19.04.2020р), відповідно до п.10.2. Договору за взаємною згодою сторін внести зміни до пунктів 1.2, 3.1., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Кількість товару – 5742 штук. 3.1. Загальна ціна цього Договору становить 1 450 638,00 грн. (Один мільйон чотириста п’ятдесят тисяч шістсот тридцять вісім грн. 00 коп.). без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п.10.2. Договору за взаємною згодою сторін скасувати додаткову угоду № 1 від 17.06.2020 р. 2. Керуючись ч.1 п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (за редакцією до 19.04.2020р), відповідно до п.10.2. Договору за взаємною згодою сторін внести зміни до пунктів 1.2, 3.1., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Кількість товару – 5772 штук. 3.1. Загальна ціна цього Договору становить 1 451 361,00 грн. (Один мільйон чотириста п’ятдесят одна тисяча триста шістдесят одна грн. 00 коп.). без ПДВ. 3. Специфікація у оновленій редакції додається (Додаток 1). 4. Всі інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п. 11.3. Договору за взаємною згодою сторін викласти додаткову угоду № 2 від 22.06.2020 в наступній редакції: «1. Керуючись п. 11.3. Договору за взаємною згодою сторін скасувати додаткову угоду № 1 від 17.06.2020 р. 2. Керуючись ч.1 п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (за редакцією до 19.04.2020р), відповідно до п.10.2. Договору за взаємною згодою сторін внести зміни до пунктів 1.2, 3.1., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Кількість товару – 5772 штук. 3.1. Загальна ціна цього Договору становить 1 451 361,00 грн. (Один мільйон чотириста п’ятдесят одна тисяча триста шістдесят одна грн. 00 коп.). без ПДВ. 3. Специфікація у оновленій редакції додається (Додаток 1). 4. Всі інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 170 від 17.06.2020 р і діє до 31.12.2020 року. 6. Ця додаткова угода складена у двох екземплярах, які мають однакову юридичну силу.» 2. Керуючись п. 11.3. Договору за взаємною згодою сторін викласти п. 5.2. Договору в наступній редакції: «5.2. Місце поставки товару: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, згідно дислокації закладів загальної середньої освіти Московського району міста Харкова (Додаток № 2 до Договору).» 3. Всі інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 170 від 17.06.2020 р і діє до 31.12.2020 року. 5. Ця додаткова угода складена у двох екземплярах, які мають однакову юридичну силу.» |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п. 11.3. Договору за взаємною згодою сторін викласти додаткову угоду № 2 від 22.06.2020 в наступній редакції: «1. Керуючись п. 11.3. Договору за взаємною згодою сторін скасувати додаткову угоду № 1 від 17.06.2020 р. 2. Керуючись ч.1 п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (за редакцією до 19.04.2020р), відповідно до п.11.3. Договору за взаємною згодою сторін внести зміни до пунктів 1.2, 3.1., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Кількість товару – 5772 штук. 3.1. Загальна ціна цього Договору становить 1 451 361,00 грн. (Один мільйон чотириста п’ятдесят одна тисяча триста шістдесят одна грн. 00 коп.). без ПДВ. 3. Специфікація у оновленій редакції додається (Додаток 1). 4. Всі інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 170 від 17.06.2020 р і діє до 31.12.2020 року. 6. Ця додаткова угода складена у двох екземплярах, які мають однакову юридичну силу.» 2. Керуючись п. 11.3. Договору за взаємною згодою сторін викласти п. 5.2. Договору в наступній редакції: «5.2. Місце поставки товару: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, згідно дислокації закладів загальної середньої освіти Московського району міста Харкова (Додаток № 2 до Договору).» 3. Всі інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 170 від 17.06.2020 р і діє до 31.12.2020 року. 5. Ця додаткова угода складена у двох екземплярах, які мають однакову юридичну силу.» |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «1. Керуючись ч.1 п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (за редакцією до 19.04.2020р), відповідно до п. 11.3. Договору за взаємною згодою сторін внести зміни до пункту 1.4. Договору, викласти в наступній редакції: 5.1. Строк поставки товару: до 31 серпня 2020 року». Всі інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись ч.1 п.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (за редакцією до 19.04.2020) відповідно до 11.3. Договору за взаємною згодою сторін внести зміни до п.1.2., 3.1., Додатку 1 до Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Кількість товару – 5685 штук. 3.1. Загальна ціна цього Договору становить 1 312 422,00 грн. (Один мільйон триста дванадцять тисяч чотириста двадцять дві грн. 00 коп.). без ПДВ. 2. Керуючись п. 11.3. Договору за взаємною згодою сторін внести зміни до п.5.1. та викласти його в наступній редакції: «Термін поставки товару до 30.09.2020 року.» |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п. 11.3. Договору за взаємною згодою сторін внести зміни до п.5.1. та викласти його в наступній редакції: «Термін поставки товару до 30.10.2020 року.» |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п.10.2. Договору за взаємною згодою сторін для приведення назв дидактичних матеріалів до типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого наказом Мінистерства освіти і науки України від 07.02.2020 № 143, викласти Додаток 1 до Договору в наступній редакції; СПЕЦИФІКАЦІЯ № з/п Найменування товару (дидактичні матеріали) Вид товару Кількість товарів (комплектів/наборів), штук Ціна за комплект/набор (грн., без ПДВ) Загальна вартість (грн., без ПДВ) 1. Музичні інструменти (дитячі) Набор 30 2 550,00 76 500,00 2 Прилади і пристосування (Набір для вивчення часток і дробів; танграм» Комплект 87 1 105,00 96 135,00 3 Модель демонстраційного механічного годинника Модель 87 1 998,00 173 826,00 4 Світловідбівні жилети для дітей Шт. 2610 102 266 220,00 5 Контейнер для роздаткового матеріалу Шт. 2610 120 313 200,00 6 Телурій (модель Сонце-Земля-Місяць) Шт. 87 1 800,00 156 600,00 7 Терези демонстраційні з набором важелів Комплект 87 1 993,00 173 391,00 8 Килимок-конструктор з пазлів Комплект 87 650 56 550,00 9 Разом: 5685 1 312 422,00 |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п.11.3. Договору за взаємною згодою сторін для приведення назв дидактичних матеріалів до типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого наказом Мінистерства освіти і науки України від 07.02.2020 № 143, викласти Додаток 1, Додаток 3 до Договору в новій редакції (додається). 2. Керуючись п.11.3. Договору за взаємною згодою сторін внести зміни до п 5.1. та викласти його в наступній редакції: «5.1. Термін поставки товару: до 30 листопада 2020 року.» |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |