Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продуктові набори для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб
Очікувана вартість
76 000 000,00 UAH
UA-2023-12-08-020970-a ● fc18b2b633d547e0a6a5e48a389c0880
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04052784 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70 |
Контактна особа: |
Меленець Радислав Сергійович +380970117030 radislav.melenets@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2023 20:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2023 12:14 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2023 12:14 |
Очікувана вартість: | 76 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 380 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160000 набір
Продуктові набори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01000, Україна, Київська область, територія Київської області, (відповідно до заявки замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 15897300-5 — Продуктові набори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2023 21:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2023 20:51 |
Проект договору.docx | |
08 грудня 2023 20:51 |
Технічна специфікація.docx | |
08 грудня 2023 20:51 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-12-08-020970-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 09 грудня 2023 14:35
terms
Words "У випадку відсутності потреби в товарі Покупець має право відмовитись від постачання на будь якому етапі виконання договору." must be excluded. So, seller shall collect goods, pack and move to Ukraine and you will say "no need"??? Did you fall from the tree head down? Or maybe you have no experience? Or it is a simply sabotage and corruption?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2023 23:14
Доброго дня, шановний учаснику/потенційний учаснику!
Предметом даної закупівлі є Продуктові набори для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб, тобто закупівля розрахована на певну категорію населення та має певний проміжок часу. Обидві умови є змінними, тому під час виконання договору можуть настати об’єктивні обставини за для відсутності потреби у подальшому постачанні товару. Статтею 188 Господарського кодексу ч.1. встановлено імперативну норму - «Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором». Тому, щоб не витрачати бюджетні кошти, у разі відсутності подальшої потреби у закупівлі товару, Замовник встановлює дану вимогу в тендерній документації, з подальшим відображенням її у тексті Договору. Окрім того просимо Вас ознайомитись та дотримуватись принципів взаємоповаги, які викладені в листі МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №3301-04_47784-06 від 15.11.2019. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Предметом даної закупівлі є Продуктові набори для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб, тобто закупівля розрахована на певну категорію населення та має певний проміжок часу. Обидві умови є змінними, тому під час виконання договору можуть настати об’єктивні обставини за для відсутності потреби у подальшому постачанні товару. Статтею 188 Господарського кодексу ч.1. встановлено імперативну норму - «Зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором». Тому, щоб не витрачати бюджетні кошти, у разі відсутності подальшої потреби у закупівлі товару, Замовник встановлює дану вимогу в тендерній документації, з подальшим відображенням її у тексті Договору. Окрім того просимо Вас ознайомитись та дотримуватись принципів взаємоповаги, які викладені в листі МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №3301-04_47784-06 від 15.11.2019. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Номер вимоги: UA-2023-12-08-020970-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ГУРЕЙ АЛІНА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2855416645
Дата подання: 11 грудня 2023 16:04
щодо фін спроможності
відповідно до вимог ТД передбачено: Фінансова спроможність учасника закупівлі повинна бути не менше ніж 20 000 000 грн. На підтвердження фінансової спроможності учасник надає в складі тендерної пропозиції фінансову звітність (баланс та звіт про фінансові результати за 2022 рік та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом). Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи. У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти." Шановний Замовнику, це незконно вимагати від учасників фінансову звітність за 2022 рік, коли в Україні розпочалася та тривала активна фаза воєнних дій, фінансову спроможність у розмірі 20 млн гривень. Просимо зменшити до 8 000 000, чим забезпечити конкуренцій у закупівлі. Крім цього, повідомляємо, що у разі зухвалого ігнорування вимоги, дана закупівля стане об'єктом контролю правоохоронних органів та ЗМІ. Разом до ПЕРЕМОГИ!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 грудня 2023 23:04
Доброго дня, шановний учаснику/потенційний учаснику!
Згідно абзацу 6 та 7 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: «У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством»
Стаття 16. ЗУ «Про Публічні закупівлі» визначає:
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
В даному випадку очікувана вартість предмета закупівлі 76 000 000 грн., а згідно тендерної документації - Фінансова спроможність учасника закупівлі повинна бути не менше ніж 20 000 000 грн., тому Замовник діє в межах чинного законодавства.
Даний критерій потрібен для того, щоб підтвердити фінансову спроможність Учасника виконати договірні зобов’язання і ніяк не обмежує коло потенційних учасників.
Окрім того просимо Вас ознайомитись та дотримуватись принципів взаємоповаги, які викладені в листі МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №3301-04_47784-06 від 15.11.2019. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Згідно абзацу 6 та 7 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: «У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством»
Стаття 16. ЗУ «Про Публічні закупівлі» визначає:
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
В даному випадку очікувана вартість предмета закупівлі 76 000 000 грн., а згідно тендерної документації - Фінансова спроможність учасника закупівлі повинна бути не менше ніж 20 000 000 грн., тому Замовник діє в межах чинного законодавства.
Даний критерій потрібен для того, щоб підтвердити фінансову спроможність Учасника виконати договірні зобов’язання і ніяк не обмежує коло потенційних учасників.
Окрім того просимо Вас ознайомитись та дотримуватись принципів взаємоповаги, які викладені в листі МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №3301-04_47784-06 від 15.11.2019. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Номер вимоги: UA-2023-12-08-020970-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ГУРЕЙ АЛІНА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2855416645
Дата подання: 11 грудня 2023 16:08
щодо акту
Відповідно до вимог ТД передбачено: Скановану копію з оригіналу/або скановану копію акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві Учасника (згідно Наказу Міністерства економіки України № 143-22 від 21.01.2022 року). Доводимо до Вашого відома, що Держпродспоживслужба інформує, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду. Це означає, що на теперішній час Держпродспоживслужбі та її територіальним органам заборонено проводити планові та позапланові заходи державного нагляду (контролю) у сфері додержання законодавства про захист прав споживачів (дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти). Керуючись вищевикладеним та Законом Про публічні закупівлі, вимагаємо видалити дану вимогу з ТД, адже учасники не мають можливості наразі отримати дані Акти. КРІМ ЦЬОГО, ДАНІ АКТИ НЕ Є ТАКИМИ, БЕЗ ЯКИХ НЕМОЖЛИВО ЗДІЙСНЮВАТИ ДІЯЛЬНІСТЬ В СФЕРІ РЕАЛІЗАЦІЇ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ. У випадку невнесення змін в ТД в строк для оскарження (до 15 год 12.12.23), дана вимога буде оскаржена в АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2023 23:05
Доброго дня, шановний учаснику/потенційний учаснику!
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду, але існують виключення, передбачені чинним законодавством України. Зокрема ст..6 ЗУ «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» передбачено можливість здійснення позапланових заходів зі здійснення державного нагляду (контролю). ч 1. ст.6 Закону – «Підставами для здійснення позапланових заходів є: подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням».
Оскільки предметом даної закупівлі є Продуктові набори для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб, тобто продукти харчування, що входять до складу продуктового набору, безпосередньо призначені для споживання людиною, то дуже важливо, щоб умови виготовлення та/або зберігання відповідали санітарним нормам та іншим вимогам законодавства. Перевірка санітарних умов на господарюючому суб’єкті органом державного контролю, є найкращим свідченням відповідності таких умов встановленим нормам. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» на період воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду, але існують виключення, передбачені чинним законодавством України. Зокрема ст..6 ЗУ «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» передбачено можливість здійснення позапланових заходів зі здійснення державного нагляду (контролю). ч 1. ст.6 Закону – «Підставами для здійснення позапланових заходів є: подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням».
Оскільки предметом даної закупівлі є Продуктові набори для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб, тобто продукти харчування, що входять до складу продуктового набору, безпосередньо призначені для споживання людиною, то дуже важливо, щоб умови виготовлення та/або зберігання відповідали санітарним нормам та іншим вимогам законодавства. Перевірка санітарних умов на господарюючому суб’єкті органом державного контролю, є найкращим свідченням відповідності таких умов встановленим нормам. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2023 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" |
69 600 000,00
UAH з ПДВ
|
69 220 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН" |
72 998 400,00
UAH з ПДВ
|
69 598 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" |
73 708 800,00
UAH з ПДВ
|
70 003 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" |
75 206 400,00
UAH з ПДВ
|
74 342 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" #20423276 |
Відхилено |
69 220 000,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2023 23:34
|
ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН" #41629320 |
Відхилено |
69 598 998,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2023 23:35
|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" #35601826 |
Відхилено |
70 003 200,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2023 23:37
|
ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" #45122822 |
Відхилено |
74 342 400,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2023 23:40
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій