Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04054346 |
Вебсайт: | http://www.mvk.if.ua |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21 |
Контактна особа: |
Кіщук Макарій Миколайович 380342551890 ten.mvk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2022 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 07 липня 2022 12:57 |
Очікувана вартість: | 4 480 891,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 404,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2022 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2022 14:31 |
перелік змін до ТД.docx | |
24 червня 2022 14:31 |
Нова редакція. Тендерна документація, проєкт договору, додатки.docx |
24 червня 2022 14:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 червня 2022 14:31 |
перелік змін до ТД.docx
|
|||||||||
24 червня 2022 14:31 |
Нова редакція. Тендерна документація, проєкт договору, додатки.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимога
Ми, МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІДЕР», як учасник процедури відкритих торгів, предмет закупівлі ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт відділення альтернативної терапії Івано-Франківської дитячої клінічної лікарні по вул. Чорновола, 44, корпус А в м. Івано-Франківську в рамках реалізації Проекту "Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську" (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020, ідентифікатор закупівлі процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-06-03-002121-a, користуючись правом встановленим ЗУ «Про публічні закупівлі», подаємо Вимогу щодо неправомірно прийнятого рішення Замовника згідно протоколу №70 від 13.07.2022, яким визнано учасника ТОВ «Лідер- Плюс» переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір.
Вважаємо, що уповноваженою особою під час кваліфікації та оцінки поданої пропозиції учасника ТОВ «Лідер- Плюс» було не враховано наступне та пропозиція даного учасника підлягала відхиленню:
Відповідно до Додаток 4 до тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» п. 6 передбачалось:
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає розрахунок договірної ціни до якої мають бути надані, наведені нижче, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни:
▪ Договірна ціна на правах зведеного кошторисного розрахунку;
▪ Локальні кошториси з розрахунком договірної ціни;
▪ Підсумкові відомості ресурсів до кожного локального кошторису з розрахунком договірної ціни;
▪ Розрахунок вартості матеріальних ресурсів до кожного локального кошторису з розрахунком договірної ціни;
▪ Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів;
▪ Розрахунок загально-виробничих витрат;
▪ Розрахунок адміністративних витрат;
▪ Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки).
▪ Графік виконання робіт
▪ Проект договору з додатками, передбаченими в проекті договору
Згідно з Проєктом договору про закупівлю, що викладений в додатку 6 пп.14.14. Невід’ємною частиною договору є:
Додаток 1 - договірна ціна та кошторисна документація (зведений кошторисний розрахунок вартості, локальні кошториси, підсумкові відомості ресурсів, розрахунок заробітної плати, розрахунок вартості матеріальних ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок адміністративних витрат, розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки).
Додаток 2 - календарний план виконання робіт.
1. Участик ТОВ «Лідер- Плюс» у складі своєї пропозиції не надав у складі кошторисної документації розрахунок заробітньої плати, що формується відповідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», надавши лише інформаційну довідку №2/10 від 04.07.2022, що не являється самим розрахунком заробітньої плати, а тільки містить інформацію щодо планованої заробітньої плати, яка застосовуватиметься.
▪ Участик ТОВ «Лідер- Плюс» у складі пропозиції не надав графік виконання робіт, що передбачений Додаток 4 до тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» п. 6.Учасник надав документ Графік виконання робіт (календарний план виконання робіт). Якщо вважати, що даний документ це календарний план виконання робіт, що є додатком 2 до проекту договору, то він не відповідає наказу Міністерсва регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009. умовами тендерної документації передбачались два різних документа : календарний план виконання робіт та графік виконання робіт.
Враховуючи вищезазначене, учасник — ТОВ «Лідер- Плюс» " не виконав вимоги тендерної документації, встановлені замовником, відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону» та підлягає відхиленню.
У разі відхилення нашої Вимоги, відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ми змушені будемо подати СКАРГУ в Антимонопольний комітет та до правоохоронних органів.
Відповідно до статті 175 Цивільного процесуального кодексу України, ми змушенні будемо подати позовну заяву до суду відповідної інстанції для захисту наших законних прав та інтересів.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про кваліфікацію переможцем ТОВ «Лідер- Плюс» " по предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт відділення альтернативної терапії Івано-Франківської дитячої клінічної лікарні по вул. Чорновола, 44, корпус А в м. Івано-Франківську в рамках реалізації Проекту "Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську" (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020, ідентифікатор закупівлі процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-06-03-002121-a.
2. Перейти до кваліфікації пропозиції наступного учасника торгів.
3. Завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку.
Керуючись Законом України “Про публічні закупівлі” (далі Закон) за результатами проведеного електронного аукціону було визначено найбільш економічно вигідну пропозицію , а саме - ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС. Відповідно до ст. 29 Закону за результатами детального розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС не було виявлено невідповідностей щодо тендерної документації та Закону, учасником ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС відповідно до вимог тендерної документації замовника та Закону наданий вичерпний перелік документів, який вимагався.
Ми, Приватне підприємство «ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ», як учасник процедури відкритих торгів, предмет закупівлі ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт відділення альтернативної терапії Івано-Франківської дитячої клінічної лікарні по вул. Чорновола, 44, корпус А в м. Івано-Франківську в рамках реалізації Проекту «Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську» (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020, ідентифікатор закупівлі процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-06-03-002121-a, користуючись правом встановленим Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), подаємо Вимогу щодо неправомірно прийнятого рішення Замовника згідно протоколу №70 від 13.07.2022, яким визнано учасника ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір.
Вважаємо, що уповноваженою особою під час кваліфікації та оцінки поданої пропозиції учасника ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» було не враховано наступне:
Згідно абз.1 п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію), наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону.
Відповідно до абз.1 п.7 Розділу ІІІ Тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону, з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Згідно Додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація (завдання)*» роботи виконуються відповідно до діючих стандартів України та будівельних норм, а також у відповідності до даного технічного завдання Замовника (Додаток 3 - Технічне завдання (обсяги робіт) у строки, передбачені договором та тендерною документацією Замовника. Клас наслідків СС2.
Також, згідно відомості обсягів робіт, що закуповуються по об’єкту (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено зокрема:
- виконання робіт із улаштування покрівлі (розділ 5 Покрівлі), у т.ч. розбирання покриттів покрівлі (п.118.), утеплення покриттів плитами із мінеральної вати або перліту на бітумній мастиці в один шар (п.123), улаштування покриття з рулонних матеріалів насухо без промазування кромок (п.130), ґрунтування металевих поверхонь за один раз грунтовкою ГФ-021 (п.143)
- встановлення пасажирського ліфта в/п 1275 кг на 3 зупинки тощо.
Відтак, враховуючи зазначене, передбачається виконання робіт на висоті понад 1,3 метра, монтаж, демонтаж, налагодження устатковання підвищеної небезпеки (ліфтів), нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо), застосування мастик на бітумній основі, що у свою чергу, є роботами підвищеної небезпеки , які виконуються на підставі дозволу та декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ( згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 року №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеною небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»).
Відповідно до пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» Учасник подає : «Сканкопію Ліцензії (дозволу, чи будь-якого іншого документу дозвільного характеру) з додатками (чинну на строк виконання робіт), виданої уповноваженим органом, учасника торгів, яка дозволяє виконання робіт, пов'язаних з капітальним ремонтом об'єкта та класу наслідків (відповідальності) СС2 (довільної форми із зазначенням та посиланням на інтернет-ресурс, на якому знаходиться відповідна електронна ліцензія. У разі, якщо чинне законодавство не потребує на такий вид діяльності ліцензії (дозволу, чи будь-якого іншого документу дозвільного характеру), Учасник подає довідку довільної форми із зазначенням про таке із посиланням на чітку норму чинного законодавства.
Згідно п.9 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Роз’яснення щодо здійснення капітального ремонту ліфтів наведено в листі Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 17.06.2015 р. № 8/15-284-15 (ср. 025069200). Як зазначено у цьому листі, виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції ліфтів має здійснюватися відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 р. № 3038-VI, інших нормативно-правових актів та нормативних документів, що діють у галузі будівництва та ДБН А.2.2-3-2014. Відповідно до ДБН А.2.2-3-2014 капітальний ремонт — це сукупність робіт на об’єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення його експлуатаційних показників, а також благоустрій території. Відповідно до п. 7.2.1. Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затв. Наказом Держгірпромнагляду №190 від 01.09.2008 року, монтаж, налагодження, ремонт, реконструкцію, модернізацію ліфтів повинні виконувати суб`єкти господарювання, які отримали дозвіл відповідно до вимог НПАОП 0.00-4.05-2003.
У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС», якого обрано переможцем закупівлі, тільки надав ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, видану Держархбудінспекцією наказ №43-Л від 25.07.2018 р. , р/н 2013053242. Інших дозвільних документів (дозволів на роботи підвищеної небезпеки, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці), а також довідки із обґрунтуванням причин їх ненадання не було долучено у складі пропозиції учасника ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС».
Згідно абз.2 п.7 Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція учасника, розрахована на підставі відомостей про склад та обсяги робіт, що закуповуються, повинна включати розрахунок ціни тендерної пропозиції (локальних кошторисів з розрахунком договірної ціни) виконаний відповідно Розділу 5 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Абз.15 п.7 Розділу ІІІ Тендерної документації вказано, що ціна має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Згідно п. 21 Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна або тверда. Договірна ціна вважається твердою, якщо інше не встановлено договором. У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Договірна ціна у цьому випадку повинна відповідати ціні, зазначеній у тендерній пропозиції підрядника, визнаного переможцем торгів (тендеру).
Зазначимо , що у складі тендерній документації замовника чітко не вказано виду договірної ціни.
Разом з тим, у п.2.3 Проекту договору (Додаток 6 до тендерної документації), згадується тверда ціна: 2.3. Якщо під час будівництва виникла потреба у виконанні додаткових робіт, не врахованих проектною документацією, забезпечення якої покладено на Замовника, і у зв'язку з цим у відповідному підвищенні твердої договірної ціни, Підрядник зобов'язаний протягом 2-х (двох) днів повідомити Замовника про обставини, що призвели до виконання таких робіт та подати Замовнику пропозиції з відповідними розрахунками, тоді як у комерційній пропозиції, наданої учасником ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» згідно додатку №10 до тендерної документації підтверджено змогу та гарантування виконати роботи за динамічною ціною.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі абз.2 ч.2 ст. 22 Закону.
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про кваліфікацію переможцем ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» по предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт відділення альтернативної терапії Івано-Франківської дитячої клінічної лікарні по вул. Чорновола, 44, корпус А в м. Івано-Франківську в рамках реалізації Проекту «Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську» (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020, ідентифікатор закупівлі процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-06-03-002121-a.
2. Відмінити закупівлю UA-2022-06-03-002121-a на підставі п.2.ч.1 ст.32 Закону.
У разі ігнорування даної вимоги, будемо змушені звертатися за захистом своїх законних прав та інтересів до органу оскарження.
Згідно Тендерної документації замовника не зазначалося вимог щодо робіт із підвищеної небезпеки, як ви це згадуєте у своїй вимозі. Натомість Замовником згідно Додатоку 4 до тендерної документації вимагалося: сканкопію Ліцензії (дозволу, чи будь-якого іншого документу дозвільного характеру) з додатками (чинну на строк виконання робіт), виданої уповноваженим органом, учасника торгів, яка дозволяє виконання робіт, пов'язаних з капітальним ремонтом об'єкта та класу наслідків (відповідальності) СС2 (довільної форми із зазначенням та посиланням на інтернет-ресурс, на якому знаходиться відповідна електронна ліцензія. У разі, якщо чинне законодавство не потребує на такий вид діяльності ліцензії (дозволу, чи будь-якого іншого документу дозвільного характеру), Учасник подає довідку довільної форми із зазначенням про таке із посиланням на чітку норму чинного законодавства. Учасником ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС було подано відповідно до Закону підтверджуючі документи у складі своєї пропозиції.
Щодо решти зауважень які зазначені у вашій вимозі Замовник повідомляє, що відповідно до ст. 29 Закону за результатами детального розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС не було виявлено невідповідностей щодо тендерної документації та Закону, учасником ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС був наданий вичерпний перелік документів, який вимагався замовником.
Ми, Приватне підприємство «ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ», як учасник процедури відкритих торгів, предмет закупівлі ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт відділення альтернативної терапії Івано-Франківської дитячої клінічної лікарні по вул. Чорновола, 44, корпус А в м. Івано-Франківську в рамках реалізації Проекту «Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську» (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020, ідентифікатор закупівлі процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-06-03-002121-a, користуючись правом встановленим Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), 14.07.2022 року через авторизований електронний майданчик подав Вимогу щодо неправомірно прийнятого рішення Замовника згідно протоколу №70 від 13.07.2022, яким визнано учасника ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір.
19.07.2022 року одержано відповідь Замовника, яка є неповною та необґрунтованою у частині всіх зауважень.
Користуючись правом, встановленим Законом України «Про публічні закупівлі» подаємо повторно Вимогу щодо неправомірно прийнятого рішення Замовника згідно протоколу №70 від 13.07.2022, яким визнано учасника ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір.
Вважаємо, що уповноваженою особою під час кваліфікації та оцінки поданої пропозиції учасника ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» було не враховано наступне.
Згідно абз.2 п.7 Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція учасника, розрахована на підставі відомостей про склад та обсяги робіт, що закуповуються, повинна включати розрахунок ціни тендерної пропозиції (локальних кошторисів з розрахунком договірної ціни) виконаний відповідно Розділу 5 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Абз.15 п.7 Розділу ІІІ Тендерної документації вказано, що ціна має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
Згідно п. 21 Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна або тверда. Договірна ціна вважається твердою, якщо інше не встановлено договором. У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Договірна ціна у цьому випадку повинна відповідати ціні, зазначеній у тендерній пропозиції підрядника, визнаного переможцем торгів (тендеру).
Зазначимо , що у складі тендерній документації замовника чітко не вказано виду договірної ціни.
Разом з тим, у п.2.3 Проекту договору (Додаток 6 до тендерної документації), згадується тверда ціна: 2.3. Якщо під час будівництва виникла потреба у виконанні додаткових робіт, не врахованих проектною документацією, забезпечення якої покладено на Замовника, і у зв'язку з цим у відповідному підвищенні твердої договірної ціни, Підрядник зобов'язаний протягом 2-х (двох) днів повідомити Замовника про обставини, що призвели до виконання таких робіт та подати Замовнику пропозиції з відповідними розрахунками.
Також, згідно умов тендерної документації учасник ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» надав проект договору про закупівлю (відповідно до додатку 6 до Оголошення) з приміткою на кожній сторінці «Згідні з проектом договору», підписом кожної сторінки та печаткою, чим засвідчив згоду з істотними умовами договору. Більше того, згідно ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених Законом.
Натомість, всупереч зазначеному, у свої комерційній пропозиції учасник ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» підтверджує змогу та гарантує виконати роботи за динамічною ціною.
Також, згідно п. 24 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затв. Постановою КМУ від 1 серпня 2005 р. № 668, тверда договірна ціна може коригуватися тільки за взаємною згодою сторін. У разі підвищення підрядником твердої договірної ціни, не передбаченого договором підряду, всі пов’язані з цим витрати, якщо інше не встановлено законом, несе підрядник. При динамічній ціні , а також порядок її коригування в процесі виконання робіт , можуть змінюватись в міру їх виконання, що може потягти додаткові витрати замовника, та у свою чергу суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності, визначеному ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі абз.1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» по предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт відділення альтернативної терапії Івано-Франківської дитячої клінічної лікарні по вул. Чорновола, 44, корпус А в м. Івано-Франківську в рамках реалізації Проекту «Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську» (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020, ідентифікатор закупівлі процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-06-03-002121-a.
2. Під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, дотримуватись принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
У випадку ігнорування та неправомірних дій будемо змушені звернутись за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів до Антимонопольного комітету України.
Звернення до Держаудитслужби
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-25-000002 ● bfb64c73f36c437b8f364efde69a07b2
- Статус: завершено ● Дата: 16 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2022 09:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.07.2022 №37-З
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.07.2022 №37-З
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2022-06-03-002121-a 03.06.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-28 15:41:58
запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт відділення альтернативної терапії Івано-Франківської дитячої клінічної лікарні по вул. Чорновола, 44, корпус А в м. Івано-Франківську в рамках реалізації Проекту "Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську" (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-06-03-002121-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чому учасником ТОВ Лідер-Плюс у тендерній пропозиції не надано дозволу, чи декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, чи будь-якого іншого документу дозвільного характеру при виконанні робіт «Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт відділення альтернативної терапії Івано-Франківської дитячої клінічної лікарні по вул. Чорновола, 44, корпус А в м. Івано-Франківську в рамках реалізації Проекту "Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську" (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020»?
2. Чому Замовником у тендерній документації чітко не вказано виду договірної ціни?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-02 17:08:45
Пояснення на запит
Добрий день. Надаю Вам наступні пояснення щодо закупівлі: ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт відділення альтернативної терапії Івано-Франківської дитячої клінічної лікарні по вул. Чорновола, 44, корпус А в м. Івано-Франківську в рамках реалізації Проекту "Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську" (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020. Згідно Тендерної документації замовника не зазначалося вимог щодо робіт із підвищеної небезпеки. Натомість Замовником згідно Додатоку 4 до тендерної документації вимагалося: сканкопію Ліцензії (дозволу, чи будь-якого іншого документу дозвільного характеру) з додатками (чинну на строк виконання робіт), виданої уповноваженим органом, учасника торгів, яка дозволяє виконання робіт, пов'язаних з капітальним ремонтом об'єкта та класу наслідків (відповідальності) СС2 (довільної форми із зазначенням та посиланням на інтернет-ресурс, на якому знаходиться відповідна електронна ліцензія. У разі, якщо чинне законодавство не потребує на такий вид діяльності ліцензії (дозволу, чи будь-якого іншого документу дозвільного характеру), Учасник подає довідку довільної форми із зазначенням про таке із посиланням на чітку норму чинного законодавства. Учасником ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС було подано відповідно до Закону підтверджуючі документи у складі своєї пропозиції.
Замовником не було вказано конкретний вид ціни згідно тендерної документації закупівлі: ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт відділення альтернативної терапії Івано-Франківської дитячої клінічної лікарні по вул. Чорновола, 44, корпус А в м. Івано-Франківську в рамках реалізації Проекту "Альтера - Альтернативні терапії у Марамуреші та Івано-Франківську" (Грантовий контракт 1HARD/4.1/37), який співфінансується за підтримки Європейського Союзу в рамках Спільної операційної програми Румунія-Україна 2014-2020, відповідно ціна вважається в такому випадку твердою.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 липня 2022 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС |
3 979 031,00
UAH
|
3 698 999,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ |
4 032 690,00
UAH
|
3 699 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЕКСПО-БУДРЕСУРС" |
3 985 993,75
UAH
|
3 963 587,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІДЕР" |
4 417 477,56
UAH
|
4 417 477,56
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Консоль БМ |
4 480 890,00
UAH
|
4 480 890,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЛІДЕР-ПЛЮС #39628401 |
Переможець |
3 698 999,00
UAH
|
13 липня 2022 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 16:44
|
Дод. угода до договору 47.PDF | укладений |
29 грудня 2022 16:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2022 16:42
|
Дод. угода, лист.PDF | зміни до договору |
05 грудня 2022 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2022 15:29
|
Договір 47.PDF | укладений |
02 серпня 2022 15:28
|
Додатки до договору.PDF | укладений |
02 серпня 2022 15:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п 5.1 Договору роботи повинні бути виконані в термін до 30.11.2022 року. Однак, у зв’язку з військовою агресією росії проти України, що стало підставою введення воєнного стану в Україні, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», внаслідок бойових дії наслідком яких стало, зокрема, блокування морського імпорту, значна частину комплектуючих які використовуються при виконанні робіт стали недоступні, а тому, виникла затримка з боку постачальника щодо поставки необхідних матеріалів, необхідних для завершення робіт. Також, повідомляємо, що часті повітряні тривоги потребують евакуації працівників, які працюють над виконанням в безпечні місця, що унеможливлює дотримання графіку/календарного плану виконання робіт. Також, звертаємо увагу, що саме військова агресія російської федерації проти України, з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб’єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням /обов’язком, виконання яких /-го стало згідно у умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Сторони погоджуються, що укладання цієї угоди відбувається на підставі п. 4 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, враховуючи лист ТзОВ «ЛІДЕР-ПЛЮС» від 30 листопада 2022 р. №51. |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
3 698 999,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Сторони керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» , постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, згідно з розділом 8 Договору № 47 від 01.08.2022р., у зв’язку зі змінами намірів дійшли згоди розірвати Договір № 47 від 01.08.2022р., |