Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Ковдриш Вікторія Михайлівна (44) 249-12-43 KOVDRYSH.VM@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 17 липня 2020 12:32 |
Очікувана вартість: | 89 361 101,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 893 611,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 446805 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | попередня оплата в розмірі не більше 20% (від вартості проектних робіт;від вартості будівельних робіт;від вартості устаткування), на підставі рахунку-фактури | Аванс | 25 | Банківські | 20 |
Виконання робіт | остаточний розрахунок за (виконані роботи;постачання устаткування) з врахуванням суми отриманого авансу, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2020 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2020 16:18 |
Зміни 1 _ ТД 01 078333.pdf | |
07 липня 2020 16:18 |
Зміни 1 _ ТД 01 078333.doc | |
07 липня 2020 16:18 |
ТД_01 078333_Реконстр.зв'язку_ВОЛЗ_Львів_південна.doc | |
25 червня 2020 14:45 |
Титульна сторінка ТД_01 078333_Реконстр.зв'язку_ВОЛЗ_Львів_південна1.pdf |
07 липня 2020 16:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 липня 2020 16:18 |
Зміни 1 _ ТД 01 078333.pdf
|
|||
07 липня 2020 16:18 |
Зміни 1 _ ТД 01 078333.doc
|
|||
07 липня 2020 16:18 |
ТД_01 078333_Реконстр.зв'язку_ВОЛЗ_Львів_південна.doc
|
|||
25 червня 2020 14:45 |
Титульна сторінка ТД_01 078333_Реконстр.зв'язку_ВОЛЗ_Львів_південна1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону Україні «Публічні закупівлі» (далі-Закон) - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, одним із яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), кваліфікаційні вимоги які зазначені пп. 2.1 Розділу І Додатку 2 до Тендерної документації (далі ТД) Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку за формою 4, в якій в Розділі І зазначено - Досвід виконання договору аналогічного предмету закупівлі (постачання обладнання/матеріалів, виконання робіт) на ЛЕП ≥ 330 кВ по монтажу залізобетонних/металевих опор, або фазного електричного проводу, або грозозахисного тросу, або ізоляторів, або монтажу ВОЛЗ, за останні 3 роки обумовленні внутрішніми нормативно - розпорядчими документами підприємства. Замовник не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників у розрізі підтвердження виконання аналогічних робіт, так як учасник може підтвердити досвіт виконання один із видів аналогічних робіт зазначеного у вимозі пп. 2.1 Розділу І Додатку 2 до ТД.
Що стосується класу напруги на ЛЕП ≥ 330 кВ, то вимога предмету закупівлі передбачає виконання робіт на більш складних ЛЕП, що вимагає відповідної кваліфікації та досвіду учасника.
Реалізація проекту який є предметом закупівлі, являється стратегічно важливим та в процесі експлуатації впливає на енергетичну безпеку України, тому реконструкція повинна проводитись спеціалістами, які мають досвід роботи аналогічних робіт у відповідних класах напруги відповідно до кваліфікаційних критерії.
Разом з тим звертаю увагу на те, що тендерна документація не містить обмеження щодо вказання відповідного досвіду отриманого за межами України.
Також Законом передбачено об’єднання учасників для прийняття участі в торгах.
Враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає внесенні змін до кваліфікаційних критерії ТД.
Скарги до процедури
Дата подання: 19 серпня 2020 13:31
Дата подання: 07 жовтня 2020 16:19
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-06-000050 ● 0c8b504c064a42bead2d33e529d60265
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 17:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-06-25-001463-c 25.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-12 13:29:34
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції зв’язку з прокладкою ВОЛЗ по ПЛ на ділянках ПС 330кВ «Львів-південна» - ПС 220кВ «Розділ» - ПС 220кВ «Стрий» - ПС 220кВ «Борислав» - ПС 220кВ «Воловець» - ПС 400кВ «Мукачеве» - Державний кордон України, інв. № новий, Закарпатська обл., Львівська обл.» (коригування), ІІ черга будівництва (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-25-001463-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо відсутності будь-якого рішення тендерного комітету щодо закупівлі зазначених робіт після оприлюднення 22.07.2020 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-19 09:12:46
Відповідь на запит Держаудитслужби України
В ході розгляду пропозиції учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" Замовником здійснено запит для підтвердження інформації відповідно до абзацу другого ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.». Відповідно до вимог ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Даний термін може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Відповідь на запит не було надано в п’ятиденний термін розгляду тендерної пропозиції. 24 липня 2020 р. термін розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" Замовником подовжено, в зв’язку з виникненням необхідності більш детального аналізу пропозиції Учасника на предмет його відповідності кваліфікаційним вимогам, зокрема – підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Відповідно, протокольне рішення №208/20-КО від 24.07.2020р. оприлюднено на авторизованому електронному майданчику «Prozorro».
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-08-17 11:39:55
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 12.08.2020
В ході розгляду пропозиції учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" Замовником здійснено запит для підтвердження інформації відповідно до абзацу другого ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.».
Відповідно до вимог ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Даний термін може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Відповідь на запит не було надано в п’ятиденний термін розгляду тендерної пропозиції.
24 липня 2020 р. термін розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" Замовником подовжено, в зв’язку з виникненням необхідності більш детального аналізу пропозиції Учасника на предмет його відповідності кваліфікаційним вимогам, зокрема – підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Відповідно, протокольне рішення №208/20-КО від 24.07.2020р. оприлюднено на авторизованому електронному майданчику «Prozorro».
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-25 16:45:43
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.08.2020 № 236
Київ
Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарг за номерами в електронній системі закупівель UA-2020-06-25-001463-c.a2, UA-2020-07-15-007400-c.а5, UA-2020-07-15-007400-c.а6,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедур закупівель за унікальними номерами оголошень про проведення процедур закупівель ID: UA-2020-06-25-001463-c та UA-2020-07-15-007400-c, прийняті наказами Держаудитслужби від 06 серпня 2020 року № 222 та від 17 серпня 2020 року № 232 «Про початок моніторингу закупівель» та вважати їх такими, що зупиненні з 25 серпня 2020 року до моменту опублікування рішень органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-09-30 08:23:55
Щодо надання роз'яснення на висновокок від 28.09.2020 по результату моніторингу закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зв'язку з прокладкою ВОЛЗ по ПЛ на ділянках ПС 330 кВ "Львів південна" - ПС 220 кВ "Розділ" - ПС 220 кВ "Стрий" - ПС 220 кВ "Борислав" - ПС 220 кВ "Воловець" - ПС 400 кВ "Мукачеве" - Державний кордон України. Інв. № новий 45454000-4 Реконструкція
28 вересня 2020 Державною аудиторською службою було опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі (UA-2020-06-25-001463-c) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція зв’язку з прокладкою ВОЛЗ по ПЛ на ділянках ПС 330кВ «Львів-південна» - ПС 220кВ «Розділ» - ПС 220кВ «Стрий» - ПС 220кВ «Борислав» - ПС 220кВ «Воловець» - ПС 400кВ «Мукачеве» - Державний кордон України, інв. № новий, Закарпатська обл., Львівська обл.» (коригування), ІІ черга будівництва 45454000-4 Реконструкція.
Даним висновком виявлено порушення законодавства у сфері закупівель, в частині вимог пунктів 8 та 9 частини 2 другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), а саме оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію - мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Враховуючи вищевикладене, керуючись абзацом першим частини 8 Закону Замовник - ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" просить дати роз’яснення змісту висновку, враховуючи, що відбулося розкриття тендерних пропозицій, оскарження рішення замовника в АМКУ та не реалізована можливість заповнення електронних форм на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик, як то реалізовані пункти 1-7 частини 2 статті 21 Закону, яким чиним Замовнику виправити порушення вказані в висновку, в які електронні форми (поля) при публікації оголошення про проведення процедури закупівлі потрібно вносити інформацію визначену в пунктах 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі ч.1 ст. 10 Розділ III ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю. П.1 ч.1 ст.1 Закону визначено, що авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. П.36 ч.1 ст.1 Закону визначено, що Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Разом з тим п.5 ч.1 ст.1 Закону встановлено зокрема, що веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 "Про веб-портал Уповноваженого з питань закупівель" наказано «Визначити інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO”(за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал). Визначити відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО”». Відповідно до ч. 8 Розділ X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ Закону, Кабінету міністрів у шестимісячний строк із дня набуття чинності Закону необхідно: • привести свої нормативно-правові акти у відповідність із Законом; • забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із Законом; • забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації положень Закону. Відтак станом на 25.06.2020 дату публікації закупівлі в електронної системи закупівель PROZORRO не реалізовано відповідної можливості та функції, що покладені на ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ПРОЗОРРО” відповідними обов’язками, зокрема відповідно до п. 8 та 9 частини 2 статті. 21 Закону. При тому 17 липня 2020 року набув чинності Наказ Мінекономрозвитку від 11.06.2020 р. № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" (далі - Порядок). Відповідно в цьому Наказі зазначена інформація про те, яку інформація потрібно вказувати при публікації закупівель в Прозорро. Згідно з статтею 58 Конституції України "закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення." Водночас повідомляємо, що під час використання електронної системи закупівель користувач має правомірні очікування, що електрона система працюватиме належним чином, а також щодо безпроблемного користування та застосування такої системи. Користувач не повинен докладати самостійних значних зусиль для подолання недоліків вказаної системи, про що також зазначено в Постанові Сьомий апеляційний адміністративний суду Справа № 120/3003/19-а від 26 серпня 2020 року (http://reyestr.court.gov.ua/Review/91159179). Одночасно з цим повідомляємо, що відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Дата публікації Тендерної документації та дата публікації оголошення про проведення відкритих торгів, повністю співпадають, що підтверджується інформацією на веб-портал Уповноваженого з питань закупівель у системі “PROZORRO”(за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua). Тендерна документація розроблена відповідно до вимог наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» з урахуванням вимог нової редакції Закону. Так ч. 7 Розділу І Тендерної документації, надано повну та вичерпну інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції, а ч.2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу ІІІ Тендерної документації зазначено умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Замовник діяв в рамках норм та функціональних можливостей, які діяли на дату публікації оголошення та тендерної документації.
2020-10-05 10:17:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2020 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" |
87 000 000,00
UAH
|
85 212 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУКТУМ" |
89 361 101,67
UAH
|
85 500 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "АРЕС-С" |
89 150 540,00
UAH
|
86 999 999,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" #35567199 |
Рішення скасоване |
85 212 000,00
UAH
|
24 вересня 2020 08:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 15:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" #35567199 |
Рішення скасоване |
85 212 000,00
UAH
|
28 жовтня 2020 11:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 вересня 2020 10:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРУКТУМ" #38186327 |
Рішення скасоване |
85 500 000,00
UAH
|
28 жовтня 2020 11:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 жовтня 2020 12:35
|
ТОВ "АРЕС-С" #33481323 |
Рішення скасоване |
86 999 999,00
UAH
|
28 жовтня 2020 11:58
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" #35567199 |
Переможець |
85 212 000,00
UAH
|
02 листопада 2020 09:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 жовтня 2020 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:52
|
ДУ 3 01-078333-20 від 20.11.2020 ІНТЕХ.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2021 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 12:28
|
ДУ№2 до дог.№01-078333-20 від 20.11.20 Інтех.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2021 14:57
|
ДУ №1 до дог.№ 01-078333-20 від 20.07.2020.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2021 14:56
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 11:41
|
Договір № 01-078333-20 від 20.11.2020.pdf | укладений |
23 листопада 2020 11:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | діючи відповідно до умов Договору № 01-078333-20 від 20.11.2020 (далі – Договір), та пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 01-078333-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | діючи відповідно до умов Договору № 01-078333-20 від 20.11.2020 (далі – Договір), та пункту 1 частини 5 статті 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 01-078333-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | враховуючи лист Підрядника № 03-487 від 14.12.2021, діючи відповідно до умов Договору № 01-078333-20 від 20.11.2020 (далі – Договір), та пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 01-078333-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |