Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОРГАН ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ "УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ" |
Код ЄДРПОУ: | 39408088 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Перемоги, 97 |
Контактна особа: |
Ігор Шевчук +380444242514, +380444243597 mistsrda@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2023 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | В зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та відповідно до протоколу доручення № 5 від 20.05.2022 Київської міської державної адміністрації, підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, в залежності від реального фінансування. Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у цьому Договорі, протягом 120 календарних днів з дати надходження бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2023 13:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2023 13:03 |
проект договору.PDF | |
13 квітня 2023 13:03 |
перелік змін симиренка 2-В.PDF | |
11 квітня 2023 11:02 |
тд симиренка 2-В.PDF | |
11 квітня 2023 11:02 |
деф акт укриття симиренка 2-В.PDF |
13 квітня 2023 13:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 квітня 2023 13:03 |
проект договору.PDF
|
|||
13 квітня 2023 13:03 |
перелік змін симиренка 2-В.PDF
|
|||
11 квітня 2023 11:02 |
тд симиренка 2-В.PDF
|
|||
11 квітня 2023 11:02 |
деф акт укриття симиренка 2-В.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-24-000074 ● 3083e1de774c49c1b3a0eb0251407396
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 11:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.04.2023 № 106
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
23 UA-2023-04-11-003083-a 11.04.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-26 13:47:17
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-01 13:27:58
Відповідь на запит
Виконання робіт з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт підвальних приміщень житлових будинків для використання під найпростіші укриття, вул. Симиренка, 2-В у Святошинському районі м. Києва» здійснювалось відповідно до коштів виділених відповідно до рішень Київської Міської Ради від 08.12.2022 № 5828/5869 «Про бюджет міста Києва на 2023 рік», від 08.12.2022 № 5827/5868 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.01.2011 № 121 «Про реалізацію районними в місті Києві державними адміністраціями окремих повноважень», розпорядження Київської міської військової адміністрації від 13.01.2023 № 16 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки у 2023 році», розпорядження Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації від 19 січня 2023 року № 38 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2023 році за рахунок бюджетних коштів по Святошинській районній в місті Києві державній адміністрації» (зі змінами), які розміщені на відповідних веб-сайтах за посиланнями:
https://kmr.gov.ua/sites/default/files/5828-5869.pdf;
https://kmr.gov.ua/sites/default/files/5827-5868.pdf;
https://svyat.kyivcity.gov.ua/done_img/f/%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BF.142_23.pdf.
Обґрунтування технічних, якісних характеристик, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві", на підставі розробленого дефектного акту, та наявного фінансування.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-05-01 10:08:18
Відповідь на запит
Виконання робіт з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт підвальних приміщень житлових будинків для використання під найпростіші укриття, вул. Симиренка, 2-В у Святошинському районі м. Києва» здійснювалось відповідно до коштів виділених відповідно до рішень Київської Міської Ради від 08.12.2022 № 5828/5869 «Про бюджет міста Києва на 2023 рік», від 08.12.2022 № 5827/5868 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.01.2011 № 121 «Про реалізацію районними в місті Києві державними адміністраціями окремих повноважень», розпорядження Київської міської військової адміністрації від 13.01.2023 № 16 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки у 2023 році», розпорядження Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації від 19 січня 2023 року № 38 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2023 році за рахунок бюджетних коштів по Святошинській районній в місті Києві державній адміністрації», які розміщені на відповідних веб-сайтах за посиланнями:
https://kmr.gov.ua/sites/default/files/5828-5869.pdf;
https://kmr.gov.ua/sites/default/files/5827-5868.pdf;
https://svyat.kyivcity.gov.ua/done_img/f/%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BF.142_23.pdf.
Обґрунтування технічних, якісних характеристик, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві", на підставі розробленого дефектного акту, та наявного фінансування.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2023-05-09 10:32:31
Запит замовнику на пояснення
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 01.05.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 26.04.2023 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема експертний звіт, кошторисні розрахунки тощо, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-05-09 11:45:24
Відповідь на запит
Очікувану вартість закупівлі визначено в межах бюджетних призначень, відповідно до Розпорядження Святошинської районної в місті Києві державної адміністраці "Про внесення змін до розпорядження Святошинськоi районноi в мicтi Києвi державної адмiнiстрацiї вiд l9 січня 2023 року №З8 "Про капiтальний ремонт об'єктiв, що фiнансується в 2023 poцi за paxyнoк бюджетних коштiв по Святошинськiй районнiй в мicтi Києвi державнiй адмiнiстрації". У вказаному документі міститься кошторисна вартість об'єкту: "Капітальний ремонт підвальних приміщень житлових будинків для використання під найпростіші укриття, вул. Симиренка, 2-В у Святошинському районі м. Києва".
Також надаємо експертний звіт проведений за результатами закупівлі.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" |
4 261 120,80
UAH з ПДВ
|
4 261 120,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" #33147770 |
Переможець |
4 261 120,80
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2023 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2023 14:13
|
SCAN1060.PDF | зміни до договору |
22 вересня 2023 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 травня 2023 11:33
|
SCAN0578.PDF | зміни до договору |
09 травня 2023 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2023 15:05
|
SCAN0550.PDF | укладений |
01 травня 2023 15:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення після проходження експертизи |
Номер договору про закупівлю: | 93 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 93 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |