Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для облаштування споруд цивільного захисту закладів освіти Пересипського району м. Одеси, код 39160000-1 Шкільні меблі за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
2 120 330,00 UAH
UA-2024-04-26-011431-a ● fb998a1cfa494b83a301b14948f61d0a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 40703235 |
Місцезнаходження: | 65003, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Отамана Головатого, буд. 99 |
Контактна особа: |
Олена Бучацька +380482340480 cfsuvorovskiy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 квітня 2024 19:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 травня 2024 02:00 |
Очікувана вартість: | 2 120 330,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 601,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
Стіл дитячий шестигранний (без регулювання висоти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, заклади освіти Пересипського району м. Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 39161000-8 — Меблі для дитячого садка
3 штука
Стіл дитячий шестигранний (без регулювання висоти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, заклади освіти Пересипського району м. Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
380 штука
Стілець дитячий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, заклади освіти Пересипського району м. Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 39161000-8 — Меблі для дитячого садка
30 штука
Стілець дитячий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, заклади освіти Пересипського району м. Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
68 штука
Стіл на металевій базі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, заклади освіти Пересипського району м. Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
60 штука
Стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, заклади освіти Пересипського району м. Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
36 штука
Лавка, металевий каркас
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, заклади освіти Пересипського району м. Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 39161000-8 — Меблі для дитячого садка
296 штука
Лавка, металевий каркас
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, заклади освіти Пересипського району м. Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
50 штука
Лавка дитяча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, заклади освіти Пересипського району м. Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 39161000-8 — Меблі для дитячого садка
5 штука
Лавка дитяча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, заклади освіти Пересипського району м. Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
9 штука
Ліжко розсувне чотиримісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, заклади освіти Пересипського району м. Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 39161000-8 — Меблі для дитячого садка
50 штука
Пуф «Пелюстка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, заклади освіти Пересипського району м. Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 39161000-8 — Меблі для дитячого садка
80 штука
Пуф «Пелюстка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, заклади освіти Пересипського району м. Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2024
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично поставлений Товар згідно видаткових накладних протягом 10 робочих днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2024 19:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2024 19:14 |
02_Додатки до Тендерної документації_Меблі_26.04.2024 року.docx | |
26 квітня 2024 19:14 |
01_Тендерна документація_Меблі_26.04.2024 року.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Корупційні зв'язки!
Дата подання: 30 квітня 2024 22:24
Дата відповіді: 01 травня 2024 19:15
Цікаво, скільки ще вийде Ваших закупівель, де з такими вимогами до документації переможе один і той же тернопільський виробник, або його компанія-клон. Замовнику, чому Ви піддаєтесь на нечесну конкуренцію? Адже в Україні достатньо виробників, які можуть Вам запропонувати якісну продукцію за Вашими технічними характеристиками, але з нижчими цінами в результаті чесного аукціону. Проте, той перелік протоколів, які Ви вимагаєте є не у всіх виробників, бо ці протоколи нелогічні і не основні у визначенні якості меблевої продукції. Видаліть ці дискримінаційні протоколи і дайте можливість прийняти участь у Ваших закупівлях більшій кількості виробників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учасник, дякуємо за зацікавленість закупівлею. Ваше питання було опрацьовано по суті викладеному у зверненні, про що повідомляємо наступне. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).
Відповідно до підпункту 4 пункту 2 статті 22 ЗУ Про публічні закупівлі, У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до пункту 3 статті 22 ЗУ Про публічні закупівлі, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Здійснивши моніторинг ринку даного виду товару, встановлено, що є не менше двох постачальників вказаного товару з даними технічними параметрами до товару.
Звертаємо Вашу увагу, що для виконання своїх завдань та функцій Замовник повинен, зокрема, забезпечити організацію безпечного навчання. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на меблі для облаштування споруд цивільного захисту закладів освіти, містить протоколи, які повинні містити показники стійкості виробів та довговічності.
Ураховуючи вищевикладене, замовник не вбачає підстав для внесення змін до умов тендерної документації. Додатково повідомляємо, що оголошені замовником вимоги до технічних параметрів для даного предмета закупівлі найбільше відповідають вимогам та потребам замовника, тому що відповідний товар буде використовуватись в закладах освіти.
Відповідно до підпункту 4 пункту 2 статті 22 ЗУ Про публічні закупівлі, У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Відповідно до пункту 3 статті 22 ЗУ Про публічні закупівлі, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Здійснивши моніторинг ринку даного виду товару, встановлено, що є не менше двох постачальників вказаного товару з даними технічними параметрами до товару.
Звертаємо Вашу увагу, що для виконання своїх завдань та функцій Замовник повинен, зокрема, забезпечити організацію безпечного навчання. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на меблі для облаштування споруд цивільного захисту закладів освіти, містить протоколи, які повинні містити показники стійкості виробів та довговічності.
Ураховуючи вищевикладене, замовник не вбачає підстав для внесення змін до умов тендерної документації. Додатково повідомляємо, що оголошені замовником вимоги до технічних параметрів для даного предмета закупівлі найбільше відповідають вимогам та потребам замовника, тому що відповідний товар буде використовуватись в закладах освіти.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 травня 2024 02:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШИШКО МАРИНА СЕРГІЇВНА" |
2 120 065,00
UAH з ПДВ
|
2 120 065,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШИШКО МАРИНА СЕРГІЇВНА" #2908307583 |
Переможець |
2 120 065,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 19:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 14:41
|
Договір меблі для укриття.pdf | укладений |
13 травня 2024 14:40
|