Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Коломийська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04054334 |
Вебсайт: | http://kolrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1 |
Контактна особа: |
Наталя Геник +380343347571 tender_kolrada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2021 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2021 14:19 |
Очікувана вартість: | 9 617 113,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 171,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Довідка та Акт готуються Підрядником та передаються на розгляд та підписання Замовнику не пізніше 25-го числа поточного місяця. Замовник повинен розглянути та перевірити подані документи та в разі відсутності зауважень підписати Довідку та Акт протягом п'яти робочих днів з моменту надання цих документів Підрядником. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2021 14:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 13:56 |
Перелік змін.pdf | |
25 жовтня 2021 13:56 |
Тендерна документація в новій редакції.pdf | |
25 жовтня 2021 13:56 |
Тендерна документація в новій редакції.doc | |
25 жовтня 2021 13:56 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
25 жовтня 2021 13:56 |
Додаток 1_кваліфікаційні критрерії в новій редакції.doc | |
20 жовтня 2021 17:48 |
Додаток 3_проект договору.doc | |
20 жовтня 2021 17:48 |
ДОДАТОК 2_технічне завдання.doc |
25 жовтня 2021 14:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 жовтня 2021 13:56 |
Перелік змін.pdf
|
|||
25 жовтня 2021 13:56 |
Тендерна документація в новій редакції.pdf
|
|||
25 жовтня 2021 13:56 |
Тендерна документація в новій редакції.doc
|
|||
25 жовтня 2021 13:56 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
|||
25 жовтня 2021 13:56 |
Додаток 1_кваліфікаційні критрерії в новій редакції.doc
|
|||
20 жовтня 2021 17:48 |
Додаток 3_проект договору.doc
|
|||
20 жовтня 2021 17:48 |
ДОДАТОК 2_технічне завдання.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-17-000018 ● 39455418e9e948bf91fa7f322047e72c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2021 13:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.11.2021 №709
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 17.11.2021 №709
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-10-20-013035-b 20.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-29 16:12:30
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво малого групового будинку по вул.Маковея в місті Коломиї» за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-20-013035-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВГР СЕРВІС", що встановлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, які учасником не в повному обсязі усунуто стосовно п.11, п.13, п.14, п.15, п.16 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт від 25.10.2021 № 21»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-02 19:33:41
Відповідь на звернення
У відповідь на запит Західного офісу державної аудиторської служби (Івано-Франківська область) щодо надання замовником пояснення: «Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВГР СЕРВІС", що встановлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, які учасником не в повному обсязі усунуто стосовно п.11, п.13, п.14, п.15, п.16 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт від 25.10.2021 № 21»?» повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п.1 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасником подається Довідка згідно форми, що додається, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ВГР СЕРВІС" до електронної системи закупівель завантажено файл «Довідка матер. тех. база з додатками (уточнена).pdf», в якій знаходиться довідка від 25.10.2021 №21 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно визначеної форми, із зазначенням переліку техніки, обладнання, устаткування, приладів та інструментів. Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. У завантаженому файлі «довідка матеріально технічна база.pdf», міститься довідка Територіального сервісного центру МВС №2643 (ТСЦ МВС №2643) від 12.08.2020 №21/9/214, в якій зазначена інформація, що за ТОВ «ВГР СЕРВІС» зареєстровані наступні транспортні засоби, а саме:
- п.11 Довідки - спеціалізований цементовоз Mercedes-Benz AXOR 3241;
- п.п.13,14 Довідки - три сідлові тягачі: DAF XF 105. 460 – 2 одиниці, DAF XF 105.410 - 1 одиниця. Разом з тим інформація про те, що вказані транспортні засоби є власністю ТОВ «ВГР Сервіс» підтверджується і завантаженими копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів: CXH 820251 (DAF XF 105.410); CXH 874666 (DAF XF 105. 460); CXH 874780 (DAF XF 105. 460). Різниця між інформацією зазначеною у Довідці та наявними підтверджуючими документами полягає лише в моделі двигуна. Враховуюви викладене дані розбіжності ніяк не можуть впливати на кваліфікацію;
- п.п. 15, 16 Довідки - у власності ТОВ «ВГР Сервіс» знаходиться два причепа самоскида ІNTER CARS NW та MEGA NMW. Вказаних транспортних засобів для забезпечення виконання обсягу робіт, передбачених вимогами тендерної документації, достатньо. Розбіжності наявні в довідці не можуть впливати на кваліфікацію.
Разом з тим, наявна довідка від 25.10.2021 №31 про те, що транспортні засоби, обладнання та інструменти, які зазначені в довідці від 25.10.2021 №21 є власністю товариства та знаходяться на його балансі.
Як висновок, наявність зазначених документів і підтверджує відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності у власності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Необхідно ще врахувати, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженої наявності обладнання та матеріально-технічної бази з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, закріплених статтею 5 Закону. Тобто, встановлення кваліфікаційних критеріїв є виключним правом замовника. Замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, в тому числі такого критерію, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також може самостійно визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію з урахуванням загальних принципів здійснення публічних закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-12-13 15:04:29
Лист-роз'яснення
Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська область)
У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі Західному офісу державної аудиторської служби (Івано-Франківська область) подаємо обгрунтовані заперечення до висновку.
Проаналізувавши висновок про результати проведеного моніторингу Західним офісом Держаудитслужби, Коломийська міська рада (далі - Замовник) не погоджується з викладеними порушеннями.
Щодо порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Відповідно до пункту 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, зокрема: будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". Виконання робіт, що є предметом закупівлі не відносяться до об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками і не потребують ліцензуванню. Згідно із вимогами тендерної документації вид робіт, що є предметом закупівлі відноситься до класу наслідків (відповідальності) – СС1.
Разом з тим, відповідно до вимог частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідна норма Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена і у підпунктах 3 та 4 пункту 2 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, а саме: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи вищенаведене, підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника відсутні, оскільки Учасник не повинен був надавати відповідний лист-роз’яснення в довільній формі, згідно підпункту 2 пункту 2 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, у зв’язку із тим, що вид діяльності, який є предметом закупівлі, не потребує отримання ліцензії, а лист-роз’яснення подається у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису, наприклад не повинен подавати копію статуту.
Щодо припинення зобов'язань за Договором.
У висновку про результати моніторингу закупівлі Західним офісом Держаудитслужби посилається на приписи статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». Відповідно до вказаних статтей зазначено, що головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов’язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов’язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб’єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про закупівлі, діяльністю суб’єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні. Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі. Порядок проведення органом державного фінансового контролю державного фінансового аудиту, інспектування установлюється Кабінетом Міністрів України. Контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Порядок та підстави проведення органом державного фінансового контролю перевірок закупівель встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Таким чином, безпосередньо не встановлено повноваження органів державного фінансового контролю зобов’язувати суб’єктів господарювання до розірвання договору.
Відповідно до статті 41 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Договір підряду від 26.11.2021 №60 укладено у чіткій послідовності за результатами процедури закупівлі та відповідності вимогам Конституції, норм Цивільного та Господарського кодексів та Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 651 ЦК Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.
Частиною 1 статті 179 Господарського кодексу передбачено, що майново-господарські зобов'язання, які виникають між суб'єктами господарювання або між суб'єктами господарювання і негосподарюючими суб'єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов'язаннями.
Відповідно до частини 1 статті 188 Господарського кодексу зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
Таким чином, господарський договір, укладений між юридичними особами може бути розірваний лише за згодою сторін або у судовому порядку, але для цього повинні бути причини такого розірвання.
Тобто, відсутні правові підстави для розірвання укладеного договору. Відповідно, виконання вимоги Держаудитслужби призвело б до порушення як законодавства України, так і умов договору.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-12-14 15:39:58
Надання роз'яснення
На Ваше Звернення за роз'ясненням щодо висновку, яке оприлюднено в електронній системі закупівель «Prozorro» 13.12.2021 повідомляємо наступне.
Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі – висновок) оприлюдненню в електронній системі закупівель 06.12.2021. Слід зазначити, що Замовником, згідно інформації оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу Звернення за роз'ясненням щодо висновку оприлюднено на 5 робочий день, що не відповідає вимогам частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), а саме: Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Стосовно порушення вимог частини 1 статті 31 Закону
Повторно зазначаємо, за результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено, що у складі пропозиції учасника торгів ТОВ «ВГР СЕРВІС» на вимогу частини 4 Додатку 1 до тендерної документації (далі - ТД) щодо надання достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначено дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Учасником ТОВ «ВГР СЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції не завантажено відповідного документа.
Поряд з цим, Замовником у пункті 2 частини другої Розділу 5 ТД зазначено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису.
Тож, учасником ТОВ «ВГР СЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції вищевказаної інформації-роз’яснення у довільній формі також не надано.
На порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ВГР СЕРВІС» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Варто відмітити, що відповідно до частини 1 статті 26 Закону визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається, зокрема інформація про наявність/відсутність підстав, установлених в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Стосовно вимоги Управління вжити заходів щодо розірвання договору
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІ (далі – Закон № 2939-ХІ) в оприлюдненому висновку моніторингу закупівлі встановлено зобов’язання замовнику здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема: в межах законодавства шляхом вжитття заходів щодо розірвання договору відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексу та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Одним з основних завдань органів Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, за дотриманням підконтрольними установами законодавства про закупівлі (ч.1 ст. 2 Закону).
Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 10 Закону № 2939-ХІ органи державного фінансового контролю мають право порушувати перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених із порушенням законодавства.
Управління зобов’язало Замовника вжити заходів щодо розірвання договору, у зв’язку з тим, що Замовником на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ВГР СЕРВІС", визнано вказане товариство переможцем торгів та укладено з ним договір підряду від 26.11.2021 №60 (далі - Договір).
Таким чином, оскільки на момент складання Висновку про результати моніторингу закупівлі Договір уже був укладений, тому немає іншого механізму усунення порушення, окрім як його розірвання (зокрема, процедура закупівлі уже не може бути відмінена іншим способом).
Разом з тим слід звернути увагу, що у Розділі 17 «Порядок зміни умов і розірвання договору» укладеного Договору передбачено порядок внесення змін у Договір, зокрема і розірвання договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі не є ні рішенням суду, ні виконавчим документом, за якими безпосередньо може бути розірваний договір, він містить тільки зобов’язання до Замовника, за яким Замовник самостійно має вжити заходи щодо розірвання договору згідно процедури визначеної самим договором та діючим законодавством. За загальним правилом розірвання договору відбувається в тій самій формі, що й договір (ст. 654 ЦКУ).
Отже, висновок моніторингу закупівлі від 06.12.2021 № 709/5 затверджено та опубліковано у електронній системі закупівель на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону встановлено порушення норми частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2021 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВГР СЕРВІС" |
9 585 000,00
UAH з ПДВ
|
9 585 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП МЕНЗАТЮК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ |
9 600 000,00
UAH з ПДВ
|
9 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВГР СЕРВІС" #22194022 |
Переможець |
9 585 000,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2021 18:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 листопада 2021 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2023 18:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2023 18:38
|
Додаткова угода 375.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2023 18:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 21:37
|
Додаткова угода 686.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 21:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2022 19:10
|
Договірна ціна 1.PDF | зміни до договору |
30 серпня 2022 19:07
|
Додаткова угода 337.PDF | зміни до договору |
30 серпня 2022 19:07
|
Договірна ціна.PDF | зміни до договору |
30 серпня 2022 19:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 22:16
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2021 10:56
|
Договір 60.pdf | укладений |
29 листопада 2021 10:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. Відповідно до рішення міської ради від 18.11.2021 року №1387-22/2021 «Про уточнення бюджету Коломийської міської територіальної громади на 2021 рік (09530000000)» та пункту 4.1. Договору Підряду №60 від 26.11.2021 року сторони домовилися календарний план фінансування робіт та календарний графік виконання робіт, що є невід'ємними частинами Договору, викласти в новій редакції (додаються)». |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 68 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" згідно з пунктом 18.4.2 Договору підряду №60 від 26.11.2021 року, Сторони уклали дану додаткову угоду про наступне: Додаток до Договору №60 від 26.11.2021 року "Договірна ціна" викласти в редакції до цієї додаткової угоди, яка буде її невід'ємною частиною |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 337 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та п.18.4.3 Договору, у зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника, про наступне: 1.1. Сторони домовились викласти пункт 5.3. Договору у наступній редакції: "Підрядник зобов'язується виконати роботи в строк до 31.12.2023 року" |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 686 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.117 Постанови КМУ від 01.08.2005 року №668 «Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», п.17.1 і п.18.4.1 договору підряду та у відповідності до рішення Коломийської міської ради від «24» липня 2023 року №2898-45/2023 «Про уточнення бюджету Коломийської міської територіальної громади на 2023 рік (09530000000) код бюджету», про наступне: 1.1. Сторони домовились внести зміни до Договору №60 від 26.11.2021 року і викласти в новій редакції: - пункт 3.1. Договору у наступній редакції «Ціна за цим Договором складає 2 214 164,90 (два мільйони двісті чотирнадцять тисяч сто шістдесят чотири гривні 90 копійок). - Додаток до Договору №60 від 26.11.2021 року «Договірна ціна» викласти в редакції до цієї додаткової угоди, яка буде її невід’ємною частиною. |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 375 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |