Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Trolleybus body іz low rim floor (vehicle set)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327925 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29 |
Контактна особа: |
Розводюк Оксана 380991914611 oksanavtk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Enterprise "Vinnytsia transport company" |
National ID: | 03327925 |
Contact point: |
Rozvodiuk Oksana 380991914611 oksanavtk@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2022 12:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 червня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 04 липня 2022 15:44 |
Очікувана вартість: | 50 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Опис замовника |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Publication date: | 20 січня 2022 12:19 |
Enquiries until: | 28 травня 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 червня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 червня 2022 18:00 |
Information
Estimated total value: | 50 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 250 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | попередня оплата в розмірі 10 % вартості Товару | Аванс | 3 | Банківські | 10 |
Поставка товару | Остаточний розрахунок в розмірі 90 % вартості кожної фактично поставленої одиниці товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 90 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2022 14:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2022 14:47 |
Перелік змін до ТД. 24.05.2022.docx | |
24 травня 2022 14:47 |
Тендерна документація _зі змінами_24.05.2022.docx |
24 травня 2022 14:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
24 травня 2022 14:47 |
Перелік змін до ТД. 24.05.2022.docx
|
||||||||||||||||||
24 травня 2022 14:47 |
Тендерна документація _зі змінами_24.05.2022.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Додатково вважає можливим зауважити, що вимога базується на помилкових оціночних судженнях Учасника стосовно відсутності технічної конкуренції інших виробників продукції, як і власне того, що визначеним вимогам відповідає лишень кузов МАЗ 203Т3М.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-20-000001 ● 6e4cd9f59f5b477ca93be1f5e2e5fe5b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2022 20:35 |
19.09.2022 № 277
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.09.2022 № 277
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2022-01-20-001587-c
20.01.2022 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ"
Код ЄДРПОУ: 03327925 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушення норм пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | За результатами моніторингу UA-M-2022-09-20-000001, що проводився в межах оголошеної КП «ВТК» закупівлі № UA-2022-01-20-001587-c Кузов тролейбуса із низьким рівнем полу (машинокомплект) Trolleybus body іz low rim floor (vehicle set) (надалі -Закупівля) Східним Офісом Держаудитслужби було зроблено висновок про результати моніторингу закупівлі, за результатами якого Відповідач констатував про порушення законодавства про публічні закупівлі та зобов’язав вчинити певні дії. Позивач вважає висновки про допущенні порушення законодавства помилковими, обов’язок покладений по вчиненню дій не має реального механізму виконання, а тому висновок як індивідуальний акт, підлягає скасуванню повністю. Предметом позову є скасування акту індивідуальної дії прийнятого суб’єктом владних повноважень, територіального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Висновок, складений за наслідками моніторингу закупівель є ненормативним індивідуально-правовим актом, оскільки його виконання має безпосередній вплив на права і обов`язки позивача, а також права та обов`язки переможця конкурсу у сфері публічних закупівель. Можливість оскарження такого висновку у судовому порядку прямо передбачена Законом України «Про публічні закупівлі» (ст.8). У відповідності до ч.6. с. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» ( надалі- Закон), такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Оскаржуваний висновок був оприлюднений на Веб порталі уповноваженого органу за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-20-001587-c у вигляді електронного документу, посвідченого кваліфікованим електронно-цифровим підписом (ЕЦП) посадової особи відповідача. Усі документи моніторингу Закупівлі розміщенні на Порталі публічних закупівель за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-20-001587-c знаходяться у вільному доступі, а тому їх копії Відповідачеві не надсилаються Територіальна юрисдикція адміністративного провадження. За правилами ч.1 ст. 25 КАС України, адміністративні справи з приводу оскарження індивідуальних актів, а також дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень, які прийняті (вчинені, допущені) стосовно конкретної юридичної особи вирішуються за вибором позивача адміністративним судом за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем знаходження цієї особи. КП «Вінницька транспортна компанія» розташована та здійснює свою діяльність на території м. Вінниця, а тому даний адміністративний позов підсудний Вінницькому окружному адміністративному суду. Строк звернення до суду Згідно ст.. 122 КАС України позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами У відповідності до ч.10 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», для оскарження Висновків про результати моніторингу закупівля встановлено спеціальний скорочений термін для звернення до суду, який складає 10 робочих дня з дня його оприлюднення. Висновок оприлюднено 27.09.2022 року, а тому кінцевий строк звернення припадає на 12.10.22 року. Незаконність моніторингу закупівлі (Безпідставність). Завданням адміністративного судочинства є перевірка правомірності дій суб'єкта владних повноважень, відповідності його рішень критеріям правомірності, які пред'являються до рішень суб'єктів владних повноважень та закріплені в частині другій - КАС України, зокрема чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; Наведена норма означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки під час реалізації своїх владних повноважень. У відповідності до Положення про Східний офісу Держаудитслужби затвердженого наказом Наказ Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 1. Східний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління в Донецькій, Запорізькій, Кіровоградській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно..» На території Дніпропетровської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Cт. 5 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», містить імперативну норму, що моніторинг закупівлі, як окремий різновид заходів фінансового контролю здійснюється, за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю. У межах Вінницької області функції органу державного фінансового контролю виконує Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, розташоване за адресою м. Вінниця, вул.. Хм. Шосе,7, а тому здійснення моніторингу закупівлі № UA-2021-02-16-000501-c знаходиться у його виключній юрисдикції. Таким чином положення ст. 5 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та ч.2. ст..8 ЗУ «Про публічні закупівлі», у своєму системному взаємозв’язку вказують, що Управління Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатській області області не має повноваження для проведення моніторингу закупівлі, оскільки вони належать іншому територіальному органу фінансового контролю. Ст.8 Закону містить вичерпний перелік підстав для проведення моніторингу закупівель. Проте як вбачається із змісту вступної частини оприлюдненого наказу начальника Східного офісу Держаудитслужби від 19.09.2022 № 277 підставою для проведення моніторингу вказано доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022 Проте, серед підстав для проведення моніторингу визначених ст. 8 Закону, «виконання доручення» не міститься. В свою чергу «оптимізація контролю у сфері закупівель і досягнення максимальної ефективності», яким обґрунтовує необхідність проведення моніторингу заступник голови Держаудитслужби О.Шкуропат, також не є законними підставами для проведення. (лист додається) Щойно наведене, є самостійною та достатньою підставою для визнання Висновку за результатами закупівлі незаконним. Стверджуване порушення пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону. Як вбачається із Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-20-001587-c, відповідач вважає, що наявні наступні порушення: «Таким чином, Замовник на порушення вимоги пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону, збільшив ціну за одиницю товару більш, ніж офіційний курс євро на суму 3 018 830,50 гривень. Такі дії можуть призвести до безповоротної втрати активів Замовником.» Цей висновок зроблено на підставі хибного розрахунку курсового коливання валютної пари, оскільки в його основу покладено недостовірні данні: Моніторингом установлено, і позивачем не заперечується, що пунктом 4.3.3. договору поставки від 27.07.2022 №515 зазначено: у разі зміни офіційного курсу НБУ Євро (978), більш ніж на 3% відносно дати проведення аукціону закупівлі UA-2022-01-20-001587-c при остаточному розрахунку проводиться відповідне коригування сум, які підлягають сплаті за отриманий товар. Така зміна також може бути врахована при здійсненні передплати. Проте, відповідачем необґрунтовано вказується, що станом на дату проведення аукціону за даними офіційного сайту Національного банку України https://bank.gov.ua/ офіційний курс євро становив 32,1943 грн. Як вбачається із публічної інформації про закупівлю (додається) аукціон проходив 04.07.2022 року. Згідно даних офіційного сайту Національного банку України https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerates?date=04.07.2022&period=daily офіційний курс євро становив 30,5260 грн. (додається) тобто, вартість одного комплекту кузова тролейбуса становила 159 370,70 євро, або 4 864 950,00 грн з ПДВ. згідно даних https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerates?date=25.08.2022&period=daily курс євро на 25.08.2022 становив 36,3053 грн, відповідно, вартість одного комплекту кузова тролейбуса мала становити 5 786 001,1 грн з ПДВ (159 370,70 євро х 36,3053 грн) Що в повній відповідає ціні вказаній в додатковій угоді №1 від 25.08.22., та спростовує подальші твердження відповідача про неправомірне завищення вартості договору на суму 3 018 830,50 грн ( з урахуванням вартості 10-ти комплектів). А тому ця обставина є самостійною підставою для визнання Висновку, у цій частині та в цілому протиправним. З урахуванням вищенаведеного, ПРОШУ: • Прийняти позовну заяву до розгляду та порушити провадження по справі. • Справу розглянути за правилами загального провадження із викликом сторін. • Забезпечити судом, під час розгляду, технічну можливість спільного перегляду учасниками провадження вмісту веб сторінок через мережу Інтернет. • Визнати Висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-2022-01-20-001587-c Кузов тролейбуса із низьким рівнем полу (машинокомплект) Trolleybus body іz low rim floor (vehicle set) Східного офісу Держаудитслужби від 27.09.22 протиправним та скасувати його повністю. • Стягнути з відповідача на користь позивача судовий збір. |
Дата публікації: | 11 жовтня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 120/8267/22 |
Дата відкриття провадження: | 17 жовтня 2022 |
Документи:
18 жовтня 2022 10:37
|
Електронний підпис |
18 жовтня 2022 10:37
|
Електронний підпис |
11 жовтня 2022 11:08
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327925 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ МАЗтранссервіс | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 липня 2022 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС" |
48 649 500,00
UAH з ПДВ
|
48 649 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МАЗтранссервіс |
49 650 000,00
UAH з ПДВ
|
49 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС" #36476580 |
Переможець |
48 649 500,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2022 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 17:34
|
ДУ №3 від 30.12.22 до Договору №515 від 27.07.22 ПОЛІТЕХНОСЕРВІС.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 17:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2022 16:12
|
ДУ №2 від 30.08.22 до Договору №515 від 27.07.22 ПОЛІТЕХНОСЕРВІС.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2022 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2022 15:54
|
ДУ №1 від 25.08.22 до Договору №515 від 27.07.22 ПОЛІТЕХНОСЕРВІС.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2022 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2022 16:01
|
Договір Політехносервіс (кузов тролейбуса) від 27.07.22.pdf | укладений |
27 липня 2022 15:58
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Кузов тролейбуса із низьким рівнем полу (машинокомплект) | 10 | комп |
4 864 950,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку із зміною офіційного курсу НБУ Євро (978), більше ніж на 3% відносно дати проведення аукціону закупівлі, сторони за взаємною домовленістю між собою встановили, що ціна за одиницю виміру продукції в грн (з ПДВ), з тарою, транспортними та іншими витратами складає: 5 786 001,10грн. |
Номер договору про закупівлю: | 515 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку із зміною офіційного курсу НБУ Євро (978), більше ніж на 3% відносно дати проведення аукціону закупівлі, сторони за взаємною домовленістю між собою встановили, що ціна за одиницю виміру продукції в грн (з ПДВ), з тарою, транспортними та іншими витратами складає:5825636,58грн. Враховуючі попередню оплату в розмірі 10% (578600,11грн.), сума до сплати буде складати 5247036,47грн. |
Номер договору про закупівлю: | 515 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зміною офіційного курсу НБУ ЄВРО (978), більше ніж на 3% відносно дати проведення аукціону закупівлі, та керуючись умовами пункту 4.3.3. Договору, Сторони за взаємною домовленістю між собою, вирішили в пункт 3.1. внести наступні зміни. |
Номер договору про закупівлю: | 515 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Кузов тролейбуса із низьким рівнем полу (машинокомплект) | 10 | комп |
4 864 950,00
UAH з ПДВ
|