Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини вул. Л. Українки в с. Петриків (окремими ділянками) Тернопільського району Тернопільської області
Очікувана вартість
1 135 780,00 UAH
UA-2020-09-18-007037-b ● fb4a11c9355945dba593a497b06bd299
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Петриківська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04393597 |
Місцезнаходження: | 47720, Україна , Тернопільська обл., село Петриків, вул. Шептицького, б.118A |
Контактна особа: |
Новіков Ростислав Анатолійович 380352495665 petrykiv.rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2020 18:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2020 12:40 |
Очікувана вартість: | 1 135 780,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 678,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника Петриківська сільська рада – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Місце знаходження замовника - 47720, вул. Шептицького, 118А, с. Петриків, Тернопільська область, Тернопільський район. Код ЄДРПОУ - 04393597. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою.Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини вул. Л. Українки в с. Петриків (окремими ділянками) Тернопільського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2020 09:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2020 09:21 |
№3.pdf | |
22 вересня 2020 09:21 |
Оголошення зі змінами від 22.09.2020 року.docx | |
18 вересня 2020 18:13 |
Додаток_5_Проект_договору_.docx | |
18 вересня 2020 18:13 |
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx | |
18 вересня 2020 18:12 |
Додаток_3_Лист_-_згода.docx | |
18 вересня 2020 18:12 |
Додаток_2_Технiчне_завдання.docx | |
18 вересня 2020 18:12 |
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx |
22 вересня 2020 09:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 вересня 2020 09:21 |
№3.pdf
|
||||||
22 вересня 2020 09:21 |
Оголошення зі змінами від 22.09.2020 року.docx
|
||||||
18 вересня 2020 18:13 |
Додаток_5_Проект_договору_.docx
|
||||||
18 вересня 2020 18:13 |
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
|
||||||
18 вересня 2020 18:12 |
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
|
||||||
18 вересня 2020 18:12 |
Додаток_2_Технiчне_завдання.docx
|
||||||
18 вересня 2020 18:12 |
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимоги про атестацію
Дата подання: 21 вересня 2020 14:28
Дата відповіді: 22 вересня 2020 09:38
Доброго дня. Шановний Замовник просимо усунути з умов оголошення про проведення спрощеної закупівлю необґрунтовану вимогу про атестацію асфальтобетонного заводу на виготовлення щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 адже відповідно до Технічного завдання (Додаток 2 до оголошення) при виконанні робіт з «Капітальний ремонт частини вул. Л. Українки в с. Петриків (окремими ділянками) Тернопільського району Тернопільської області» не передбачається використання щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, взявши до уваги ваше зауваження до даного оголошення було внесено відповідні зміни.
Вимоги документації
Дата подання: 21 вересня 2020 14:29
Дата відповіді: 22 вересня 2020 09:35
Доброго дня. Просимо надати роз’яснення наступної вимоги яка встановлена в оголошені про проведення спрощеної закупівлі: «Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - документ, що підтверджує право власності (право власності на приміщення, обладнання та устаткування; наявність в штаті або залучених спеціалістів) на вимірювальну(-і) лабораторію(-ї) Учасника або копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору щодо залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником;». Яким документом у розумінні Замовника Учасник повинен підтвердити право власності на приміщення, обладнання та устаткування? Чи потрібно надавати документи на підтвердження права власності на приміщення, обладнання та устаткування у разі залучення випробувальної лабораторії?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, щодо документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) учасник повинен надати або документ що підтверджує право власності на приміщення, обладнання та устаткування та наявність у штаті спеціалістів(у разі якщо лабораторія у вашій власності),або надати договір про надання послуг або оренди з відповідними додатками (Акти прийому передачі).
Вимога
Дата подання: 22 вересня 2020 10:54
Дата відповіді: 23 вересня 2020 09:03
Доброго дня. Просимо усунути з оголошення про проведення спрощеної закупівлі дискримінаційну вимогу, адже встановлена Вами вимога «До початку підготовки пропозиції Учасник закупівлі повинен оглянути об’єкт для вивчення обсягу робіт та узгодження непереривного виробничого процесу, за результатами огляду у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та сторони балансоутримувача об’єкта. Витрати на відвідування об’єкту Замовника несе Учасник із власних коштів.» суперечить статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Більше того при відвідуванні об’єкту Учасником Замовнику стане відомо коло потенційних Учасників процедури закупівлі що прямо суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім того є позитивна практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України, щодо попереднього відвідування об’єктів Замовника, тому у разі відмови усунути дану дискримінаційну вимогу Ми будемо змушені звернутись до відповідних органів задля захисту свої прав.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику дана умова не містить в собі дискримінаційних вимог та не суперечить ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та взявши до уваги ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме п.4. де зазначено: «Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками.».
Отже дана вимога не має дискримінаційного характеру та несе чисто інформативний зміст, та створена для покращення виконання робіт потенційними учасниками(переможцями) в майбутньому.
Отже дана вимога не має дискримінаційного характеру та несе чисто інформативний зміст, та створена для покращення виконання робіт потенційними учасниками(переможцями) в майбутньому.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Рішення скасоване |
778 000,00
UAH
|
06 жовтня 2020 10:22
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Рішення скасоване |
778 000,00
UAH
|
06 жовтня 2020 10:24
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Відхилено |
778 000,00
UAH
|
06 жовтня 2020 10:32
|
ТОВ Тепло -Проект #41525434 |
Переможець |
783 000,00
UAH
|
06 жовтня 2020 10:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2020 16:07
|
Додаткова угода№2 до договору №25.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2020 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2020 19:14
|
Додаткова угода №1 до договору №25.PDF | зміни до договору |
21 жовтня 2020 19:05
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2020 18:56
|
Л.Українки договір переможець.pdf | укладений |
13 жовтня 2020 18:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |