Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Гадяцька центральна районна лікарня" Гадяцької районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01999218 |
Вебсайт: | http://ghadiach-crl.pl.ua/ |
Місцезнаходження: | 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч, вул. Лохвицька, буд.1 |
Контактна особа: |
Ніна Іванівна Сліпченко +380535420615 gad_crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2020 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2020 13:20 |
Очікувана вартість: | 8 497 207,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 486,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник оплачує вартість фактично виконананих робіт, які підтверджені (прийняті) за результатом перевірки авторського та технічного нагляду. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 50 (п’ятдесят) банківських днів з дня підписання документів Замовником | Пiсляоплата | 50 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2020 14:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2020 14:57 |
Проект договору.docx | |
02 липня 2020 14:57 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На вимогу умов визначених у частині розділу III тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження файлів у форматах доступних для відображення таких електронних документів (наприклад: з текстовим змістом - *.doc, *.docx, структуровані дані - *.pdf, графічні дані - *.jpg, *.jpeg в залежності від типу та складу документу чи інформації), які визначені умовами тендерної документації та її додатках.
На вимогу умов додатку 1 (кваліфікаційні вимоги до учасників) кожен учасник надає у складі тендерної пропозиції електронні файли (електронні копії) інформації та документів, які достовірно повинні підтверджувати його відповідність встановленим вимогам.
Завіряння копії документів на паперових носіях, створені з оригіналів документів, у відповідності до умов тендерної документації не вимагається.
Учасники можуть створювати електронні копії документів, шляхом оцифрування оригінальних паперових носіїв, що буде забезпечувати якість зображення відтворюваного електронного файлу. Головною метою при наданні інформації та документів, учасником повинно забезпечуватись якість інформації, яка надається у складі тендерної пропозиції для забезпечення зручного її читання в процесі розгляду пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
ПВКП "Авангард-Н" допущена технічна помилка при зазначенні вартості пропозиції під час її подання в електронній системі закупівель.
Законом України "Про публічні закупівлі" передбачений вичерпний перелік підстав для відхилення пропозицій учасників. Дана описка не належить до жодного з пунктів, які дають право Замовнику відхилити пропозицію учасника.
Оскільки пониження ціни не було з боку жодного з учасників, то дана помилка жодним чином не вплинула на перебіг та результат аукціону, а остаточна вартість, зазначена у ціновій пропозиції та кошторисній документації (підтверджено документально) 6 999 000,00 грн. А сума 6 999 999,00 є не що інше, як незначна технічна помилка.
Посилання в протоколі №142, про розгляд пропозиції, на підстави ч.15 ст. 29 ЗУ є безпідставними, оскільки зазначена стаття дає право Замовнику звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, та відхилити пропозицію,у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Технічна помилка, зроблена ПВКП "Авангард-Н", не може вважатись "недостовірною інформацією у складі пропозиції, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі " з наступних причин
- зазначена помилково вартість в електронній системі не є частиною пропозиції (це не документ наданий учасником);
- будь-якого суттєвого значення, при визначенні результатів закупівлі, різниця в числах 6 999 999,00 та 6 999 000,00 не має, оскількі в наступного учасника вартість пропозиції більше 8 млн. грн., в процесі проведення торгів ніхто не понижував вартості.
Тобто посилання на ч.15 ст. 29 ЗУ є безпідставними та необгрунтованими, і не можуть бути підставою для відхилення пропозиції.
2. Щодо календарного графіка.
Тендерна документація вимагає надати:
"6.3. Календарний план, виконаний на фірмовому бланку учасника (у разі якщо такий використовується) із зазначенням за кожним із розділів періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу та цифрового значення вартості складових послуги. Учасником повинно бути обов’язково передбачено окремий розділ «застосування заходів із захисту довкілля», додатково крім тих, які передбачено умовами технічного завдання (у таблицях 15-21 розділу II Додатку 5)."
Тобто вимагався календарний план "виконаний на фірмовому бланку учасника (у разі якщо такий використовується) із зазначенням за кожним із розділів періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу та цифрового значення вартості складових послуги".
По яких саме розділах повинна бути надана інформація вимоги не встановлено. Тим більше, не встановлювалась вимога, що календарний план має бути розроблений по розділах таблиць 15-21. Технічне завдання (Додаток 5) складається з 21 таблиці (1-21). І в всі ці таблиці (дефектних актах, підсумкових відомостях ресурсів, локальних кошторисах) поділені на розділи, а в відомостях ресурсів, що надані в техзавданні, навіть передбачені підсумки по кожному розділу. Тому абсолютно не зрозуміло чому відхиляється пропозиція, за те, що календарний план виконаний не по розділах в локальних кошторисах, якщо це не вимагалось тендерною документацію.
Відповідно до ДБН "Склад та зміст проектної документації", в складі зведеного кошторисного розрахунку, окремі локальні кошториси складаються на кожен РОЗДІЛ робочих креслень в межах об'єктних кошторисів (кошторис на даний об'єкт також так складений). Тобто локальні кошториси є розрахунками вартості кожного розділу в проекті будівництва. ПВКП "Авангард-Н" складено та подано в пропозиції календарний план, який містить інформацію, що вимагається замовником по кожному локальному кошторису техзавдання, тобто по кожному розділу проекту на будівництво.
Ми вважаємо, що відхилення пропозиції на підставі вимог тендерної документації, які розуміє лише розробник тендерної документації, є безпідставними та упередженими.
І найголовніше.
Через те, що хтось намагається знайти формальні підстави (які є несуттєвими, нікчемними та "смішними") для відхилення пропозиції ПВКП "Авангард-Н", БЮДЖЕТ ВТРАТИТЬ БІЛЬШЕ 1 МЛН. НАДМІРНО ВИТРАЧЕНИХ КОШТІВ.
ПРОШУ ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ ЩЕ РАЗ ПЕРЕГЛЯНУТИ ЗАКОНОДАВЧУ БАЗУ, ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕТАЦІЮ ТА ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ ПВКП "АВАНГАРД-Н" ТА СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ПВКП "АВАНГАРД-Н".
По першому питанню:
Процедура закупівлі проводиться замовником у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» №922-VII від 25.12.2015 року (далі – Закон), в тому числі у відповідності до розділу IV Закону та особливостей визначених статтею 41 Закону.
Згідно до визначення «договір про закупівлю» (п.6 ч.1 статті 1 Закону), це господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару, в залежності від типу предмета закупівлі.
Згідно до визначення «тендерна пропозиція» (п.32 ч.1 статті 1 Закону), пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно до частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Випадки визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадку перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі умовами даної закупівлі не визначено.
З урахуванням інформації, яка наводиться у вашій вимозі про те, що вами було допущено технічну помилка при зазначенні вартості пропозиції під час її подання в електронній системі закупівель, в ході участі в електронному аукціоні, вами, як учасником могла бути виправлена дана помилка, шляхом зниження вартості пропозиції на умовах визначених статтею 30 Закону. В такому випадку замовником було встановлено факт надання у тендерній пропозиції недостовірної інформації.
Згідно до розділу «примітки» додатку 6 Документації, вартість пропозиції за результатом аукціону є остаточною, та не підлягає зміні, в тому числі коригування, зокрема якщо учасником було допущено помилки при розрахунку вартості при поданні пропозиції.
Пунктом 4 розділу VI тендерної документації визначено перелік істотних умов договору, до яких відноситься ціна договору.
Ціна, яка учасником запропонована за результатом аукціону та згідно до якої з замовником повинен укладатись договір закупівлі, не відповідає ціні, яка документально запропонована учасником у тендерній пропозиції.
У зв’язку з цим, керуючись умовами Закону та тендерної документації, ваша вимога не може бути виконана в цій частині, оскільки, якщо замовником укладався договір за ціною, яка визначена за результатом аукціону, такий договір відрізнятиметься від змісту тендерної пропозиції. Така обставина унеможливить здійснення виконання зобов’язань в повній мірі і може призвести до подальшого розірвання договору за результатом проведення аудиту даної процедури закупівлі органом, який має відповідні повноваження.
Згідно до частини 13 статті 29 Закону Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Ваші твердження "зазначена помилково вартість в електронній системі не є частиною пропозиції" та "будь-якого суттєвого значення, при визначенні результатів закупівлі, різниця в числах 6 999 999,00 та 6 999 000,00 не має, оскількі в наступного учасника вартість пропозиції більше 8 млн. грн. ..." не відповідають умовам Закону та умовам тендерної документації.
У зв’язку з цим та вище викладеним, Замовником не може бути прийнято рішення про прийняття пропозиції учасника.
По другому питанню:
Пунктом 6.3 таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації передбачено умови надання інформації про хід виконання робіт у вигляді календарного плану за розділами, які визначені у технічному завданні у Додатку 5 тендерної документації. Крім того, що календарний план повинен бути виконаний на фірмовому бланку учасника (у разі якщо такий використовується), пунктом 6.3. таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації визначено надання календарного плану із зазначенням розділів, які визначені у таблицях 15-21 розділу II Додатку 5, із додатковим зазначенням розділу «застосування заходів із захисту довкілля», та за кожним із зазначених розділів учасник повинен зазначити періоди підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу та цифрові значення вартості складових послуги.
Розділи у таблицях 15-21 розділу II Додатку 5 визначені наступним чином «розділ __.» із подальшою назвою кожного такого розділу. Такі розділи написані українською мовою у розбірливому вигляді та доступними для перегляду, що забезпечує максимальну доступність для відображення кожному зацікавленому учаснику.
Для виконання умови, визначеної у пункті 6.3 таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації, учасник мав уважно ознайомитись із даними та розділами, які визначені в тому числі у таблицях 15-21 розділу II Додатку 5 та виготовити календарний план із зазначенням інформації за кожним із визначених розділів.
Аргументоване пояснення, що спричинило відхилення пропозиції в цій частині викладене у рішенні замовника оформлене у вигляді протоколу 142 від 27.04.2020 року.
При цьому, зауважуємо що кожен учасник, на виконання ч.1 ст.24 Закону мав право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. В свою чергу Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Жодного питання, що стосується даної умови тендерної документації, не надходило через електронну систему публічних закупівель в ході проведення даної процедури закупівлі. Це свідчить про те, що усі бажаючі учасники, якими подано пропозиції усвідомлювали усі умови та вимоги, визначені тендерною документацією.
Ваші аргументи про те, що ПВКП "Авангард-Н" складено та подано в пропозиції календарний план, який містить інформацію, що вимагається замовником по кожному локальному кошторису техзавдання, тобто по кожному розділу проекту на будівництво, не є підтвердженням або обґрунтуванням виконання умови, визначеної пунктом 6.3 таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації, оскільки умови надання та оформлення календарного плану чітко встановлені у тендерній документації, а тому у календарному плані повинна відображатись інформація, яка вимагалась для надання у порядку визначеному в пункті 6.3 таблиці 1 Додатку 3 документації.
При цьому замовник, в ході проведення аналізу тендерних пропозиції, не може спростовувати умови тендерної документації, згідно до яких учасники повинні готувати та надавати свої тендерні пропозиції.
У зв’язку з вище викладеним за даним питанням, у замовника не має підстав вважати вашу пропозицію такою, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З огляду на вище викладене та розуміючи, що вами не було в достатній мірі вивчено умови тендерної документації, замовником не може бути прийнято рішення щодо прийняття пропозиції, яка не відповідає умовам закупівлі.
Порушення умов закупівлі та чинного законодавства надані в доданому листі.
Вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем торгів ТОВ "КВА".
Ваша вимога від 03.08.2020 р. про скасування рішення тендерного комітету не може бути розглянута нами, оскільки на час надходження вимоги відсутній в електронній системі лист щодо аргументації порушення умов закупівлі та чинного законодавства.
У зв’язку з встановленим положенням Закону, у поданій вами вимозі відсутній запит на надання інформації про тендерну пропозицію ТОВ «КВА», у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією ПВКП «Аванград-Н».
У зв’язку з вище викладеним, у задоволенні даної вимоги відмовлено.
Надаємо в черговий раз, для розгляду, лист з порушеннями умов тендерної документації в пропозиції ТОВ "КВА".
Вимагаємо надати пояснення, чому пропозиція ПВКП "Авангард-Н", яка є дешевшою майже на 1,4 млн. грн. відхилена , а пропозиція ТОВ "КВА", вартістю більше 8 млн. грн., з рядом порушень тендерної документації (додані третій раз, та ігноровані тендерним комітетом з наданням формальних відписок), визнана такою, що відповідає умовам закупівлі. Чому ці порушення залишені поза увагою комітету?
Ще раз просимо тендерний комітет переглянути свою тендерну документацію, законодавчу базу, пропозиції учасників та відхилити пропозицію ТОВ "КВА".
В іншому випадку, просимо журналістів та правоохоронні органи, які відсліджують дану закупівлю, провести розслідування по даній закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-16-000002 ● e6c119e3f51946d9a01bff49c2a9626e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2020 08:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.09.2020 № 51
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 15.09.2020 № 51
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-07-02-007127-a, 02.07.2020, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Ознайомившись із висновком за результатом моніторингу закупівлі за №UA-M-2020-09-16-000002, відносно процедури закупівлі за предметом "капітальний ремонт приймального відділення КНП "Гадяцька ЦР" шляхом застосування процедури відкритих торгів, що опублікована у системі публічних закупівель Prozorro за №UA-2020-04-08-000730-c, яка розпочата Комунальним некомерційним підприємством "Гадяцька центральна районна лікарня" Гадяцької районної ради повідомляємо наступне: Комунальним некомерційним підприємством "Гадяцька центральна районна лікарня" Гадяцької районної ради (далі – Замовник) 2 липня 2020 року було оголошено процедуру закупівлі в системі електронних закупівель Prozorro за ідентифікатором закупівлі - UA-2020-07-02-007127-a (посилання на оголошення в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-02-007127-a) щодо закупівлі за предметом "капітальний ремонт приймального відділення КНП "Гадяцька ЦРЛ" за адресою вул. Лохвицька, 1 м. Гадяч Полтавської області" згідно коду за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)(згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013). Дана закупівля проводилась на виконання вимог розділу IV з урахуванням умов визначених частиною 4 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII в редакції від 02.04.2020 (далі – Закон №922). Статтею 5 Закону №922 визначено принципи здійснення закупівель, якими повинен керуватись та дотримуватись кожен суб’єкт, який має відношення до вище визначеного Закону, як замовник, так і учасники. Частиною 1 статті 5 Закону №922 визначено принципи, за якими здійснюються закупівлі, а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. На виконання вимог другого абзацу частини 8 статті 8 Закону №922 Замовником надаються аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок). По суті зазначеної інформації у Висновку повідомляємо наступне. 1. Пунктом 31 частини 1 статті 1 Закону №922 встановлено поняття "тендерна документація" - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Пунктом 1 частини 1 статті 22 Закону №922 визначено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Наказом міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ №680), затверджено примірну тендерну документацію для процедур закупівель - відкриті торги та конкурентний діалог. Згідно до частини 1 статті 10 Закону №922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Згідно до Наказу Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» було затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі. Набрання чинності Наказу від 11.06.2020 №1082 відбулась 17.07.2020 року. До набрання чинності наказу від 11.06.2020 №1082, вимоги до функціонування системи, процедури проведення авторизації електронних майданчиків, умови підключення та випадки відключення електронних майданчиків від електронної системи закупівель, вимоги до електронних майданчиків та відповідальність операторів авторизованих електронних майданчиків визначались Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків (далі – Порядок функціонування системи), який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 (далі – Постанова №166). При цьому, зауважуємо, що Наказом МЕРІТУ від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» затверджено форми документів, в яких затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Частиною 2 розділу «Загальні положення» Постанови № 166 визначено, що адміністратор електронної системи закупівель (далі - адміністратор) – юридична особа, визначена Уповноваженим органом відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу. Наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 №473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування» відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу - Державне підприємство «ПРОЗОРРО», який є адміністратором електронної системи закупівель. При цьому адміністратором електронної системи закупівель було створено технічне завдання, яким повинні керуватись електронні авторизовані майданчики для надання можливості Замовникам розміщувати інформацію про закупівлі. Технічне завдання за процедурою «відкриті торги» розміщене в мережі Інтернет за посиланням https://prozorro-api-docs.readthedocs.io/uk/latest/tendering/openua/tutorial.html#exploring-basic-rules. Відповідно до пункту 7 Порядку функціонування системи оператор повинен забезпечити можливість проведення передбачених Законом процедур закупівель в електронній системі закупівель залежно від рівня акредитації, та відповідність авторизованого електронного майданчика вимогам, визначеним у пунктах 8-10 Порядку функціонування системи. При цьому, виходячи зі змісту пункту 8 Порядку функціонування системи, оператор зокрема повинен забезпечувати усім користувачам на безоплатній основі інформаційну підтримку, рівний доступ до інформації про закупівлі, можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення процедури закупівлі та виконання інших вимог, встановлених у Законі та безперебійний обмін інформацією з веб-порталом Уповноваженого органу. Разом з тим, згідно з Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі (далі – Порядок розміщення інформації), затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477, зокрема замовник/учасник для отримання доступу до автоматизованого робочого місця безоплатно проходить реєстрацію на авторизованому електронному майданчику шляхом здійснення одного із способів ідентифікації/авторизації відповідно до порядку, установленого Кабінетом Міністрів України. Крім того, пунктом 6 Порядку розміщення інформації встановлено, що у випадку технічних збоїв під час унесення та/або заповнення інформації через автоматизовані робочі місця на авторизованих електронних майданчиках, які призводять до того, що інформація не розміщується або не оприлюднюється на веб-порталі чи в електронній системі закупівель, замовник/учасник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації і документів. При розміщенні інформації у вигляді річного плану та оголошення про закупівлю через електронну систему закупівель не надавалась можливість введення інформації у відповідних полях або графах, що чітко встановлені в авторизованому електронному майданчику, про категорію та місцезнаходження Замовника та мову, якою повинні бути складені тендерні пропозиції. При цьому, звертаючи увагу на ситуацію що склалась із виконанням вимог Закону №922 та телефонними консультаціями, які отримані на гарячій лінії ДП «Прозорро», було з’ясовано, що розділи «Місцезнаходження» та «Категорія» замовника у річному плані за усіма публікаціями в системі публічних закупівель відображались в електронній системі публічних закупівель за будь-яким замовником починаючи з 19 червня 2020 року. Натомість, станом на 31 серпня 2020 року в оголошеннях про проведення відкритих торгів інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції функціонально в електронній системі публічних закупівель шляхом забезпечення через елетронній майданчики технічно (технічним завданням) не передбачено. У зв’язку з цим, керуючись діючим законодавством та фактичним станом технічного забезпечення та реалізацією системи публічних закупівель, Замовником забезпечувалось виконання вимог Закону №922, щодо публікації інформації про процедуру закупівлі лише в у тому порядку та на тих умовах, які були можливі в системі публічних закупівель. А тому, за відсутності у Висновку аргументованих причин відносно вимог чинного законодавства, які склались на момент розміщення інформації про закупівлю в системі публічних закупівель, та об’єктивно не могли встановлювали факт порушення з боку Замовника, у Замовника немає законних підстав щодо вжиття заходів, що стосуються усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель за змістом зауважень, що викладені у Висновку за результатом проведеного аналізу в цій частині. 2. Дотримуючись умови, що визначена частиною 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Вимога, що надійшла через електронну систему публічних закупівель від ПВКП "Авангард-Н" №UA-2020-07-02-007127-a.a6 не містила необхідної інформації щодо необхідності замовника про надання інформації, що слугувала підставою встановленій невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. У зв’язку з цим, у замовника не було підстав вживати заходів щодо оприлюднення повідомлення учасника із інформацією, яка могла б задовольнити вимогу учасника, не порушуючи при цьому вимоги Закону №922. Звернення, суть якого викладена у висновку могли бути задоволені лише шляхом подання у вигляді скарги до органу оскарження, згідно до вимог та умов, що визначені у статті 18 Закону №922. При цьому учасник не скористався змогою задовольнити свої інтереси, які врегульовані у законодавчому порядку. При цьому, даний учасник неодноразово звертався до замовника через електронну систему зі зверненнями, які не мали законодавчого підґрунтя, з метою задоволення власних інтересів та шляхом привертання уваги до свого підприємства. При цьому, ознайомившись із описом зазначеного, що викладене у Висновку за результатом проведеного моніторингу, у Замовника немає законних підстав щодо вжиття заходів, що стосуються усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, щодо зауважень, що викладені у висновку за результатом проведеного моніторингу закупівлі. 3. Згідно до вимог, що визначені частинами 1 та 2 статті 16 Закону №922, до учасників процедури закупівлі Замовником встановлено кваліфікаційні критерії, такі як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Умови надання інформації та документів за кваліфікаційним критерієм «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» визначено у пункті 3 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації. У пп.3.2 пункту 3 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації визначено наступне - «Документи, які із інформацією, що підтверджує наявність виконаних зобов’язань щодо здійснення господарської діяльності за відповідним напрямком із реквізитами контрагента(ів). На виконання даної вимоги повинні надаватись усі документи, що стосуються виконання зобов'язань за трьома різними правочинами, характерними (подібними) за видом роботи, яка є предметом даної закупівлі. Копія(ї) договору(ів) надається згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.3.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, із усіма додатками, які є невід’ємною частиною такого(их) договору(ів) та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань. На виконання даної вимоги повинно надаватись усі документи, що стосуються виконання зобов'язань за вкладеними та виконаними правочинами – договори, акти приймання виконаних будівельних робіт» за примірною формою №КБ-2в, довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за примірною формою №КБ-3, копії виписки (чи платіжки) із банківського рахунку, що підтверджує факт оплат(и) за результатом чи в процесі виконання умов аналогічних зобов’язань. У документах, що підтверджують факт оплат(и) за результатом чи в процесі виконання умов аналогічних зобов’язань, в призначенні платежів повинно бути обов'язково зазначено інформацію про номер та дату договору відносно кожного окремого платежу. У договорах або у інформації, яка оприлюднювалась замовником у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», повинна бути відображена інформація із кодом закупівлі, визначеним у порядку та на умовах передбачених Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом МЕРіТУ від 17.03.2016 № 454 або Наказом МЕРіТтаСГУ 15.04.2020 № 708». При цьому у тендерній документації не визначено вимоги чи окремої інформації, яку учасник зобов’язаний документально підтверджувати щодо відповідності розрахунків або їх загальної суми, визначені в окремому акті або в актах приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, повинні мати повну відповідність сумі, що визначена у договорі або протягом окремих періодів його дії. Умови, щодо надання в обов’язковому порядку документи, що підтверджують внесення будь-яких змін до умов договору, навіть якщо вони могли не укладатись між сторонами) в межах вкладених правочинів за аналогічним предметом закупівлі, що надавались у складі тендерної пропозиції. умовами тендерної документації не визначалось. Разом з цим, в складі тендерної пропозиції ТОВ «КВА» подано аналогічні договори, що підтверджують наявність відповідного досвіду виконання аналогічних договорів. Важливо, що ТОВ «КВА» подано документи, що підтверджують виконання таких договорів в строки передбачені договорами. Таким чином, документи подані в складі тендерної пропозиції підтверджують репутацію ТОВ «КВА», як добросовісного та надійного виконавця робіт. З огляду на це, та керуючись умовами тендерної документації у замовника не було підстав вважати пропозицію учасника в цій частині такою, що не відповідала умовам, визначеним у документації замовника за даною процедурою закупівлі. Тому, викладене у Висновку за результатом проведеного моніторингу, та керуючись умовами, які визначені у тендерній документації щодо даного питання, у Замовника немає законних підстав щодо вжиття заходів, що стосуються усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, щодо зауважень, що викладені у висновку за результатом проведеного моніторингу закупівлі. 4. На виконання вимоги п.6.2 таблиці 1 додатку 3 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, який свідчить про наявність чинних зобов’язань учасника із іншим суб’єктом господарювання (або органом місцевого самоврядування) щодо вивозу (або утилізації, або захоронення) будівельного сміття. Строк дії таких зобов’язань повинен мати строк дії протягом строку виконання зобов’язань учасником, що зазначено у календарному плані на виконання робіт, в частині застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором закупівлі робіт, що є предметом закупівлі. На виконання вимоги п.6.3 таблиці 1 додатку 3 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати календарний план, виконаний на фірмовому бланку учасника (у разі якщо такий використовується) із зазначенням за кожним із розділів періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу та цифрового значення вартості складових послуги. Учасником повинно бути обов’язково передбачено окремий розділ «застосування заходів із захисту довкілля», додатково крім тих, які передбачено умовами технічного завдання (у таблицях 15-21 розділу II Додатку 5). Згідно з умов оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі та тендерною документацією замовника, термін виконання робіт в повному обсязі визначено до 01.12.2021 року. При цьому окремо у мовами тендерної документації не визначено, що застосування заходів із захисту довкілля повинні виконуватись учасником до строку визначеного кінцевим в оголошенні або відповідно до завершення строку дії договору. Натомість Замовником, розуміючи, що учасники, не можуть власними силами та засобами взяти зобов’язання щодо утилізації або захоронення сміття на звалищах що підпорядковані органам місцевого самоврядування протягом всього терміну, що визначений для виконання робіт за даним об’єктом, висунуто у тендерній документації умову, яку може задовольнити буд-який учасника, вклавши договір з організацією або органом, який має повноваження щодо надання дозволу із утилізації сміття, на строк який може бути достатнім для виконання строкового забезпечення такої умови, із правом продовження таких зобов’язань. З огляду на це, та керуючись умовами тендерної документації у замовника не було підстав вважати пропозицію учасника в цій частині такою, що не відповідала умовам, визначеним у документації замовника за даною процедурою закупівлі. Тому, викладене у Висновку за результатом проведеного моніторингу, та керуючись умовами, які визначені у тендерній документації щодо даного питання, у Замовника немає законних підстав щодо вжиття заходів, що стосуються усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, щодо зауважень, що викладені у висновку за результатом проведеного моніторингу закупівлі. 4. Згідно до вимог частини 6 статті 17 Закону №922 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Звертаємо увагу на тому, що Законом визначено, що учасник зобов’язаний надати підтвердження відсутності підстав для відмови у документальному вигляді. У пункті 1 розділу I тендерної документації замовником визначено поняття «Документ» - письмове підтвердження фактів та подій, що мають юридичне значення, або з якими чинне законодавство пов'язує виникнення, зміну або припинення прав і обов'язків фізичних або юридичних осіб. Документом слід розуміти документи, що містять зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію, яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, чи може бути використана як документи − докази у правозастосовчій діяльності, що складаються, видаються чи посвідчуються повноважними (компетентними) особами органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, а також окремими громадянами, у тому числі самозайнятими особами, яким законом надано право у зв’язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що складені з дотриманням визначених законом форм та містять передбачені законом реквізити і відомості. До поняття "документ" не відноситься інформація, яка створюється (видається) чи посвідчуються повноважними особами учасника та несе за собою лише інформативний характер (наприклад: довідки, листи, витяги із реєстрів, зразки документів або частково заповнені документи (не мають усіх реквізитів або даних, які передбачаються самим документом), матеріали, малюнки (креслення), буклети та рекламна продукція, відгуки чи подяки). На виконання вимог п.1 розділу II додатку 3 тендерної документації замовником визначається спосіб надання інформації та окремих документів, якими учасник може задовольнити умову, що визначена частиною 6 статті 17 Закону №922. Керуючись вимогами чинного законодавства України та станом електронних систем та сервісів органів, які уповноважені надавати інформацію про учасникам або іншим зацікавленим суб’єктам щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону №922 у замовника не має об’єктивних причин вимагати від учасника документального підтвердження відсутності таких підстав. У зв’язку з цим замовник не було підстав вважати документи, які надавались учасником через електронну систему до складу пропозиції 06 серпня 2020 року о 08:42, такими, що не надані. До того учасник міг не надавати інформацію, яка не є документом у розумінні тендерної документації, що могла б задовольнити умови закону в цій частині. З огляду на це, та керуючись умовами тендерної документації у замовника не було підстав вважати переможця таким, що документально не підтвердив відсутності підстав у відмові за даною процедурою закупівлі. Тому, викладене у Висновку за результатом проведеного моніторингу, та керуючись умовами, які визначені у тендерній документації щодо даного питання, у Замовника немає законних підстав щодо вжиття заходів, що стосуються усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, щодо зауважень, що викладені у висновку за результатом проведеного моніторингу закупівлі. Виконання Замовником зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) та відповідно проведення нової процедури закупівлі є процесом, що потребує багато часу, в той час коли роботи необхідно виконувати терміново. За відсутності у Висновку аргументованих причин відносно вимог чинного законодавства, які об’єктивно встановлювали факт порушення з боку замовника або учасників, пропозиції, яких були предметом розгляду, та за відсутності законодавчих підстав розірвання договору закупівлі, замовником не може бути вжито заходів, які обумовлюють виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель шляхом розірвання договору із ТОВ «КВА», який визначений виконавцем робіт за предметом договору у встановленому Законом №922 порядку. Невідкладність проведення робіт, які є предметом вкладеного правочину за результатом проведення процедури відкритих торгів, зумовлена тим, що на період їх здійснення експлуатація відділення призупинена. До того у разі розірвання договору потреба у здійсненні закупівлі відновиться, що призведе до початку окремої процедури закупівлі. Проведення окремої закупівлі також буде мати негативний вплив на формування договірної ціни, так як впродовж останнього періоду могло відбутися суттєве підвищення цін на матеріали, що, в свою чергу, зумовить порушення принципу економії коштів в цілому процесі здійснення такої закупівлі. Не менш важливим є той факт, що окремі види робіт необхідно виконувати за наявності певного температурного режиму та умов. Виконання таких робіт з урахуванням проведення нового тендеру може негативно вплинути на якість робіт. Розірвання договору, перш за все, призведе до недотримання принципу максимальної економії та ефективності та жодним чином не буде сприяти економії бюджетних коштів. Комунальне некомерційне підприємство «Гадяцька центральна районна лікарня» Гадяцької районної ради визнано однією з 8 опорних багатопрофільних лікарень Полтавської області. Визнання опорним закладом дало можливість лікарні бути включеною в програму Президента України «Велике будівництво», у рамках якої проводиться ремонт. Капітальний ремонт приймального відділення закладу має велику соціальну значущість. На сьогодні, в умовах поширення коронавірусної хвороби (COVID-19), надання допомоги в невідкладних станах у цілодобовому режимі є надзвичайно важливим. Саме тому, якісне та вчасне проведення робіт з капітального ремонту приймального відділення має особливе значення для громади. Висновок про результати моніторингу закупівлі буде враховано уповноваженими особами та тендерним комітетом при здійсненні публічних закупівель в майбутньому.
2020-10-13 22:35:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушення, встановлено порушення частини третьої статті 31 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" |
6 699 999,00
UAH з ПДВ
|
6 699 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КВА" |
8 072 346,00
UAH з ПДВ
|
8 072 346,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАДЯЧБУДМОНТАЖ" |
8 347 224,20
UAH з ПДВ
|
8 347 224,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" #30759920 |
Відхилено |
6 699 999,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 21:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 14:30
|
ТОВ "КВА" #39720797 |
Переможець |
8 072 346,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 10:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 10:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2021 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2021 08:55
|
Додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2021 08:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2021 09:13
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2021 09:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2020 14:45
|
Додаткова угода 2 від 01.12.20..pdf | зміни до договору |
04 грудня 2020 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2020 09:56
|
Договір 312.pdf | укладений |
20 серпня 2020 09:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктами 1.2, 3.3., 14.4 Договору, п.117 постанови КМУ від 01.08.2005 р. №668 та п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 992-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами) уклали цю Додаткову угоду про внесення змін до Договору про закупівлю № 312 від 19.08.2020 р. (надалі іменується Угода) про наступне: 1. В зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приймального відділення КНП «Гадяцька ЦРЛ» за адресою вул.Лохвицька,1 м.Гадяч Полтавської області. Коригування» склад та обсяги робіт змінилися, що призвело до покращення якості предмету закупівлі, Сторони домовилися, що таке покращення не змінює суму визначеної в Договорі про закупівлю № 312 від 19.08.2020 р. 2. Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Додаток №1 «Договірна ціна» та Додаток №2 «Календарний план виконання робіт» що є невід’ємними частинами даної додаткової угоди. 3. Всі інші умови Договору про закупівлю № 312 від 19.08.2020 р. залишаються незмінними і є обов’язковими до виконання Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 312 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктами 1.2, 3.2, 3.3, 14.4. Договору, пунктами 84 та 117 постанови КМУ від 01.08.2005 №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» уклали цю Додаткову угоду до Договору про закупівлю № 312 від 19.08.2020 р. (далі - Договір) про наступне: 1. В зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт приймального відділення КНП «Гадяцька ЦРЛ» за адресою: вул. Лохвицька, 1 м. Гадяч Полтавської області. Коригування.» склад та обсяги робіт змінилися, що призвело до покращення якості предмету закупівлі та зменшенню ціни Договору. 2. Керуючись п.1, п.З ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 992-VII від 25.12.2015 р. (зі змінами), Сторони дійшли згоди зменшити ціну договору на 457 526,79 грн. 3. Викласти в новій редакції Додаток №1 до договору «Договірна ціна» та Додаток №2 до договору «Календарний графік виконання робіт» з урахуванням фактично виконаних будівельних робіт в 2020 та 2021 роках. 4. Враховуючи зміни фактичних обсягів фінансування Замовника змінити план фінансування робіт, а саме збільшити фінансування в 2021 р. за рахунок місцевого бюджету на 1039834,81 грн., виклавши Додаток 3 до Договору в новій редакції. 5. Змінити пункт 3.1.розділу III. «Ціна договору» та викласти його в редакції такого змісту: «3.1. Ціна Договору є твердою, визначена на підставі Договірної ціни, що є невід’ємною частиною Договору та згідно пропозиції учасника згідно нормативів ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень і становить суму 7 614 819,21 грн. (сім мільйонів шістсот чотирнадцять тисяч вісімсот дев’ятнадцять гривень 21 коп.), в тому числі ПДВ* - 1 269 136,54 грн. 3.1.1. Ціна робіт у 2020 році становить суму: 5294984,40 грн. (п’ять мільйонів двісті дев’яносто чотири тисячі дев’ятсот вісімдесят чотири гривні 40 коп.), в тому числі ПДВ* - 882497,40 грн. 3.1.2. Ціна робіт у 2021 році становить суму: 2319834,81 грн. (два мільйони триста дев’ятнадцять тисяч вісімсот тридцять чотири гривні 81 коп.), в тому числі ПДВ* - 386639,14 грн. та враховуючи фактичні обсяги кошторисних призначень Замовника згідно умов фінансування у 2021 за джерелами становить: -2 319 834,81 грн. (два мільйони триста дев’ятнадцять тисяч вісімсот тридцять чотири гривні 81 коп.) - кошти місцевого бюджету.» 6. Додатки №1, №2 та №3 до договору в новій редакції додаються до додаткової угоди та є невід’ємною частиною договору № 312 від 19.08.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 312 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктами 3.2, 3.3, 14.4. Договору, пунктами 84 та 117 постанови КМУ від 01.08.2005 №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» уклали цю Додаткову угоду до Договору про закупівлю № 312 від 19.08.2020 р. (далі - Договір ) про наступне: 1. Керуючись п.1 ч.5 ст,41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 992-УІІ від 25.12.2015 р. (зі змінами), Сторони дійшли згоди зменшити ціну договору на 362 090,01 грн. 2. Враховуючи зміну ціни Договору, змінити план фінансування робіт, а саме зменшити фінансування в 2021 р. за рахунок місцевого бюджету на 362 090,01 грн., виклавши Додаток 3 до Договору в новій редакції. 3. Змінити пункт 3.1.розділу III. «Ціна договору» та викласти його в редакції такого змісту: «3.1. Ціна Договору є твердою, визначена на підставі Договірної ціни, що є невід’ємною частиною Договору та згідно пропозиції учасника згідно нормативів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень і становить суму 7 252 729,20грн. (сім мільйонів двісті п’ятдесят дві тисячі сімсот двадцять дев’ять гривень 20 коп.), в тому числі ПДВ* - 1 208 788,20 грн. 3.1.1. Ціна робіт у 2020 році становить суму: 5 294 984,40 грн. (п’ять мільйонів двісті дев’яносто чотири тисячі дев’ятсот вісімдесят чотири гривні 40 коп.), в тому числі ПДВ* - 882 497,40 грн. 3.1.2. Ціна робіт у 2021 році становить суму: 1 957 744,80 грн. (один мільйон дев’ятсот п’ятдесят сім тисяч сімсот сорок чотири гривні 80 коп.), в тому числі ПДВ* - 326 290,80грн. та враховуючи фактичні обсяги кошторисних призначень Замовника згідно умов фінансування у 2021 за джерелами становить: - 1 957 744,80 грн. (один мільйон дев’ятсот п’ятдесят сім тисяч сімсот сорок чотири гривні 80коп.) - кошти місцевого бюджету.» 4. Додаток №3 до договору в новій редакції додається до додаткової угоди та є невід’ємною частиною договору № 312 від 19.08.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 312 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |