Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Велика Бердичівська (вул. Довженка - перехрестя вул. Льва Толстого та вул. Жуйка) в м. Житомирі» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
23 155 509,60 UAH
UA-2020-06-24-008668-a fae8ff402eb14af594d3e0f544d671a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 14:58
Очікувана вартість: 23 155 509,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115 778,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 115777 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Велика Бердичівська (вул. Довженка - перехрестя вул. Льва Толстого та вул. Жуйка) в м. Житомирі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 15:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 15:38
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
24 червня 2020 15:38
Додаток № 7 до тендерної документації.rar
24 червня 2020 15:38
Тендер. документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ" 22 644 064,62
UAH з ПДВ
22 644 064,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЛАН-ДОР" 22 954 388,09
UAH з ПДВ
22 954 388,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 15:56
Електронний підпис
23 липня 2020 15:37
Електронний підпис
23 липня 2020 15:29
Техніка 2.pdf
23 липня 2020 15:29
Техніка 1.pdf
23 липня 2020 15:26
Ф 1 Додат 6.pdf
23 липня 2020 15:26
Техніка_МАЗ Фреза.zip
23 липня 2020 15:26
докЛабораторія.pdf
23 липня 2020 15:25
Лист асфальт.pdf
23 липня 2020 15:24
Техніка3.pdf
23 липня 2020 15:24
Відгук житомир 2.pdf
10 липня 2020 15:47
Електронний підпис
10 липня 2020 15:43
4Кваліфікація2.zip
10 липня 2020 15:43
2Забезпечення.zip
10 липня 2020 15:43
4Кваліфікація4.zip
10 липня 2020 15:43
5Технічна частина1.zip
10 липня 2020 15:43
5Технічна частина2.zip
10 липня 2020 15:43
4Кваліфікація3.zip
10 липня 2020 15:43
4Кваліфікація.zip
10 липня 2020 15:43
3Інші документи.zip
10 липня 2020 15:43
1Тендерна пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"

ТОВ "БЛАН-ДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"
#40216774
Переможець 22 644 064,62
UAH з ПДВ
24 липня 2020 17:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 18:08

Вимога про усунення невідповідностей

1. Невідповідність у кольоровій скан-копії листа – відгуку від замовника про виконання аналогічних договорів. Не розбірливо вказана дата видачі листа – відгука, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, Формі 3 Додатку 6 тендерної документації. 2. Невідповідність наданої інформації до Форми 1 Відомості про обладнання та матеріально – технічні бази, які необхідні для виконання робіт з наданими копіями документів, що не відповідає вимогам Критерію 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Формі 1 Додатку 6 тендерної документації. Надати належним чином завірені копії (в деяких випадках нотаріально) актів приймання -передачі майна (спецтехніки, автомобілів) по договору № 03/03 оренди спецтехніки без екіпажу (водія) від 01.03.2019 року та по договору оренди автомобілів від 26.03.2020 року. 3. Невідповідність наданої інформації до Форми 1 Відомості про обладнання та матеріально – технічні бази, які необхідні для виконання робіт з наданими копіями документів, які не мають чіткого вигляду повного (завершеного) документу…, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, Формі 1 Додатку 6 тендерної документації. Надати належні копії технічних паспортів на автотранспорт, механізми. 4. Невідповідність наданої інформації у Форми 1 Відомості про обладнання та матеріально – технічні бази, які необхідні для виконання робіт з наданими копіями документів, що не відповідає вимогам Критерію 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Формі 1 Додатку 6 тендерної документації. Надати належним чином завірені копії технічних паспортів, або інших реєстраційних документів по 6 та 33 позиції Форми 1. 5. Невідповідність наданої інформації у Форми 1 Відомості про обладнання та матеріально – технічні бази, які необхідні для виконання робіт з наданими копіями документів, а саме у договорі надання послуг з ТОВ «Білоцерківською ШЕУ» про шліфувальну машину у кількості 2, що не відповідає вимогам Критерію 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Формі 1 Додатку 6 тендерної документації. Надати підтверджуючий документ права користування (оренди) вказаною технікою. 6. Невідповідність наданої інформації у Форми 1 Відомості про обладнання та матеріально – технічні бази, які необхідні для виконання робіт з вказаною інформацією в оборотно-сальдовій відомості на компресор Danzul 50 л, що не відповідає вимогам Критерію 1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Формі 1 Додатку 6 тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІТТЕЛ"
#40216774
22 644 064,62
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 16:44
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:03
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:05
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:10
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:09
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2020 09:07
15850_ТОВ_МІТТЕЛ_Гарантія_05_08_2020.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 09:03
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 17:03
72-20.pdf укладений
05 серпня 2020 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 72-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 15850
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторни дійшли згоди Додаток №3 викласти в новій редакціїї.
Номер договору про закупівлю: 72-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами взятих на себе зобов’язань, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 30.06.2021 та термін дії договору до 30.06.2021 та викласти Додаток №2 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 72-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 21 796 939,60
UAH (в тому числі ПДВ 3 632 823,27 UAH)