Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектної документації по об'єкту "Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) КЗ "Слатинcький ліцей" Дергачівської міської ради, за адресою: Харківська область, Харківський район, смт Слатине, вул. Центральна, 17 Л"
Очікувана вартість
2 440 000,00 UAH
UA-2023-03-23-006434-a ● fac69a1056cf4eff937a2c62ec71bfad
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04014080 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ДЕРЖПРОМ, 4 ПІД'ЇЗД, кімната 20 |
Контактна особа: |
Тараненко Оксана Сергіївна 380664773581 taranenko@kharkivoda.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2023 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектної документації по об'єкту "Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) КЗ "Слатинcький ліцей" Дергачівської міської ради, за адресою: Харківська область, Харківський район, смт Слатине, вул. Центральна, 17 Л"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2023
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2023 09:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2023 09:10 |
ЗМІНИ.docx | |
29 березня 2023 09:10 |
ТД_Слатинський_ліцей_проект_НР.docx | |
23 березня 2023 13:30 |
Договір_розробка_проект_2023.doc |
29 березня 2023 09:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 березня 2023 09:10 |
ЗМІНИ.docx
|
|||
29 березня 2023 09:10 |
ТД_Слатинський_ліцей_проект_НР.docx
|
|||
23 березня 2023 13:30 |
Договір_розробка_проект_2023.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ОГЛЯД
Дата подання: 24 березня 2023 15:21
Дата відповіді: 29 березня 2023 11:06
Умовами тендерної документації передбачено: « Огляд об'єкту здійснюється уповноваженими на це представником учасника без ідентифікації назви учасника. Акт огляду об'єкту повинен містити дату, назву об’єкту, ПІБ уповноважених представників учасника та органу місцевого самоврядування/військової адміністрації. При цьому уповноважена особа, яка здійснює огляд об’єкта повинні надати представнику органу місцевого самоврядування/військової адміністрації документ, що посвідчує таку особу, та документ про вищу будівельну освіту.
Замовником зумовлено дану вимогу з метою підтвердження відповідності запропонованої пропозиції вимогам, встановленим замовником у Додатку 3. Проте відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ до предмета закупівлі - ВСТАНОВЛЕНА ЗАМОВНИКОМ сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ПОВИННА МІСТИТИ ОПИС УСІХ НЕОБХІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Тобто Замовник зобов’язаний передбачити всю необхідну інформацію в технічному завданні ( ДОДАТОК №3), в такому об’ємі що б її не довелося уточнювати, оскільки в протилежному випадку Замовник порушив умови законодавства та не надає повної інформації щодо робіт!
Вимога щодо огляду об’єкту є дискримінаційною, порушує принципи здійснення закупівель та зумовлює штучне обмеження конкурентоспроможності потенційних учасників.
Відповідно посилаючись на практику колегії АМКУ доводимо до відома Замовника, що вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, неодноразово була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 .
У зв'язку з цим вимагаємо виключити дану вимогу з положень тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Замовник не є власником чи балансоутримувачем об'єкту, щодо якого розробляється проектна документація. У зв'язку з чим замовник може не володіти повною інформацією щодо об'єкту. Також замовник не має в штаті інженера-проектувальника. У зв'язку з чим завдання на проектування може бути неповним. Тобто наявні підстави для проведення процедури конкурентного діалогу. Однак Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), такої процедури не передбачено.
З огляду на вище викладене, замовником було прийняте рішення про обов'язковий огляд учасниками об'єкту. Огляд проводиться за участю представників органів місцевого самоврядування або місцевих військових адміністрацій, що виключає участь в огляді замовника, надає учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі тощо). І, у разі виявлення будь-яких недоліків у завданні на проектуванні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи з розробки проектної документації у визначені замовником строки. Оскільки замовник не бере участі в огляді, будь-якого офіційного погодження часу проведення огляду не вимагається, огляд проводиться без ідентифікації учасника (про що зазначено в тендерній документації) звинувачення замовника у дискримінації є безпідставними.
Замовник не є власником чи балансоутримувачем об'єкту, щодо якого розробляється проектна документація. У зв'язку з чим замовник може не володіти повною інформацією щодо об'єкту. Також замовник не має в штаті інженера-проектувальника. У зв'язку з чим завдання на проектування може бути неповним. Тобто наявні підстави для проведення процедури конкурентного діалогу. Однак Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), такої процедури не передбачено.
З огляду на вище викладене, замовником було прийняте рішення про обов'язковий огляд учасниками об'єкту. Огляд проводиться за участю представників органів місцевого самоврядування або місцевих військових адміністрацій, що виключає участь в огляді замовника, надає учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі тощо). І, у разі виявлення будь-яких недоліків у завданні на проектуванні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи з розробки проектної документації у визначені замовником строки. Оскільки замовник не бере участі в огляді, будь-якого офіційного погодження часу проведення огляду не вимагається, огляд проводиться без ідентифікації учасника (про що зазначено в тендерній документації) звинувачення замовника у дискримінації є безпідставними.
щодо аналогічного договіру
Дата подання: 25 березня 2023 14:43
Дата відповіді: 29 березня 2023 08:57
Добрий день ! Шановний Замовник, просимо надати відповідь на таке питання щодо аналогічного договору: буде рахуватись як аналогічний договір проектної організації у випадку, коли вона виконувала розробку проекту по договору субпідряду ? Такий договір субпідряду буде рахуватись аналогічним ?
Відповідь: Так. але за умови документального підтвердження факту розробки розділів проектної документації на умовах субпідряду.
Дискримінаційні вимоги щодо оглду об'кту
Дата подання: 27 березня 2023 11:55
Дата відповіді: 29 березня 2023 11:07
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі та їх кількість. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Замовник не є власником чи балансоутримувачем об'єкту, щодо якого розробляється проектна документація. У зв'язку з чим замовник може не володіти повною інформацією щодо об'єкту. Також замовник не має в штаті інженера-проектувальника. У зв'язку з чим завдання на проектування може бути неповним. Тобто наявні підстави для проведення процедури конкурентного діалогу. Однак Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), такої процедури не передбачено.
З огляду на вище викладене, замовником було прийняте рішення про обов'язковий огляд учасниками об'єкту. Огляд проводиться за участю представників органів місцевого самоврядування або місцевих військових адміністрацій, що виключає участь в огляді замовника, надає учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі тощо). І, у разі виявлення будь-яких недоліків у завданні на проектуванні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи з розробки проектної документації у визначені замовником строки. Оскільки замовник не бере участі в огляді, будь-якого офіційного погодження часу проведення огляду не вимагається, огляд проводиться без ідентифікації учасника (про що зазначено в тендерній документації) звинувачення замовника у дискримінації є безпідставними.
Проведення огляду об'єкту переможцем процедури може призвести до зміни завдання на проектування, яке є додатком до договору про закупівлю. Відповідно до пунктів 18, 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), призведе до визнання договору про закупівлю нікчемним.
Замовник не є власником чи балансоутримувачем об'єкту, щодо якого розробляється проектна документація. У зв'язку з чим замовник може не володіти повною інформацією щодо об'єкту. Також замовник не має в штаті інженера-проектувальника. У зв'язку з чим завдання на проектування може бути неповним. Тобто наявні підстави для проведення процедури конкурентного діалогу. Однак Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), такої процедури не передбачено.
З огляду на вище викладене, замовником було прийняте рішення про обов'язковий огляд учасниками об'єкту. Огляд проводиться за участю представників органів місцевого самоврядування або місцевих військових адміністрацій, що виключає участь в огляді замовника, надає учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі тощо). І, у разі виявлення будь-яких недоліків у завданні на проектуванні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи з розробки проектної документації у визначені замовником строки. Оскільки замовник не бере участі в огляді, будь-якого офіційного погодження часу проведення огляду не вимагається, огляд проводиться без ідентифікації учасника (про що зазначено в тендерній документації) звинувачення замовника у дискримінації є безпідставними.
Проведення огляду об'єкту переможцем процедури може призвести до зміни завдання на проектування, яке є додатком до договору про закупівлю. Відповідно до пунктів 18, 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), призведе до визнання договору про закупівлю нікчемним.
Посилання на недіючий документ
Дата подання: 27 березня 2023 22:18
Дата відповіді: 29 березня 2023 09:11
В тендерній документації (див.Додаток 3) є посилання на ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.13, який було скасовано і наразі він не є чинним документом. Внесіть відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації.
Характеристики об"єкта будівництва
Дата подання: 27 березня 2023 22:37
Дата відповіді: 30 березня 2023 14:24
В тендерній документації в розділі в п.11 Додаток № не вказавно щодної характеристики об"єкта: ні загальної площі ліцею, ні будівельного об"єму, ні площі забудови, ні поверховість, ні площа земельної ділянки, ні матеріал огороджуючих конструкцій, які мають значення при розрахунку кошторису на проектні роботи, який необхідно подати у складі пропозиції. Натомість перелічено тільки види робіт, що необхідно врахувати при проектуванні.
Зрозуміло, що це зроблено навмисно, щоб звузити коло потенційних учасників, проте, шановний Замовник, не ухиляйтесь від правильного та повного заповнення даного пункту Завдання на проектування, і надання попередньої інформації, яка стосується характеристики об"єкту, і яка технічно необхідна розрахунку кошторису на проектні роботи, про необхідність якого прописано в п.6 тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації та надання вищенаписаних характеристик об"єкта
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник не є власником чи балансоутримувачем об'єкту, щодо якого розробляється проектна документація. У зв'язку з чим замовник може не володіти повною інформацією щодо об'єкту. Також замовник не має в штаті інженера-проектувальника. У зв'язку з чим завдання на проектування може бути неповним. З огляду на вище викладене, замовником було прийняте рішення про обов'язковий огляд учасниками об'єкту. Огляд проводиться за участю представників органів місцевого самоврядування або місцевих військових адміністрацій, що виключає участь в огляді замовника, надає учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі тощо). І, у разі виявлення будь-яких недоліків у завданні на проектуванні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію.
Візуалізація
Дата подання: 27 березня 2023 22:58
Дата відповіді: 30 березня 2023 14:35
В п.6 тендерної документації прописана умова надання учасником візуалізації об"єкта. Поясніть, будь ласка, навіщо робити візуалізацію на стадіі проведення тендеру ? Яким чином візуалізація об"єкту, по якому ще не виконано проект, може вплинути на оцінку розгляду пропозиції учасника і прийняття по ньому рішення? Візуалізація може виконатися за вже розробленим проектом, який врахує всі деталі проектування, що будуть погоджуватися в процесі роботи з Замовником та керівництвом ліцею, і візуалізація вона в такому випадку буде доречна і необхідна, і її виконання можна прописати потім після укладання договору в Завданні на проектуванні, що не суперечить діючим нормам на проектування.
Ми розуміємо, що ця вимога прописана з метою затримки часу в учасників, щоб часу було якомога менше на підготування, що збільшує шанси визначити переможцем того учасника, під якого прописані умови тендеру, і в якого ця візувалізація була виконана до проведення тендеру, заздалегідь.
Вважаємо вимогу щодо виконання візуалізації об"єкта, по якому ще не виконаний проект, дескрімінаційною і необгрунтованою, наполягаємо на виключенні даної вимоги і внесенні відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
1. Виконання візуалізації на етапі проведення процедури закупівлі не суперечить чинному законодавству України.
2. Тендерна документація не містить виключних вимог щодо оформлення/виконання візуалізації (наприклад, виконання у конкретному форматі/програмному комплексі тощо). Тобто будь-який учасник процедури закупівлі має змогу виконати вимогу щодо наявності візуалізації у складі тендерної пропозиції. Таким чином звинувачення у дискримінації є безпідставними.
3. Вимога щодо наявності візуалізації у складі тендерної пропозиці ніяким чином не зменшує час на підготовку тендерної пропозиції. Час на подання тендерних пропозицій встановлено відповідно до вимог чинного законодавства України.
1. Виконання візуалізації на етапі проведення процедури закупівлі не суперечить чинному законодавству України.
2. Тендерна документація не містить виключних вимог щодо оформлення/виконання візуалізації (наприклад, виконання у конкретному форматі/програмному комплексі тощо). Тобто будь-який учасник процедури закупівлі має змогу виконати вимогу щодо наявності візуалізації у складі тендерної пропозиції. Таким чином звинувачення у дискримінації є безпідставними.
3. Вимога щодо наявності візуалізації у складі тендерної пропозиці ніяким чином не зменшує час на підготовку тендерної пропозиції. Час на подання тендерних пропозицій встановлено відповідно до вимог чинного законодавства України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ФОРТЕЦЯ" |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ФОРТЕЦЯ" #40658811 |
Переможець |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2023 11:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 09:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2023 11:02
|
ДУ_1_дог_32-23-П.pdf | зміни до договору |
02 червня 2023 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 14:57
|
Договір_32-23-П.pdf | укладений |
10 квітня 2023 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 32-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |