Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт найпростішого укриття в підвалі нежитлового приміщення виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради за адресою: вул. Свято-Миколаївська, буд. 27, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50000
Очікувана вартість
2 047 912,81 UAH
UA-2023-07-20-010295-a f9ede2270716447cb3499c0a8b265bb4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Хороленко

+380977199728 zakyp.c-m@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 липня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052560
Вебсайт: http://vykonkom-tsmkr.gov.ua
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, буд. 27
Контактна особа: Наталія Хороленко
+380977199728
zakyp.c-m@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт найпростішого укриття в підвалі нежитлового приміщення виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради за адресою: вул. Свято-Миколаївська, буд. 27, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, буд. 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

20 липня 2023 16:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАРИТЕТ БУД КР"
#45136128
Переможець 2 047 912,81
UAH
20 липня 2023 16:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2024 08:54
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 18:24
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 18:16
Додаток 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 18:16
Додаток 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 18:16
Додаток 3.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 18:16
ЗВВ 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 18:16
ЗВВ 2 та розрахунки.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 18:16
Підсумкова відомість ресурсів 1.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 18:16
Підсумкова відомість ресурсів 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 18:14
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2023 16:20
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
10 листопада 2023 16:12
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2023 13:43
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
03 жовтня 2023 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов'язань щодо виконання робіт до 10.11.2023
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов'язань щодо виконання робіт до 11.12.2023
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшені обсяги закупівлі робіт, зменшені ціни на окремі роботи та матеріали, зменшена ціна Договору на 31 021,06 грн.
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 016 891,75
UAH