Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт місць загального користування навчального корпусу за адресою: вул. Маричанська, 4
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2020-05-28-007342-b f9dac3504d364e01b6d5640db50cb1db
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Борисівна Вориліна

+380992475532 krvpub1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КИЇВСЬКЕ РЕГІОНАЛЬНЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ БУДІВНИЦТВА"
Код ЄДРПОУ: 37308938
Місцезнаходження: 03040, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. МАРИЧАНСЬКА, буд. 4
Контактна особа: Ірина Борисівна Вориліна
+380992475532
krvpub1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 18:51
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 11:27
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Оцінка пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна пропозиції. Питома вага цінового критерію – 100 %. Методика оцінки: Оцінка пропозицій проводиться за цінами пропозицій з врахування податку на додану вартість (з ПДВ). Найбільш економічно вигідною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону. У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично стає найбільш економічно вигідною пропозицією. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі детально наведена в приєднаному файлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт місць загального користування навчального корпусу за адресою: вул. Маричанська, 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Маричанська, буд.4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплату “Замовник” здійснює поетапно в міру виконання робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, протягом 10-ти днів з дати їх підписання за умови надходження коштів на розрахунковий рахунок “Замовника” Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 19:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 18:51
Проект договору.doc
28 травня 2020 18:51
Оголошення СП санвузли 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-28-007342-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:35489006
Дата подання: 17 червня 2020 15:36
Оскарження рішення Замовника щодо визначення Переможця електронної закупівлі
Згідно п.17, розділу ІІІ тендерної документації закупівлі №UA-2020-05-28-007342-b "Капітальний ремонт місць загального користування навчального корпусу за адресою: вул. Маричанська, 4" (код ДК 021:2015 – 45450000-6) "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі", що викладений наступним чином:

"Ціна пропозиції не повинна включати вартість послуг з технічного нагляду

Інформація про відповідність запропонованих послуг технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі повинна бути підтверджена:
1) зведеним кошторисним розрахунком (повинен містити витрати на технічний нагляд (глава 10); авторський нагляд (глава 12); інші витрати)
2) договірною ціною (сума договірної ціни повинна співпадати з ціною пропозиції);
3) об’єктним кошторисом (або об’єктним кошторисним розрахунком)
4) локальним (-и) кошторисом (-ами) (має бути складений відповідно до технічного завдання (дефектного акту) з урахуванням будівельного технологічного процесу);
5) відомістю ресурсів (або підсумковою відомістю ресурсів)"

У складі тендерної пропозиції Учасника, що визнаний Переможцем електронної закупівлі згідно Протоколу № _6_ від 17.06.2020р. був наданий Зведений кошторисний розрахунок без розрахунку витрат на технічний нагляд (глава 10), що є порушенням відповідністі запропонованих послуг технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2020 14:06
Відповідно до Оголошення про проведення закупівлі: Ціна пропозиції не повинна включати вартість послуг з технічного нагляду: Інформація про відповідність запропонованих послуг технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі повинна бути підтверджена: 1) зведеним кошторисним розрахунком (повинен містити витрати на технічний нагляд (глава 10); авторський нагляд (глава 12); інші витрати)
Відповідно до п.5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: До глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в обґрунтованому розмірі, який, як правило, складає до 2,5% від підсумку глав 1 - 9, графа 7. При цьому, якщо функції замовника здійснює структурний підрозділ підприємства, який утримується за рахунок основної діяльності, кошти на утримання служби замовника до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва не включаються, що обумовлюється вихідними даними на проектування.
Відповідно до п. 2.8.13 ДБН Д.1.1-1-2000: утримання служби замовника (зокрема витрати на технічний нагляд) здійснюється в обґрунтованому замовником розмірі, але не більш як 2,5 % від підсумку глав 1–9, графа 8.
Відповідно до листа від 11 січня 2014 року № 8/15-7-14 «Про витрати технагляду»: Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства розглянуло лист інформаційного порталу щодо витрат зі здійснення функцій технагляду за об’єктами капітального будівництва і з питань компетенції роз’яснює,
Здійснення технічного нагляду за будівництвом об’єктів є складовою функцій замовника. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, утримання служби замовника будівництва (у тому числі технагляд) здійснюється за рахунок коштів, передбачених у главі 10 зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (ЗКР). Ліміт цих коштів визначається відповідно до п.5.8.13 зазначених Правил в обґрунтованому замовником розмірі, але не більш ніж 2,5 відсотки від підсумку графи 8 глав 1-9 ЗКР.
У разі відсутності у замовника спеціалістів, які могли б виконувати функції технічного нагляду за будівництвом об’єктів, замовник може залучати спеціалістів сторонніх організацій на договірній основі. Оплата за виконання зазначених робіт здійснюється за рахунок коштів на утримання служби замовника у розмірі, визначеному на підставі відповідних розрахунків, складених у довільній формі, виходячи з обґрунтованих трудовитрат спеціалістів технагляду та узгодженого сторонами показника вартості людино-дня.
З огляду на вищенаведене, в оголошені про проведення закупівлі не було встановлено розмір витрат на технічний нагляд, в зв’язку із чим в зведеному кошторисному розрахунку не було передбачено витрат на технічний нагляд (глава 10).
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «Ремтекс ЛТД» не порушувала вимоги оголошення про проведення закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕМТЕКС ЛТД" 735 295,31
UAH з ПДВ
701 044,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВІКСЕН" 749 458,80
UAH з ПДВ
701 045,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ" 752 843,69
UAH з ПДВ
730 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 19:12
Електронний підпис
09 червня 2020 19:03
цінова пропозиція.pdf
09 червня 2020 19:03
ФЗМ.pdf
09 червня 2020 19:03
трудова.pdf
09 червня 2020 19:03
смета.pdf
09 червня 2020 19:03
Рішення ЗЗ.pdf
09 червня 2020 19:03
протокол Ремтекс ЛТД.pdf
09 червня 2020 19:03
послуги техніка.pdf
09 червня 2020 19:03
паспорт Директора.pdf
09 червня 2020 19:03
оренда офісу .pdf
09 червня 2020 19:03
Опис документів.pdf
09 червня 2020 19:03
огляд.pdf
09 червня 2020 19:03
Обєктний кошторис.pdf
09 червня 2020 19:03
Квитанция2.pdf
09 червня 2020 19:03
договори працівники .pdf
09 червня 2020 19:03
договір механізми.pdf
09 червня 2020 19:03
довідки.pdf
09 червня 2020 19:03
r_1083_ДЦ_ССР.pdf
09 червня 2020 19:03
1083.imd
09 червня 2020 19:03
19_сертифікат ISO 9001.pdf
09 червня 2020 19:03
7.Статут_ТОВ_Ремтекс.pdf
09 червня 2020 19:03
6. Наказ №2.pdf
09 червня 2020 19:03
4. витяг протокол оп.pdf
09 червня 2020 19:03
2.1._договір мтб.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 23:34
Електронний підпис
09 червня 2020 23:21
Електронний підпис
09 червня 2020 22:21
Електронний підпис
09 червня 2020 22:20
Цінова пропозиція.pdf
09 червня 2020 22:20
Трудова Воронцов.pdf
09 червня 2020 22:20
Статут ПП ВІКСЕН.pdf
09 червня 2020 22:20
Рахунки 1-4.pdf
09 червня 2020 22:20
Проект договору_.pdf
09 червня 2020 22:20
Проект договору.pdf
09 червня 2020 22:20
Поясн записка.pdf
09 червня 2020 22:20
Поясн запис.pdf
09 червня 2020 22:20
Підсумкова від ресур.pdf
09 червня 2020 22:20
Обєктний кошторис 2-1.pdf
09 червня 2020 22:20
Ліцензія ПП ВІКСЕН.pdf
09 червня 2020 22:20
лист-відгук Лаврська.pdf
09 червня 2020 22:20
Лист офшорні зони.pdf
09 червня 2020 22:20
Лист гарантія.pdf
09 червня 2020 22:20
Лист відгук МОЗ.pdf
09 червня 2020 22:20
Квитанція про сплату.pdf
09 червня 2020 22:20
Договірна ціна.pdf
09 червня 2020 22:20
Довідка ПП ВІКСЕН.zip
09 червня 2020 22:20
Довідка Воронцов В.О..zip
09 червня 2020 22:20
Довідка банкрутство_.pdf
09 червня 2020 22:20
Витяг ЄДРПОУ.pdf
09 червня 2020 22:20
Dovidka_20156596060770551958.pdf.p7s
09 червня 2020 22:20
Dovidka_20156596060770551958.pdf
09 червня 2020 22:20
5.imd

Публічні документи

09 червня 2020 15:33
Електронний підпис
09 червня 2020 15:31
Свідоцтво ПДВ.pdf
09 червня 2020 15:31
Ліцензія з додатком.pdf
09 червня 2020 15:31
Кошторис.pdf
09 червня 2020 15:31
Довідка Статистика.pdf
09 червня 2020 15:31
Довідка МВС.pdf
09 червня 2020 15:31
Витяг з ЄДР.pdf
09 червня 2020 15:31
Виписка з ЄДР.pdf
09 червня 2020 15:31
16. Сертифікат ISO.PDF
09 червня 2020 15:31
14. Проект договору.pdf
09 червня 2020 15:31
13. Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2020 15:31
11. Фін звіт Річний 2019.pdf
09 червня 2020 15:31
11. Статут.pdf
09 червня 2020 15:31
11. Паспорт код Патока.pdf
09 червня 2020 15:31
11. Опис з кодом доступу.pdf
09 червня 2020 15:31
4. Договір кошторисник.pdf
09 червня 2020 15:31
2. Договір оренди Офіс.pdf
09 червня 2020 15:31
2. Договір оренди База.pdf
09 червня 2020 15:31
1. Довідка про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕМТЕКС ЛТД"

ПП "ВІКСЕН"

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕМТЕКС ЛТД"
#42576207
Переможець 701 044,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 14:27

Документи

17 червня 2020 14:27
Електронний підпис
17 червня 2020 13:21
Протокол №6.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕМТЕКС ЛТД"
#42576207
701 044,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 червня 2020 14:27
Електронний підпис
17 червня 2020 13:21
Протокол №6.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:03
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 17:14
Додаткова угода №1 до договору №181.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 17:13
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 16:29
Договiр_181_Кап.ремонт_санвузлiв.pdf укладений
26 червня 2020 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.3.1 Договору №181 від 25 червня 2020 року, а саме зменшити суму договору на 8222,85 грн. (вісім тисяч двісті двадцять дві гривні 85 копійок), в т.ч.ПДВ - 1370,48 грн., згідно Експертного звіту №29488 від 24.06.2020 р. Загальна ціна договору становить 692821,15 грн. (шістсот дев'яносто дві тисячі вісімсот двадцять одна гривня 15 копійок), в т.ч. ПДВ - 115470,19 грн.(сто п'ятнадцять тисяч чотиреста сімдесят гривень 19 копійок).
Номер договору про закупівлю: №181
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 692 821,15
UAH (в тому числі ПДВ 115 470,19 UAH)