Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 09130000-9: Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (налив))
Очікувана вартість
11 232 000,00 UAH
UA-2025-02-27-012664-a ● f9d1894abe8d4b5aa7ca4d74845944b9
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Хмельницьке комунальне підприємство "Електротранс"" |
Код ЄДРПОУ: | 03328646 |
Місцезнаходження: | 29016, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Тернопільська, будинок 15/2 |
Контактна особа: |
Катерина Бартащук +380382674273 hkpeltrans@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2025 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2025 12:16 |
Початок аукціону: | 12 березня 2025 11:53 |
Початок аукціону: | 12 березня 2025 11:53 |
Очікувана вартість: | 11 232 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 112 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
216000 літр
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 09130000-9: Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (налив))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, вулиця Тернопільська, 15/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2025 12:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2025 12:16 |
перелік змін (1) (1) (1) (1) (1).docx | |
06 березня 2025 12:16 |
Тендерна документація за Особливостями (1) (1) (1) (1)_d7ffb0a3-ed67-4891-b99e-bf6e6fcf0254.docx |
06 березня 2025 12:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
06 березня 2025 12:16 |
перелік змін (1) (1) (1) (1) (1).docx
|
|||||||||
06 березня 2025 12:16 |
Тендерна документація за Особливостями (1) (1) (1) (1)_d7ffb0a3-ed67-4891-b99e-bf6e6fcf0254.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення
Дата подання: 04 березня 2025 12:37
Дата відповіді: 06 березня 2025 12:18
Просимо Вас прибрати з тендерної документації дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють нашу участь у закупівлі крім того порушує наші законні права та інтереси, а крім того обмежує коло потенційних учасників, а саме:
Звертаємо вашу увагу на розділ «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації, де встановлено такі показники якості для дизельного палива:
1. Цетанове число — не менше 50.
2. Цетановий індекс — не менше 49.
3. Зольність — не більше 0,001 %.
4. Вміст води — не більше 0,002 % мас.
5. Гранична температура фільтрованості — не вище -21°C.
6. Концентрація марганцю — не більше 0,5 мг/л.
7. Густина за температури 15°C — не більше 840 кг/м³.
8. Вміст сірки — не більше 8 мг/кг.
Вважаємо, що окремі з цих вимог є надмірними та такими, що можуть обмежувати участь Учасників, суперечачи "Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі — Особливості).
Обґрунтування:
Відповідно до абзацу другого пункту 29 Особливостей, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, які не передбачені національним стандартом. Чинним стандартом для дизельного палива є ДСТУ 7688:2015, який установлює:
o Вміст води — max 0,02 % (200 мг/кг), тоді як вимога 0,002 % (20 мг/кг) у 10 разів суворіша.
Цей показник виходять за межі національного стандарту без обґрунтування, що суперечить пункту 29 Особливостей.
Згідно з пунктом 3 Особливостей, закупівлі мають здійснюватися за принципами недискримінації та відкритості. Надмірно жорсткі вимоги до вмісту води обмежують участь Учасників, які постачають паливо, що відповідає ДСТУ 7688:2015.
ПРОСИМО:
1. Внести зміни до розділу «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації закупівлі UA-2025-02-27-012664-a, привівши показники якості дизельного палива у відповідність до ДСТУ 7688:2015, зокрема:
o Вміст води — не більше 0,02 % мас. замість 0,002 %.
2. Надати письмову відповідь на це звернення з обґрунтуванням прийнятого рішення протягом 3 робочих днів, як передбачено пунктом 54 Особливостей.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: встановлені технічні характеристики відповідають нормам
Просимо замовника переглянути мінімально можливий об’єм разового постачання (наливом)
Дата подання: 04 березня 2025 12:38
Дата відповіді: 06 березня 2025 12:19
1. Звертаємо вашу увагу на розділ «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації , де вказано:
Мінімально можливий об’єм разового постачання (наливом) – від 100 л. до 2000л.
(по потребі Замовника).
Кожна партія товарів має бути поставлена згідно заявки Замовника в обсягах та в зазначені терміни, які зазначені у заявці замовника.
Поставка товару здійснюється за рахунок Учасника за адресою Замовника. ( 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Тернопільська, 15/2)
Строк поставки: до 30.06.2025р., Товар повинен бути поставлений не пізніше 24 годин з моменту надсилання заявки щодо поставки партії товару (вказаними партіями) в будь-який день.
Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби.
Вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на зберігання та доставку документів.
З огляду на умови договору та специфіку поставки товару наливом, повідомляємо, що поточні граничні обсяги разового постачання, визначені в межах від 100 літрів до 2000 літрів (за потребою Замовника), потребують перегляду.
Зокрема, враховуючи характер поставки наливом та логістичні особливості, мінімальний обсяг у 100 літрів і максимальний у 2000 літрів є економічно невигідними для Замовника при формуванні конкурентоспроможної ціни. Такі обсяги не дозволяють оптимізувати витрати на транспортування та зберігання, що може вплинути на загальну ефективність співпраці.
Просимо розглянути можливість збільшення мінімального обсягу разового постачання до 2000л та максимального обсягу до наприклад 10 000 л або за потребою, що дозволить забезпечити більш раціональне використання ресурсів та знизити витрати.
Надати письмову відповідь на це звернення з обґрунтуванням прийнятого рішення протягом 3 робочих днів, як передбачено пунктом 54 Особливостей.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Об'єм встановлений замовником в межах наявної можливості прийняття партії
звернення
Дата подання: 04 березня 2025 12:39
Дата відповіді: 06 березня 2025 12:21
Просимо Вас прибрати з тендерної документації дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють нашу участь у закупівлі крім того порушує наші законні права та інтереси, а крім того обмежує коло потенційних учасників, а саме:
2. Звертаємо вашу увагу на пункт 4.10 Додатку 2 до тендерної документації, який вимагає від Учасника надання:
4.10 Учаснику необхідно надати сертифікат походження та/або сертифікат переміщення товару на запропоноване до поставки дизельне пальне, виданий уповноваженим органом не раніше 2024р. на ім’я Учасника та/або виробника та/або іноземного постачальника, який підтверджує, що товар не вироблений ні в Російській Федерації, ні в Республіці Білорусь, ні в Ісламської Республіці Іран. (сертифікат має бути складений або переведений на мову передбачену вимогами тендерної документації та завірено нотаріально).
Вважаємо, що ця вимога є дискримінаційною для Учасників, які здійснюють постачання палива на підставі партнерських договорів, коли сертифікати походження чи переміщення видані на ім’я партнерів, а не на ім’я Учасника, виробника чи іноземного постачальника. У нашій діяльності ми співпрацюємо з партнерами, які мають такі сертифікати походження, що підтверджують відповідність палива вимогам походження, але вони оформлені на їхнє ім’я.
Даною вимогою Замовник обмежує коло потенційних учасників які здійснюють постачання на підставі партнерських договорів, та не зобов’язані отримувати сертифікати відповідності саме на своє ім’я.
ПРОСИМО:
Внести зміни до пункту 4.10 Додатку 2 до тендерної документації закупівлі UA-2025-02-27-012664-a, дозволивши Учасникам надавати сертифікати походження та/або переміщення товару, видані на ім’я їхніх партнерів, за умови надання документів, що підтверджують договірні відносини між Учасником і партнером (наприклад, договір поставки), які засвідчують, що паливо не походить із Російської Федерації, Республіки Білорусь чи Ісламської Республіки Іран.
Надати письмову відповідь на це звернення з обґрунтуванням прийнятого рішення протягом 3 робочих днів, як передбачено пунктом 54 Особливостей.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: зазначене вимога відповідає вимогам Особливостей, та учасники не можуть пропонувати товари вироблені в росії, білорусії чи ірані
Звернення
Дата подання: 04 березня 2025 12:40
Дата відповіді: 06 березня 2025 12:21
Просимо Вас прибрати з тендерної документації дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють нашу участь у закупівлі крім того порушує наші законні права та інтереси, а крім того обмежує коло потенційних учасників, а саме:
Звертаємо вашу увагу на вимогу у Додатку 2 до тендерної документації щодо:
надання Учасником сертифіката відповідності ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Система управління безпекою ланцюга постачання» як умови підтвердження кваліфікації чи відповідності предмету закупівлі.
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та такою, що суперечить "Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі — Особливості), з таких причин:
1. Відповідно до абзацу другого пункту 29 Особливостей, у разі закупівлі дизельного пального замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, які не передбачені відповідним національним стандартом. Для дизельного палива (налив), що є предметом цієї закупівлі, чинним національним стандартом є ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови». ДСТУ ISO 28000:2008 стосується системи управління безпекою ланцюга постачання і не є національним стандартом для дизельного палива, а також не регулює його якість чи технічні характеристики. Таким чином, вимога наявності цього сертифіката прямо суперечить пункту 29 Особливостей.
2. Згідно з пунктом 3 Особливостей, закупівлі мають здійснюватися за принципами недискримінації та відкритості. Вимога сертифіката ДСТУ ISO 28000:2008 обмежує участь Учасників, які не мають цього добровільного сертифіката, але можуть забезпечити постачання дизельного палива, що відповідає ДСТУ 7688:2015. Це звужує конкуренцію, що суперечить принципу відкритості.
3. Вказана вимога ускладнює доступ до тендеру для Учасників, які не сертифіковані за ISO 28000, але здатні гарантувати якісну поставку, чим порушує принципи здійснення закупівлі.
На підставі викладеного-
ПРОСИМО:
1. Виключити з тендерної документації до закупівлі UA-2025-02-27-012664-a вимогу щодо надання сертифіката відповідності ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Система управління безпекою ланцюга постачання» як умови підтвердження кваліфікації чи відповідності Учасника, оскільки вона не передбачена національним стандартом ДСТУ 7688:2015 для дизельного палива та суперечить пункту 29 Особливостей.
2. Надати письмову відповідь на це звернення з обґрунтуванням прийнятого рішення протягом 3 робочих днів, як передбачено пунктом 54 Особливостей.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: зміни внесено
Просимо надати розясння
Дата подання: 06 березня 2025 16:16
Дата відповіді: 10 березня 2025 13:22
У розясненні щодо звернення Замовником було зазначено : встановлені технічні характеристики відповідають нормам
Звертаємо вашу увагу на розділ «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації, де встановлено такі показники якості для дизельного палива:
1. Цетанове число — не менше 50.
2. Цетановий індекс — не менше 49.
3. Зольність — не більше 0,001 %.
4. Вміст води — не більше 0,002 % мас.
5. Гранична температура фільтрованості — не вище -21°C.
6. Концентрація марганцю — не більше 0,5 мг/л.
7. Густина за температури 15°C — не більше 840 кг/м³.
8. Вміст сірки — не більше 8 мг/кг.
Просимо надати розяснення : Чинним стандартом для дизельного палива є ДСТУ 7688:2015, який установлює:
у п. 9 таблиці 1 : Масова частка води, % (мг/кг), не більше 0,02 (200),
у тендерній документації замовника визначено: 4. Вміст води — не більше 0,002 % мас.
Учасник у якого Масова частка води, % (мг/кг) : 0,0025 (25) буде дикваліфікова?
.
Згідно з пунктом 3 Особливостей, закупівлі мають здійснюватися за принципами недискримінації та відкритості. Надмірно жорсткі вимоги до вмісту води обмежують участь Учасників, які постачають паливо, що відповідає ДСТУ 7688:2015.
ПРОСИМО:
1. Притримватися Замовника вимог ДСТУ 7688:2015, зокрема:o Вміст води — не більше 0,02 % мас. замість 0,002 %.
2. Надати письмову відповідь на це звернення з обґрунтуванням прийнятого рішення протягом 3 робочих днів, як передбачено пунктом 54 Особливостей
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Просимо надати розяснення : Чинним стандартом для дизельного палива є ДСТУ 7688:2015, який установлює:
у п. 9 таблиці 1 : Масова частка води, % (мг/кг), не більше 0,02 (200),
у тендерній документації замовника визначено: 4. Вміст води — не більше 0,002 % мас.
Учасник у якого Масова частка води, % (мг/кг) : 0,0025 (25) буде дикваліфікова?
така пропозиція не буде дискваліфікована
у п. 9 таблиці 1 : Масова частка води, % (мг/кг), не більше 0,02 (200),
у тендерній документації замовника визначено: 4. Вміст води — не більше 0,002 % мас.
Учасник у якого Масова частка води, % (мг/кг) : 0,0025 (25) буде дикваліфікова?
така пропозиція не буде дискваліфікована
Шановний Замовнику
Дата подання: 06 березня 2025 16:24
Дата відповіді: 10 березня 2025 13:27
Шановний Замовнику
Ми ознайомилися з вашою відповіддю від 06 березня 2025 року (12:21) на наше попереднє звернення щодо пункту 4.10 Додатку 3. У відповіді зазначено, що встановлені вимоги відповідають Особливостям здійснення публічних закупівель, а також підкреслено, що учасники не можуть пропонувати товари, вироблені в Російській Федерації, Республіці Білорусь чи Ісламській Республіці Іран.
Ми повністю підтримуємо цю позицію та не заперечуємо проти вимоги щодо заборони товарів із зазначених країн. Водночас просимо роз’яснити та переглянути окремі аспекти тендерної документації, які можуть ускладнити участь у закупівлі без порушення принципів відкритості та недискримінації, передбачених пунктом 3 Особливостей.
Ми не відмовляємося надавати зазначений документ і готові виконати цю вимогу. Проте звертаємо увагу, що в реаліях ланцюга постачання сертифікат походження чи переміщення товару часто видається на ім’я партнерів учасника, які мають договірні відносини з учасником. Обмеження кола осіб, на чиє ім’я може бути виданий сертифікат (лише учасник, виробник або іноземний постачальник), може створити штучні бар’єри для участі в закупівлі.
У зв’язку з цим просимо розглянути можливість розширення переліку осіб, на чиє ім’я може бути виданий сертифікат, додавши до нього партнерів учасника за умови надання документів, що підтверджують договірні відносини між ними (наприклад, договорів поставки, агентських угод тощо). Це дозволить уникнути непотрібних обмежень і забезпечити рівні умови для всіх потенційних учасників.
Прохання
На підставі викладеного просимо:
1. Доповнити пункт 4.10 Додатку 3 можливістю надання сертифіката походження чи переміщення товару, виданого на ім’я партнера учасника, за умови підтвердження договірних відносин між ними.
2. Надати письмову відповідь із обґрунтуванням прийнятого рішення протягом 3 робочих днів, як передбачено пунктом 54 Особливостей.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В замовника відсутні правові підстави щодо внесення змін до тд в цій частині
Усунення невідповідностей
Дата подання: 07 березня 2025 22:21
Дата відповіді: 10 березня 2025 13:22
Пунктом 11.7 Проекту Договору про закупівлю Товару (який викладений Замовником в додатку 4 до тендерної документації) визначено, що Товар (партія Товару) передається уповноваженим особам Замовника на АЗС лише на підставі пред’явленої оператору АЗС паливних талонів/карток на пальне. Пунктами 11.5, 11.6, 11.7 Проекту Договору регламентовано порядок здійснення поставки Товару на АЗС на підставі відповідних паливних талонів/карток на пальне. Однак, в назві предмета закупівлі Замовником зазначено інший спосіб поставки дизельного палива, а саме - налив.
Прошу Замовника усунути зазначені вище невідповідності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: при підписані договору в проект будуть внесені зміни
Надання роз'яснення щодо вимоги, визначеної пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації
Дата подання: 07 березня 2025 22:37
Дата відповіді: 10 березня 2025 13:26
Пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації визначено, що з метою підтвердження походження товару та його відповідності встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі учасники мають надати у складі тендерної пропозиції: на дизельне паливо -чинний сертифікат якості, що виданий уповноваженим органом, про підтвердження такого пального, що виданий не раніше 01.11.2024. Прошу Замовника роз’яснити підстави визначення такої вимоги. Чому сертифікат якості, що виданий уповноваженим органом раніше 01.11.2024 та є чинним на момент подачі учасником своєї пропозиції не може вважатись таким, що підтверджує відповідність запропонованого товару технічним, якісним, та іншим вимогам до предмета закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Сертифікат відповідності на пальне (наприклад, бензин, дизель, газ) в Україні має строк дії, який залежить від типу сертифіката та умов його видачі.
Є два основних типи сертифікатів:
1. Сертифікат відповідності партії (на партію товару):
• Видається на конкретну партію пального.
• Строк дії обмежений обсягом і часом реалізації цієї партії.
• Після реалізації сертифікат втрачає чинність.
2. Сертифікат відповідності серійного виробництва (для виробників/імпортерів):
• Видається виробнику або офіційному імпортеру.
• Строк дії — до 1 року, але може бути коротшим, залежно від умов сертифікації та законодавчих змін.
Хто видає:
• Органи з оцінки відповідності, акредитовані НААУ (Національним агентством з акредитації України).
• На основі вимог Технічного регламенту щодо вимог до автомобільного пального.
Додатково:
• Сертифікат може втратити чинність достроково, якщо:
• змінено нормативні вимоги,
• виявлено порушення чи невідповідність продукції.
Є два основних типи сертифікатів:
1. Сертифікат відповідності партії (на партію товару):
• Видається на конкретну партію пального.
• Строк дії обмежений обсягом і часом реалізації цієї партії.
• Після реалізації сертифікат втрачає чинність.
2. Сертифікат відповідності серійного виробництва (для виробників/імпортерів):
• Видається виробнику або офіційному імпортеру.
• Строк дії — до 1 року, але може бути коротшим, залежно від умов сертифікації та законодавчих змін.
Хто видає:
• Органи з оцінки відповідності, акредитовані НААУ (Національним агентством з акредитації України).
• На основі вимог Технічного регламенту щодо вимог до автомобільного пального.
Додатково:
• Сертифікат може втратити чинність достроково, якщо:
• змінено нормативні вимоги,
• виявлено порушення чи невідповідність продукції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2025 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" |
9 823 680,00
UAH з ПДВ
|
9 711 360,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЛОЙЛ" |
10 238 400,00
UAH з ПДВ
|
9 720 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДР-ТРАНС-ГРУП" |
10 368 000,00
UAH з ПДВ
|
10 368 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАФТАЕКСПРЕС" |
11 016 000,00
UAH з ПДВ
|
11 016 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" #43699122 |
Відхилено |
9 711 360,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2025 13:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛЛОЙЛ" #45119982 |
Очікує рішення |
9 720 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2025 13:59
|