Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Світловодська центральна районна лікарня" Світловодської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01995083 |
Місцезнаходження: | 27500, Україна , Кіровоградська обл., м. Світловодськ, вул. Павлова, 16 |
Контактна особа: |
Ірина Глабець +380503829598 svitlcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2024 18:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 530 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
в пачках/упаковках та рулонах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2024 18:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2024 18:35 |
Додаток1_2024.docx | |
16 січня 2024 18:35 |
Додаток3_2024.docx | |
16 січня 2024 18:35 |
Додаток4_2024.docx | |
16 січня 2024 18:35 |
Додаток2_2024.doc | |
16 січня 2024 18:35 |
ТД_2024.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-05-000018 ● 6c000f00e0604a3c896426ab634c85af
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2024 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.06.2024 № 37-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 05.06.2024 № 37-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-01-16-015851-a 16.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-06 14:48:58
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015-32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання (32354000-9 Плівки (Рентгенівські та флюорографічні плівки))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-16-015851-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-10 09:53:47
пояснення №1
На сьогоднішній день відсутні будь-які вимоги нормативно-правового характеру, які б унормовували необхідність визначення замовниками очікуваної вартості предмета закупівлі, є лише примірна методика (наказ Мінекономіки від 18.02.2020 №275) що має рекомендаційний характер. Тож, держава надала змогу Замовникам самостійно визначати методику здійснення відповідного обґрунтування.
Закон України «Про ціни та ціноутворення» передбачає наявність вільних цін – тобто цін, що встановлюються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін. Товар визначений в Специфікації не входить до Національного переліку та до переліку лікарських засобів, що підлягають державному регулюванню. Також законодавство у сфері публічних закупівель не містить норм стосовно зберігання документів, а лише припис щодо зберігання інформації в електронній системі закупівель (за частиною 5 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі») тому я не робила скріншотів з сайтів при моніторингу ціни (в основному використовую https://prom.ua) та не направляла листи запити та не замовляли експертизу ринку у фахівців (це дуже дорого) а порівляли в телефоній консультації з Постачальниками ціни з минулорічних Закупівель, виставила середню ціну на рентген плівку, а отримала навіть дешевше ніж очікувала.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-06 14:51:48
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання (32354000-9 Плівки (Рентгенівські та флюорографічні плівки))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-16-015851-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Чому договір про закупівлю товару від 26.01.2024 № 2601/24р укладено раніше ніж через п`ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тобто з порушенням строків, передбачених абзацом третім пункту 46 Особливостей (в редакції від 03.01.2024) ?
Слід зазначити, що відповідно до пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі, зокрема, його укладення з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 46 Особливостей, крім випадків зупинення перебігу строків у зв`язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей.
2. Чому договір про закупівлю товару від 26.01.2024 № 2601/24р оприлюднено з порушенням строків, передбачених пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону, а саме, на сьомий робочий день з дня його укладення ?
Слід вказати, що згідно з вимогами пункту 10 частини 1 статті 10 Закону замовник оприлюднює договір про закупівлю та всі додатки до нього протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-10 09:55:18
інформація №1 та №2
пояснення на №1.
Оголосила ВТзО 16 січня, оскарження було до 21 січня, Рішення про підписання Договору зробила 25 січня, Договір підписала 31 січня. Та сама ситуація, коли терміново потрібно Рентген плівка для флюорографій, всі бігають кричать про замовлення термінове на 26-те число, і я загрузила на платформу ненавмисно знову договір невірний але відсканований. Ненавмисне невиконання закону та умов Постанови.
пояснення №2
Договір підписали 31-го січня, завантажила на платформу 6-го лютого, це 4-й робочий день, трохи недодивилась зі сканами договорів, початок року складний напружений період був.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-10 17:13:24
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання (32354000-9 Плівки (Рентгенівські та флюорографічні плівки))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-16-015851-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Чому Вами оголошення про проведення відкритих торгів разом з тендерною документацією оприлюднено в електронній системі закупівель 16.01.2024, а тендерна документація з додатками затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.01.2024 № 17-01/24, тобто після її оприлюднення ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-13 15:58:27
інформація по запиту
технічна помилка, дуже перепрошую.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЧМИГА ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
519 890,00
UAH з ПДВ
|
519 890,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЧМИГА ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2785015792 |
Переможець |
519 890,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2024 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2024 17:59
|
2024_договір_рентген.pdf | укладений |
06 лютого 2024 17:58
|