Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32688148 |
Місцезнаходження: | 49081, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Слобожанський, буд. № 29, оф. № 504 |
Контактна особа: |
Олена Альошкіна +380563743019 tenderteploenergo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2021 15:08 |
Очікувана вартість: | 39 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 197 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 15:23 |
Додаток №5.doc | |
02 березня 2021 15:23 |
Тендерна документація.doc | |
02 березня 2021 15:23 |
Додаток №3.doc | |
02 березня 2021 15:23 |
Додаток №2.doc | |
02 березня 2021 15:23 |
Додаток №4.doc | |
02 березня 2021 15:23 |
Додаток №1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Також звертаємо увагу, що замовником в порушення частини 16 статті 29 не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме:
"На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю"
1. Згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 показник кошторисного прибутку не повинен буди вище 6,8 грн/люд.год. (для ремонту об'єктів комунального призначення, благострою) Вами був застосований невірний коєфіцієнт кошторисного прибутку у розмірі 7,4 грн/люд.год. що відповідає обєкту будівництва классу наслідків СС1.
2. Усереднений показник для визначення розмiру адмiнiстративних витрат, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16 визначено не вірно, вибране значення не відповідає нормі ремонту обєктів житла, комунальної сфери, який не може перевищувати 1,23 – вами застосовано 27,1грн/люд.год.
3. Згідно технічного завдання на закупівлю (додаток 3 до ТД) прописані всі матеріали, які застосовуються при виконанні робіт, Вами додатково взяті такі матеріали, які не зазначені в технічному завданні, а саме: опалубка розбірна із щитів.
4. У розрізі розцінок прийнято перевезення будівельного сміття замість вказаного у додатку №3 перевезення сміття.
5. Розцінка ЕН26-26-1 «Покриття ізоляції циліндричних і плоских поверхонь виробами металевими» (пункт номер 14 у локальному кошторисі) використана не вірно і не відповідає умовам технічного завдання.
Також повідомляємо, перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. У разі, якщо під час розгляду виявлено лише невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. У разі, якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-12-000050 ● 4d32f2b397f04fdf825e4ff43fa64237
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2021 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.10.2021 №522
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
22. UA-2021-03-02-008561-b, ДК 021:2015: 45320000-6 — Ізоляційні роботи, яка проводиться Комунальним підприємством «Теплоенерго» Дніпровської міської ради;
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 листопада 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕРМЕС С" |
36 661 062,86
UAH з ПДВ
|
36 299 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДОНБАСТЕПЛОЕЛЕКТРОМОНТАЖ |
39 496 448,08
UAH з ПДВ
|
36 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ" |
39 286 309,02
UAH з ПДВ
|
38 886 177,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" |
39 351 397,68
UAH з ПДВ
|
39 351 397,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕРМЕС С" #30190226 |
Відхилено |
36 299 999,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 13:01
|
ТОВ ДОНБАСТЕПЛОЕЛЕКТРОМОНТАЖ #38144072 |
Відхилено |
36 300 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 13:18
|
ТОВ "АСІНКТОН СТРОЙ" #42298471 |
Переможець |
38 886 177,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2022 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2021 16:11
|
Додатки.pdf | укладений |
07 квітня 2021 16:09
|
Договір 21 079-т.pdf | укладений |
07 квітня 2021 16:09
|