Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реставраційний ремонт санвузлів громадського будинку за адресою м. Полтава вул. Котляревського, 20/8. Коригування».
Очікувана вартість
707 320,00 UAH
UA-2021-09-15-003135-c f99b7157ac58422684ea12d89bf4ac73
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайлик Світлана Миколаївна

380532607539 centrfsmt1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 38377934
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, Котляревського, 20/8
Контактна особа: Михайлик Світлана Миколаївна
380532607539
centrfsmt1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2021 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 707 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 073,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реставраційний ремонт санвузлів громадського будинку за адресою м. Полтава вул. Котляревського, 20/8. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Котляревського, 20/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до Проєкту договору: розділ 4. Порядок проведення розрахунків підпункт 4.4. Розрахунок здійснюється у національній валюті гривні після виконання Підрядником робіт у повному обсязі відповідно до предмету Договору та підписання Замовником актів виконаних робіт протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати пред'явлення Підрядником рахунку на оплату та акту виконаних робіт відповідної форми на поточний рахунок Підрядника в безготівковій формі в межах виділених бюджетних асигнувань. Аванс 20 Банківські 30
Виконання робіт Відповідно до Проєкту договору: розділ 4. Порядок проведення розрахунків підпункт 4.4. Розрахунок здійснюється у національній валюті гривні після виконання Підрядником робіт у повному обсязі відповідно до предмету Договору та підписання Замовником актів виконаних робіт протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати пред'явлення Підрядником рахунку на оплату та акту виконаних робіт відповідної форми на поточний рахунок Підрядника в безготівковій формі в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 15 вересня 2021 15:52
Дата відповіді: 16 вересня 2021 12:51
Замовник вимагає: Довідка в довільній формі про виконання учасником не менше двох аналогічних договорів (впродовж 2019-2021 роки), які підтверджують наявність у учасника досвіду виконання робіт з (будівництва / капітального ремонту / реконструкції / реставрації) об’єкта (об’єктів), що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із значними наслідками (СС3), із зазначенням найменування, коду ЄДРПОУ і номеру телефону замовника, дати укладення та виконання договорів, предмета договору. Всі види робіт по даному об'єкту не підпадають під клас наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із значними наслідками (СС3) Ми вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Поясніть,будь ласка, дану вимогу. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Замовником проводиться спрощена закупівля з предмету закупівлі «Реставраційний ремонт санвузлів громадського будинку за адресою м. Полтава вул. Котляревського, 20/8. Коригування».
Будівля, у якій необхідно здійснити дані види робіт відноситься до пам’ятки культурної спадщини (пам’ятки архітектури місцевого значення), що підтверджується наявною у замовника обліковою документацією та наявним охоронним договором. У зв’язку з чим, Замовник зобов’язаний здійснювати заходи відповідно до статтей 27-30 Закону України від 08.06.2000 року № 1805-ІІІ «Про охорону культурної спадщини» (із внесеними змінами).
На виконання даних робіт замовником виготовлено науково-проєктну документацію та отримано експертний звіт. Враховуючи, що будівля є пам’яткою, в якій необхідно здійснити реставраційний ремонт, відповідно до розрахунку класу наслідків об’єкт відноситься до СС3.
Враховуючи зазначене, вимога Замовника не є дискримінаційною.
З повагою, уповноважена особа.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОБУДЕНЕРГО" 705 125,03
UAH з ПДВ
705 125,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2021 16:40
Електронний підпис
22 вересня 2021 16:38
2 Цінова пропозиція.PDF
22 вересня 2021 16:38
7 Копія статуту.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОБУДЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОБУДЕНЕРГО"
#39951326
Переможець 705 125,03
UAH з ПДВ
28 вересня 2021 13:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2021 13:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОБУДЕНЕРГО"
#39951326
705 125,03
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:29
Додаткова угода №4 до договору №69.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 13:28
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 13:22
Додаткова угода №3 до договору №69.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 13:21
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 07:13
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 07:12
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2021 16:24
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 16:22
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 14:54
Договір на санвузли.pdf укладений
05 жовтня 2021 14:52

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 жовтня 2021 11:07
211 537,50 UAH UA158201720344211010100083183
Центр ФСМТ
UA688201720355399107000706698
ТОВ "ЕКОБУДЕНЕРГО"
Оплачений
29 грудня 2021 10:41
493 587,53 UAH UA158201720344211010100083183
Центр ФСМТ
UA863052990000026006001203580
ТОВ "ЕКОБУДЕНЕРГО"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження термінів виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни у зв'язку з додатковими роботами на об'єкті
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткову угоду №3 від 22.12.2021 вважати не дійсною.
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Реставраційний ремонт санвузлів громадського будинку за адресою м. Полтава вул. Котляревського, 20/8. Коригування» 1 роботи 705 125,03
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 705 125,03
UAH (в тому числі ПДВ 117 520,84 UAH)