Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля свіжа продовольча
fresh food potatoes
Очікувана вартість
53 203 430,00 UAH
UA-2020-07-14-003992-b f9251b1fa12d465bbd42b231cad89738
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каліновський Віталій Вікторович

+380442073630 yzdr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
Код ЄДРПОУ: 41220556
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27
Контактна особа: Каліновський Віталій Вікторович
+380442073630
yzdr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Institution "General Directorate of the State Criminal Execution Service of Ukraine" of the Ministry of Justice
National ID: 41220556
Contact point: Kalinovskiy Vitaliy Viktorovich
+380442073630
yzdr@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 липня 2020 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 12:15
Очікувана вартість: 53 203 430,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,69%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1064069 UAH
Publication date: 14 липня 2020 16:13
Enquiries until: 10 серпня 2020 17:00
Complaints submission until: до 16 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 серпня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 53 203 430 UAH including VAT
Minimal lowering step: 900 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,69 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Scope of the procurement
Картопля свіжа продовольча
fresh food potatoes
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5101000 кг
Картопля свіжа продовольча (кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Відповідно до документації, 0000
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

fresh food potatoes (state Budget of Ukraine)
CPV: 03210000-6
Період постачання: по 15 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару З дати фактичної поставки товару та на підставі рахунків-фактур ПРОДАВЦЯ, належним чином оформлених накладних, актів приймання та транспортних документів Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 18:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 16:14
Перелік змін ТД .doc
11 серпня 2020 16:14
Проект договору.doc
11 серпня 2020 16:14
ТД картопля свіжа нова редакція.doc
11 серпня 2020 18:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 липня 2020 16:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 16:14
Перелік змін ТД .doc
11 серпня 2020 16:14
Проект договору.doc
14 липня 2020 16:13
Проєкт договору.doc
11 серпня 2020 16:14
ТД картопля свіжа нова редакція.doc
14 липня 2020 16:13
ТД картопля свіжа.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 22 липня 2020 13:17
Дата відповіді: 24 липня 2020 12:40
Добрий день. 1. Згідно ТД 3 розділ п.2 Забезпечення тендерної пропозиції вказано про страхову та банківську гарантії,. Запитання: Потрібно обидві гарантії надати чи все таки одну з двох?
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції документу що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної страхової гарантії або електронної банківської гарантії.
Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 22 липня 2020 13:19
Дата відповіді: 24 липня 2020 12:41
Згідно додатку 2 ТД п. 14.1, а саме: - копії актів звіряння, накладні, роздруківку з системи реєстрації податкових накладних (у разі коли учасник є платником ПДВ), платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків. (не менше одного екземпляру кожного документу). Запитання: Потрібно всі вищезазначені документи на підтвердження виконання аналогічного договору надавати,чи один з вищевказаних???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Підпунктом 14.1 пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником в складі тендерної пропозиції документів які підтверджують наявність у Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: копії актів звіряння, накладні, роздруківку з системи реєстрації податкових накладних (у разі коли учасник є платником ПДВ), платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків. (не менше одного екземпляру кожного документу).
Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 22 липня 2020 13:20
Дата відповіді: 24 липня 2020 12:42
Згідно додатку 2 до ТД п.16 пп.16.4, пп 16.6,а саме: 16.4. На виконання вимог ст..22 Закону України № 771/97 надати довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад" та "крок вперед", та копії документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання Учасником цих заходів. Просимо конкретизувати які саме документи потрібно надати!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Статтею 20 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені обов’язки операторів ринку харчових продуктів щодо забезпечення простежуваності передбаченої статтею 22 цього Закону та вилучення або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини.
Підпунктом 16.4 та 16.6 пункту 16 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником в складі тендерної пропозиції копій документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання ним вимог по встановленню інших операторів ринку за принципом "крок назад" та "крок вперед" та копій документів що встановлюють порядок виконання Учасником заходів які він здійснює у разі необхідності вилучення або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини.
Вказані документи відповідно до вимог чинного законодавства розробляються, вводяться в дію та застосовуються безпосередньо оператором ринку харчових продуктів та є частиною документації системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках впровадженої у оператора ринку.
Учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції документи, які розроблені, введені в дію та застосовуються безпосередньо ним під час здійснення господарської діяльності для виконання вимог Закону України № 771/97 щодо його обов’язків як оператора ринку харчових продуктів.
Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 22 липня 2020 13:22
Дата відповіді: 24 липня 2020 12:42
Згідно додатку 2 ТД п.18.,а саме: 18. Документи які підтверджують, що Учасник у процесі реалізації продуктів харчу-вання контролює вміст генетично модифікованих організмів в продуктах (копії документів , що підтверджують ведення учасником заходів по контролю ГМО у продуктах харчування при здійснені їх реалізації: протоколи випробувань, тощо). Запитання: Мова йдеться про надання протоколів випробувань на ГМО??? Але згідно цього ж додатку п. 17.1 ,а саме: 17.1 Лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учас-ника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації.. До листа додати протокол випробувань або експертний висновок виданий акредитованою в встановленому порядку лабораторією за результатами проведення випробувань зразків відібраних від партій продукції (предмету .закупівлі, що пропонується Учасником) за показниками, норми для яких встановлено норма-тивною документацією на продукцію та діючим законодавством. Замовник вже вимагає протоколи випробувань чи експертні висновки. Надайте розьяснення по кожному пункту та конкретизуйте будь ласка які саме документи потрібно надати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Підпунктом 17.1 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником в складі тендерної пропозиції протоколу випробувань або експертного висновку виданого акредитованою в встановленому порядку лабораторією за результатами проведення випробувань зразків відібраних від партій продукції (предмету закупівлі, що пропонується Учасником) за показниками, норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством.
Пунктом 18 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником в складі тендерної пропозиції документів які підтверджують, що Учасник у процесі реалізації продуктів харчування контролює вміст генетично модифікованих організмів в продуктах, а саме: протоколів випробувань на вміст ГМО в продуктах харчування або інших документів, що підтверджують ведення учасником заходів по контролю ГМО у продуктах харчування при здійснені їх реалізації.
Запитання, щодо поставки
Дата подання: 22 липня 2020 15:00
Дата відповіді: 24 липня 2020 12:43
Добрий день. в тендерній документації нада інформація про кількість адрес поставки. Скажіть як часто будуть заявки, в якій кількості? або скільки разів на тиждень? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо наступне.
Поставка картоплі свіжої продовольчої буде здійснюватись відповідно до пункту 5.1 договору, проект якого було розміщено в електронній системі закупівель, а саме: «Поставка товару здійснюється окремими партіями протягом дії цього Договору відповідно до виданих ПОКУПЦЕМ рознарядок, які ПОКУПЕЦЬ вручає представнику ПРОДАВЦЯ. ПРОДАВЕЦЬ повинен здійснити поставку товару у повному обсязі включно до 15 грудня 2020 року».
Рознарядки планується видавати щомісячно. При цьому термін дії останньої рознарядки буде закінчуватись не пізніше 15 грудня 2020 року.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-14-003992-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АРТІС ПЛЮС ГРУП", Код ЄДРПОУ:42703614
Дата подання: 08 вересня 2020 17:06
Вимога щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ "АРТІС ПЛЮС ГРУП"
Товариство з обмеженою відповідальністю "АРТІС ПЛЮС ГРУП", як учасник процедури закупівлі цих торгів, не погоджується з рішенням щодо відхилення нашої пропозиції та визначення її такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям. Опис та грунтовне пояснення нашої вимоги надаємо в прикріпленому файлі "Вимога (UA-2020-07-14-003992-b)".
Вимагаємо відмінити рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «Артіс Плюс Груп». У разі відсутності відповідного рішення з боку Замовника, будемо змушені звернутись до постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з відповідною скаргою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2020 15:35
Доброго дня! З приводу Вашого звернення повідомляємо наступне.
Вашу вимогу не має можливості задовольнити оскільки, за результатами опрацювання Вашої тендерної пропозиції встановлено, що вона не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю картоплі свіжої продовольчої, а саме:
а) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема:
Підпунктом 16.2 пункту 16 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі зокрема довідку у довільній формі, яка містить опис процедур Учасника, які реалізують усі принципи передбачені ст. 21 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами.
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІС ПЛЮС ГРУП» надано довідку від 12.08.2020 №\1-28 щодо пояснення щодо НАССР, про те в ній відсутній опис процедур Учасника, які реалізують усі принципи передбачені ст. 21 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами.
Підпунктом 16.4 пункту 16 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі довідки у довільній формі з описом заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад" та "крок вперед", та копії документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання Учасником цих заходів.
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІС ПЛЮС ГРУП» відсутня довідка з описом заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом "крок назад" та "крок вперед", та копії документів за останні 3 місяці, що підтверджують виконання Учасником цих заходів.
Підпунктом 16.5 пункту 16 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі у разі впровадження у Учасника постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках Учасник надає акт складений за результатами проведення компетентним органом заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІС ПЛЮС ГРУП» відсутній акт складений за результатами проведення компетентним органом заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
Підпунктом 16.6 пункту 16 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі, зокрема документів, що встановлюють порядок виконання Учасником заходів які він здійснює у разі необхідності вилучення та/або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини.
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІС ПЛЮС ГРУП» відсутні документи, що встановлюють порядок виконання Учасником заходів які він здійснює у разі необхідності вилучення та/або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини.
Таким чином, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІС ПЛЮС ГРУП» не відповідає вимогам підпунктів 16.2, 16.4, 16.5 та 16.6 пункту 16 Додатку 2 до тендерної документації.
Підпунктом 17.1 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі, зокрема протокол випробувань або експертний висновок виданий акредитованою в встановленому порядку лабораторією за результатами проведення випробувань зразків відібраних від партій продукції (предмету закупівлі, що пропонується Учасником) за показниками, норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Артіс Плюс Груп» не надано випробувань або експертного висновку виданого акредитованою в встановленому порядку лабораторією за результатами проведення випробувань зразків відібраних від партій продукції (предмету закупівлі, що пропонується Учасником) за показниками, норми для яких встановлено вимогами Обов'язкового мінімального переліку досліджень сировини, продукції тваринного та рослинного походження, комбікормової сировини, комбікормів, вітамінних препаратів та ін., які слід проводити у державних лабораторіях ветмедицини і за результатами яких видається ветсвідоцтво (Ф-2) затвердженого наказом №16 від 03.11.1998 р., а саме за показниками – масова частка свинцю.
Як наслідок, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІС ПЛЮС ГРУП» не відповідає вимозі підпункту 17.1 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації.

б) учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, зокрема:
Підпунктом 13.1. пункту 13 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі, інформації та документів про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема:
- копії документів які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами.
У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІС ПЛЮС ГРУП» відсутні копії документів які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (зі змінами).
Таким чином, товариство з обмеженою відповідальністю «АРТІС ПЛЮС ГРУП» не підтвердило відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у спосіб передбачений підпунктом 13.1 пункту 13 Додатку 2 до тендерної документації.
Підпунктом 14.1. пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі, інформації про виконання аналогічного договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, зокрема:
- платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків (не менше одного екземпляру кожного документу).
У складі тендерної пропозиції учасника надано платіжне доручення від 11.08.2020 № 194 в якому відсутня відмітка банку, що підтверджує проведення ним операції з перерахування коштів.
Отже, товариство з обмеженою відповідальністю «АРТІС ПЛЮС ГРУП» не підтвердило відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у спосіб передбачений підпунктом 14.1 пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-07-14-003992-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФУД ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:41505858
Дата подання: 07 вересня 2020 16:54
вимога замовнику
Державній установі «Генеральної дирекції Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції

ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
07 вересня 2020 року на електронному майданчику закупівель відповідно до протоколу прекваліфікації, ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-14-003992-b Державною установою «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції» було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» як такої, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (не відповідає підпункту 2 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 17.1 та 17.2 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації)
На виконання вимог Закону України « Про публічні закупівлі» метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, прошу Вас надати додаткову розгорнуту інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації з посиланням на конкретні пункти невідповідості умовам тендерної документації та конкретні допущені невідповідності
Відповідь просимо надати в найкоротший термін з дотриманням вимог чинного законодавства України.
директор М.В. Сенін
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 вересня 2020 15:15
Доброго дня! З приводу Вашого звернення надаємо додаткову інформацію.
За результатами опрацювання пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ», встановлено:
а) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема:
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання учасником процедури закупівлі зокрема документу, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції (електронна страхова гарантія/електронна банківська гарантія під час розміщення документів в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису установи, що видала гарантію).
Відповідно до умов тендерної документації документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції повинен мати зокрема, посилання на тендерну документацію про проведення відкритих торгів, в яких передбачена вимога щодо надання га-рантії.
У складі товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» надано:
- гарантію від 11.08.2020 № 203551/74-34, яка видана товариству АТ «БАНК СІЧ»;
- зміни № 1 до умов банківської гарантії від 17.08.2020 № 203551/74-34 яка видана товариству АТ «БАНК СІЧ»;
- банківську ліцензію від 22.11.2011 № 260, яку видано ПАТ «БАНК СІЧ»;
- довідку про зміну найменування банку;
- довіреність № 33/2020 від АТ «БАНК СІЧ»;
- довіреність № 32/2020 від АТ «БАНК СІЧ»;
- витяги з наказів з кадрових питань від 12.12.2018 № 187-к про прийняття на роботу Давидчука К.С. та Савченка І.М.
Про те, в ході опрацювання змін № 1 до умов банківської гарантії від 17.08.2020 № 203551/74-34 яка видана товариству АТ «БАНК СІЧ» встановлено, в ній відсутнє повне посилання на тендерну документацію (зазначено лише протокол від 11.08.2020 № 2-11/08/2020 – нова редакція).
Як наслідок, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає вимозі пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації.
Підпунктом 17.1 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі, зокрема протокол випробувань або експертний висновок виданий акредитованою в встановленому порядку лабораторією за результатами проведення випробувань зразків відібраних від партій продукції (предмету закупівлі, що пропонується Учасником) за показниками, норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Фуд Постач» не надано протоколу випробувань або експертного висновку виданого акредитованою в встановленому порядку лабораторією за результатами проведення випробувань зразків відібраних від партій продукції (предмету .закупівлі, що пропонується Учасником) за показниками, норми для яких встановлено вимогами Обов'язкового мінімального переліку досліджень сировини, продукції тваринного та рослинного походження, комбікормової сировини, комбікормів, вітамінних препаратів та ін., які слід проводити у державних лабораторіях ветмедицини і за результатами яких видається ветсвідоцтво (Ф-2) затвердженого наказом №16 від 03.11.1998 р., а саме за показниками – масова частка міді та цинку.
Як наслідок, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає вимозі підпункту 17.1 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації.

Документи подані скаржником

08 вересня 2020 17:06
Вимога (UA-2020-07-14-003992-b).pdf

Документи

11 вересня 2020 15:32
Протокол

Документи подані скаржником

07 вересня 2020 16:54
вимога

Документи

11 вересня 2020 15:13
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-14-003992-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АРТІС ПЛЮС ГРУП", Код ЄДРПОУ:42703614
Дата подання: 10 вересня 2020 17:19
СКАРГА на дії Замовника про порушення Замовником законодавства в сфері публічних закупівель
Щодо визначення незаконним рішення тендерного комітету Державної установи «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції про дискваліфікацію пропозиції ТОВ «Артіс Плюс Груп» (Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-07-14-003992-b), а також щодо визначення незаконним рішення тендерного комітету Державної установи «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції про допуск до аукціону ТОВ «ДНІПРО РІВЕР ГРУП» (Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-07-14-003992-b). Повний текст скарги знаходиться в прикріпленому файлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 вересня 2020 10:50
рішення від 14.09.2020 № 17176 + лист Замовника.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 10:50
рішення від 01.10.2020 № 18489.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2020 19:56
Номер скарги: UA-2020-07-14-003992-b.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ФУД ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:41505858
Дата подання: 11 вересня 2020 17:45
Скарга на рішення Замовника
вих. № 222-ю Від 11.09.2020 До Антимонопольного комітету України Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції код ЄДРПОУ 41220556; адреса: 03115, Україна, м. Київ, Київ, вул. Святошинська, 27; тел.: +380442073630; E-mail yzdr@ukr.net Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУД ПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 41505858) Адреса: 53070, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Широке, вул. Зоотехнічна, 2; електронна пошта: 41505858@ukr.net; телефон 0685885555 Інформація про закупівлю ID: f9251b1fa12d465bbd42b231cad89738 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-14-003992-b Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 07.09.2020 року Реквізити рахунка, на який буде повернута плата за скаргу у випадках, визначених Законом – р/р UA483057500000026008053521918 ПАТ КБ «ПриватБанк», МФО 305750 СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-14-003992-b) 14.07.2020 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – Картопля свіжа продовольча (кошти Державного бюджету України) (Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля) відкриті торги з публікацією англійською мовою. Учасниками закупівлі є: - ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП - ТОВ «Р-Продакт» - ТОВ "АРТІС ПЛЮС ГРУП" - ТОВ ФУД ПОСТАЧ 07.09.2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій UA-2020-07-14-003992-b, відповідно до якого, - - ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП - допущено до аукціону; - ТОВ «Р-Продакт» - допущено до аукціону; - ТОВ "АРТІС ПЛЮС ГРУП" - відхилено; - ТОВ ФУД ПОСТАЧ – відхилено. В протоколі розгляду пропозицій Замовником зазначається, що підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» згідно зі статтею 31 Закону України “Про публічні закупівлі” – «Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (не відповідає пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 17.1 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації)» 07.09.2020 року суб’єктом оскарження було направлено на Замовника вимогу щодо надання додаткової розгорнутої інформації про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації з посиланням на конкретні пункти невідповідності умовам тендерної документації та конкретні допущені невідповідності. Відповідь просили надати в найкоротший термін. Станом на сьогоднішній день роз’яснень щодо нашого відхилення ми не отримали. У зв’язку із відсутністю роз’яснень Замовника щодо відхилення Субєкта оскарження ми не маємо можливості надати свої доводи щодо необґрунтованості та/або незаконності, та/або безпідставності відхилення нашої пропозиції. Натомість, всі документи, що вимагались умовами Тендерної документації наявні в складі нашої пропозиції. Таким чином можливо лише передбачати дійсні підстави відхилення. І ЧАСТИНА Тож, розглянемо питання більш докладніше. По-перше, Замовником зазначається, що «Учасник процедури не відповідає вимогам встановленим абзацом 1 част. 3 статті 22 цього Закону учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства» Тут мова може йти лише про інші документи (не згідно статті 16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі»), які вимагались замовником, але не були надані Учасником. Наприклад, копія установчого документу, документ, що підтверджує статус платника ПДВ тощо. Слід зазначити, що в складі нашої пропозиції наявні всі документи, які вимагались Замовником за Тендерною документацією, таким чином відхилення нашої пропозиції в цій частинні незаконне та таке, що порушує наші законні права та інтереси як Учасника закупівлі. По-друге, Замовником у протоколі розгляді пропозицій зазначається, що пропозиція ТОВ «ФУД ПОСТАЧ «не відповідає пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації» Відповідно до п.2 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовник вимагав від Учасників надати в складі своїх пропозицій Забезпечення тендерних пропозицій, а саме: «Тендерна пропозиція супроводжується документом що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції (електронна страхова гарантія/електронна банківська гарантія під час розміщення документів в електронному варіанті, з накладанням електронного підпису установи, що видала гарантію) . Сума забезпечення становить 1 064 069 (один мільйон шістдесят чотири тисячі шістдесят дев’ять) гривень 00 копійок. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – 140 із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» В складі нашої пропозиції була надана електронна банківська гарантія №203551/74-34 від 11 серпня 2020 року, а також зміни до банківської гарантії від 17 серпня 2020 року Відповідно до вимог Тендерної документації вимагалось, - Електронна банківська гарантія: Учасник надає замовнику забезпечення у вигляді гарантії, виданої банком, яка повинна супроводжуватися копією дозвільного документу на здійснення операцій з надання банківських гарантій, який видано установі, що видала гарантію – в складі пропозиції наявна копія банківської ліцензії №260 від12 листопада 2011 року Гарантія має бути безумовною (повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії – наді вимоги зазначені у банківській гарантії. Гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах ” за №639 від 15.12.2004 – гарантія відповідає даним вимогам. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником – тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, а тому відсутня підстава для нашого відхилення. Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа – дана вимога передбачена банківською гарантією. 1. При поданні тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції надається у електронному вигляді у форматі PDF з накладанням ЕП гаранта – дані вимоги були виконані. 2. Банківська гарантія повинна містити наступні суттєві умови: • Назву документа – “Гарантія”; • Номер, дату та місце складання; • Термін дії повинен бути не менше 140 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; • Повну або скорочену назву банка-гаранта; • ЕП Банка Гаранта; • Номер тендеру у ЦБД; • Повну або скорочену назву учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; • Повну або скорочену назву бенефіціара: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» • Платіжні реквізити беніфіціара: код ЄДРПОУ 41220556, рахунок UA888201720355179002000099332, код банку 820172 банк – Державна казначейська служба України (ДКСУ м. Києва). • Посилання на тендерну документацію про проведення відкритих торгів, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії; • Суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; • Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом (за згодою бенефіціара): лише за письмовою згодою із бенефіціаром; • Гарантія має бути безвідкличною; • Обов’язок банка-гаранта сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою бенефіціара, в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. • Термін сплати грошових коштів протягом 10 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги; • Інші умови, які не обмежують та не скасовують вимоги, які зазначені вище. Вся ця інформація була зазначена у банківській гарантії. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги) – банківська гарантія не містить даних умов. На підтвердження гарантії учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані копії документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо). Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа установи, що підтверджує правомірність підписання гарантії підписантом (особою, яка підписала гарантію). – в складі нашої пропозиції наявна Довіреність № 33/2020 на Давидчука К.С., довіреність №32/2020 на Савченко І.М. та витяги з наказів на зазначених уповноважених осіб, дані документи підтверджують повноваження щодо підпису банківської гарантії та змін до неї. Таким чином скаржник вважає, що електронна банківська гарантія в повній мірі відповідає пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації, а тому відхилення нашої пропозиції в цій частинні не законне та таке, що порушує наші законні права та інтереси як Учасника процедури закупівлі. По-третє, в протоколі розгляду тендерних пропозицій Замовник зазначає, що пропозиція ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» не відповідає «підпункту 17.1 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Замовником вимагалось від Учасників надати в складі своїх пропозицій документ на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та ін-шим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника. Зокрема, підпунктом 17.1 пункту 17 зазначеного Додатку 2 Тендерної документації вимагалось надати «Лист, що містить інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації.. До листа додати протокол випробувань або експертний висновок виданий акредитованою в встановленому порядку лабораторією за результатами проведення випробувань зразків відібраних від партій продукції (предмету .закупівлі, що пропонується Учасником) за показниками, норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством» В складі нашої пропозиції наявний лист за вихідним номером 27 від 10.08.2020 року що підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації. Інформація, зазначена у даному листі повністю відповідає технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 Тендерної документації. Будь-які інші вимоги до зазначеного листа в Тендерній документації відсутні. Таким чином вважаємо вимогу Тендерної документації в частині надання листа, що підтверджує відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам – виконану в повному обсязі, а тому, в даному випадку, відсутні підстави для відхилення нашої пропозиції. До нашого листа №27 від 10.08.2020 додано експертний висновок №00413 п/20 від 14 серпня 2020 року та №000437 п/20 від 19 серпня 2020 року, що були видані акредитованою в встановленому порядку лабораторією за результатами проведення випробувань зразків картоплі пізніх сортів «Курса» та «Зарниця» - свіжої продовольчої від партії продукції, який пропонувався суб’єктом оскарження Замовнику за всіма показниками норми для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством. Перевірка здійснювалась за органолептичними показниками, фізико-хімічними показниками, за вмістом мітотоксинів, пестицидів, радіонуклідів, токсичних елементів відповідно ДСТУ 4993:2008. За результатами висновку перевірка показала, що надісланий зразок відповідає вимогам ДСТУ 4993:2008та технічним умовам ДСТУ4506:2005. Також надано протоколи випробувань№3784-Х від 06.08.2020 року та №3912-Х від 13.08.2020 року, відповідно до яких зразки не містять генетично модефіковану дезоксирибонуклеїнової кислоти. Відповідно до абзацу 2 частини 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Таким чином вважаємо, що пропозиція ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» відповідає «підпункту 17.1 пункту 17 Додатку 2 до тендерної документації та рішення Замовника щодо відхилення нашої пропозиції є незаконним та таким, що порушує наші законні права та інтереси як Учасника закупівлі. У зв’язку із вище викладеним вважаємо, що своїм рішенням щодо нашого відхилення (протокол розгляду пропозицій Учасників від 07.09.2020 року)Замовник порушив наші права та охоронювані законом інтереси, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і як наслідок таке рішення замовника має бути скасоване. ІІ Частина Як зазначалось вище, 07.09.2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій, відповідно до якого, ТОВ «Р-Продакт» допущено до аукціону. Але, після огляду завантажених документів учасника даної процедури закупівлі нашим Товариством було виявлено грубі порушення, які містяться у тендерній пропозиції ТОВ «Р-Продакт», на які Замовник взагалі не звернув увагу. 1. Відповідно до п.2 Розділу ІІІ Додатку Тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надати - «На підтвердження гарантії учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані копії документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо). Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа установи, що підтверджує правомірність підписання гарантії підписантом (особою, яка підписала гарантію)». В складі своєї пропозиції Учасник разом із банківською гарантією надає на підтвердження повноважень особи, яка підписала гарантію довіреність. Натомість, слід звернути увагу, що Замовником не враховано, що у разі підписання гарантії особою, яка не має повноважень для підпису, не підписана, або підписана особою, яка не має права її підписувати, або особою, посадове становище якої не зазначено, така гарантія не може бути прийнята до розгляду, адже Учасником не надано наказ про призначення на посаду особи, яка підписала гарантію, що є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дана вимога взагалі була проігнорована Замовником. 2. Відповідно до підпункту 17.1 пункту 17 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає надати зокрема – «протокол випробувань або експертний висновок виданий акредитованою лабораторією за результатами проведення випробувань зразків відібраних від партії продукції (предмету закупівлі, що пропонується Учасником) за показниками, норм для яких встановлено нормативною документацією на продукцію та діючим законодавством». У складі своєї пропозиції Учасником надано Експертний висновок №002726 п/20 від 11 серпня 2020 року. Перевірка зразка картоплі продовольчої здійснювалась за нормами ДСТУ 4993:2008. Вище зазначений висновок експертизи не містить всіх показників за ДСТУ 4993:2008 , а саме відсутні показники наявності в бульбах радукованих цукрів (п.4.2.10 ДСТУ 4993:2008), відсутні показники наявності сухих речовин та крохмалів (п.4.2.11 ДСТУ 4993:2008), відсутні показники наявності крахмальних зерен (п. 4.2.13 ДСТУ 4993:2008), відсутність показників частки вільного крохмалю (п. 4.2.14 ДСТУ 4993:2008) Виходячи з вище викладеного слід зробити висновок що пропозиція Учасника не відповідає вимогам підпункту 17.1 пункту 17 Додатку 2 Тендерної документації, що підтверджує невідповідність вказаної тендерної пропозиції та є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. Відповідно до підпункту 17.2 пункту 17 Додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагав надати – «Зразок етикетки (ярлика) тощо, з інформацією яка передбачена вимогами нормативної документації та чинним законодавством до маркування предмету закупівлі». В складі своєї пропозиції Учасник надає зразок етикетки, яка не відповідає вимогам до маркування відповідно до підпункту 7.3 пункту 7 ДСТУ 4993:2008, а саме не етикетці не зазначено відповідність картоплі зазначеному ДСТУ, кількість одиниць в партії, назва ботанічного сорту, строк придатності. Виходячи з вище викладеного слід зробити висновок що пропозиція Учасника не відповідає вимогам підпункту 17.2 пункту 17 Додатку 2 Тендерної документації, що підтверджує невідповідність вказаної тендерної пропозиції та є підставою для відхилення такої пропозиції згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст..18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Державну установу «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції скасувати протокол розгляду пропозицій UA-2020-07-14-003992-b, а саме рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» , як наслідок, прийняти пропозицію ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» та скасувати рішення щодо допущення до аукціону ТОВ «Р-Продакт» і, як наслідок, відхилити їх пропозицію. Директор ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» _________________ М.В. Сенін
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 вересня 2020 20:15
рішення від 16.09.2020 № 17395 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 20:15
рішення від 23.09.2020 № 17947.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 21:30

Документи подані скаржником

10 вересня 2020 16:27
Скарга.pdf
16 вересня 2020 16:55
додактова інформація.docx
17 вересня 2020 16:19
Лист-відповідь.PDF
30 вересня 2020 20:20
Лист-відповідь.pdf

Документи подані замовником

22 вересня 2020 21:40
Пояснення
22 вересня 2020 21:40
Пояснення
23 вересня 2020 12:36
Лист

Документи подані скаржником

12 вересня 2020 16:30
уточнення до скарги
12 вересня 2020 16:30
додаток1
12 вересня 2020 18:03
розяснення банка

Документи подані замовником

22 вересня 2020 21:42
Пояснення
22 вересня 2020 21:43
Пояснення
23 вересня 2020 12:37
Лист

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 вересня 2020
UA-2020-07-14-003992-bf9251b1fa12d465bbd42b231cad89738
Найменування: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
Код ЄДРПОУ: 41220556
Місцезнаходження: 03115, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «Р-Продакт» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АРТІС ПЛЮС ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2020 14:06
ТОВ ФУД ПОСТАЧ Документи
Відхилено
Документи

Документи

04 вересня 2020 14:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 жовтня 2020 17:54
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:39
документи переможця
19 серпня 2020 21:04
Електронний підпис
19 серпня 2020 21:04
Електронний підпис
19 серпня 2020 19:32
розділ VII п.2 витрати.rar
19 серпня 2020 19:32
І-01.rar
19 серпня 2020 19:32
Гарантія 2429-20.zip
19 серпня 2020 19:32
М-09.rar
19 серпня 2020 19:32
16.2.2 опис НАССР.rar
19 серпня 2020 19:32
М-08.rar
19 серпня 2020 19:32
16.2.1 сертифікат НАССР.rar
19 серпня 2020 19:32
М-07.rar
19 серпня 2020 19:32
М-06.rar
19 серпня 2020 19:32
16.1 п.2 стаття 20 ЗУ 771.rar
19 серпня 2020 19:32
М-05.rar
19 серпня 2020 19:32
М-04.rar
19 серпня 2020 19:32
М-03.rar
19 серпня 2020 19:32
М-02.rar
19 серпня 2020 19:32
14.1.7 відгук-овочі.rar
19 серпня 2020 19:32
М-01.rar
19 серпня 2020 19:32
14.1.6 виписка з банку.rar
19 серпня 2020 19:32
І-06.rar
19 серпня 2020 19:32
17.4.2 14001 від 01.03.18.rar
19 серпня 2020 19:32
17.4.1 захист довкілля.rar
19 серпня 2020 19:32
14.1.4 акт звіряння-овочі.rar
19 серпня 2020 19:32
І-05.rar
19 серпня 2020 19:32
14.1.3 вн-овочі.rar
19 серпня 2020 19:32
І-04.rar
19 серпня 2020 19:32
14.1.2 рахунок-овочі.rar
19 серпня 2020 19:32
І-03.rar
19 серпня 2020 19:32
14.1.1 договір-овочі.rar
19 серпня 2020 19:32
І-02.rar
19 серпня 2020 19:32
13.1.5 пояснення 1ПВ.rar
19 серпня 2020 19:32
13.1.4 штатний розпис.rar
19 серпня 2020 19:32
13.1.3 навчання НАССР.rar
19 серпня 2020 19:32
13.1.2 працівники НАССР.rar
19 серпня 2020 19:32
16.5 акт 446.rar
19 серпня 2020 19:31
16.4 стаття 22 ЗУ 771.rar
19 серпня 2020 19:31
12.2.3 реєстрація ТЗ.rar
19 серпня 2020 19:31
12.1.6. акт 447.rar
19 серпня 2020 19:31
12.1.5 протокол 3.rar
19 серпня 2020 19:31
11. стаття 17.rar
19 серпня 2020 19:31
10. обробка перс даних.rar
19 серпня 2020 19:31
7.2.1 паспорт директора.rar
19 серпня 2020 19:31
4.2 довідка Асвіо.rar
19 серпня 2020 19:31
4.1 довідка ощадбанк.rar
19 серпня 2020 19:31
3. Витяг НДС.rar
19 серпня 2020 19:31
2.1. ОПИС від 14.02.19.rar
19 серпня 2020 19:31
2.1 код доступу.rar
19 серпня 2020 19:31
2. СТАТУТ від 14.02.19.rar

Документи

04 вересня 2020 14:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 серпня 2020 16:29
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:29
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:29
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:29
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:27
BG 5241-20G R PRODAKT.zip
20 серпня 2020 11:27
Довiренiсть_Рижий.zip
20 серпня 2020 11:27
Лiцензiя.zip
20 серпня 2020 11:27
Рейтинг.zip

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: а) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;, зокрема: Пунктом 12 Додатку 2 до тендерної документації Учаснику процедури закупівлі необхідно надати інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Підпунктом 12.2 пункту 12 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі, інформації та документів про автотранспорт зокрема: якщо автотранспорт орендований (знаходиться у наймі) або іншому праві користування, надається копія договору про оренду (договір найму, тощо), або у разі використання Учасником послуг транспортування (перевезення) іншій договір (документ), що встановлює умови користування цим автотранспортом або отримання відповідних послуг із зазначенням транспортних засобів які залучені до транспортування. У разі використання Учасником послуг перевезення – надати підтвердження реєстрації потужностей відповідним оператором ринку харчових продуктів У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІС ПЛЮС ГРУП» надано договір оренди від 07.08.2020 № 0708\2, який укладено з фізичною особою – підприємцем Ковалем Ю.О. Відповідно до умов якого фізичною особою – підприємцем Ковалем Ю.О. передає, а товариство з обмеженою відповідальністю «АРТІС ПЛЮС ГРУП» приймає в оренду автомобілі – державний номер АХ 1229 НК, АХ 7239 НХ. Також надано копії свідоцтв про реєстрацію цих транспортних засобів. Відповідно до умов пункту 2.1 розділу ІІ договору від 07.08.2020 № 0708\2 передача транспортного засобу в користування оформлюється актом приймання-передачі, який є невід`ємною частиною договору від 07.08.2020 № 0708\2, про те у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІС ПЛЮС ГРУП» він відсутній Враховуючи зазначене та керуючись ч. 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - щодо наявності в учасника процедури закупівлі автотранспорту з урахуванням вимог зазначених у підпункті 12.2 пункту 12 Додатку 1 до тендерної документації б) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: Пунктом 13 Додатку 2 до тендерної документації Учаснику процедури закупівлі необхідно надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Підпунктом 13.1. пункту 13 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником процедури закупівлі, інформації та документів про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: - копію наказів про призначення осіб відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». - копії документів які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами. У складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІС ПЛЮС ГРУП» відсутні копії наказів про призначення осіб відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та копії документів які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами. Враховуючи зазначене та керуючись ч. 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - щодо наявності у Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням вимог зазначених у підпункті 13.1 пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації. в) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема: Пунктом 14 Додатку 2 до тендерної документації Учаснику процедури закупівлі необхідно надати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Підпунктом 14.1. пункту 14 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником, зокрема: - копії актів звіряння, накладні, роздруківку з системи реєстрації податкових накладних (у разі коли учасник є платником ПДВ), платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків. (не менше одного екземпляру кожного документу); - оригінал відгуку, що виданий Замовником з якими було укладено договір (договори), що наведено у довідці із зазначенням дати і номеру договору, інформації про повноту та вчасність виконання договору, стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій щодо якості товару. У складі товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІС ПЛЮС ГРУП» надано: - акт звірки взаємних розрахунків за період з 07.08.2020 – 12.08.2020 між товариством з обмеженою відповідальністю «АРТІС ПЛЮС ГРУП» та фізичною особою-підприємцем Тороповим Д.О. за договором від 07.08.2020 № 07/08/2; - видаткову накладну від 11.08.2020 № 1; - рахунок на оплату від 11.08.2020 № 1; - податкова накладна від 11.08.2020 № 18; - лист-відгук від 11.08.2020 № 2/2. Слід зазначити, вказані документи суперечать один одному, а саме:рахунок на оплату, видаткова накладна та податкова накладна від 11.08.2020, розрахунок за даними акту звірки по договору від 07.08.2020 № 07/08/2 відбувся 07.08.2020, поставка товару на оплату по акту звірки відбулася 12.08.2020, при цьому лист-відгук, що виданий Учаснику фізичною особою-підприємцем Тороповим Д.О. за договором від 07.08.2020 № 07/08/2 від 11.08.2020. Крім того, при отриманні попередньої оплати за товар товариство з обмеженою відповідальністю «АРТІС ПЛЮС ГРУП» набуває кредиторську заборгованість (операція відображена за дебітом), операція поставки товару фізичної особи-підприємця Торопова Д.О. відображена за кредитом. Також у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРТІС ПЛЮС ГРУП» відсутні платіжні доручення (або інші документи), які підтверджують факт проведення розрахунків. (не менше одного екземпляру кожного документу). Враховуючи зазначене та керуючись ч. 16 статті 29 Закону "Про публічні закупівлі" Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - щодо наявності у Учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з урахуванням вимог зазначених у підпункті 14.1 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації.

Документи

04 вересня 2020 14:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 вересня 2020 10:41
Електронний підпис
05 вересня 2020 09:35
Платіжне доручення №194.pdf
05 вересня 2020 09:35
Акт-звірки.pdf.p7s
05 вересня 2020 09:35
Акт-звірки.pdf
05 вересня 2020 09:35
Акт прийому передачі.pdf
20 серпня 2020 13:28
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:26
Штатний розпис.pdf.p7s
20 серпня 2020 13:26
Штатний розпис.pdf
20 серпня 2020 13:26
Фінансова звітність.pdf.p7s
20 серпня 2020 13:26
Фінансова звітність.pdf
20 серпня 2020 13:26
Статут.pdf.p7s
20 серпня 2020 13:26
Статут.pdf
20 серпня 2020 13:26
Рахунок на оплату.pdf.p7s
20 серпня 2020 13:26
Рахунок на оплату.pdf
20 серпня 2020 13:26
Протокол випробувань.pdf
20 серпня 2020 13:26
Проект договору.pdf.p7s
20 серпня 2020 13:26
Проект договору.pdf
20 серпня 2020 13:26
Паспорт, ІПН директора.pdf
20 серпня 2020 13:26
Опис Артис.pdf.p7s
20 серпня 2020 13:26
Опис Артис.pdf
20 серпня 2020 13:26
Мед книжка Тищенко М.А..pdf
20 серпня 2020 13:26
Мед книжка Ричкова Н.В..pdf
20 серпня 2020 13:26
Лист-відгук.pdf.p7s
20 серпня 2020 13:26
Лист-відгук.pdf
20 серпня 2020 13:26
Звіт з праці 1ПВ.pdf.p7s
20 серпня 2020 13:26
Звіт з праці 1ПВ.pdf
20 серпня 2020 13:26
Аналогічний договір.pdf.p7s
20 серпня 2020 13:26
Аналогічний договір.pdf
20 серпня 2020 13:26
Додаток 5.pdf.p7s
20 серпня 2020 13:26
Додаток 5.pdf
20 серпня 2020 13:26
Додаток 3.pdf.p7s
20 серпня 2020 13:26
Додаток 3.pdf
20 серпня 2020 13:26
Довідка ст. 17_.pdf.p7s
20 серпня 2020 13:26
Довідка ст. 17_.pdf
20 серпня 2020 13:26
Довідка ст. 17 (3).pdf.p7s
20 серпня 2020 13:26
Довідка ст. 17 (3).pdf
20 серпня 2020 13:26
Видаткова накладна.pdf.p7s
20 серпня 2020 13:26
Видаткова накладна.pdf
20 серпня 2020 13:26
АКТ звірки.pdf.p7s
20 серпня 2020 13:26
АКТ звірки.pdf
20 серпня 2020 13:26
акт 447.pdf.p7s
20 серпня 2020 13:26
акт 447.pdf
20 серпня 2020 13:26
ISO 22000 2007.pdf.p7s
20 серпня 2020 13:26
ISO 22000 2007.pdf
20 серпня 2020 13:26
ISO 14001.pdf.p7s
20 серпня 2020 13:26
ISO 14001.pdf
20 серпня 2020 13:26
ISO 9001.pdf.p7s
20 серпня 2020 13:26
ISO 9001.pdf

Документи

04 вересня 2020 14:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 серпня 2020 14:01
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:53
інші документи.rar
20 серпня 2020 13:53
19.rar
20 серпня 2020 13:53
18.rar
20 серпня 2020 13:53
17.rar
20 серпня 2020 13:53
16.rar
20 серпня 2020 13:53
15.rar
20 серпня 2020 13:53
14.rar
20 серпня 2020 13:53
13.rar
20 серпня 2020 13:53
12.2.rar
20 серпня 2020 13:53
12.1.rar
20 серпня 2020 13:53
11.rar
20 серпня 2020 13:53
10.rar
20 серпня 2020 13:53
9.rar
20 серпня 2020 13:53
8.rar
20 серпня 2020 13:53
7.rar
20 серпня 2020 13:52
5-6.rar
20 серпня 2020 13:52
4.rar
20 серпня 2020 13:52
3.rar
20 серпня 2020 13:52
2.rar
20 серпня 2020 13:52
1.rar
20 серпня 2020 13:52
2522_200817181441_001.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП

ТОВ «Р-Продакт»

ТОВ "АРТІС ПЛЮС ГРУП"

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП 51 112 020,00
UAH з ПДВ
51 112 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Р-Продакт» 53 203 430,00
UAH з ПДВ
53 203 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 17:54
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:39
документи переможця
19 серпня 2020 21:04
Електронний підпис
19 серпня 2020 21:04
Електронний підпис
19 серпня 2020 19:32
розділ VII п.2 витрати.rar
19 серпня 2020 19:32
І-01.rar
19 серпня 2020 19:32
Гарантія 2429-20.zip
19 серпня 2020 19:32
М-09.rar
19 серпня 2020 19:32
16.2.2 опис НАССР.rar
19 серпня 2020 19:32
М-08.rar
19 серпня 2020 19:32
16.2.1 сертифікат НАССР.rar
19 серпня 2020 19:32
М-07.rar
19 серпня 2020 19:32
М-06.rar
19 серпня 2020 19:32
16.1 п.2 стаття 20 ЗУ 771.rar
19 серпня 2020 19:32
М-05.rar
19 серпня 2020 19:32
М-04.rar
19 серпня 2020 19:32
М-03.rar
19 серпня 2020 19:32
М-02.rar
19 серпня 2020 19:32
14.1.7 відгук-овочі.rar
19 серпня 2020 19:32
М-01.rar
19 серпня 2020 19:32
14.1.6 виписка з банку.rar
19 серпня 2020 19:32
І-06.rar
19 серпня 2020 19:32
17.4.2 14001 від 01.03.18.rar
19 серпня 2020 19:32
17.4.1 захист довкілля.rar
19 серпня 2020 19:32
14.1.4 акт звіряння-овочі.rar
19 серпня 2020 19:32
І-05.rar
19 серпня 2020 19:32
14.1.3 вн-овочі.rar
19 серпня 2020 19:32
І-04.rar
19 серпня 2020 19:32
14.1.2 рахунок-овочі.rar
19 серпня 2020 19:32
І-03.rar
19 серпня 2020 19:32
14.1.1 договір-овочі.rar
19 серпня 2020 19:32
І-02.rar
19 серпня 2020 19:32
13.1.5 пояснення 1ПВ.rar
19 серпня 2020 19:32
13.1.4 штатний розпис.rar
19 серпня 2020 19:32
13.1.3 навчання НАССР.rar
19 серпня 2020 19:32
13.1.2 працівники НАССР.rar
19 серпня 2020 19:32
16.5 акт 446.rar
19 серпня 2020 19:31
16.4 стаття 22 ЗУ 771.rar
19 серпня 2020 19:31
12.2.3 реєстрація ТЗ.rar
19 серпня 2020 19:31
12.1.6. акт 447.rar
19 серпня 2020 19:31
12.1.5 протокол 3.rar
19 серпня 2020 19:31
11. стаття 17.rar
19 серпня 2020 19:31
10. обробка перс даних.rar
19 серпня 2020 19:31
7.2.1 паспорт директора.rar
19 серпня 2020 19:31
4.2 довідка Асвіо.rar
19 серпня 2020 19:31
4.1 довідка ощадбанк.rar
19 серпня 2020 19:31
3. Витяг НДС.rar
19 серпня 2020 19:31
2.1. ОПИС від 14.02.19.rar
19 серпня 2020 19:31
2.1 код доступу.rar
19 серпня 2020 19:31
2. СТАТУТ від 14.02.19.rar

Публічні документи

20 серпня 2020 16:29
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:29
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:29
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:29
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:27
BG 5241-20G R PRODAKT.zip
20 серпня 2020 11:27
Довiренiсть_Рижий.zip
20 серпня 2020 11:27
Лiцензiя.zip
20 серпня 2020 11:27
Рейтинг.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП

ТОВ «Р-Продакт»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП
#40464816
Переможець 51 112 020,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 15:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДНІПРО РІВЕР ГРУП
#40464816
51 112 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:28
Звіт укладений
03 січня 2021 14:30
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 16:28
ДУ 2 до договору 188-К-20 від 26.10.2020.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 17:09
ДУ1 до договору 188-К-20 від 26.10.2020.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 17:08
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 16:34
Договір зміни до договору
26 жовтня 2020 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 188-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 188-К-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 50 891 980,80
UAH (в тому числі ПДВ 8 481 996,80 UAH)