Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143235 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця В.Бердичівська, 7 |
Контактна особа: |
Хайрутдінов Марат Ерікович +380973859813 marat_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2023 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі - відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У випадках, передбачених частиною 3 статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за Товар проводиться Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі Товару на підставі виставленої Постачальником видаткової накладної з врахуванням вимог ст. 23 та ст. 48 Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 січня 2023 12:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2023 11:51 |
ТД на закупівлю автомобіля на 2023 рік по постанові 1178.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-17-000075 ● 35f0c34a011348f79f7528ad55d572c2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 13:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2023
№ 2-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.01.2023 № 2-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
27. UA-2023-01-02-002497-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-18 12:53:04
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Легковий автомобіль» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-02-002497-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-20 13:21:27
відповідь
На Ваш Запит замовнику про надання пояснення від 18.01.2023 року надаємо наступні пояснення.
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість закупівлі Замовником здійснено на підставі наступних документів:
- Рішення одинадцятої сесії восьмого скликання Житомирської міської ради від 23.09.2021 р. №298 «Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2020 №54 «Про бюджет Житомирської міської територіальної громади на 2021 рік» (копія рішення додається);
- Листа на ім’я Житомирського міського голови від директора департаменту освіти про збільшення капітальних видатків на матеріально-технічне забезпечення галузі «Освіта» (копія листа додається);
- Довідки про зміни до річного розпису бюджету на 2022 рік (копія довідки додається);
- Довідки про зміни до помісячного розпису спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) на 2022 рік (копія довідки додається);
- Видатки бюджету розвитку департаменту освіти Житомирської міської ради станом на 31 грудня 2022 року (копія додається);
- Лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2023 рік (копія лімітної довідки додається);
- Витягу з помісячного розпису спеціального фонду (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) за 2023 рік (копія витягу додається);
- Розрахунку до кошторису по спеціальному фонду на 2023 рік Департаменту освіти Житомирської міської ради (копія розрахунку додається);
- Загальної характеристики автомобіля (копія додається);
- Лист бухгалтерської служби на ім’я директора департаменту освіти та уповноваженої особи на проведення процедури закупівлі (копія листа додається).
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі http://edu.zt.ua/publichna-zakupivlya-departamentu-osvity-za-2023-rik/.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок про результати моніторингу процедура закупівлі UA-2023-01-02-002497-a від 03.02.2023 року повідомлясмо наступне. 3 уповноваженою особою департаменту Хайрутдіновим М.Е. проведена роз’яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом Украіни «Про публічні закупівлі», на період діі правового режиму воснного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів Украіни від 12.10.2022 N 1178 та підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом проходження навчання у сфері публічних закупівель.
2023-02-07 12:12:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 06/16/2023/пр |
Дата публікації: | 23 березня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
23 березня 2023 16:16
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Полісся Моторс Груп" |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Полісся Моторс Груп" #37260006 |
Переможець |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2023 16:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 січня 2023 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2023 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 11:43
|
договір | укладений |
17 січня 2023 11:42
|