Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 40210421 |
Вебсайт: | https://bogdanivska.otg.dp.gov.ua/ua |
Місцезнаходження: | 51464, Україна , Дніпропетровська обл., с. Богданівка, Павлоградський район, вул. ЖОВТНЕВА, 35А |
Контактна особа: |
Оксана Плескач +380665611321 pleskachok@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2024 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2024 13:48 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2024 13:48 |
Очікувана вартість: | 18 769 540,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 847,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замoвникoм вимагається надання Учасникoм забезпечення тендернoї прoпoзицiї у фoрмi: електрoннoї банкiвськoї гарантiї. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 93 000,00 грн. Стрoк дiї забезпечення тендернoї прoпoзицiї пoвинен складати не менше 90 днiв з дати кiнцевoгo стрoку пoдання тендерних прoпoзицiй (у виглядi кoнкретнoї дати). Гарантія повинна бути видана гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналами довідки (листа, тощо), виданої фінансовою установою-гарантом, та виписки з відповідного рахунку покриття за гарантією (надаються у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою гаранта та підписом уповноваженої особи гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 93000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця внесення ним забезпечення виконання договору про закупівлю у строк не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору становить 5% від суми договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору – електронна банківська гарантія. Строк дії банківської гарантії повинен починатись не пізніше дати укладення договору та встановлюється на строк дії такого договору, а саме до 31.12.2025 року. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття переможець разом з банківською гарантією має надати довідку з банку про наявність повного грошового покриття та виписку з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку переможця (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. Разом з банківською гарантією переможець надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів за формою КБ-2 в та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 протягом 20 (двадцять) банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-22-000001 ● c08a53a6db7d415b96912e55ea48d1dc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 жовтня 2024 10:28 |
21.10.2024 № 147
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.10.2024 № 147
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2024-08-13-008173-a 13.08.2024 Виконавчий комітет Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-28 11:24:34
Питання до пояснення
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-31 16:09:10
Відповідь на запит про надання пояснень (інформації, документів)
У відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби України від 28.10.2024 р., отриманий у межах проведення моніторингу закупівлі «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Богуславському ліцеї Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області, за адресою: Дніпропетровська область, Павлоградський район, с. Богуслав, вул. Центральна, 65», код за ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-13-008173-a) відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Виконавчий комітет Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області пояснює наступне:
1. В які терміни та на якому веб-сайті оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, як то вимагається п.4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»? Для підтвердження факту оприлюднення обґрунтування необхідно надати до моніторингу посилання на веб-сайт, а також скрін-шот з веб-сайту з таким обґрунтуванням.
Відповідь:
З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, інформація щодо бюджетного призначення, оголошеної вартості, технічних та якісних характеристик предмету закупівель відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднене на власному веб - сайті за посиланням:
https://bogdanivska.otg.dp.gov.ua/gromadskosti/publichna-informaciya/informatsiia-shchodo-zakupivel/2024/obhruntuvannia-tekhta-iakisnykh-kharak-zakupivli-budivnytstvo-zakhysnoi-sporudy-v-bohuslavskomu-litsei-1382024
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено
розрахунок розміру очікуваної вартості процедури? Розрахунок необхідно підтвердити відповідними документами та інформацією.
Відповідь:
Замовник здійснює розрахунок розміру очікуваної вартості закупівлі на основі проектно-кошторисна документація (ПКД).
Проектно-кошторисна документація була розроблена у відповідності до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» і «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Ця документація враховує обсяги робіт, матеріали та ресурси, потрібні для реалізації проекту.
Даний проект пройшов експертизу і після отримання позитивного висновку ( експертний звіт №04-0018/01-24 від 30.04.2024 року, реєстраційний номер ЕХ01:4599-3658-7953-1100), був затверджений Рішення сесії Богданівськоїх сільської ради №1463-49/VIII від 15.05.2024 року (сканкопії експертного звіту та рішення сесії додаються).
Ці документи допомагають замовнику встановити реалістичний бюджет, який відповідає потребам проекту та ринковій вартості необхідних ресурсів.
3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі?
Відповідь:
Замовник визначає технічні та якісні характеристики предмета закупівлі на основі проектної документації (робочого проекту), яка містить характеристики та вимоги до матеріалів, технологій і виконання робіт. Проектна документація розробляється згідно з державними будівельними нормами (ДБН) та іншими нормативно-технічними документами.
Також при визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі використовувалось технічне завдання , яке є частиною тендерної документації, де описуються конкретні вимоги до предмета закупівлі, такі як функціональні характеристики, стандарти якості та безпеки, строки виконання тощо.
Ці документи гарантують, що предмет закупівлі відповідає вимогам і є придатним для конкретного використання відповідно до планів та потреб замовника.
4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником обраховано кількісні показники процедури закупівлі робіт?
Відповідь:
Кількісні показники процедури закупівлі робіт визначені згідно проектної документації.
Проектна документація містить детальний опис робіт, обсяги, специфікації та інші технічні характеристики, які є основою для розрахунку кількісних показників. Даний проект пройшов експертизу та отримав позитивний висновок.
Ці документи створюють основу для визначення кількісних показників і забезпечують прозорість та обґрунтованість закупівельної процедури.
5. Відповідно до пункту 12 Додатку 6 до тендерної документації Учасником ТОВ ДБК-СКЕЛЯ надано довідку, що містить неповну інформацію про місце проживання кінцевого бенефііціара учасника.
Відповідь:
Відповідно інформації, розміщеної на офіційному сайті «Дія» за посиланням https://diia.data.gov.ua/info-center/personaldata визначено, що згідно статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» інформація про місце проживання особи належить до персональних даних. Додатком 5 до тендерної документації було передбачено надання листа–згоди про обробку персональних даних учасника. Пунктом 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено поняття учасника процедури закупівлі – це фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників. Тобто, кінцевий беніфіціарний власник не є учасником закупівлі. Надання листа-згоди про обробку персональних даних щодо кінцевого бенефіціарного власника тендерною документацією не передбачалися. Учасником була подана довідка про засновника та кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, який відповідає Закону України «Про захист персональних даних». Тому у замовника були відсутні підстави вимагати від учасника доповнення цієї довідки.
6. Відповідно до пункту 13 Додатку 6 до тендерної документації Учасником ТОВ ДБК-СКЕЛЯ надано довідку, що містить загальну інформацію про учасника (13 Загальні відомості.pdf). Пункти «Найменування банку (банків), що обслуговує Учасника», «Розрахунковий рахунок», «МФО», заповнені учасником та містять інформацію лише про 1 обслуговуючий банк. При цьому учасником надано банківську гарантію, відповідно до умов тендерної документації. Банківську гарантію видано іншим банком, не тим, який вказаний учасником як його обслуговуючий банк. Видача банківської гарантії є одним з видів банківського обслуговування. Тому інформація про такий банк має бути зазначена учасником в довідці.
Відповідь:
Пунктом 13 Додатку 6 до тендерної документації було передбачена можливість надати учасником Загальні відомості про Учасника у довільній формі або за зразком. Тобто, в тендерній документації не було імперативної вимоги надання загальних відомостей саме в обсязі, визначеному у зразку.
7. Відповідно до пункту 16 Додатку 6 до тендерної документації Учасником ТОВ ДБК-СКЕЛЯ надано акт обстеження об’єкту (16. Акт обстеження.pdf), в якому зазначено інформацію про здійснення попереднього обстеження (огляд) об'єкта. Учасником в акті обстеження об’єкту не зазначено жодної інформації про здійснення замірів.
Проте, зазначений пункт визначає, що Обстеження (огляд) об’єкта (у тому числі заміри) здійснюється в період уточнення інформації про закупівлю уповноваженим на це представником учасника.
Відповідь:
Преметом даної закупівлі є будівництво нового обєкту – укриття. В акті обстеження зазначено, що учасник ознайомився з проектною документацією на об’єкт. Проект будівництва передбачає собою улаштування споруди цивільного захисту на глибині приблизно 4 м. Тобто, до початку будівництва, при здійсненні обстеження, учасник не мав реальної можливості здійснювати заміри на глибині 4м під землею і відповідно зазначити таку інформацію в акті обстеження. Крім того, в пункті 16 Додатку 6 до тендерної документації визначений перелік обов’язкових реквізитів, які має містити акт обстеження, серед яких: назва об’єкту, номер оголошення про проведення закупівлі присвоєного електронною системою закупівель, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, а також інформації щодо результатів обстеження. Заміри не є обов’язковим реквізитом акту обстеження згідно п.16 тендерної документації.
8. Відповідно до пункту 17 Додатку 6 до тендерної документації Учасником ТОВ ДБК-СКЕЛЯ надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах (17 Довідка про обладнання.pdf) в якій однак відсутня інформація про наявність в учасника автонавантажувача, вантажопідйомністю 5т, який передбачений зазначеним пунктом.
Відповідь:
Учасник надав відповідь шляхом публікації в електронній системі закупівель такої інформації та документів, а саме завантажив 17 вересня 2024 о 11:54 год ДОВІДКА про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах (файл Довідка про обладнання), де було вказано про наявність навантажувача MAN з краном маніпулятором РМ-28 вантажопідйомністю 10т.
Також були завантажені документи, які підтверджують право користування даним обладнанням, а саме:
- Договір на надання послуг будівельною технікою №030924 від 03.09.2024р. (файл Договір навантажувач)
- Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (файл Свідоцтво ТЗ навантажувач)
- Лист - підвердження від ФОП Назаренко Я.С. на використання техніки для виконання робіт по закупівлі «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Богуславському ліцеї Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області, за адресою: Дніпропетровська область, Павлоградський район, с. Богуслав, вул. Центральна, 65» ( файл Лист-підтвердження).
9. Відповідно до пункту 17 Додатку 6 до тендерної документації мінімальна кількість обладнання та механізмів, що повинні бути в учасника для своєчасного виконання робіт: - в тому числі -Машини свердлильні електричні. Учасником ТОВ ДБК-СКЕЛЯ надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах (17 Довідка про обладнання.pdf), в якій вказана інформація про наявність в учасника машин свердлильних електричних в кількості 2 шт - AGP SMD 351L.
Однак, учасником не надано документів, що підтверджують його право володіння або користування машинами свердлильними електричними в кількості 2 шт - AGP SMD 351L .
Відповідь:
Учасник у складі тендерної пропозиції надав витяг з оборотно-сальдової відомості по рахунку 10,11, в якій зазначено про наявність у нього Машин свердлильних електричних.
10. Відповідно до пункту 17 Додатку 6 до тендерної документації мінімальна кількість обладнання та механізмів, що повинні бути в учасника для своєчасного виконання робіт: в тому числі - Перфоратор електричний.
Учасником ТОВ ДБК-СКЕЛЯ надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах (17 Довідка про обладнання.pdf), в якій вказана інформація про наявність в нього перфоратора електричного SDSplus GBH2-24 DREв кількості 3 шт.
На підтвердження права володіння зазначеним обладнанням учасником надано витяг з оборотно-сальдової відомості ТОВ «ДБК-СКЕЛЯ» по рахунку 10,11 за 2024 рік, яка не містить інформації про наявність в учасника перфоратора електричного SDSplus GBH2-24 DRE в кількості 3 шт;
- пункти 22, 23 довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах (17 Довідка про обладнання.pdf), наданої у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДБК-СКЕЛЯ» не містить інформації про тип/марку/модель зазначеного обладнання.
Відповідь:
Учасник у складі тендерної пропозиції надав витяг з оборотно-сальдової відомості по рахунку 10,11, в якій зазначено про наявність у нього електроперфораторів.
Пістолет монтажний та фарборозпилювач , які вказані у п. 22,23 є ручним та дрібним будівельним інструментом і не мають марки, моделі.
11. Відповідно до пункту 18 Додатку 6 до тендерної документації мінімальна кількість працівників, що мають бути в учасника для своєчасного виконання робіт, в тому числі: маляр - штукатур– 1 од.
На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт учасник надає: копії наказів про прийняття на роботу працівників; копії відповідних договорів для працівників залучених згідно договору.
Учасником ТОВ ДБК-СКЕЛЯ на виконання зазначеної вимоги надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (18 Довідка про працівників .pdf), яка містить інформацію про наявність в учасника за основним місцем роботи 4-х малярів-штукатурів.
На підтвердження наявності зазначених працівників учасником надано накази про прийом на роботу працівників, зазначених у довідці як маляри-штукатури (Головань Володимир Миколайович, Шахматов Володимир Леонідович, Крейдич Віктор Анатолійович, Лотоцкий Володимир Євгенович). Однак, відповідно до наказів про прийом на роботу (18.4 Накази_ договори.pdf), зазначені працівники прийняті на посаду муляр-штукатур, що не відповідає інформації зазначеній учасником у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка була надана ним у складі тендерної пропозиції.
Відповідь:
Учасником у складі тендерної пропозиції було надано документи на підтвердження наявності працівників, необхідних для виконання робіт на об’єкті.
12. Відповідно до пункту 18 Додатку 6 до тендерної документації Учасником ТОВ ДБК-СКЕЛЯ у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (18 Довідка про працівників .pdf) надана інформація, стосовно наступних працівників:
Навалихін Контянтин Васильович – Електрослюсар
Огар Денис Миколайович - Слюсар-сантехнік
Щербаков Микола Іванович - підсобний робітник
Машков Юрій Володимирович - лицювальник-плиточник.
Пронякін Сергій Юрійович - електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж.
Попик Петра Вікторовича - підсобний робітник.
Проте, зазначена інформація не відповідає інформації про цих робітників, яка надана учасником ТОВ ДБК-СКЕЛЯ на підтвердження наявності зазначених працівників (18.4 Накази_ договори.pdf)
Відповідь:
Учасником у складі тендерної пропозиції було надано документи на підтвердження наявності працівників, необхідних для виконання робіт на об’єкті.
13. Відповідно до пункту 18 Додатку 6 до тендерної документації на підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт учасник надає: копії наказів про прийняття на роботу працівників; копії відповідних договорів для працівників залучених згідно договору.
Учасником ТОВ ДБК-СКЕЛЯ надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (18 Довідка про працівників .pdf), яка містить інформацію про наявність в учасника за основним місцем роботи виконавця робіт - Карклін Юрій Володимирович, при цьому жодного документу на підтвердження наявності такого працівника, учасником не було надано.
Відповідь:
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 року Замовником 16.09.24, о 13:49 було оприлюднено Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту:
«Шановний Учасник!
1) Згідно п. 18 додатку 6 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції наданої Учасником ТОВ " ДБК-СКЕЛЯ" ( код ЄДРОПУ 39530932) надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт (файл 18 Довідка про працівників .pdf,) копії наказів про прийняття на роботу та цивільно-правовий договір (договір підряду), які вказані в довідці ( файл 18.4 Накази_ договори.pdf). Натомість у наданої довідці та документах на підтвердження наявності вищезазначених працівників є невідповідність між даними працівників перелічених у довідці та даними наказів про прийняття на роботу, а саме відсутня копія наказу на виконавця робіт Каркліна Юрія Володимировича.
На вимогу замовника 17 вересня 2024 року о 11:54 год Учасник надав відповідь шляхом публікації в електронній системі закупівель такої інформації та /або документів, а саме завантажив копія наказу про прийом на роботу Каркліна Юрія Володимировича ( файл Наказ Карклін)
14. Відповідно до пункту 26 Додатку 6 до тендерної документації усі матеріали та обладнання, що монтуються, повинні бути новими та такими, що не були у використанні, про що учасник надає гарантійний лист у складі своєї тендерної пропозиції.
Проте, зазначений гарантійний лист у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ДБК-СКЕЛЯ - відсутній.
Відповідь:
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 року Замовником 16.09.24, 13:49 було оприлюднено Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту:
«Шановний Учасник!
Згідно п. 26 додатку 6 до тендерної документації повинен бути надан гарантійний лист, що усі матеріали та обладнання, що монтуються, повинні бути новими та такими, що не були у використанні. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано такого гарантійного листа. Просимо усунути виявлену невідповідність.»
На вимогу замовника 17 вересня 2024 року о 11:54 год. Учасник надав відповідь шляхом публікації в електронній системі закупівель такої інформації та /або документів, а саме завантажив гарантійний лист, де гарантує, що усі матеріали та обладнання, що монтуються на об’єкті по закупівлі «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в Богуславському ліцеї Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області, за адресою: Дніпропетровська область, Павлоградський район, с. Богуслав, вул. Центральна, 65» будуть новими та такими, що не були у використанні ( файл 26. Лист що матеріали нові)
15. Відповідно до пункту 30 Додатку 6 до тендерної документації Учасником ТОВ ДБК-СКЕЛЯ в складі тендерної пропозиції надано розрахунок вартості договірної ціни тендерної пропозиції. До складу якого входить договірна ціна (149_ДЦ_ДЦ.pdf).
Однак до складу розрахунків договірної ціни не включені кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, як того вимагалось положеннями тендерної документації. Не включення даних витрат впливає на загальну ціну тендерної пропозиції учасника.
Відповідь:
Учасником у договірній ціні враховані кошти на покриття адміністративниих витрат, про що зазначено в п.8 Договірної ціни (арк.4 файлу 149 ДЦ ДЦ) та наданому до договірної ціни Розрахунку № 10 (арк.6-7 файлу 149 ДЦ ДЦ), який має назву кошти на покриття адміністративних витрат.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виконавчим комітетом Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених помилок у подальшому. Зокрема проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель в майбутньому, наголошено на неухильному дотримуванні Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей та інших вимог законодавства. Також додатково прийнято рішення про проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів, щодо проведення публічних закупівель.
2024-11-19 08:49:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ДБК-СКЕЛЯ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2024 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДБК-СКЕЛЯ |
17 884 495,76
UAH з ПДВ
|
17 884 495,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ВЕСТ" |
18 421 580,29
UAH з ПДВ
|
18 421 580,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДБК-СКЕЛЯ #39530932 |
Переможець |
17 884 495,76
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2024 15:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2024 13:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2024 13:49
|
Договір 08_10.pdf | укладений |
02 жовтня 2024 13:46
|