Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщення першого під’їзду адміністративної будівлі Миколаївської міської ради, за адресою: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20» (ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
575 000,00 UAH
UA-2020-10-23-006348-a ● f87316ed72834f70a25919590161b204
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056612 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Адміральська,20 |
Контактна особа: |
Андрієнко Юрій Георгійович +380512373279 zakupivlia.vikonkom@mkrada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2020 13:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2020 13:05 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2020 12:31 |
Очікувана вартість: | 575 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення першого під’їзду адміністративної будівлі Миколаївської міської ради, за адресою: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг проводиться ЗАМОВНИКОМ після підписання сторонами акту наданих послуг, протягом 10-и (десяти) банківських днів з моменту виставляння ВИКОНАВЦЕМ відповідного рахунку | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2020 12:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2020 12:39 |
Перелік змін що вносяться до тендерної документації.docx | |
06 листопада 2020 12:38 |
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc | |
23 жовтня 2020 13:01 |
Проект договору про закупівлю.docx | |
23 жовтня 2020 13:01 |
Тендерна документація.doc |
06 листопада 2020 12:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 листопада 2020 12:39 |
Перелік змін що вносяться до тендерної документації.docx
|
|||
06 листопада 2020 12:38 |
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
|
|||
23 жовтня 2020 13:01 |
Проект договору про закупівлю.docx
|
|||
23 жовтня 2020 13:01 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-23-006348-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:43159630
Дата подання: 20 листопада 2020 14:51
Вимога
Вимога на результати закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2020 11:03
На Вашу вимогу від 20.11.2020 № UA-2020-10-23-006348-a.c1 виконавчий комітет Миколаївської міської ради повідомляє наступне.
1. Відповідно до положень п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації усі документи, що складені Учасником та надаються ним у складі тендерної пропозиції і завантажуються до електронної системи закупівель, повинні бути скановані з оригіналів або належно завірених копій, містити посаду, прізвище, ініціали, підпис учасника/уповноваженої особи, вихідний номер та дату, а також відбитки печатки (у разі її використання). Учасник ТОВ «ЮЛ-СТРОЙ» надав у складі своєї тендерної пропозиції кошторисну документацію в якій міститься відбиток печатки тільки на документі «Договірна ціна», на інших сторінках такий відбиток відсутній, хоча підписи посадової особи учасника в наявності. В такому випадку відбиток печатки повинен міститись на всіх сторінках кошторисної документації, де є підпис посадової особи учасника.
2. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що кожен документ та пропозиція повинні містити накладений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи ї пропозиції/ пропозицію. Файл накладеного електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням - http//czo.gov.ua/verify. Учасником ТОВ «ЮЛ-СТРОЙ» не було накладено електронний підпис або кваліфікований електронний підпис учасника закупівлі на кожен документ, що міститься у складі тендерної пропозиції Учасника.
3. Розділ ІV. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 Закону зазначено, що Учасник повинен надати оригінал відгуку від контрагента щодо якості виконаного договору, який вказаний як аналогічний. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити Замовника (повне найменування або прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, його адресу та контактний номер телефону), інформацію про термін, якість виконаних робіт та підтвердження виконання договору на дату надання відгуку. По-перше, відповідно до постанови КМУ від 17.01.2018р. № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності» організаційно-розпорядчі документи, що мають обґрунтовані підстави для опрацювання в паперовій формі відповідно до Інструкції з діловодства в електронній формі та не є примірниками або копіями документів, створених в електронній формі, оформлюються на бланках, що виготовляються згідно з вимогами цієї Інструкції із обов’язковим реєстраційним номером. По-друге, лист-відгук не містить інформацію ціну Договору та контактний номер телефону Замовника.
4. Надання Акту обстеження на відповідність об’ємів робіт наведених у технічному завданні з датою 2.11.2020 замість 12.11.2020 року не є формальною помилкою, тому що виконавчий комітет Миколаївської міської ради не підписував відповідного акту з датою 2.11.2020 р. Відтак, учасником в складі тендерної пропозиції надано недостовірну інформацію.
5. Замовником, в Протоколі засідання тендерного комітету від 19.11.20 № 65 підстави відхилення тендерної пропозиції зазначені відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій, що формуються електронною системою. Під час завантаження Протоколу до електронної системи закупівель, та обрання підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника в електронній системі, Замовником було зазначено вірні пункти.
6. Щодо підпису уповноваженої особи в кошторисній документації. Як вже було вказано вище, відбиток печатки повинен міститись на всіх сторінках кошторисної документації, де є підпис посадової особи учасника. У кошторисній документації ФОП Усатої К.В. на сторінках, де міститься підпис уповноваженої особи, наявний відбиток печатки.
7. ФОП Усата К.В. надано договір з КП «Миколаївкомунтранс» предметом якого є послуги з захоронення подрібнених будівельних відходів, тому наявність власного чи орендованого транспорту для перевезення сміття непотрібна. Додатково зазначаємо, що тендерною документацією не вимагається подання документів, які б підтверджували наявність конкретних машин та/або механізмів.
8. Тендерною документацією передбачено надання довідки про наявність працівників, які будуть залучені до виконання робіт. ФОП Усата К.В. було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тендерна документація не передбачає документального підтвердження обов’язкової наявності фахівців конкретних професій або спеціальностей, в тому числі і електрика, у складі працівників.
Враховуючи вищевикладене, у замовника відсутні підстави, передбачені законодавством та тендерною документацією, для задоволення Вашої вимоги. Отже, вона підлягає відхиленню.
1. Відповідно до положень п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації усі документи, що складені Учасником та надаються ним у складі тендерної пропозиції і завантажуються до електронної системи закупівель, повинні бути скановані з оригіналів або належно завірених копій, містити посаду, прізвище, ініціали, підпис учасника/уповноваженої особи, вихідний номер та дату, а також відбитки печатки (у разі її використання). Учасник ТОВ «ЮЛ-СТРОЙ» надав у складі своєї тендерної пропозиції кошторисну документацію в якій міститься відбиток печатки тільки на документі «Договірна ціна», на інших сторінках такий відбиток відсутній, хоча підписи посадової особи учасника в наявності. В такому випадку відбиток печатки повинен міститись на всіх сторінках кошторисної документації, де є підпис посадової особи учасника.
2. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що кожен документ та пропозиція повинні містити накладений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи ї пропозиції/ пропозицію. Файл накладеного електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням - http//czo.gov.ua/verify. Учасником ТОВ «ЮЛ-СТРОЙ» не було накладено електронний підпис або кваліфікований електронний підпис учасника закупівлі на кожен документ, що міститься у складі тендерної пропозиції Учасника.
3. Розділ ІV. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 Закону зазначено, що Учасник повинен надати оригінал відгуку від контрагента щодо якості виконаного договору, який вказаний як аналогічний. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити Замовника (повне найменування або прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, його адресу та контактний номер телефону), інформацію про термін, якість виконаних робіт та підтвердження виконання договору на дату надання відгуку. По-перше, відповідно до постанови КМУ від 17.01.2018р. № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності» організаційно-розпорядчі документи, що мають обґрунтовані підстави для опрацювання в паперовій формі відповідно до Інструкції з діловодства в електронній формі та не є примірниками або копіями документів, створених в електронній формі, оформлюються на бланках, що виготовляються згідно з вимогами цієї Інструкції із обов’язковим реєстраційним номером. По-друге, лист-відгук не містить інформацію ціну Договору та контактний номер телефону Замовника.
4. Надання Акту обстеження на відповідність об’ємів робіт наведених у технічному завданні з датою 2.11.2020 замість 12.11.2020 року не є формальною помилкою, тому що виконавчий комітет Миколаївської міської ради не підписував відповідного акту з датою 2.11.2020 р. Відтак, учасником в складі тендерної пропозиції надано недостовірну інформацію.
5. Замовником, в Протоколі засідання тендерного комітету від 19.11.20 № 65 підстави відхилення тендерної пропозиції зазначені відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій, що формуються електронною системою. Під час завантаження Протоколу до електронної системи закупівель, та обрання підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника в електронній системі, Замовником було зазначено вірні пункти.
6. Щодо підпису уповноваженої особи в кошторисній документації. Як вже було вказано вище, відбиток печатки повинен міститись на всіх сторінках кошторисної документації, де є підпис посадової особи учасника. У кошторисній документації ФОП Усатої К.В. на сторінках, де міститься підпис уповноваженої особи, наявний відбиток печатки.
7. ФОП Усата К.В. надано договір з КП «Миколаївкомунтранс» предметом якого є послуги з захоронення подрібнених будівельних відходів, тому наявність власного чи орендованого транспорту для перевезення сміття непотрібна. Додатково зазначаємо, що тендерною документацією не вимагається подання документів, які б підтверджували наявність конкретних машин та/або механізмів.
8. Тендерною документацією передбачено надання довідки про наявність працівників, які будуть залучені до виконання робіт. ФОП Усата К.В. було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тендерна документація не передбачає документального підтвердження обов’язкової наявності фахівців конкретних професій або спеціальностей, в тому числі і електрика, у складі працівників.
Враховуючи вищевикладене, у замовника відсутні підстави, передбачені законодавством та тендерною документацією, для задоволення Вашої вимоги. Отже, вона підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2020-10-23-006348-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:43159630
Дата подання: 24 листопада 2020 12:15
Вимога
В ФОП "УСАТА КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА" 2 акта огляду об'єкту з різними датами, не має обсягів робіт в них, а обсяги робіт змінювалися !
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2020 11:09
В ФОП "УСАТА КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА" надано 2 акта огляду об'єкту з різними датами, тому що огляд об'єкту проводився двічі. Перший раз до внесення змін до тендерної документації, та другий після внесення змін згідно поточної редакції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ" |
458 939,25
UAH з ПДВ
|
429 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "АНТОНОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
571 234,13
UAH з ПДВ
|
430 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "УСАТА КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА" |
568 875,29
UAH з ПДВ
|
568 875,29
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ" #43159630 |
Відхилено |
429 999,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 14:46
|
ФОП "АНТОНОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3061414637 |
Відхилено |
430 000,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 15:25
|
ФОП "УСАТА КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА" #3411414381 |
Переможець |
568 875,29
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 10:02
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2020 10:16
|
Договір | укладений |
03 грудня 2020 10:14
|