Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ І ЗОВНІШНІХ ЗВ'ЯЗКІВ БУРШТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 39571853 |
Місцезнаходження: | 77112, Україна , Івано-Франківська обл., Бурштин, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Глеб Віра Іванівна 380977904642 viragleb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2023 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 2 754 926,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 774,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2023 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2023 15:33 |
Додаток 2 до ТД (технічні вимоги до предмета закупівлі) (1).docx | |
30 серпня 2023 15:33 |
Додаток 3 Типовий договір на виконання нового будівництва оглядової вежі (1).docx | |
30 серпня 2023 15:33 |
План фінансування.docx | |
30 серпня 2023 15:33 |
Тендерна документація за Особливостями Вежа 30.08. (1).docx | |
30 серпня 2023 15:33 |
прот.64.PDF | |
30 серпня 2023 15:33 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікац. критерії вимоги) (1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-25-000002 ● 92ef8539277047b39469dfd7e481165d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 11:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.09.2023 №63-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.09.2023 № 63-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-08-30-008563-a 30.08.2023 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-27 15:59:48
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво оглядової вежі в релігійно-історичному центрі "Гора над Дністром" в с. Новий Мартинів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-30-008563-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТМ" те, що учасником надано Договірну ціну (файл 269_ДЦ_ДЦ) із зазначенням виду договірної ціни: тверда, що не відповідає пункту 2.2 Додатку 3 до ТД (Типовий договір на виконання робіт), в якому зазначено, що ціна договору : динамічна і включає в себе прямі і додаткові витрати?
3. Замовником у Додатку 2 «Технічна специфікація» ТД зазначено, що у складі пропозиції Учасник, який не є виробником бетонних виробів, що є у технічних характеристиках даної закупівлі, для підтвердження якості матеріалів, що будуть використовуватись для виконання робіт (Бордюри бетонні тротуарні, дорожні, бруківка дорожня і тротуарна неармованого типу, фігурна та прямокутна: клас міцності не менше В30; марка за міцністю не менше М350, за морозостійкістю не менше F150). Учасник подає в складі пропозиції чинні на кінцевий строк подання тендерних пропозицій сертифікати відповідності від виробника та протокол випробувань. А також подає гарантійний лист від виробника про можливість виготовлення та поставки: "Бордюри бетонні тротуарні, дорожні. Бруківка дорожня і тротуарна неармованого типу, фігурна та прямокутна" із зазначенням Замовника та номеру оголошення по даній закупівлі.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТМ" те, що ним не надано вказані документи та інформацію?
4. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТМ" те, що окремі сторінки копій трудових книжок (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) працівників Алексєєва Геннадія Миколайовича (лицювальник-плиточник/муляр) та Костіва Степана Івановича (машиніст екскаватора) викладені російською мовою, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу І ТД?
5. У пункті 1 Додатку 1 для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовником вимагається від учасника обов’язкова наявність у власності або користуванні (оренда, тощо) такого обладнання, будівельних машин і механізмів, зокрема: Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТМ" те, що у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 06.09.2023 №1/т відсутня інформація про наявність кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т?
6. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції переможця торгів ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТМ" те, що ним не надано Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, як того вимагалось у Додатку 1 ТД та відповідно до підпункту 3 пункту 47 Постанови 1178?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-02 11:19:44
Відповідь на запит
Відповідно до моніторингу № UA -М-09-25-000002 від 25.09.2023р. запит від 27.09.2023р.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-10-02 16:07:23
Відповідь на запит
Відповідь на запит відповідно до моніторингу
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2023-10-04 11:53:34
Запит замовнику про надання пояснення
Для підтвердження обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості необхідно надати робочий проєкт «Нове будівництво оглядової вежі в релігійно-історичному центрі "Гора над Дністром" в с. Новий Мартинів», замовлення №04723 Бурштинської міської ради та проєктно-кошторисну документацію, а також конкретне посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Звертаємо увагу, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-09 10:10:13
Запит замовнику про надання пояснення
Для підтвердження обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості необхідно надати робочий проєкт «Нове будівництво оглядової вежі в релігійно-історичному центрі "Гора над Дністром" в с. Новий Мартинів», замовлення №04723 Бурштинської міської ради та проєктно-кошторисну документацію, а також конкретне посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Звертаємо увагу, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-09 10:22:56
Відповідь на запит моніторингу
Відповідь на запит моніторингу № UA-М-2023-09-25-000002 від 09.10.2023р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТМ" |
2 749 404,00
UAH з ПДВ
|
2 749 404,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТМ" #19389851 |
Рішення скасоване |
2 749 404,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2023 10:58
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТМ" #19389851 |
Відхилено |
2 749 404,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2023 11:01
|