Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Світловодської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26240718 |
Місцезнаходження: | 27501, Україна , Кіровоградська обл., Світловодськ, вул. Героїв України,4 |
Контактна особа: |
Баглай Валерій Петрович 380523672570 uzhkkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2024 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2024 14:01 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2024 14:01 |
Очікувана вартість: | 23 919 055,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 119 595,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи проводиться на підставі акту виконаних робіт в 10-ти денний термін після їх приймання, за умови наявності коштів на рахунку Замовника | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2024 14:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2024 14:49 |
Прот. УО про ВТ з особливостями.PDF | |
16 серпня 2024 14:49 |
Тендерна документація.doc | |
16 серпня 2024 14:49 |
Договір (проєкт)капремонт.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 17 вересня 2024 17:19
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-10-000058 ● 46b5309a874348c4b60b08283c7a67ab
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2024 11:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2024-08-16-007747-a 16.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 11:46:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту проїзної частини дороги по вул. Молодіжній, с. Власівка, Олександрійського району, Кіровоградської області ( від заводу ТОВ "Гідросенд" до з.д. переїзду на греблі Кременчуцької ГЕС" I пусковий комплекс (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-16-007747-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 07.10.2024 № 1 до Договору від 07.10.2024 № 98/24.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-17 19:41:29
Пояснення на запит
1. Робочий проект «Капітальний ремонт проїзної частини дороги по вул. Молодіжній, смт. Власівка, Олександрійського району, Кіровоградської області (від заводу ТОВ «Гідросенд» до з.д. переїзду на греблі Кременчуцької ГЕС)» розроблено на основі завдання на проектування, акту огляду будівельних конструкцій вулиці Молодіжної, технічного звіту про інженерно-геологічні вишукування А/19/2023-ІГВ та на основі технічного звіту з інженерно-геодезичних вишукувань 19-23-В, що відповідає ДБН А.2.1-1-2008 «Вишукування, проектування і територіальна діяльність. Вишукування. Інженерні вишукування для будівництва». Робочий проект та технічні звіти з вишукувань додаються. Інформація та відповідні документи , на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість додаються
2. Інформація про закупівлю була оприлюднена на власному веб – сайті Світловодської МТГ за адресою https://svgr.gov.ua.
3. Згідно умов основного договору сторони погодили договірну ціну та кошторисний розрахунок на загальну суму договору, що включає період виконання 2024-2025 роки. Відповідно виникла потреба укладання додаткової угоди з метою визначення обсягу робіт на суму, на яку планується виконати роботи у поточному бюджетному періоді, а саме у 2024 році.
Додаткова угода укладена у відповідності із вимогами пункту 1 статті 651 та статті 654 Цивільного кодексу України.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-21 16:57:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту проїзної частини дороги по вул. Молодіжній, с. Власівка, Олександрійського району, Кіровоградської області ( від заводу ТОВ "Гідросенд" до з.д. переїзду на греблі Кременчуцької ГЕС" I пусковий комплекс (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-16-007747-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень щодо підстав виключення з Договору від 07.10.2024 № 98/24 пункту 1.4, абзаців одинадцятого, дванадцятого та тринадцятого пункту 1.7, пункту 17.8 та Додатків № 3 та 4 відповідно до проекту договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-24 10:28:40
Пояснення на запит
В зв’язку з технічною помилкою у договір № 98/24 від 07 жовтня 2024 року не були включені деякі пункти та абзаци, які передбачались проектом договору і не є істотними*. Істотними умовами,згідно п.п.1.4 договору, є предмет, ціна, строк дії договору та антикорупційне застереження. Замовником та Підрядником буде укладена додаткова угода про включення вказаних у запиті пунктів та абзаців у вищевказаний договір , а саме:
- Розділ 1 договору доповнити п.1.8 Склад, обсяг та зміст робіт, що є предметом Договору, визначаються на підставі проєктно-кошторисної документації;
- у п.1.6. договору будуть додані наступні абзаци:
Договірна ціна Учасника повинна бути розрахована відповідно Наказу Мінрегіону « Про затвердження кошторисних норм України в будівництві» № 281 від 01.11.2021року, Настанови Мінрегіону « Настанова з визначення вартості будівництва» від 05.11.2021року та Наказом Державного комітету з питань житлово- комунального господарства № 154 від 23.09.2003року в поточній редакції від 01.08.2017 року « Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів», Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів»;
Правила визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання
автомобільних доріг загального користування, затверджені Наказ Міністерства
інфраструктури України 02 травня 2022 року №273;
Методика визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення
вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного
утримання автомобільних доріг загального користування, затверджений наказом
Міністерства інфраструктури від 07.10.2022 № 753;
- у розділ 17 договору «Внесення змін у Договір та його розірвання» додається
п.17.8. Даний договір може бути розірваний за обопільною згодою сторін.
Додаток 3 згідно проекту договору про план фінансування робіт фактично викладений у п.2.2 укладеного договору, а Додаток №4 – перелік основних матеріальних ресурсів, який передбачався проектом договору, є у підсумковій відомості ресурсів кошторису договору, але для уникнення непорозумінь дані додатки № 3 та №4 будуть додані до розділу 23 п.23.1 укладеного договору.
*Згідно п.3 ст. 180 ГК України Істотні умови господарського договору
«п.3. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору».
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу UA –M-2024-10-10-000058 ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ м. Киів, згідно Наказу від 09.10.2024 № 274, за предметом закупіві «Капітальний ремонт проїзної частини дороги по вул. Молодіжній, с. Власівка, Олександрійського району, Кіровоградської області ( від заводу ТОВ "Гідросенд" до з.д. переїзду на греблі Кременчуцької ГЕС" I пусковий комплекс», закупівля UA-2024-08-16-007747-a, аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, установлено порушення вимог пунктів 19 та 28 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ», ТОВ «АЛЬФА-БІТ» та ПП «ЕФЕКТ» (окрім тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не установлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до висновку Держаудитслужби та зобов’язань здійснити заходи про недопущення встановлених порушень у подальшому, Замовник, наказом від 01.11.2024 року № 80, визначив відповідальних при укладанні договорів за результатами проведеної закупівлі, дотримання термінів, обсягів та якості робіт, відповідності укладених договорів проектам договорів викладених у тендерній документації. Уповноваженій особі Замовника вказано на необхідність проведення закупівель від початку закупівлі до її завершення згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178. Уповноважена особа Замовника буде направлена на курси підвищення кваліфікації.
2024-11-05 13:55:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2024 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ" |
19 014 217,85
UAH з ПДВ
|
16 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬФА-БІТ" |
18 299 470,84
UAH з ПДВ
|
17 896 039,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" |
18 896 040,00
UAH з ПДВ
|
17 896 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
22 723 102,25
UAH з ПДВ
|
22 723 102,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ" #42277305 |
Відхилено |
16 500 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2024 14:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2024 15:52
|
ТОВ "АЛЬФА-БІТ" #43827677 |
Відхилено |
17 896 039,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2024 13:57
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" #13767430 |
Переможець |
17 896 040,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2024 10:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2024 11:21
|
Прот. УО додаткова №3.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 11:19
|
Додаткова № 3,Календарний план.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2024 11:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2024 10:28
|
Прот. УО Додаткова №2-1.PDF | зміни до договору |
03 грудня 2024 10:28
|
Додаткова №2-1.PDF | зміни до договору |
03 грудня 2024 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2024 15:53
|
Прот. УО додаткова №2.PDF | зміни до договору |
24 жовтня 2024 15:52
|
Додаткова №2,Додатки до договору.PDF | зміни до договору |
24 жовтня 2024 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 жовтня 2024 09:47
|
Прот. УО додаткова №1.PDF | зміни до договору |
10 жовтня 2024 09:46
|
Додаткова №1,Деф. акт.PDF | зміни до договору |
10 жовтня 2024 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2024 08:57
|
Прот. УО техн. помилка.PDF | укладений |
10 жовтня 2024 08:56
|
Дог. № 98-24,Деф. акт,Кошторис.PDF | укладений |
10 жовтня 2024 08:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю ( уточнення суми на 2024 рік) |
Номер договору про закупівлю: | № 98/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 98/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 98/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 98/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |