Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва «Реконструкція Гімназії № 179 за адресою проспект Голосіївський, 120-В у Голосіївському районі міста Києва» (за ДК 021:2015 - 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)
Очікувана вартість
1 372 232,00 UAH
UA-2020-11-11-003869-b f840dc78fe7d431b9ed1ea5d903ed829
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Вадим Дмитрович

380442598219 arhitektyra.gol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39612276
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42
Контактна особа: Олійник Вадим Дмитрович
380442598219
arhitektyra.gol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2020 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 23 листопада 2020 13:46
Очікувана вартість: 1 372 232,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 861,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва «Реконструкція Гімназії № 179 за адресою проспект Голосіївський, 120-В у Голосіївському районі міста Києва» (за ДК 021:2015 - 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва «Реконструкція Гімназії № 179 за адресою проспект Голосіївський, 120-В у Голосіївському районі міста Києва» (за ДК 021:2015 - 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, м. Київ, Гімназя № 179 проспект Голосіївський, 120-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2020 15:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 15:41
Договiр_Iнженер-консультант_РЕД (1).docx
11 листопада 2020 15:25
Т.З. Обсяг робіт.pdf
11 листопада 2020 15:13
Загальні вимоги (інженер консультант).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 12 листопада 2020 13:52
Дата відповіді: 16 листопада 2020 10:43
1) Чи є на даний момент затверджена проектно-кошторисна документація? 2) Яка категорія інженера-консультанта необхідна Замовнику відповідно до вимог? 3) Якщо необхідно відповідно до умов тендерної документації проведення охорони праці, чому в вимогах відсутній "Інженер з охорони праці" ? 4) Чи є на даний момент інженер технічного нагляду по об'єкту ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Так. 2) Не нижче II категорії. 3) Відповідно до умов тендерної документації інженер-консультант виконує функцію організатора управління з охорони праці на будівельному майданчику та контролює виконання заходів з охорони праці. Інженер з охорони це працівник будівельно-монтажної організації, яка виконує роботи на об’єкті. 4) Так.
Щодо невідповідності вибраної процедури закупівлі
Дата подання: 16 листопада 2020 09:45
Відповідно до оголошення предметом закупівлі є "Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва «Реконструкція Гімназії № 179 за адресою проспект Голосіївський, 120-В у Голосіївському районі міста Києва» (за ДК 021:2015 - 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва) ". Тобто, предметом даної закупівлі є послуги. Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля послуг на суму більше 200 000 проводиться шляхом відкритих торгів. Оскільки сума даної закупівлі значно більше 200 000 грн, то замовник порушує Закон України "Про публічні закупівлі" проводячи допорогову/спрощену закупівлю. Вимагаємо виконати вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" та провести закупівлю шляхом відкритих торгів
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо вимог оголошення
Дата подання: 16 листопада 2020 10:03
Замовником вимагається надання Дозволу або Декларації на проведення небезпечних робіт "Наданий Учасником документ повинен містити наступні види робіт: У випадку надання Дозволу - Роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту. У випадку надання Декларації (надається із зазначенням адреси та назви об’єкту предмету закупівлі) - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - Роботи верхолазні." В той же час, предметом закупівлі є послуги, тому інженер-консультант ніяких небезпечних робіт виконувати не буде і дана вимога є суто дискримінаційною і прописана під "свого" учасника, якого замовник вже вибрав і проводить цю фіктивну закупівлю. Це також підтверджується і самим замовником, бо в пункті 24 оголошення "технічні вимоги" немає жодного виду послуг, які передбачають необхідність вищевказаних документів. Вимагаємо виключити ці документи з оголошення, у іншому випадку та залишаємо за собою право звернути увагу правоохоронних органів та такі дії замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо сертифікату ISO
Дата подання: 16 листопада 2020 10:53
Шановний замовнику ! Пунктом 22 оголошення передбачено надання: "Скановані з оригіналу або нотаріально-завіреної копії діючих сертифікатів виданих на Учасника: ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги», повинен містити інформацію стосовно діяльності у сфері інжинірингу, надання послуг технічного консультування в цих сферах; ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», повинен містити інформацію стосовно діяльності у сфері інжинірингу, надання послуг технічного консультування в цих сферах.". На теріторії України діє ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Просимо надати пояснення, чи вимагається оголошенням надати саме два окремі сертифікати: ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги», повинен містити інформацію стосовно діяльності у сфері інжинірингу, надання послуг технічного консультування в цих сферах; ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», повинен містити інформацію стосовно діяльності у сфері інжинірингу, надання послуг технічного консультування в цих сферах." І якщо це так, то надати пояснення, на якій підставі вимагається "ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги», повинен містити інформацію стосовно діяльності у сфері інжинірингу, надання послуг технічного консультування в цих сферах; ", який не діє на території України ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо інженера-консультанта ІІ категорії
Дата подання: 16 листопада 2020 11:43
Відповідно до Вашої відповідно щодо наявності інженера-консультанта не менше ІІ категорії, повідомляємо, що відповідно до можливості надання послуг затверджені нормативно-правовими актами України та відповідний перелік наводиться і в Інформаційному бюлетні Мінрегіон №6 2020 року. Той перелік послуг, що вимагається тендерною документацією підпадає виключно під Інженера-консультанта категорії "Провідний". У випадку прийняття рішення по підписанню договору з компанією у якої працює інженер-консультант нижчої категорії буде порушенням законодавства містобудування. Просимо звернути увагу Замовника на цю ситуацію
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП 1 166 397,20
UAH з ПДВ
1 149 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ 1 257 000,00
UAH з ПДВ
1 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 17:48
Електронний підпис
20 листопада 2020 17:47
Т.З. Обсяг робіт.pdf
20 листопада 2020 17:47
25 декларація.pdf
20 листопада 2020 17:47
24 технічні вимоги.pdf
20 листопада 2020 17:47
23 пропозиція.pdf
20 листопада 2020 17:47
22.1 Пояснення ІСО.pdf
20 листопада 2020 17:47
22.1 Лист ОС ISO9001.pdf
20 листопада 2020 17:47
22 сертифікат ISO 9001.pdf
20 листопада 2020 17:47
21.1 Ліцензія АВК.pdf
20 листопада 2020 17:47
21 Довідка про АВК.pdf
20 листопада 2020 17:47
20.1 Аналоігчний договір.pdf
20 листопада 2020 17:47
19.1 мтб.rar
20 листопада 2020 17:47
19 довідка мтб.pdf
20 листопада 2020 17:47
18 страховка консультанта.pdf
20 листопада 2020 17:47
17.2.1 Наказ кошторисник.pdf
20 листопада 2020 17:47
17.1 Сертифікати.pdf
20 листопада 2020 17:47
17 довідка працівники.pdf
20 листопада 2020 17:47
16 проект договору.pdf
20 листопада 2020 17:47
15 гарантійний лист термін.pdf
20 листопада 2020 17:47
14 достовірна інформація.pdf
20 листопада 2020 17:47
12 без авансу.pdf
20 листопада 2020 17:47
11.2 Корупція.zip
20 листопада 2020 17:47
11.1 Корупція.zip
20 листопада 2020 17:47
10 ДФС.rar
20 листопада 2020 17:47
5 лист згода персональні.pdf
20 листопада 2020 17:47
4.7 довідка про повноваження.pdf
20 листопада 2020 17:47
8.1 пояснення баланс.pdf
20 листопада 2020 17:47
4.6 рішення повноваження.pdf
20 листопада 2020 17:47
8 Баланс.rar
20 листопада 2020 17:47
7.1 Довідка з банку.pdf
20 листопада 2020 17:47
4.4 Проткол зміна назви.pdf
20 листопада 2020 17:47
7 довідка з банку.pdf
20 листопада 2020 17:47
4.3 Наказ про призанчення.pdf
20 листопада 2020 17:47
4.1 Статут.pdf
20 листопада 2020 17:47
3.1 Виписка ЄДР.pdf
20 листопада 2020 17:47
3 довідка про ненадання.pdf
20 листопада 2020 17:47
2 Витяг ПДВ.pdf
20 листопада 2020 17:47
1 Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

22 листопада 2020 18:41
Електронний підпис
22 листопада 2020 18:40
1. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
22 листопада 2020 18:40
18. Наявність працівників.pdf
22 листопада 2020 18:40
24. Дозвіл RV.pdf
22 листопада 2020 18:40
22. Сертифікат ISO.pdf
22 листопада 2020 18:40
12. Довідка корупція на ТОВ.zip
22 листопада 2020 18:40
11. довідка ДФС.7z
22 листопада 2020 18:40
18.1. Діючий страховий поліс.pdf
22 листопада 2020 18:40
23. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП

ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП
#36589234
Відхилено 1 149 000,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 11:30
ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ
#39646263
Переможець 1 150 000,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 11:41

Документи

30 листопада 2020 11:26
Рішення 30-11-1.pdf

Документи

30 листопада 2020 11:41
Рішення 30-11-2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ
#39646263
1 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2020 11:41
Рішення 30-11-2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 17:38
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 11:35
Д.у. №2 від 27.10.2021 до договору №316-2 від 12.12.2020.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 11:33
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 14:20
Д.у. № 1 від 21.05.2021 до Договору № 316-2 від 10.12.2020..pdf зміни до договору
21 травня 2021 14:18
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 16:02
Дог. конс. № 316-2 від 10.12.20.pdf укладений
10 грудня 2020 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 316/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 316/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 528 763,17
UAH (в тому числі ПДВ 88 127,19 UAH)