Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44039000 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, Вулиця Святошинська, будинок 29 |
Контактна особа: |
Аржана Ганна 380684384355 vyshneve_buhgalteriya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2023 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 203 908 796,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 019 543,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 000 000,00 (один мільйон ГРН)*, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1000000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія або депозит. Розмір забезпечення має складати не більше 5% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA958201720344201016400015739 У підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату) |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата за підряд відбувається шляхом попередньої оплати (авансу) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2023 12:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2023 12:00 |
KV05B_06 ТД роботи 02.11.23.docx |
15 грудня 2023 12:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 грудня 2023 12:00 |
KV05B_06 ТД роботи 02.11.23.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-26-000051 ● 3b17e7f95aae4a5fa37ab6788875d0af
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2024 13:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.01.2024 № 14
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2023-12-15-007318-a 15.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-30 08:49:10
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-007318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні:
1. Інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Просимо повідомити чи укладався договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «Максима Буд»?
У разі укладання такого договору – надати його копію, підтвердження забезпечення його виконання та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель.
У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-31 17:25:19
Пояснення
На Ваш запит, щодо пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, розміру очікуваної вартості предмета «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)); 45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-01 14:53:28
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-007318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
У зв’язку з відсутністю у відповіді замовника на запит Держаудитслужби від 30.01.2024 інформації щодо розміщення на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, повторно просимо надати запитувану інформацію.
Крім того надати пояснення щодо дати продовження строку для укладення договору про закупівлю до 22 грудня 2024 року, яка зазначена у протоколі б/н та б/д (файл Протокол про продовження термінів ВАЛ 2 (Держаудитслужба)).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-07 15:30:49
Пояснення
На Ваш запит, щодо пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, розміру очікуваної вартості предмета «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)); 45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015»
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)) виконаній згідно з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та інших нормативних документів. Документація пройшла експертизу, отримано позитивний експертний звіт. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству.
При формуванні кошторису для оголошення закупівлі було взято всі технічні та якісні показники. У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру
2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення для предмета документації «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)); 45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015» сформований з урахуванням очікуваної вартості закупівлі.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 203 908 796,40грн з ПДВ.
4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації: «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)) та відповідає розміру бюджетного призначення.
5. Процедура закупівлі:
Процедура закупівлі оголошена згідно річного плану закупівель, у відповідності з вимогами пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)) доступно за відповідним посиланням UA-2023-12-15-007318-a
6. Інформація щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на офіційному веб-сайті головного розпорядника: https://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/8347-14.html
7. Стосовно продовження строку для укладення договору, зазначаємо наступне.
В протоколі про продовження строку для укладення договору допущена технічна помилка. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі” та Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників» - Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Таким чином в протоколі продовження строку для укладання договору про закупівлю з учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «МАКСИМА БУД» у відкритих торгах з особливостями на закупівлю за кодом ДК 021:2015-45454000-4 (реконструкція) UA-2023-12-15-007318-a «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області» (Коригування)), слід вважати дату до 22 лютого 2024 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-07 14:25:02
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-007318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасником процедури закупівлі товариством з обмеженою відповід¬альністю «Максима Буд» (далі – учасник) вимог підпункту 5.2.1. пункту 5.2. розділу ІІІ тендерної документації в частині відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у Додатку 6 до тендерної документації, щодо працевлаштування працівників Строганова М.О., Чудака В.С., Дойонка С.В., Тельнова О.В., Шевчука Д.В. (посилання на сторінку та назву файла/ів).
2. Пояснення щодо невідповідності інформації, зазначеної у трудовій книжці Кухарчука Олександра Васильовича (посада майстер з будівельних та монтажних робіт) та у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.12.2023 № 072 (посада бригадир/штукатур).
3. Яким чином учасник підтвердив виконання вимог підпункту 5.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації щодо своєї фінансової спроможності, зокрема, середньорічний дохід (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану, який має бути не менше, ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
4. Пояснення стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації згідно з пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання проєкту календарного графіку виконання робіт.
5. Зважаючи на підстави відхилення тендерної пропозиції, зазначені в пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації «Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком, наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей», надати пояснення щодо виконання учасником Технічного завдання, викладеного у Додатку 3, за відсутності інформації про наявність в учасника, зокрема: бульдозера/ів потужністю 132 кВт [180 к.с.] за 1 прохід, бульдозера/ів потужністю 96 кВт [130 к.с.], трактора/ів потужністю 79 кВт [108 к.с.], відвал екскаваторами "драглайн" або "зворотна лопата" з ковшом місткістю 2,5 [1,5-3] м3, бульдозерами потужністю 59 кВт [80 к.с.], та будівельних машин і механізмів зазначених останнім у розділі ІІ Відомості ресурсів витрат підрядника (файл 258_ДЦ_ВРПОД).
6. Інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасником вимог підпункту 10 пункту 4 розділу V тендерної документації (посилання на сторінку та назву файла/ів).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-12 08:49:27
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригуванн
На Ваш запит, щодо пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування))
45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015».
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасником процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «Максима Буд» (далі – учасник) вимог підпункту 5.2.1. пункту 5.2. розділу ІІІ тендерної документації в частині відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у Додатку 6 до тендерної документації, щодо працевлаштування працівників Строганова М.О., Чудака В.С., Дойонка С.В., Тельнова О.В., Шевчука Д.В.
Відповідно п. 5.2. розділу ІІІ Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Від учасника вимагалось надання Довідки за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників.
Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 6 (та сканами підтвердних документів) . У складі тендерної пропозиції учасником надані скани витягів з трудових книжок.
2. Надати пояснення щодо невідповідності інформації, зазначеної у трудовій книжці Кухарчука Олександра Васильовича (посада майстер з будівельних та монтажних робіт) та у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.12.2023 № 072 (посада бригадир/штукатур).
Вказана невідповідність є формальною помилкою, посада вважається правильною, що є записом у трудовій книжці.
3. Яким чином учасник підтвердив виконання вимог підпункту 5.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації щодо своєї фінансової спроможності, зокрема, середньорічний дохід (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану, який має бути не менше, ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до Інформаційної довідки від 27.12.2023 року № 1/2 згідно до чинного законодавства України, а саме частина 3 ст. 11 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», для суб’єктів малого підприємництва встановлено скорочену за показниками фінансову звітність у складі балансу ( форма № 1-М) і звіту про фінансові результати ( форма № 2-М).
Таким чином ТОВ «МАКСИМА БУД» до державного управління статистики подає щороку фінансовий звіт малого підприємництва у складі балансу ( форма № 1-М) і звіту про фінансові результати ( форма № 2-М), складання та ведення форми № 3 « Звіт про рух грошових коштів» за 4 попередні календарні роки для суб’єктів малого підприємництва не передбачено законодавством та не може бути надано учасником у складі тендерної пропозиції.
4. Пояснення стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації згідно з пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання проєкту календарного графіку виконання робіт.
Календарний графік виконання робіт передбачений як додаток №2 до Договору.
Додатки (невід’ємна частина цього договору):
№ 2. Календарний графік виконання робіт.
5. Зважаючи на підстави відхилення тендерної пропозиції, зазначені в пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації «Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком, наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей», надати пояснення щодо виконання учасником Технічного завдання, викладеного у Додатку 3, за відсутності інформації про наявність в учасника, зокрема: бульдозера/ів потужністю 132 кВт [180 к.с.] за 1 прохід, бульдозера/ів потужністю 96 кВт [130 к.с.], трактора/ів потужністю 79 кВт [108 к.с.], відвал екскаваторами "драглайн" або "зворотна лопата" з ковшом місткістю 2,5 [1,5-3] м3, бульдозерами потужністю 59 кВт [80 к.с.], та будівельних машин і механізмів зазначених останнім у розділі ІІ Відомості ресурсів витрат підрядника (файл 257_ДЦ_ВРПОД).
Додаток 3
до тендерної документації
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
на закупівлю по предмету
Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)) : технічне завдання надавалось за потреби
Замовника.
6. Інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасником вимог підпункту 10 пункту 4 розділу V тендерної документації
Відповідно вимог підпункту 10 пункту 4 розділу V тендерної документації
Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт подання письмового підтвердження дотримання цих норм):
— постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є російська федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;
— постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;
— Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII..
А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян російської федерації/республіки білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є російська федерація/республіка білорусь, громадянин російської федерації/республіки білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства російської федерації/республіки білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. Учасником дотримано виконання вказаних норм.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-12 14:50:01
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-007318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином учасник виконав вимоги підпункту 1 пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації щодо відповідності забезпечення тендерної пропозиції вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» в частині накладання кваліфікованого електронного підпису (посилання на сторінку та назву файла/ів).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-14 13:48:23
Пояснення
На ваш запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування))
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-007318-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43
Надаємо пояснення щодо запитання, яким чином учасник виконав вимоги підпункту 1 пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації щодо відповідності забезпечення тендерної пропозиції вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» в частині накладання кваліфікованого електронного підпису
(посилання на сторінку та назву файла/ів).
Надаємо документи, що були надані для підтвердження відповідності забезпечення тендерної пропозиції вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» в частині накладання кваліфікованого електронного підпису.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Я, МЕДВЕДЕВА Валентина, як уповноважена особа Управління освіти Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, проводячи процедуру відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі робіт «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-007318-a) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 021:2015-45454000-4 (реконструкція), на виконання вимог Висновку від 21.02.2024 ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу, керуючись пунктом 50 Особливостей, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами) прийняла наступне рішення: 1. Скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Максима Буд» та відміни відкритих торгів з особливостями у відповідності ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами - «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-007318-a). 2. Відмінити відкриті торги з особливостями щодо закупівлі робіт «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-007318-a) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 021:2015-45454000-4 (реконструкція) з підстави, що передбачена згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення оприлюднити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів щодо закупівлі робіт «Реконструкція будівлі з добудовою Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Вишневої міської ради Бучанського району Київської області, за адресою: вул. Остапа Вишні, 2, м. Вишневе Бучанського району Київської області (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-007318-a) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 021:2015-45454000-4 (реконструкція).
2024-02-26 16:54:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто
порушення усунуто шляхом прийняття рішення про відміну відкритих торгів щодо закупівлі
2024-02-27 12:11:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Максима Буд" |
203 407 692,83
UAH з ПДВ
|
203 407 692,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Максима Буд" #39605709 |
Рішення скасоване |
203 407 692,83
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 16:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 грудня 2023 16:35
|
ТОВ "Максима Буд" #39605709 |
Відхилено |
203 407 692,83
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 16:50
|