Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 13554415 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2 |
Контактна особа: |
Ірина Яхимович +380412437799 kylt.mvk@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2021 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2021 14:39 |
Очікувана вартість: | 1 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення цінової пропозиції у формі електронної банківської гарантії |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 42000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за виконані роботи на підставі підписаного акту проводиться до кінця бюджетного року з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 150 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2021 10:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2021 10:44 |
Додаток 3.docx | |
12 липня 2021 10:44 |
ТД.doc | |
12 липня 2021 10:44 |
перелік змін.docx | |
05 липня 2021 18:03 |
Додаток 1.doc | |
05 липня 2021 18:03 |
Додаток 2.docx | |
05 липня 2021 18:03 |
Додаток 4.doc | |
05 липня 2021 18:03 |
Додаток 5.doc | |
05 липня 2021 18:03 |
Додаток 6.doc |
12 липня 2021 10:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 липня 2021 10:44 |
Додаток 3.docx
|
||||||
12 липня 2021 10:44 |
ТД.doc
|
||||||
12 липня 2021 10:44 |
перелік змін.docx
|
||||||
05 липня 2021 18:03 |
Додаток 1.doc
|
||||||
05 липня 2021 18:03 |
Додаток 2.docx
|
||||||
05 липня 2021 18:03 |
Додаток 4.doc
|
||||||
05 липня 2021 18:03 |
Додаток 5.doc
|
||||||
05 липня 2021 18:03 |
Додаток 6.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-30-000018 ● 7eaf84245e2f4bc29c787a41148c870a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2021 15:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
30.07.2021
№ 447
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.07.2021 № 447.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2021-07-05-010191-c Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2021-07-05-010191-c Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (далі - ДАСУ) 06 серпня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі процедури закупівель по предмету «Послуги з організації заходів, а саме: KOROLOV AVIA FEST». Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення пункту 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внаслідок не відхилення Управлінням культури Житомирської міської ради тендерної пропозиції переможця ФОП Панащук А.М.. Так, у висновку ДАСУ зазначено, що моніторингом встановлено, на порушення вимог пункту 5 розділу ІІІ та пункту 2 Додатку № 2 тендерної документації та частини 6 статті 17 Закону переможцем торгів ФОП Панащук А.М. у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано довідки, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною 2 статті 17 Закону, внаслідок чого вказана пропозиція відповідно до пункту 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону підлягала до відхилення. Проте, зі вказаними висновками не можливо погодиться виходячи з наступного. Відповідно до ч. 2 ст.17 Закону замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов`язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб`єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов`язався сплатити відповідні зобов`язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Таким чином,ч. 2 ст.17 Закону передбачено підставу, відповідно до якої у замовника є право, а не обов`язок, відмовити учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію такого учасника. Тобто, законодавець віддає на розсуд замовнику прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Крім того, звертаємо вашу увагу, що вищевказана довідка, що підтверджує відсутність підстав, визначених частиною 2 статті 17 Закону, переможцем торгів ФОП Панащук А.М., надана у складі тендерної пропозиції (файл під назвою «02. Довідка про відповідність статті 17 згідно Додатку №2.pdf»), а відтак нами як замовником не порушено вимоги пункту 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону. Щодо вимоги ДАСУ здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, то як уже зазначалося вище замовником в ході проведення процедури закупівель дотримано вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а відтак моніторингом не встановлено порушень законодавства у сфері закупівель, як вплинули на результати проведення процедури закупівель та відповідно допущення яких мало б наслідком вжиття заходів щодо їх усунення. Крім того, вважаємо за необхідне зазначити, що згідно з ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Тобто, договір може бути розірваний за згодою сторін в будь-який момент, незалежно від наявності чи відсутності порушень зобов`язань однією зі сторін або інших певних обставин. При цьому, законодавством допускається можливість відмови від договору, тобто розірвання договору в односторонньому порядку, виключно у визначених договором або законом випадках. Статтею 188 Господарського кодексу України передбачено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Частиною 3 ст. 651 ЦК України передбачено, що у разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. В той же час, вимога ДАСУ є безпідставною, оскільки а ні положеннями цивільного та господарського законодавства, а ні спеціальними нормами Закону України «Про публічнізакупівлі» не передбачено можливості розірвання договору про закупівлю замовником в односторонньому порядку. Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін. Отже, розірвання вказаного договору можливо виключно підписанням додаткової угоди між тими самими сторонами.
2021-08-12 16:34:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2021 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Панащук Андрій Миколайович |
1 355 000,00
UAH з ПДВ
|
1 355 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СІТНІКОВ МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
1 360 000,00
UAH з ПДВ
|
1 360 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Панащук Андрій Миколайович #3233514111 |
Переможець |
1 355 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2021 12:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 09:08
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2021 09:44
|
дог227.pdf | укладений |
04 серпня 2021 09:42
|