Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Додаткові роботи, не зазначені у початковому проекті, по об'єкту: «Будівництво спортивно-видовищного комплексу з приміщеннями громадського обслуговування по вул. П. Юрченка, 1а в м. Полтава. Коригування»
Очікувана вартість
35 437 360,00 UAH
UA-2020-11-06-012300-c ● f80407d873164c088147574119a6240e
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ігор Погорілий +380532560227 yurotdeldkb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Голова тендерного комітету Слободян О.О. повідомив, що Департамент будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації одержав від ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» щодо розгляду проектної документації робочого проекту по об’єкту: «Будівництво спортивно-видовищного комплексу з приміщеннями громадського обслуговування по вул. П. Юрченка, 1а в м. Полтава. Коригування» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Під час засідання встановлено, що очікувана вартість додаткових робіт, не зазначених у початковому проекті, становить 35 437 360,00 грн. з ПДВ.
Між Департаментом будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації та ТОВ «МАРК СТРОЙ» укладено договір підряду № 03-19/131 від 15.08.2020 на виконання робіт по об’єкту: «Будівництво спортивно-видовищного комплексу з приміщеннями громадського обслуговування по вул. П. Юрченка, 1а в м. Полтава. Коригування» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) на загальну суму
106 142 850,00 грн. з ПДВ.
Згідно з п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Керуючись п. 5 ч. 2 ст. 40 та ст. 13 Закону, для закупівлі додаткових робіт потрібно застосувати переговорну процедуру закупівлі.
Під час засідання встановлено, що очікувана вартість додаткових робіт, не зазначених у початковому проекті, становить 35 437 360,00 грн. з ПДВ.
Між Департаментом будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації та ТОВ «МАРК СТРОЙ» укладено договір підряду № 03-19/131 від 15.08.2020 на виконання робіт по об’єкту: «Будівництво спортивно-видовищного комплексу з приміщеннями громадського обслуговування по вул. П. Юрченка, 1а в м. Полтава. Коригування» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) на загальну суму
106 142 850,00 грн. з ПДВ.
Згідно з п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Керуючись п. 5 ч. 2 ст. 40 та ст. 13 Закону, для закупівлі додаткових робіт потрібно застосувати переговорну процедуру закупівлі.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2020 15:10 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 листопада 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові роботи, не зазначені у початковому проекті, по об'єкту: «Будівництво спортивно-видовищного комплексу з приміщеннями громадського обслуговування по вул. П. Юрченка, 1а в м. Полтава. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 | |
Iнша подія | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку за рахунок фінансування місцевого бюджету | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
06 листопада 2020 15:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРК СТРОЙ" #40093478 |
Переможець |
35 152 477,20
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2022 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:32
|
додаткова угода 8.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 09:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2021 12:29
|
ДУ 6 ДР1 Юрченка.PDF | зміни до договору |
02 листопада 2021 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2021 14:58
|
ду 5.PDF | зміни до договору |
09 серпня 2021 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 17:28
|
Д,Р. Юрченка.PDF | укладений |
17 листопада 2020 17:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п. 2.1 Розділу 2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-20/119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. 5.2. Розділу 5 «Строки початку та закінчення робіт» Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-20/119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п. 5.2. Розділу 5 та п. 14.1. Розділу 14 |
Номер договору про закупівлю: | 03-20/119 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |