Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Код згідно з УКТЗЕД 9018 90 50 00 Системи для переливання інфузійних розчинів (тип ПР/ПК) НК 024:2019: 43324 Система для переливання рідин загального призначення (Системи для переливання інфузійних розчинів тип ПР)
Очікувана вартість
60 750,00 UAH
UA-2020-08-26-003877-c f7feb0dee1be4b588222ffed4a61dbb2
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Миколаївна Безменова

+380552490321 economnewtend@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983814
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, проспект Ушакова, 22/1
Контактна особа: Наталя Миколаївна Безменова
+380552490321
economnewtend@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Затверджено рішенням від 25.08.2020р. №209/1.Закупівля згідно із Законом України від 17.03.2020 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» та Постанови КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» (зі змінами). Місцезнаходження замовника – 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, проспект Ушакова 22/1 Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.Інформація відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, з якою Замовник уклав договір про закупівлю, а саме:
- постачальник Фізична особа–підприємець Іл’ян Артем Маринович . На сьогоднішній час (25.08.2020 рік) в ЄДР відсутня інформація ФОП Іл’ян А.М., яка передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону №755-IV (перехідний період).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 штуки
(Код згідно з УКТЗЕД 9018 90 50 00 Системи для переливання інфузійних розчинів (тип ПР/ПК) НК 024:2019: 43324 Система для переливання рідин загального призначення (Системи для переливання інфузійних розчинів тип ПР)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, пр-т Ушакова, 22/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за товар здійснюється по факту поставки, з відстрочкою платежів до 15 робочих днів, по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника на відповідні цілі Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

26 серпня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
фізична-особа-підприємець Іл'ян Артем Маринович
#3515702252
Переможець 60 750,00
UAH
26 серпня 2020 15:27

Документи

26 серпня 2020 15:27
Інформація (6).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 15:28
договір №530.pdf укладений
26 серпня 2020 15:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 60 750,00
UAH