Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот № 1. Перев’язувальні матеріали - 48125 Система для спрямованого промивання ран з використанням антибіотиків; 48125 Система для спрямованого промивання ран з використанням антибіотиків; 34614 Пов'язка, протимікробна; 58232 Рулон ватний, нестерильний; 34655 Марля, неткана; 32376 Марля, що поглинається; 47237 Серветка для очищення шкіри; 34831 Лейкопластир гіпоалергенний; Лот № 2. Гумові вироби - 47172 Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; 47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні; 47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні; 47180 Непудровані хірургічні рукавички без латексу, стерильні; 56286 Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; 47179 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні; 47173 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; Лот № 3. Шприци, канюлі – 58490 Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії; 43324 Система для переливання рідин загального призначення; 43324 Система для переливання рідин загального призначення; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 Шприц загального призначення, разового застосування; 37445 Лезо скальпеля, одноразового використання; 43998 Затискач для пуповини, одноразового використання; 32172 Клапан інфузійної системи внутрішньовенних вливань; 36257 Катетер венозний центральний, що вводиться периферично; 14221 Зонд назогастрального харчування; 34917 Внутрішній уретральний дренажний катетер; 35356 Канюля аспіраційна, одноразового застосування; 34096 Внутрішній катетер уретральний, постійний для дренажна, антимікробний; 34096 Внутрішній катетер уретральний, постійний для дренажна, антимікробний; 13472 Скарифікатор; 58923 Сечоприймач ножний переносний із зливним краном, стерильний; 34926 Катетер сечовідний загального призначення
Очікувана вартість
1 791 200,00 UAH
UA-2020-01-20-003306-c f7bfad5f3bb34b179320eaabd1a3fe19
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пуніна Ірина Пилипівна

380445228755 pcenter_ekonomist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Перинатальний центр м.Києва
Код ЄДРПОУ: 22964365
Вебсайт: http://www.pcenter.org.ua
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, вул. Предславинська, 9
Контактна особа: Пуніна Ірина Пилипівна
380445228755
pcenter_ekonomist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 січня 2020 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 791 200,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Закупівля здійснюється з метою задоволення потреби протягом 2020 року

Тендерна документація

20 січня 2020 15:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 15:14
Додаток 3 Медико-технічні вимоги.docx
20 січня 2020 15:14
Додаток 2 Проект договору.docx
20 січня 2020 15:14
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
20 січня 2020 15:13
ТД_перев_язка.doc
20 січня 2020 15:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 15:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 15:14
Додаток 3 Медико-технічні вимоги.docx
20 січня 2020 15:14
Додаток 2 Проект договору.docx
20 січня 2020 15:14
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
20 січня 2020 15:13
ТД_перев_язка.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1. Перев’язувальні матеріали - 48125 Система для спрямованого промивання ран з використанням антибіотиків; 48125 Система для спрямованого промивання ран з використанням антибіотиків; 34614 Пов'язка, протимікробна; 58232 Рулон ватний, нестерильний; 34655 Марля, неткана; 32376 Марля, що поглинається; 47237 Серветка для очищення шкіри; 34831 Лейкопластир гіпоалергенний
Опис предмету закупівлі:
Закупівля здійснюється з метою задоволення потреби протягом 2020 року
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 261 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 лютого 2020 13:32
Закінчення: 06 лютого 2020 13:53
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8 од
48125 Система для спрямованого промивання ран з використанням антибіотиків; 48125 Система для спрямованого промивання ран з використанням антибіотиків; 34614 Пов'язка, протимікробна; 58232 Рулон ватний, нестерильний; 34655 Марля, неткана; 32376 Марля, що поглинається; 47237 Серветка для очищення шкіри; 34831 Лейкопластир гіпоалергенний. Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевого бюджету
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, місто Київ, Київ, вул. Предславинська, 9
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника за фактом постачання з відстрочкою платежу до 30 днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10-ти днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Бюджетні зобов’язання за договором реєструються в межах відповідних бюджетних асигнувань за загальним фондом та фактичних надходжень за спеціальним фондом Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"МК МЕДГРУПП" ТОВ 260 727,00
UAH з ПДВ
260 727,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП НАЗІМОВ ВІКТОР ЄВГЕНОВИЧ 260 812,00
UAH з ПДВ
260 812,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 13:58
Електронний підпис
31 січня 2020 15:59
Електронний підпис

Публічні документи

03 лютого 2020 18:12
Електронний підпис
03 лютого 2020 18:11
9 Тендерна пропозиція.pdf
03 лютого 2020 18:11
Пропозиція документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"МК МЕДГРУПП" ТОВ

ФОП НАЗІМОВ ВІКТОР ЄВГЕНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
"МК МЕДГРУПП" ТОВ
#40450211
Переможець 260 727,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 11:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"МК МЕДГРУПП" ТОВ
#40450211
260 727,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 11:06
МК-05-2020 ДУ на 20 % на 2021 медгрупп.pdf зміни до договору
16 лютого 2021 10:02
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:45
МК-05-2020 ду 2 на продовження на 2021 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:21
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:36
МК-05-2020 ДУ 1 на зменшення суми дог 30.12.20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 18:13
МК-05 медгруп 260 727,00.pdf укладений
04 березня 2020 18:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 71 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, в редакції Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СOVID-19) № 540—IX від 30.03.2020 р., яким тимчасово звільняються від оподаткуванням ПДВ операції з постачання на митній території України товарів (в тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби за переліком, визначних Постановою КМУ № 224 від 20.03.2020 р. зі змінами, внесеними Постановою КМУ № 271 від 08.04.2020 р. (далі- Перелік), у зв’язку з чим операції з постачання Товарів за позиціями, визначеними Переліком, здійснюються без нарахування ПДВ з 17.03.2020р.
Номер договору про закупівлю: №МК-05/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: №МК-05/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збiльшити суму договору на 47 З07,20 грн, що є в межах 20 % вартості договору попереднього перiоду
Номер договору про закупівлю: №МК-05/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 300 716,20
UAH (в тому числі ПДВ 10 011,50 UAH)