Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ молоді та спорту Коломийської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40706718 |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, бульвар Лесі Українки, 43 |
Контактна особа: |
Надія Мартинюк +380343332653 molod-sport-kmr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2021 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2021 11:37 |
Очікувана вартість: | 5 936 204,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 362,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до умов тендерної документації, що додається |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 29681.02 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 3.4. Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2021 11:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2021 11:02 |
Тендерна документація_.docx | |
20 вересня 2021 11:02 |
Додаток 3 до тендерної документації_Тендерне забезпечення.docx | |
20 вересня 2021 11:02 |
Проєкт договору.docx | |
20 вересня 2021 11:02 |
Технічне завдання.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-22-000024 ● 3cc0155b687043118829f42396c7d062
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2022 16:58 |
21.02.2022 № 110
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.02.2022 № 110
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
23 UA-2021-09-20-002774-b 20.09.2021 Відділ молоді та спорту Коломийської міської ради/ 40706718 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-24 17:40:08
Про припинення
Східний офіс Держаудитслужби на виконання наказу Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 № 34 припиняє проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-09-20-002774-b . Сканована копія наказу додається.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-03-31 13:58:34
Про поновлення моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.03.2022 № 49
Київ
Про здійснення заходів державного фінансового контролю
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю
НАКАЗУЮ:
1. Поновити та закінчити зупинені відповідно до наказу Держаудитслужби від 24 лютого 2022 року № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» заходи державного фінансового контролю за умови реального функціонування об’єктів контролю, сервісів та інформаційних платформ (майданчиків), можливості забезпечення збереження життя та здоров’я працівників.
2. Поновлення чи проведення заходів державного фінансового контролю здійснюється органами державного фінансового контролю з урахуванням особливостей функціонування органів державної влади в умовах воєнного стану.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, поновлені / розпочаті заходи державного фінансового контролю підлягають зупиненню до усунення / зникнення таких обставин.
Голова Геннадій ПЛІС
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-08-17-000081 ● 83b09968e0a84eb79e1729546a826cbb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2022 17:34 |
17.08.2022 № 222
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/1510-2022 від 09.02.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.08.2022 № 222
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2021-09-20-002774-b 20.09.2021 Відділ молоді та спорту Коломийської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-19 15:01:39
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних[ питання.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-22 11:59:58
Пояснення Управління спорту Коломийської міської ради на запит (Начальнику відділу Східного офісу Держаудитслужби Тетяні ПЕРЕВЕРЗЄВІЙ Пояснення на висновок! Шановна пані Тетяно! Управління спорту Коломийської міської ради висловлює Вам щиру подяку за проведення моніторингу (номер UA-M-2022-08-17-000081) відповідно до процедури відкритих торгів (номер оголошення UA-2021-09-20-002774-b). По першому питанню запиту на пояснення повідомляємо, що обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було визначено на підставі проєктно-кошторисної документації на "Капітальний ремонт гімнастичного залу КДЮСШ по бул. Л. Українки,43 в м. Коломия Івано-Франківської області", яка пройшла експертизу та було отримано позитивний експертний звіт за номером 09-0137/01-21 від 15 червня 2021 року, виданий філією ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" в Івано-Франківській області Отже виходячи з наведеного вище нами було дотримано вимоги Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі". По другому питанню запиту на пояснення повідомляємо, що Управління спорту Коломийської міської ради, як головний розпорядник бюджетних коштів, не має власного веб-сайту, тому нами і не було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Виходячи з вище переліченого вважаємо, що Управлінням спорту Коломийської міської ради не було порушено вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 "Про ефективне використання державних коштів", так як ми є головним розпорядником бюджетних коштів та не маємо власного веб-сайту .)
Начальнику відділу
Східного офісу Держаудитслужби
Тетяні ПЕРЕВЕРЗЄВІЙ
Пояснення на висновок!
Шановна пані Тетяно!
Управління спорту Коломийської міської ради висловлює Вам щиру подяку за проведення моніторингу (номер UA-M-2022-08-17-000081) відповідно до процедури відкритих торгів (номер оголошення UA-2021-09-20-002774-b).
По першому питанню запиту на пояснення повідомляємо, що обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було визначено на підставі проєктно-кошторисної документації на "Капітальний ремонт гімнастичного залу КДЮСШ по бул. Л. Українки,43 в м. Коломия Івано-Франківської області", яка пройшла експертизу та було отримано позитивний експертний звіт за номером 09-0137/01-21 від 15 червня 2021 року, виданий філією ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" в Івано-Франківській області
Отже виходячи з наведеного вище нами було дотримано вимоги Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі".
По другому питанню запиту на пояснення повідомляємо, що Управління спорту Коломийської міської ради, як головний розпорядник бюджетних коштів, не має власного веб-сайту, тому нами і не було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Виходячи з вище переліченого вважаємо, що Управлінням спорту Коломийської міської ради не було порушено вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 "Про ефективне використання державних коштів", так як ми є головним розпорядником бюджетних коштів та не маємо власного веб-сайту .
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-09-13 10:44:36
Заперечення на висновок
Начальнику відділу
Східного офісу Держаудитслужби
Тетяні ПЕРЕВЕРЗЄВІЙ
Заперечення на висновок аудитслужби від 07.09.2022р.
по моніторингу UA-M-2022-08-17-000081
1.Шодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель в частині припинення зобов’язань за договором підряду від 27.10.2021 № 159 повідомляємо наступне:
- у висновку про результати моніторингу закупівлі Східним офісом Держаудитслужби посилається на приписи ст.2 та ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». Відповідно до вказаних статтей зазначено, що головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов’язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов’язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб’єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про закупівлі, діяльністю суб’єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні. Державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі. Порядок проведення органом державного фінансового контролю державного фінансового аудиту, інспектування установлюється Кабінетом Міністрів України. Контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Порядок та підстави проведення органом державного фінансового контролю перевірок закупівель встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Таким чином, безпосередньо не встановлено повноваження органів державного фінансового контролю зобов’язувати суб’єктів господарювання до розірвання договору.
Відповідно до ст.41 Закону Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Договір підряду від 27.10.2021 № 159укладено у чіткій послідовності за результатами процедури закупівлі та відповідності вимогам Конституції, норм Цивільного та Господарського кодексів та Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст.651 ЦК Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.
Частиною 1 ст.179 Господарського кодексу передбачено, що майново-господарські зобов'язання, які виникають між суб'єктами господарювання або між суб'єктами господарювання і негосподарюючими суб'єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов'язаннями.
Відповідно до ч.1 ст.188 Господарського кодексу зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
Таким чином, господарський договір, укладений між юридичними особами може бути розірваний лише за згодою сторін або у судовому порядку, але для цього повинні бути причини такого розірвання.
Виходячи з вищенаведеного, відсутні як правові так і договірні підстави для розірвання укладеного договору, тому Держаудитслужба не має права вимагати розірвання договору, оскільки в такому випадку вимагає Замовника вчинити дії в порушення законів та договірних умов.
2.Щодо неоприлюднення на власному веб-сайтіУправлінням спорту Коломийської міської ради, як головним розпорядником бюджетних коштів, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне:
- Управління спорту Коломийської міської радине має власного веб-сайту, оскільки кошти на такі видатки не були передбачені у кошторисах на 2021 та 2022 роки. Відповідно створення та обслуговування власного веб-сайту потягнуло би за собою зайві витрати, що було та є недоречно у в умовах карантину та воєнного стану.
Виходячи з вищенаведеного вважаємо, що Управлінням спорту Коломийської міської ради не було порушено вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 "Про ефективне використання державних коштів", оскільки у нас відсутній власний веб-сайт.
3.Щодо неоприлюднення календарного графіку виконання робіт (Додаток № 4) до договору підряду від 27.10.2021 № 159 повідомляємо наступне:
- в пакеті документівкалендарний графік оприлюднено27 жовтня 2021 року об 11:09год.у файлі «План фінансування робіт» на стор. 2., тому Управлінням спорту Коломийської міської ради не порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922.
Начальник управління Володимир КОЛЕСНИК
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення інформації, документів передбачених Постановою № 710 встановлено порушення пункту 4¹ зазначеної Постанови.)
Оскарження в суді
Опис: | 20.09.2022 року подано позовну заяву до Коломийського міськрайонного суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2021-09-20-002774-b від 07.09.2022 року |
Дата публікації: | 20 вересня 2022 |
Документи:
20 вересня 2022 15:52
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 жовтня 2021 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Промбудсервіс-Косів" |
5 758 460,00
UAH з ПДВ
|
5 758 460,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКОТЕХНОБУДСЕРВІС" |
5 886 982,16
UAH з ПДВ
|
5 886 982,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Промбудсервіс-Косів" #33909174 |
Переможець |
5 758 460,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2021 13:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 жовтня 2021 13:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 10:15
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 10:03
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2022 11:47
|
Дод угода 2.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2022 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2022 16:41
|
ДОДАТКОВА УГОДА 1.PDF | зміни до договору |
13 січня 2022 16:39
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2021 11:11
|
відомість ресурсів.PDF | укладений |
27 жовтня 2021 11:10
|
Договір підряду 159.PDF | укладений |
27 жовтня 2021 11:10
|
договірна ціна.PDF | укладений |
27 жовтня 2021 11:10
|
кошти на покриття дод витрат.PDF | укладений |
27 жовтня 2021 11:10
|
Кошторис.PDF | укладений |
27 жовтня 2021 11:10
|
лок.кошт.внутр.прим.PDF | укладений |
27 жовтня 2021 11:09
|
лок.кошт.електротех.роботи.PDF | укладений |
27 жовтня 2021 11:09
|
лок.кошт.сантех.роботи.PDF | укладений |
27 жовтня 2021 11:09
|
лок.кошт.утеплення горища.PDF | укладений |
27 жовтня 2021 11:09
|
лок.кошт.фасад.PDF | укладений |
27 жовтня 2021 11:09
|
план фінансування робіт.PDF | укладений |
27 жовтня 2021 11:09
|
пояснювальна записка.PDF | укладений |
27 жовтня 2021 11:09
|
розрахунок адм.витрат.PDF | укладений |
27 жовтня 2021 11:09
|
розрахунок прибутку.PDF | укладений |
27 жовтня 2021 11:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви організації Замовника без зміни ЄДРПОУ. |
Номер договору про закупівлю: | 159 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися викласти пункт 3.1 Договору у наступній редакції: «Замовник зобов’язаний забезпечити здійснення фінансування робіт відповідно до частини бюджетних призначень, виділених із міського бюджету у 2022 році у сумі 2 951 000,00 грн. (два мільйони дев’ятсот п’ятдесят одна тисяча гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20%: 491 833,33 грн. (чотириста дев’яносто одна тисяча вісімсот тридцять три гривні 33 коп.)». |
Номер договору про закупівлю: | 159 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися викласти пункт 3.1 Договору у наступній редакції: «Ціна (вартість) цього Договору є твердою та складає: 2173135,20 грн. (Два мільйони сто сімдесят три тисячі сто тридцять п’ять грн. 20 коп.), в тому числі ПДВ – 362189,20 грн. як ціна тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною. При цьому, бюджетні зобов'язання щодо оплати коштів в порядку передбаченому цим договором беруться в обсязі небільшому, ніж доведена Замовнику сума бюджетних асигнувань на 2021 рік», що становить – 1193776,80 грн. (один мільйон сто дев’яносто три тисячі сімсот сімдесят шість грн. 80 коп. - бюджетні зобов'язання щодо оплати залишку коштів, в тому числі фінансування 2022 року, а саме 979358,40 грн. (дев’ятсот сімдесят дев’ять тисяч триста п’ятдесят вісім грн. 40 коп.) виникають, після укладення додаткової угоди, виключно за умови наявності коштів в межах доведеної суми бюджетних асигнувань установлених постійним кошторисом Замовника в межах фактичного фінансування відповідного бюджетного періоду. |
Номер договору про закупівлю: | 159 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 159 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 жовтня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
2 173 135,20
UAH (в тому числі ПДВ 362 189,20 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Розірвання договору в зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |