Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728 |
Код ЄДРПОУ: | 03361833 |
Місцезнаходження: | 33018, Україна , Рівненська обл., Рівне, 33018, Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КУРЧАТОВА, будинок 22 |
Контактна особа: |
Дейнека Роман Миколайович 380671887357 deineka17@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2022 11:19 |
Оскарження наміру укласти договір: | 23 лютого 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | оренда | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
17 лютого 2022 11:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 лютого 2022 11:13 |
54 протокол переговорна оренда сміттєвозів.DOC | |
17 лютого 2022 11:13 |
54 оренда сміттєвозів.DOC |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-09-000058 ● 104cefcbccfa4a23b7f770744fc479b2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2022 14:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.05.2022 № 7
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.05.2022 № 7
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2022-02-17-000876-a 17.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-09 16:09:36
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з оренди сміттєвозів (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-17-000876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Замовником 17.02.2022 в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ «Голд-С». Згідно розміщеної інформації на веб-сайті Уповноваженого органу, сам договір оренди транспортних засобів укладено 27.02.2021, тобто на 10 день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до частини сьомої статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Поясніть, чому вищезазначений договір укладено раніше ніж через 10 днів, а не у відповідності до вимог частини сьомої статті 40 Закону?
2. Крім того, згідно з частиною першою статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель, протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Поясніть, чому оприлюднення договору було здійснено з порушенням терміну, визначеного частиною першою статті 10 Закону, а саме: договір про закупівлю за № 228 укладений з ТОВ «Голд-С» 27.02.2022, проте, в електронній системі закупівель вищезазначений договір оприлюднений 11.04.2022?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-12 18:42:30
відповідь на запит
КАТП 1728 у відповідь на запит Держаудитслужби України від 09.05.2022 за номером процедури UA-2022-02-17-000876-a повідомляє наступне:
У зв’язку з запровадження воєнного стану в Україні оголошеного Указом Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні» та настання форс мажорних обставин, та як наслідок настанням форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) оприлюдненою Торгово-промисловою палатою України (далі — ТПП) лист від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 підтвердивши, що «…зазначені обставини з 24.02.2022 до їх офіційного закінчення є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб’єктів господарської діяльності та / або фізичних осіб по договору, окремим податковим та / чи іншим зобов’язанням / обов’язком, виконання яких / -го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких / -го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили)».
З метою забезпечення виконання основних функцій та завдань, покладених на підприємство, та недопущення погіршення екологічного стану на території Рівненської міської громади через невиконання зобов’язань по вивозу та захороненню (поводженню) твердих побутових відходів з м. Рівне було прийнято рішення про оприлюднення Договору.
Разом з тим повідомляємо, що дане рішення не призвело до неефективного використання коштів підприємства.
Надання інформації про усунення порушення замовником
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-M-2022-05-09-000058 від 09.05.2022 щодо закупівлі послуг з оренди сміттєвозів (ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляю, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені».
2022-05-24 09:56:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Тов Голд-С #38610592 |
Переможець |
9 720 000,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2022 11:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2023 17:46
|
4 ду 1 голд с.pdf | зміни до договору |
09 січня 2023 17:46
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2022 18:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2022 18:33
|
договір голд с .pdf | зміни до договору |
12 травня 2022 18:33
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2022 11:31
|
4.pdf | укладений |
11 квітня 2022 11:31
|
3.pdf | укладений |
11 квітня 2022 11:31
|
2.pdf | укладений |
11 квітня 2022 11:31
|
1.pdf | укладений |
11 квітня 2022 11:31
|
договір голд с.pdf | укладений |
11 квітня 2022 11:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | технічна помилка |
Номер договору про закупівлю: | 228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 228 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 228 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |