Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні аналізи та послуги медичних лабораторій ЛОТ 1 - Дослідження сироватки крові методом ІФА для діагностики на ВІЛ-інфекцію 85148000-8 Послуги з проведення медичних аналізів, ЛОТ 2 - Визначення рівня поглиненої дози рентгенівського випромінювання 85145000-7 Послуги медичних лабораторій
Очікувана вартість
30 244,00 UAH
UA-2021-09-17-010617-b ● f7979054c05f4db6b4a6e68d624703ce
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01990462 |
Вебсайт: | http://dz.prom.ua |
Місцезнаходження: | 84207, Україна , Донецька обл., м. Дружківка, вул. Короленка, 12 |
Контактна особа: |
Катерина Геннадіївна +380626744335 klu-cgb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
двічі проведено Відкриті торги за предметом закупівлі
Медичні аналізи та послуги медичних лабораторій ЛОТ 1 - Дослідження сироватки крові методом ІФА для діагностики на ВІЛ-інфекцію 85148000-8 Послуги з проведення медичних аналізів, ЛОТ 2 - Визначення рівня поглиненої дози рентгенівського випромінювання 85145000-7 Послуги медичних лабораторій
ID: UA-2021-08-09-011239-a
ID: UA-2021-08-25-005659-a
Медичні аналізи та послуги медичних лабораторій ЛОТ 1 - Дослідження сироватки крові методом ІФА для діагностики на ВІЛ-інфекцію 85148000-8 Послуги з проведення медичних аналізів, ЛОТ 2 - Визначення рівня поглиненої дози рентгенівського випромінювання 85145000-7 Послуги медичних лабораторій
ID: UA-2021-08-09-011239-a
ID: UA-2021-08-25-005659-a
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2021 16:34 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 вересня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Двічі проведено «Відкриті торги» на закупівлю за кодом ДК 021:2015 «85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні» (ID закупівель: ID: UA-2021-08-09-011239-a
ID: UA-2021-08-25-005659-a). Торги не відбулись, через відсутність достатньої кількості пропозицій. Відповідно до Додатку 1 Листа МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 3304-04_60124-06 від 03.10.2020. Не можуть змінюватись у разі здійснення переговорної процедури закупівлі вимоги, що були зазначені у тендерній документації замовника під час проведення відкритих торгів: предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону, забезпечення виконання договору (у разі якщо така вимога була зазначена у тендерній документації) та інші вимоги до учасника. Можуть змінюватись у разі здійснення переговорної процедури закупівлі очікувана вартість та кількісні характеристики предмета закупівлі, строки поставки, виконання робіт, надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
ID: UA-2021-08-25-005659-a). Торги не відбулись, через відсутність достатньої кількості пропозицій. Відповідно до Додатку 1 Листа МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 3304-04_60124-06 від 03.10.2020. Не можуть змінюватись у разі здійснення переговорної процедури закупівлі вимоги, що були зазначені у тендерній документації замовника під час проведення відкритих торгів: предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону, забезпечення виконання договору (у разі якщо така вимога була зазначена у тендерній документації) та інші вимоги до учасника. Можуть змінюватись у разі здійснення переговорної процедури закупівлі очікувана вартість та кількісні характеристики предмета закупівлі, строки поставки, виконання робіт, надання послуг.
Тендерна документація
17 вересня 2021 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 - Дослідження сироватки крові методом ІФА для діагностики на ВІЛ-інфекцію 85148000-8 Послуги з проведення медичних аналізів |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 29 965,00 UAH з ПДВ |
Позиції
218 посл
Дослідження сироватки крові методом ІФА для діагностики на ВІЛ-інфекцію (без врахуванням тест-системи)
ДК 021:2015: 85148000-8 — Послуги з проведення медичних аналізів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
349 посл
Дослідження сироватки крові методом ІФА для діагностики на ВІЛ-інфекцію (з врахуванням тест-системи DIA®- ВІЛ 1/2-III)
ДК 021:2015: 85148000-8 — Послуги з проведення медичних аналізів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За надання Послуг Замовник зобов’язаний сплачувати Виконавцеві відповідну оплату вартості таких послуг на підставі акту виконаних робіт (послуг) потягом 30 календарних днів з моменту його підписання | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2021 16:31 |
UA-2021-08-09-011239-a-report.pdf |
17 вересня 2021 16:31 |
UA-2021-08-25-005659-a-report.pdf |
17 вересня 2021 16:31 |
Повідомлення про намір укласти договір.pdf |
17 вересня 2021 16:31 |
Протокол переговорів № 198 від 17.09.2021 р.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР З ПРОФІЛАКТИКИ ТА БОРОТЬБИ ІЗ СНІДОМ" #21955559 |
Переможець |
29 965,00
UAH
|
17 вересня 2021 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2022 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2022 13:07
|
Додаткова угода № 2 від 31.12.2021 до Договору № 167-21 від 18.10.2021 р.pdf | зміни до договору |
06 січня 2022 13:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 16:23
|
Додаткова угода № 1 від 28.12.2021 до Договору № 167-21 від 18.10.2021 р.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 10:32
|
Договір № 167-21 від 18.10.2021 р.pdf | укладений |
18 жовтня 2021 10:30
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дослідження сироватки крові методом ІФА для діагностики на ВІЛ-інфекцію (без врахуванням тест-системи) | 218 | послуга |
43,00
UAH
|
Дослідження сироватки крові методом ІФА для діагностики на ВІЛ-інфекцію (з врахуванням тест-системи DIA®- ВІЛ 1/2-III) | 349 | послуга |
59,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 167/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дію договору про закупівлю продовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 167/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |