Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АНДРІЯШІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА РОМЕНСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04391167 |
Місцезнаходження: | 42087, Україна , Сумська обл., село Андріяшівка, вулиця Соборна, 11 |
Контактна особа: |
Оксана Усенко +380995198856 gerashchenko_vo1974@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 жовтня 2024 12:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2024 15:01 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2024 15:01 |
Очікувана вартість: | 1 538 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 387,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2024 12:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2024 12:57 |
ТД авто.docx | |
22 жовтня 2024 12:57 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
22 жовтня 2024 12:57 |
Додаток 4 Перелік документів учасника.docx | |
22 жовтня 2024 12:57 |
Додаток 5 Документи переможця.docx | |
22 жовтня 2024 12:57 |
Додаток 1 Інформ про кваліф..docx | |
22 жовтня 2024 12:57 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-09-000005 ● afdcd9aa8ab449cdb180df60bcc071a8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2024 11:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.12.2024 №47-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 10.12.2024 №47-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-10-22-007625-a 22.10.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-11 14:20:14
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Вантажний транспортний засіб типу пікап (код за ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-22-007625-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-12 16:25:54
відповідь на запит
1. Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені виходячи зі звернення військової частини. Розмір бюджетного призначення обрахований згідно проведеного моніторингу аналогічних закупівель.
2.Обгрунтування оприлюднені на власному веб-сайті.Посилання на веб-сайт https://andriyashivska-gromada.gov.ua/tendera-10-10-43-02-05-2023/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-16 13:56:31
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Вантажний транспортний засіб типу пікап (код за ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-22-007625-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СОЛЛІ-ПЛЮС.ЧЕРНІГІВ» (далі – учасник) з огляду на те, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано договір оренди транспортного засобу від 01.05.2024 №43927472/01-05/2024, який нотаріально не посвідчений (відповідно до пункту 5.1 зазначеного договору оренди «Цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання сторонами та його скріплення печатками сторін (у разі наявності) і нотаріального посвідчення» (файл «ДОГОВІР оренди транспортного засобу 5 шт..pdf»).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-19 15:18:22
Відповідь на звернення
На Ваш запит на пояснення від 16.12.2024 року, повідомляємо наступне:
Договір оренди транспортного засобу №43927472/01-05/2024 від 01.05.2024 року укладений між Орендодавцем ТОВ "Соллі-Плюс Чернігів" та Орендарем ТОВ "Соллі-Плюс.Чернігів", копія якого надана Учасником у складі тендерної пропозиції на участь в процедури закупівлі за предметом: Вантажний транспортний засіб типу пікап (код за ДК 021:2015:34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби) (файл "ДОГОВІР оренди транспортного засобу 5шт.pdf"), прийнятий на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», оскільки, відповідно до статті 799 ЦК України нотаріальному посвідченню підлягає договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи. Договір оренди транспортного засобу №43927472/01-05/2024 від 01.05.2024 року укладений між юридичними установами і, відповідно до вимог чинного законодавства, нотаріального посвідчення не потребує. Виходячи з цього, факт відсутності нотаріального посвідчення договору не суперечить чинному законодавству.
Також повідомляю про виправлення описки Учасником шляхом укладення Додаткової угоди №1 від 02.05.2024 року до Договору оренди транспортного засобу №43927472/01-05/2024 від 01.05.2024 року (додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами виявлених порушень проведені відповідні заходи, зокрема - уповноваженій особі відповідальній за організацію та проведення публічних закупівель, що допустила порушення, вказано на виявлені порушення та на недопущення їх у подальшій роботі, а також зобов’язано її пройти навчання у сфері публічних закупівель протягом трьох місяців.
2025-01-08 12:37:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (_)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2024 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
1 496 000,00
UAH з ПДВ
|
1 496 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СОЛЛІ-ПЛЮС.ЧЕРНІГІВ " |
1 538 700,00
UAH з ПДВ
|
1 538 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
1 496 000,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2024 09:14
|
ТОВ "СОЛЛІ-ПЛЮС.ЧЕРНІГІВ
" #43927472 |
Переможець |
1 538 700,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2024 11:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2025 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2024 10:23
|
Договір авто.pdf | укладений |
06 листопада 2024 10:21
|