Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЧАГОРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04418498 |
Місцезнаходження: | 60412, Україна , Чернівецька обл., село Чагор, вулиця Незалежності, 79 |
Контактна особа: |
Чагорська cільська рада +380373438584 sil_radacagor@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2021 18:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2021 15:55 |
Очікувана вартість: | 134 662 992,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 673 315,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.25 Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 673 309,00 грн. Реквізити Замовника: Чагорська сільська рада Чернівецького району Чернівецької області ЄДРПОУ 04418498 місцезнаходження 60412 Чернівецька обл.. Чернівецький район, С.Чагор, вул..Незалежності, 79, р/р № UA83820170344211013100030447 в Державній казначейській службі України м. Київ. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 100 днів з дня розкриття тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 673309 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 вересня 2021 18:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 вересня 2021 18:01 |
протокол на зміни №8.pdf | |
03 вересня 2021 18:01 |
тендерна документація зміна №2.pdf | |
03 вересня 2021 18:01 |
додатки до ТД із змінами №2.pdf | |
26 серпня 2021 18:19 |
протокол змін.pdf | |
26 серпня 2021 18:19 |
Проект Договору зміни.docx |
03 вересня 2021 18:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 вересня 2021 18:01 |
протокол на зміни №8.pdf
|
||||||
03 вересня 2021 18:01 |
тендерна документація зміна №2.pdf
|
||||||
03 вересня 2021 18:01 |
додатки до ТД із змінами №2.pdf
|
||||||
26 серпня 2021 18:19 |
протокол змін.pdf
|
||||||
26 серпня 2021 18:19 |
Проект Договору зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Висота металопрофілю складає 50 мм.
Товщина металу- 0,5 мм.
Колір коричневий мат заводської покраски.
Норми витрат визначаються відповідно до норм ДСТУ визначених окремими РЕКНами на виконання робіт по позиціях технічного завдання.
Загальна площа утеплення визначена у технічному завданні до тендерної документації та визначається відповідно до ДСТУ.
Товщина утеплення - 150 мм.
Вид утеплювача: плити теплоізоляційні із мінеральної вати на синтетичному зв'язальному, марка визначається відповідно до норм ДСТУ визначених окремими РЕКНами на виконання робіт по позиціях технічного завдання.
Сендвіч панелі - товщина 200 мм; вид утеплювача - мінеральна вата.
Загальна потреба визначена у технічному завданні до тендерної документації та визначається відповідно до ДСТУ, а саме:
- жолоби підвісні (пластикові) -168 м/п;
- труби водостічні пластикові в комплекті діаметром 150 мм - 169,66 м/п;
- колір: коричневий матеріал.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-10-000058 ● d291a894528b42868e0edda054f49cb3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.11.2021 № 384
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2021-08-12-011482-a 12.08.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-15 14:28:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт із будівництва загальноосвітньої школи 1-3 ст. на 650 учнів із дитячим навчальним закладом по вул. Олімпійській, в с. Чагор Чернівецького району Чернівецької області, код за ДК 021:2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-12-011482-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-18 15:38:09
Надання пояснень
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ВІДПОВІДЬ
НА ЗАПИТ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ В РАМКАХ МОНІТОРИНГУ ПО ЗАКУПІВЛІ
№ UA-2021-08-12-011482-a
15.11.2021 в рамках моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України опубліковано запит Замовнику про надання пояснень.
Предметом запиту було отримання пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)..
У зв’язку із цим, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту Замовником закупівлі надаються пояснення з наступного приводу.
По суті запиту повідомляємо.
з першого питання:
Замовник зазначає, що обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості відбулося на підставі:
- проектно-кошторисної документації на даний об’єкт, яка була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертної оцінки;
- Експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Будівництво загальноосвітньої школи 1-3 ст. на 650 учнів із дитячим навчальним закладом по вул. Олімпійській, в с.Чагор Чернівецького району Чернівецької області (коригування)» № 34171 від 27.04.2021 р, затвердженого ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК», який містить вартісні кошторисні показники.
- Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який містить найменування робіт та витрат (з включенням витрат, які нестимуться Замовником самостійно поза межами закупівлі, як-от авторський нагляд, здійснення технічного нагляду, вартість проектних робіт, вартість експертизи проектної докмуентації, тощо)
Здійснення робіт по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої школи 1-3 ст. на 650 учнів із дитячим навчальним закладом по вул. Олімпійській, в с.Чагор Чернівецького району Чернівецької області» відбувається відповідно до рішення Чагорської сільської ради від 27.05.2021 р. №110-5/2021 "Про затвердження кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Будівництво загальноосвітньої школи 1-3 ст. на 650 учнів із дитячим навчальним закладом по вул. Олімпійській, в с.Чагор Чернівецького району Чернівецької області» (коригування)".
Дане рішення знаходиться у вільному доступі на офіційному сайті Чагорської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області (http://gromady.cv.ua/cv/rada/60/documents/65539/content/).
У зв’язку із цим, обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі вищезазначеного рішення Чагорської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області, а розмір очікуваної вартості закупівлі, так само як і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до проектно-кошторисної документації, розробленої та затвердженої в установленому законодавством порядку. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та яким обов’язково керується замовник.
з другого питання: надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту Замовника, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://gromady.cv.ua/cv/rada/60/documents/65539/content/
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ АРГУМЕТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ До висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-08-12-011482-a, опублікованого 3 грудня 2021 року о 17 годині 01 хвилині (в порядку частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі») На підставі наказу Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) від 10.11.2021 № 384 «Про початок моніторингу процедур закупівель» відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) , пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 проведено моніторинг закупівлі (ідентифікатор UA-2021-08-12-011482-a) за процедурою відкритих торгів за предметом «Будівництво загальноосвітньої школи 1-3 ст. на 650 учнів із дитячим навчальним закладом по вул. Олімпійській, в с.Чагор Чернівецького району Чернівецької області» код ДК 021:2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель». За результатами моніторингу 3 грудня 2021 року о 17 годині 01 хвилині оприлюдненно Висновок про результатом моніторингу процедури закупівлі (далі – Висновок), в якому зазначено: • За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції СТзОВ «НАДІЯ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. • За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності надання відповіді на вимоги про усунення порушення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено. Поряд з цим ДАСУ зобов’язано Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Відповідно до абз.2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник не погоджується з Висновком ДАСУ, заперечує наявність порушень під час проведення даних відкритих торгів та, користуючись наданим Законом правом, надає свої аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу даної закупівлі. Висновок про результат моніторингу закупівлі в частині твердження про встановлення фактів порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону є необгрунтований, а викладеним в ньому доводи прийняті в наслідок помилкового аналізу, всупереч вимогам законодавства. 1. Відповідно до констатуючої частини висновку ДАСУ: «Учасник СТзОВ «НАДІЯ» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 15.09.2021 № 188 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть задіяні на виконанні робіт згідно із технічним завданням у пунктах 10, 11 та 13 якої міститься інформація про працівників робітничих професій, а саме: мулярів-каменярів Петращука Г. І. (освіта середня, досвід роботи за фахом 7 років) та Постевка П.М. (освіта середня, досвід роботи за фахом 6 років) та механізатора Лічмана І.М. (освіта середня-спеціальна, досвід роботи за фахом 22 роки). При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника СТзОВ «НАДІЯ» відсутні документи про освіту, присвоєння кваліфікації на зазначених працівників, що не відповідає вимогам підпункту 5.1.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної документації» та підпункту 1.2.2 пункту 1.2 Додатку 6 тендерної документації Замовника. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію СТзОВ «НАДІЯ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.» Дане твердження Висновку є хибним та не відповідає вимогам законодавства з наступних підстав. Необхідно відмітити, що Висновок мітить викривлену інформацію щодо змісту вимог п.1.2.2 додатку №6 Тендерної документації, оскільки замовником вимагалось «Наявність працівників в достатній кількості підтверджується скан-копією поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства та повідомленням(ми) про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності), документів про освіту, присвоєння кваліфікації.», а не як зазначено у Висновку «На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає скан-копію звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства та повідомленням (повідомленнями) про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності), документи про освіту, присвоєння кваліфікації.» Відповідно до вимог підпункту 5.1.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної документації» та п. 1.2 додатку №6 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до Тендерної документації встановлено інформацію про спосіб підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону. Так, згідно з підпункту 5.1.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної документації» Тендерної документації передбачено: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Довідка (складена в довільній формі) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та які будуть залучені до виконання договору, в якій має бути зазначена наступна інформація: ПІБ, посада кожного з працівників, відомості про освіту, відомості про наявний загальний досвід роботи. Документи, що підтверджують наявність трудових відносин з працівниками, зазначеними у вказаній вище довідці, а саме: На підтвердження трудових відносин надати Форму 1-ДФ за останній звітний період, копії трудових договорів та копії трудових книжок (для підтвердження директора установи Учасника дана вимога не стосується). Крім того, для якісного забезпечення виконання умов договору на виконання робіт за даною закупівлею Учасник повинен підтвердити наявність: - Інженерно-технічних працівників не менше 3 чол. з вищою освітою зі стажем роботи не менше 10 років (на виконання даної вимоги Учасники торгів надають у складі пропозиції копію відповідного диплома про освіту та копію трудової книжки, що підтверджує відповідний стаж); - робітники робітничих професій - не менше 7осіб. - водії спецтехніки - не менше 5 осіб, в тому числі кранівник – не менше 1 особи». А також, згідно із п. 1.2 додатку №6 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» передбачено: «1.2. Документи про підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1.2.1.Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, вказаних в технічному завданні (вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання робіт згідно технічного завдання), а саме: - інженерно технічні працівники – не менше 5 осіб, в т.ч. Виконавець робіт (виконроб) - не менше 1 особи, інженер конструктор - не менше 1 особи, Інженер-механік – не менше 1 особи, інженер –енергетик – не менше 1 особи. - робітники робітничих професій - не менше 7 осіб, в тому числі електрогазозварювальника не менше 3 розряду (із наявним допуском до проведення робіт по зварюванню нагрітим інструментом встик чи в розтруб, а також терморезисторному зварюванню поліетиленових труб при будівництві та ремонті газопроводів). - водії спецтехніки - не менше 5 осіб, втому числі кранівник – не менше 1 особи. 1.2.2. Наявність працівників в достатній кількості підтверджується скан-копією поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства та повідомленням(ми) про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності), документів про освіту, присвоєння кваліфікації. …» Отже, при встановленні такого кваліфікаційного критерію як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимогами підпункту 5.1.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної документації» не було визначено необхідність надання Учасниками документів документи про освіту, присвоєння кваліфікації робітників робітничих професій та відповідно до вимог п.1.2.1 Додатку №6 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до Тендерної документації замовником було встановлено перелік достатньої кількості (мінімальний перелік та кількість) працівників відповідної кваліфікації, які будуть задіяні для виконання робіт згідно технічного завдання), а саме: - … - робітники робітничих професій - не менше 7 осіб, в тому числі електрогазозварювальника не менше 3 розряду (із наявним допуском до проведення робіт по зварюванню нагрітим інструментом встик чи в розтруб, а також терморезисторному зварюванню поліетиленових труб при будівництві та ремонті газопроводів). - … На підтвердження зазначених вимог п.1.2.1 додатку №6 ТД по робітникам робітничих професій Учасником СТзОВ «НАДІЯ» надано довідку у довільній формі від 15.09.2021 № 188 з інформацією про наявність відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. До цієї довідки було надано підтверджуючі документи відповідно до вимог тендерної документації. Так, учасником надано інформацію про робітників робітничих професій: № з/п П.І.Б. Посада Освіта і спеціа-льність Досвід роботи за фахом За штаним розкладом чи за цивільно-правовою угодою 1 2 3 4 5 6 Робітничі професії 1 Биховець О.О. Електрогазозварник Середня - спеціальна 7 штатний 3 Рубанець Д.В. Електрогазозварник Середня - спеціальна 3,5 штатний 4 Дабика Є.Л. Електрик Вища 4 штатний 7 Коврик В.К. Сантехнік Зварювальник пластмас 4,5 штатний 10 Петращук Г.І. Муляр-каменяр Середня 7 штатний 11 Постевка П.М. Муляр-каменяр Середня 6 штатний 13 Лічман І.М. Механізатор (докер-механізатор) комплексної бригади на навантажувально-розвантажувальних роботах Середня-спеціальна 22 Штатний Лінійний персонал 1 Дудкіна А.С. Маляр Середня 3 штатний 2 Каленюк Г.І. бетоняр Середня 1,5 штатний 3 ПаращукІ.В Підсобний робітник Середня 12 штатний Таким чином, Учасником СТзОВ «НАДІЯ» в повному обсязі виконано умови підпункту 5.1.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної документації» та п. 1.2 додатку №6 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до Тендерної документації щодо підтвердження достатньої кількості (мінімальної потреби) робітників робітничих професій. Вимагалось не менше 7 працівників, Учасником СТзОВ «НАДІЯ» надано 10 працівників. Відсутність документального підтвердження про документи про освіту, присвоєння кваліфікації працівників визначених у пунктах 10, 11 та 13 довідки у довільній формі від 15.09.2021 № 188 Замовником не бралось до уваги , Оскільки замовник Керувався вимогами Закону та Тендерною документацією. Згідно з підпунктом 3.1.22 п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації визначено: «Будь-яка інформація та будь-які документи, подання яких у складі тендерної пропозиції не вимагається відповідно до умов Тендерної документації, і які не передбачені пунктом 3.1.2 Тендерної документації, але були зазначені та/або завантажені учасником під час подання тендерної пропозиції: (a) не належать до документів тендерної пропозиції учасника і вважаються такими, що не входять до її складу(змісту); (b) не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника; (c) не беруться до уваги замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність умовам (вимогам) Тендерної документації, в тому числі технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі; (d) не враховуються замовником під час визначення відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям (критерію) та іншим вимогам, які встановлені у Тендерній документації.» Необхідно відмітити, що працівники, які зазначені у розділі «Лінійний персонал» та у пунктах 1,3,4,7,10,11,13 розділу «Робітничі професії», відповідно до Національного класифікатора України - КЛАСИФІКАТОРу ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України 28.07.2010 № 327 відносяться до розділу 7,8,9 КЛАСИФІКАТОРу ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010. КЛАСИФІКАТОРом ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 визначено кваліфікаційні вимоги до професій визачених у розділах 7 «КВАЛІФІКОВАНІ РОБІТНИКИ З ІНСТРУМЕНТОМ», 8 «РОБІТНИКИ З ОБСЛУГОВУВАННЯ, ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТА КОНТРОЛЮВАННЯ ЗА РОБОТОЮ ТЕХНОЛОГІЧНОГО УСТАТКУВАННЯ, СКЛАДАННЯ УСТАТКУВАННЯ ТА МАШИН», 9 «НАЙПРОСТІШІ ПРОФЕСІЇ», а саме «Ці професії вимагають повної загальної середньої та професійно-технічної освіти чи повної загальної середньої освіти та професійної підготовки на виробництві» та ці професії не вимагають наявності документів на профосвіту та присвоєння кваліфікації для здійснення професійної діяльності. Ретельним аналізом чинних нормативно-правових документів України стосовно питання обов’язковості наявності у працівників професій «Муляр-каменяр» «Механізатор (докер-механізатор) комплексної бригади на навантажувально-розвантажувальних роботах» «Підсобний робітник» документів про спеціальну освіту, присвоєння кваліфікації не встановлено в будь-якому нормативно-правовому документі. Відповідно, до наданих Учасником СТзОВ «НАДІЯ» документів на підтвердження трудових відносин із вказаними у Висновку працівниками та у у пунктах 10, 11 та 13 довідки у довільній формі від 15.09.2021 № 188 стаж роботи на відповідних посадах складає 7,6 та 22 роки відповідно, що підтверджує наявну кваліфікацію працівників для виконання робіт по предмету договору. Таким чином, Висновок за результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції про порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону під час проведення закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-12-011482-a) є хибним, який викладеним в ньому доводи прийняті в наслідок помилкового аналізу, без всебічного дослідження наявних документів та тендерної документації, всупереч вимогам законодавства та відповідно у Замовника (Чагорська сільська рада Чернівецького району Чернівецької області) відсутні будь-які обґрунтовані правові підстави для відхилення пропозиції Учасника СТзОВ «НАДІЯ» згідно абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону (не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону). Враховуючи все вище викладене, Чагорська сільська рада Чернівецького району Чернівецької області вимагає скасувати Висновок ДАСУ, опублікований в електронній системі закупівель 3 грудня 2021 року о 17 годині 01 хвилині, визнати закупівлю за процедурою відкритих торгів за предметом «Будівництво загальноосвітньої школи 1-3 ст. на 650 учнів із дитячим навчальним закладом по вул. Олімпійській, в с.Чагор Чернівецького району Чернівецької області» код ДК 021:2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-08-12-011482-a) такою, що проведена у відповідності до Закону У разі невиконання зазначених законних вимог, для захисту інтересів Чагорської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області, будемо змушені звернутися до судових органів в порядку передбаченому ч.10. ст..8 Закону.
2021-12-10 16:40:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Інформуємо, що Чагорською сільською радою Чернівецького району Чернівецької області було прийнято рішення про оскарження висновку Держаудитслужби та направлено позовну заяву від 17.12.2021 р. № 1611 до Чернівецького окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 17 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | №600/7348/21-а. Дата отримання Чагорською сільською радою Чернівецького району Чернівецької області Ухвали 05.01.2022 р. №3. |
Дата відкриття провадження: | 24 грудня 2021 |
Документи:
06 січня 2022 12:10
|
Електронний підпис |
06 січня 2022 12:09
|
УХВАЛА СУДУ ВІД 24.12.2021 Р..pdf |
17 грудня 2021 19:58
|
IMG_0001.pdf |
17 грудня 2021 19:58
|
IMG_0002.pdf |
06 січня 2022 12:10
|
Електронний підпис |
17 грудня 2021 19:59
|
Електронний підпис |
06 січня 2022 12:09
|
УХВАЛА СУДУ ВІД 24.12.2021 Р..pdf |
17 грудня 2021 19:58
|
IMG_0001.pdf |
17 грудня 2021 19:58
|
IMG_0002.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2021 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
СТзОВ "Надія" |
134 102 943,60
UAH з ПДВ
|
134 102 943,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАПІТАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" |
134 650 543,20
UAH з ПДВ
|
134 650 543,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
СТзОВ "Надія" #30686931 |
Переможець |
134 102 943,60
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2021 16:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2021 11:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2022 16:41
|
ДОДАТКОВА УГОДА №1 ВІД 14.12.2022 Р..pdf | зміни до договору |
14 грудня 2022 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 16:21
|
ДОГОВІР № 274 ВІД 01.11.2021 Р..pdf | укладений |
01 листопада 2021 16:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в п.11.1 договору і викласти його в такій редакції: 11.1 Цей договір набирає чинності з моменту його підписання обома сторонами і діє до 31 грудня 2025 року, а в частині розрахунків до повного виконання зобов'язань Сторонами по Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 274 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |