Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи ( капітальний ремонт будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області за адресою: м. Тернопіль, вул. Лисенка,1)
Очікувана вартість
8 470 545,00 UAH
UA-2020-07-10-002197-a f7930ad751ed46bc8e53546d17b29ebb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сойка Галина Євгенівна

+380352522097 gu.ternopil@pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 14035769
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, майдан Волі, 3
Контактна особа: Сойка Галина Євгенівна
+380352522097
gu.ternopil@pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 липня 2020 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 18:18
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 18:18
Початок аукціону: 28 липня 2020 11:13
Очікувана вартість: 8 470 545,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 352,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42352 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Інші завершальні будівельні роботи ( капітальний ремонт будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області за адресою: м. Тернопіль, вул. Лисенка,1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. Лисенка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Попередня оплата Підряднику на придбання будівельних матеріалів здійснюється Замовником у розмірі 10 % на вимогу підрядника протягом 3 робочих днів Аванс 3 Робочі 10
Виконання робіт Замовник здійснює оплату Підряднику поетапно проміжними платежами за виконані роботи на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт ( форма КБ–2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт /та витрати/ (форма КБ-3) протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання акту приймання виконаних будівельних робіт. У разі досягнення перерахованими сумами розміру 95 % від ціни Договору оплата припиняється. Залишок коштів у розмірі 5% перераховується Підряднику протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Акту приймання виконаних робіт останнього етапу згідно з Календарним графіком виконання Робіт, але не раніше здійснення технічного нагляду. Пiсляоплата 10 Робочі 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" 6 649 377,00
UAH з ПДВ
6 649 377,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП М-БУД 7 334 977,00
UAH з ПДВ
7 160 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Венкон Інвест" 7 453 614,00
UAH з ПДВ
7 289 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" 8 069 646,00
UAH з ПДВ
7 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" 8 325 042,00
UAH з ПДВ
8 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 07:59
Електронний підпис
27 липня 2020 00:05
Електронний підпис
27 липня 2020 00:04
Електронний підпис
27 липня 2020 00:01
Договірна ціна.pdf
27 липня 2020 00:01
ТОВ Укртехзахист.pdf
27 липня 2020 00:01
Техпаспорти.pdf
27 липня 2020 00:01
витяк з протоколу.pdf
27 липня 2020 00:01
Сертифікат.pdf
27 липня 2020 00:01
Посвідчення.pdf
27 липня 2020 00:01
Довідка 1-ПВ.pdf
27 липня 2020 00:01
Проект договору.pdf
27 липня 2020 00:01
Банківська ліцензія.pdf
27 липня 2020 00:01
Тендерна пропозиція.pdf
27 липня 2020 00:01
ГР002ТЕР20.pdf.p7s
27 липня 2020 00:01
Статут.pdf
27 липня 2020 00:01
Копія паспорта.pdf
27 липня 2020 00:01
Сертифікати.pdf
27 липня 2020 00:01
Копія індиф.код.pdf
27 липня 2020 00:01
протокол.pdf
27 липня 2020 00:01
Протокол..pdf
27 липня 2020 00:01
Реєстр.pdf
27 липня 2020 00:01
Наказ.pdf
27 липня 2020 00:01
Опис.pdf
27 липня 2020 00:01
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
27 липня 2020 00:01
витяк з протоколу.pdf
27 липня 2020 00:01
Довідка ДЕРЖСТАТ.pdf
27 липня 2020 00:01
банк.pdf
27 липня 2020 00:01
Довіреність.pdf
27 липня 2020 00:01
Dovidka_20187610930230265630.pdf
27 липня 2020 00:01
Квитан фін.звіту 2019.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 17:44
Електронний підпис
27 липня 2020 16:15
Електронний підпис
27 липня 2020 15:09
Електронний підпис
27 липня 2020 15:01
Реєстр документів2.pdf
27 липня 2020 15:01
Реєстр документів1.pdf
27 липня 2020 15:01
4473.imd
27 липня 2020 15:01
Технічні вимоги.rar
27 липня 2020 15:01
ФОП Іванов С.А..zip
27 липня 2020 15:00
ПП Цілковита безпека.zip
27 липня 2020 15:00
Документи ПП М-БУД.rar
27 липня 2020 15:00
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 13:09
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:06
Dovidka_20218564510360200982.pdf.rar
17 серпня 2020 13:06
Довідка про несудимість
13 серпня 2020 16:33
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:31
Dovidka_20198354560160425249.pdf.zip
13 серпня 2020 16:26
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:23
довідка з МВС
13 серпня 2020 09:58
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:53
Довідка ст.17 ч.2
13 серпня 2020 09:53
Довідка дитяча праця
06 серпня 2020 16:22
Електронний підпис
06 серпня 2020 16:20
Цінова пропозиція
05 серпня 2020 11:49
Електронний підпис
27 липня 2020 16:49
Електронний підпис
27 липня 2020 16:47
Опис статуту.pdf
27 липня 2020 16:47
Витяг ПЄП (6).pdf
27 липня 2020 16:46
МТБ (14).pdf
27 липня 2020 16:46
Ліцензія (15).pdf
27 липня 2020 16:46
Покриття (2).pdf
27 липня 2020 16:46
Локальний кошторис 16.pdf
27 липня 2020 16:46
Локальний кошторис 15.pdf
27 липня 2020 16:46
Локальний кошторис 3.pdf
27 липня 2020 16:46
Шевченка 3 КБ-2в 111.pdf
27 липня 2020 16:46
Термін експлуатації.pdf
27 липня 2020 16:46
Договірна ціна (33).pdf
27 липня 2020 16:46
Розрахунок ЗВВ 1-2.pdf
27 липня 2020 16:46
Санкції.pdf
27 липня 2020 16:46
Розрахунок ЗВВ 3-7.pdf
27 липня 2020 16:45
Регаональні ціни.pdf
27 липня 2020 16:45
Розрахунок ЗВВ 8-12.pdf
27 липня 2020 16:45
Розрахукок ЗВВ 13-16.pdf
27 липня 2020 16:45
КБ3_КБ2в _Шевченка_21.pdf
27 липня 2020 16:45
Довкілля.pdf
27 липня 2020 16:45
Довідка ст. 17.pdf
27 липня 2020 16:45
Гарантійний 44 людини.pdf
27 липня 2020 16:45
Відгук Шевченка 21.pdf
27 липня 2020 16:45
Відгук Шевченка 3.pdf
27 липня 2020 16:45
Банківська гарантія.rar
27 липня 2020 16:45
Витяг ЄДР.pdf
27 липня 2020 16:44
Статут Венкон 2019.pdf
27 липня 2020 16:44
Наказ директор (1).pdf
27 липня 2020 16:44
КБ3 Шевченка_ 3.pdf
27 липня 2020 16:44
Дозвіл (10).pdf
27 липня 2020 16:44
Декларація (2).pdf
27 липня 2020 16:44
Баланс Венкон 2020р.rar

Публічні документи

27 липня 2020 17:38
Електронний підпис
27 липня 2020 17:31
АКТ №1 Байк.pdf
27 липня 2020 17:29
АКТ №6 Байк.pdf
27 липня 2020 17:29
АКТ №5 Байк..pdf
27 липня 2020 17:29
АКТ №4 Байк.pdf
27 липня 2020 17:29
АКТ №3 Байк.pdf
27 липня 2020 17:29
АКТ №2 Байк.pdf
27 липня 2020 17:29
Реєстр.pdf
27 липня 2020 15:59
r_1_ДЦ_ЛСДЦ.zip
27 липня 2020 15:59
45.1 договір автокран.pdf
27 липня 2020 15:59
43.проект договору.pdf
27 липня 2020 15:59
42.захист довкілля.pdf
27 липня 2020 15:59
39.сертифікат.pdf
27 липня 2020 15:59
39.Договір ЦПХ.pdf
27 липня 2020 15:59
36.лист про санкції.pdf
27 липня 2020 15:59
33.4автокран2.JPG
27 липня 2020 15:59
33.3автокран.JPEG
27 липня 2020 15:59
33,6МАН самоскид2.JPG
27 липня 2020 15:59
33,5МАН самоскид.JPG
27 липня 2020 15:59
33,2екскаватор гусен2.JPG
27 липня 2020 15:59
33,1екскаватор гусен.JPG
27 липня 2020 15:59
32.лист-пояснення.pdf
27 липня 2020 15:59
30. Ліцензія СС2, СС3.pdf
27 липня 2020 15:59
29.календарний графік.pdf
27 липня 2020 15:59
17.Баланс звіт про ф.р..pdf
27 липня 2020 15:59
15.АКТ № 6 Байківці.PDF
27 липня 2020 15:59
15.АКТ № 5 Байківці.PDF
27 липня 2020 15:59
15.АКТ № 4 Байківці.PDF
27 липня 2020 15:59
15.АКТ № 2 Байківці.PDF
27 липня 2020 15:59
15.АКТ № 1 Байківці.PDF
27 липня 2020 15:59
15.АКТ № 1 Байківці (2).PDF
27 липня 2020 15:59
14.Договір Байківці.pdf
27 липня 2020 15:59
7. обробка перс. даних.pdf
27 липня 2020 15:59
5.витяг ЄДР.zip
27 липня 2020 15:59
4.СТАТУТ 2019 (1).pdf
27 липня 2020 15:59
2.відповідність ст.17.pdf
27 липня 2020 15:59
реєстр.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 11:37
Електронний підпис
27 липня 2020 11:33
Реєстр документів.pdf
27 липня 2020 11:33
34. Оригінал статуту.pdf
27 липня 2020 11:33
35. Оригінал опису.pdf
27 липня 2020 11:33
29. Протокол №257.pdf
27 липня 2020 11:32
4. Довідка стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП"

ПП М-БУД

ТОВ "Венкон Інвест"

ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП"
#41681223
Відхилено 6 649 377,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 18:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 18:33
ПП М-БУД
#31021565
Відхилено 7 160 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 18:26
ТОВ "Венкон Інвест"
#40481790
Переможець 7 289 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 16:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 13:52

Вимога про усунення невідповідностей

Частиною 16 статті 29 Закону передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 9 статті 26 учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявленні замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» виявлено такі невідповідності: 1. Учасником при поданні документів на підтвердження наявності матеріально-технічної бази надано копію договору оренди приміщення №3 від 20.11.2018, укладеного між ТзОВ «Беркут» та ПМП «ВАМС». Пояснень чи обґрунтування того що дане приміщення використовується ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» не надано. Згідно фінансової звітності (баланс (форма №1-м), наданої учасником за 2019 рік, у ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» відсутні власні основні засоби. Проте в довідці без номера та дати про наявність обладнання зазначено значний перелік обладнання та устаткування із приміткою власні. Для виконання робіт, передбачених технічним завданням, Учаснику необхідне ще таке обладнання, яке не зазначене в довідці Учасника, а саме: компресор; автогрідер; перфоратор; машина шліфувальна; апарат для зварювання поліпропіленових труб. Тому Учаснику необхідно надати відповідне обґрунтування. 2. Тендерною документацією передбачено, що Учасник подає документально підтверджену інформацію на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації в кількості, достатній для виконання робіт по даному об’єкту, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження даного критерію ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» надає штатний розпис, що вводиться в дію з 01 липня 2020, в якому числиться 22 працівники. В довідці №23/15 від 25.07.2020, щодо наявності інженерно-технічних працівників зазначено 4 працівники. В інформаційній довідці №46/09 від 25.07.2020 щодо наявності робітників будівельних професій зазначено наявність в організації 22 працівники та один робітник субпідрядних організацій. Якщо сумувати працівників інженерно-технічних та працівників будівельних професій то виходить 26 працівників наявних в організації, що не відповідає кількості працівників в штатному розписі. Також Учасником надано трудові договори з 17 працівниками та додано наказ №1/12 від 09.12.2019 на призначення 4 осіб та наказ №3/12 від 16.12.2019 на призначення 2 осіб. Отже якщо сумувати працівників за наказами та за трудовими договорами їх кількість становитиме 23 особи, що не відповідає штатному розпису. Учасник також надає копії 13 дипломів працівників. З них 4 копії дипломів видані на прізвища: Залецького І.Є, Вайда В.А., Кшивак І.Р., Мельничук А.Б., проте дані особи не зазначені ні в трудових договорах ні в наказах на призначення. Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування Пенсійного фонду України, за звітний період червень 2020 року, в ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» облікова кількість штатних працівників становила 5 осіб. Тобто накази на призначення додано на 6 осіб, а штатних працівників згідно реєстру числиться 5. Проте, варто зазначити, що необхідна мінімальна середня кількість працівників зайнятих на об’єкті на добу повинна становити 44 особи (відповідно до вимог тендерної документації). Тому Учаснику необхідно привести у відповідність довідки, накази, трудові договори та штатний розпис, а також пояснення щодо представлених у тендерній пропозиції копій дипломів. Крім того необхідно обґрунтувати яким чином на об’єкті буде зайнято 44 особи на добу. Також у наданій учасником довідці №45 від 25.07.2020 про перелік субпідрядників зазначено, що Учасник залучає 2 субпідрядника (орієнтовна вартість робіт субпідрядника по 10% від ціни тендерної пропозиції для кожного), а саме ПП «Цілковита безпека» та ТОВ «Укртехзахист». Проте в інформаційній довідці №46/09 від 25.07.2020 зазначено залучення лише одного працівника субпідрядних організацій, як електромонтажника охоронно-пожежної сигналізації. Дану інформацію також необхідно привести у відповідність. 3. Тендерною документацією передбачено, що Учасник подає інформацію на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження цієї вимоги учасник надає сканкопії договору (договорів), накладних, актів, які свідчать про виконання зобов’язань Учасника. Аналогічним вважатиметься договір про здійснення будівельних робіт на об’єктах категорії складності об’єкта будівництва та класу наслідків (відповідальності) будівель або споруд, що є не нижчими ніж зазначені у додатках до тендерної документації. (Клас наслідків об’єкту Замовника – СС2). Також Учасник повинен надати лист-відгук від Замовника про виконання аналогічного договору. Лист повинен бути розміщений на фірмовому бланку (за наявності) із зазначенням дати, містити назву закупівлі та номер оголошення. Учасник надав в тендерній пропозиції копії трьох договорів. По договору № 7 від 10.12.2017 не надано підтвердження його виконання, а саме акту виконаних робіт. Лист відгук від Замовника ТОВ «Волочиськ-Риба» не містить назви закупівлі та номера оголошення, чи обґрунтування від Учасника що закупівля здійснювалася без використання електронної системи закупівель. Не надано інформації щодо класу наслідків даного договору. По договору №230 від 08.11.2019 слід зазначити, що предметом договору є поточний ремонт. Згідно п.4.14 ДСТУ-НБВ 1.2-16:2013 при виконанні поточного ремонту, перепланування та/або переобладнання окремих приміщень (квартир) без втручання в несучі та огороджувальні конструкції, а також інженерні системи об’єкту, клас наслідків (відповідальності) та категорію складності не визначають. Тому даний договір не може вважатися аналогічним, відповідно до вимог тендерної документації, оскільки аналогічним вважається договір про здійснення будівельних робіт на об’єктах категорії складності об’єкта будівництва та класу наслідків (відповідальності) будівель або споруд, що є не нижчими ніж зазначені у додатках до тендерної документації. По договору №258 від 09.12.2019 р. не надано підтвердження його виконання, а саме акту виконаних робіт. Лист відгук від Замовника КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги», не містить назви закупівлі та номера оголошення, чи обґрунтування від учасника, що закупівля здійснювалася без використання електронної системи закупівель. Не надано інформації щодо класу наслідків даного договору. Вищезазначені недоліки необхідно усунути.

Документи

30 липня 2020 18:44
Електронний підпис
30 липня 2020 18:43
Протокол

Документи

03 серпня 2020 18:25
Електронний підпис
03 серпня 2020 18:25
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Частиною 16 статті 29 Закону передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 9 статті 26 учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявленні замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Венкон Інвест» виявлено такі невідповідності: Тендерною документацією передбачено, що Учасник подає документально підтверджену інформацію на підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації в кількості, достатній для виконання робіт по даному об’єкту, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження даного критерію ТОВ «Венкон Інвест» надає довідку про працівників ІТР та довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника №248 від 27.07.2020. В даній довідці, щодо наявності інженерно-технічних працівників зазначено 5 працівників, щодо наявності в організації робітників будівельних професій зазначено 4 та 7 робітників субпідрядних організацій. Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування Пенсійного фонду України, за звітний період червень 2020 року, в ТОВ «Венкон Інвест» облікова кількість штатних працівників становила 10 осіб. Проте в довідці вказано наявність працівників Ослінська Н.І. та Кукурудза М.П., які не числяться у відомостях в реєстрі. Учаснику необхідно обгрунтувати дану невідповідність. Також у довідці №248 від 27.07.2020, наданої ТОВ «Венкон Інвест» вказано, що необхідно додатково прийняти 33 працівники. Учаснику необхідно обгрунтувати, яким чином буде найнято таку кількість нових працівників відповідної кваліфікації, які матимуть необхідні знання та досвід роботи для виконання технічного завдання. Вищезазачені недоліки потрібно усунути.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Венкон Інвест"
#40481790
7 289 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 08:35
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 17:18
ДУ2.PDF зміни до договору
09 грудня 2020 17:17
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 15:32
ДУ 1 до Договору 136.PDF зміни до договору
01 грудня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 14:01
136 договір.PDF укладений
18 серпня 2020 13:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 288 856,00
UAH