Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2020 17:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 11:22 |
Очікувана вартість: | 107 178 095,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 535 890,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 530000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 16:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 16:17 |
ТД садок-школа Бобриця_нова редакція 22.01.2021.PDF | |
22 січня 2021 16:17 |
Додаток 7 до ТД проєкт договору.pdf | |
22 січня 2021 16:17 |
Перелік змiн_22.01.2021.PDF | |
16 січня 2021 14:57 |
додатки 1-6 до ТД садок-школа Бобриця_нова редакція 16.01.2021.pdf | |
16 січня 2021 14:57 |
Перелік змін 16.01.2021.PDF |
22 січня 2021 16:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 січня 2021 16:17 |
ТД садок-школа Бобриця_нова редакція 22.01.2021.PDF
|
||||||
22 січня 2021 16:17 |
Додаток 7 до ТД проєкт договору.pdf
|
||||||
22 січня 2021 16:17 |
Перелік змiн_22.01.2021.PDF
|
||||||
16 січня 2021 14:57 |
додатки 1-6 до ТД садок-школа Бобриця_нова редакція 16.01.2021.pdf
|
||||||
16 січня 2021 14:57 |
Перелік змін 16.01.2021.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність документально підтвердженої фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю:
Копія фінансової звітності за останній звітний період 2019 рік, в якій обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не меншим 70% вартості закупівлі та мати позитивний чистий прибуток:
1. Баланс (Звіт про фінансовий стан);
2. Звіт про фінансові результати підприємства;
3. Звіт про рух грошових коштів;
4. Звіт про власний капітал;
5. Примітки до фінансової звітності.
Зазначені документи повинні містити підтвердження їх отримання відповідними уповноваженими органами (штамп, електронна квитанція тощо).
У разі якщо учасник відповідно до діючого законодавтсва України не має складати будь який документ із вищеперерахованих він надає довідку в довільній формі із посиланням на норми законодавства та ті фінансові документи який він має складати у відповідності до законодавства та свого статусу.
- копію фінансової звітності за останній звітний період 2019 рік.
Вимоги про усунення порушення
Наявність досвіду виконання аналогічного договору є кваліфікаційним критерієм, який дає можливість Замовнику переконатись у наявності функціональної можливості та спроможності учасника виконати договір за результатами процедури закупівлі. Вказаний кваліфікаційний критерій, як і інші, є опціональним, встановлюється за рішенням Замовника, однак, для Замовника важливо переконатись у тому, що учасник має досвід виконання аналогічних робіт, тобто має об'єктивну можливість виконати договір не залежно від того чи це будівництво нових навчальних закладів, чи будівництво житлових будинків, або інших будівель. Більше того, роботи що при будівництві нових навчальних закладів, чи при будівництві житлових будинків, або інших будівель є ідентичними (аналогічними), а також технологія виконання робіт здійснюється за одними будівельними стандартами незалежно від призначення будівлі.
Вимогою про надання на підтвердження виконання аналогічного договору де аналогічним є договори на будівництво нових навчальних закладів, фактично, Замовник виключає можливість участі у процедурі закупівлі того суб’єкта господарювання, який має досвід виконання аналогічних договорів, але не у закладах освіти. Ця вимога є дискримінаційною та порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме недискримінація учасників.
Таким чином, Замовник порушив частину четверту статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановивши дискримінаційну вимогу до учасників.
Частиною першою статті 44 за порушення вимог, установлених Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації щодо надання учасниками на підтвердження виконання аналогічного договору, де аналогічним є договори на будівництво нових навчальних закладів та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 грудня 2020 14:20
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-10-000066 ● 5a69906370da4f51809905cbfe0a4a9a
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 13:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
55 UA-2020-12-04-016026-b 04.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-16 15:32:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва дитячого садка-школи І ступеня на 180 учнів за адресою: село Бобриця, вул. Шкільна, 6, Києво-Святошинського району, Київської області (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-04-016026-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-18 16:30:12
щодо закупівлі Будівництво дитячого садка-школи І ступеня на 180 учнів за адресою: село Бобриця, вул. Шкільна, 6, Києво-Святошинського району, Київської області
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі Будівництво дитячого садка-школи І ступеня на 180 учнів за адресою: село Бобриця, вул. Шкільна, 6, Києво-Святошинського району, Київської області відповідають проектній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА ЮУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» від 26.11.2019 № 3-505-18-ЕП/КО.
Розмір бюджетного призначення визначено Програмою будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Київської області на 2016 – 2020 роки, затвердженої рішенням Київської обласної ради від 07.06.2016 № 129-05-VІІ (зі змінами), Програмою будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Київської області на 2021 – 2023 роки затверджена рішенням Київської обласної ради від 24.12.2020 № 038-01-VIIІ.
Очікувана вартість визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО" |
99 789 960,00
UAH з ПДВ
|
99 789 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" |
106 579 492,63
UAH з ПДВ
|
106 579 492,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УХБП-КИЇВ" |
106 860 807,19
UAH з ПДВ
|
106 860 807,19
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФЕНІКС ЛЕКО" #38107821 |
Відхилено |
99 789 960,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 16:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" #40053319 |
Переможець |
106 579 492,63
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2021 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 12:10
|
Додаткова угода № 5 від 25.12.2023 до договору № 20-21 від 23.02.2021.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 15:23
|
Дод угода №4 до договору 20-21.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2021 15:36
|
Додаткова угода № 3 від 19.11.2021_20-21.PDF | зміни до договору |
19 листопада 2021 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2021 11:16
|
Додаткова угода №2 від 07.10.2021 до дог №20-21.PDF | зміни до договору |
08 жовтня 2021 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2021 16:45
|
Додаткова угода від 12.08.2021 №1 20-21.PDF | зміни до договору |
12 серпня 2021 16:44
|
Додаткова угода від 12.08.2021 №1_ 20-21.PDF | зміни до договору |
12 серпня 2021 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2021 11:22
|
Договір № 20-21 від 23.02.2021 з ТОВ Трест КМБ-3.PDF | укладений |
23 лютого 2021 11:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №20-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №20-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №20-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №20-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №20-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |