Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва, архітектури та землекористування Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445400 |
Вебсайт: | http://obolon.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04205, Україна , Київська обл., Київ, Маршала Тимошенка, 16 |
Контактна особа: |
Головко Олександр Олексійович 380444188888 ubaz-orda@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2020 10:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 07 липня 2020 13:08 |
Очікувана вартість: | 1 992 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9960 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 80% |
Строк виконання робіт: | 20% |
менше 35 календарних днів: | 20% |
від 36 календарних днів до 41 календарних дня: | 15% |
від 42 календарних днів до 47 календарних дня: | 10% |
від 48 календарних днів до 53 календарних дня: | 5% |
від 54 і більше календарних днів: | 0% |
19 червня 2020 10:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2020 10:15 |
Сквер (3).pdf | |
19 червня 2020 10:15 |
ТДсквер.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
• мале приватне підприємство виробничо-комерційна фірма «Декорт» (Договір про надання послуг № ДК-191 від 05 серпня 2019 року);
• товариство з обмеженою відповідальністю «Б25» (Договір на надання послуг по подачі бетону на відстань № 025/У-025-2020 від 01 червня 2020 року).
У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає визнати Учасника ТОВ «СІВІН ТРАНС», як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та визнати тендерну пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі.
- оригінал авторизаційного листа від виробника (або офіційного представництва в Україні) щодо сертифікації та термінів постачання необхідних об’ємів матеріалів;
- копії сертифікатів на матеріали.»
Учасник ТОВ «СІВІН ТРАНС» не надав у складі тендерної пропозиції авторизаційні листи на наступні матеріли відповідно до Підсумкової відомості ресурсів наданої Учасником: суміш щебенева; пісок природний, рядовий; відсів; суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 [М200], крупність заповнювача більше 40 мм; Бруси необрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, усі ширини, товщина 100, 125 мм, IV сорт; вода; розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М100; Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8х60 мм. Учасник ТОВ «СІВІН ТРАНС» не надав у складі тендерної пропозиції копії сертифікатів на наступні матеріали відповідно до Підсумкової відомості ресурсів наданої Учасником: плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 60 мм; камені бортові, БР100.30.15.; пісок природний, рядовий; відсів; плити бетонні тротуарні тактильні розміром 0,33х0,33; суміші бетонні готові важкі, клас бетону В15 [М200], крупність заповнювача більше 40 мм; Бруси необрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, усі ширини, товщина 100, 125 мм, IV сорт; вода; розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М100; Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8х60 мм. Учасник ТОВ «СІВІН ТРАНС» не надав у складі тендерної пропозиції авторизаційний лист щодо постачання необхідних об’ємів матеріалів на наступні матеріли відповідно до Підсумкової відомості ресурсів наданої Учасником: плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 60 мм; камені бортові, БР100.30.15.; плити бетонні тротуарні тактильні розміром 0,33х0,33. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає визнати тендерну пропозицію Учасника ТОВ «СІВІН ТРАНС», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі.
В документі «Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми» (файл: Технічна частина rar.) представленій ТОВ «СІВІН ТРАНС відсутні вищезазначені агрегати, що свідчить про відсутність технологічних потреб його використання.
В тендерній документації зазначено, що замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо виконання предмета закупівлі (пункт 6 приміток до тендерної документації). Таким чином, учасники не обмежені в подачі документів, які стосуються їх досвіду, технічних можливостей, їх кількості, форми та змісту.
Що стосується питання ПП «Степс» щодо права учасників не завантажувати документи, в т. ч. кошторисний розрахунок, довідку про аналогічні договори, довідку про наявність матеріально-технічної бази, які стосуються їх досвіду, технічних можливостей, їх кількості, форми та змісту, замовник повідомляє що всіма учасниками закупівель подані вищезазначені документи, які формують ціну пропозиції, дають можливість оцінити кваліфікаційні спроможності учасників для прийняття замовником рішення про визначення переможця.
В тендерній документації зазначено, що замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо виконання предмета закупівлі (пункт 6 приміток до тендерної документації). Таким чином, учасники не обмежені в подачі документів, які стосуються їх досвіду, технічних можливостей, їх кількості, форми та змісту.
Технічною документацією визначено лише один кількісний параметр, який разом з іншими документами необхідний для аналізу кваліфікаційних спроможностей учасника, а саме: не менше двох аналогічних договорів.
Таким чином при завантажені наведених ПП «Степс» документів не обмежений в наданні додатковим матеріалів та інформації. Так до кошторисних розрахунків можуть надаватися матеріали, що можуть містить обґрунтування цін до матеріалів що застосовуються в будівництві тощо. Учасники не обмежені в надані додаткових матеріалів, які стосуються укладення договорів на проведення будівельних робіт, наявність матеріально-технічної бази, які стосуються їх досвіду. Технічної можливостей, їх кількості та змісту.
1 РН18-1-1 Розбирання покриттів та основ бруківки з булижного каменю механізованим способом
2 РН18-1-7 Розбирання цементнобетонних покриттів
3 РН18-1-3 Розбирання щебеневих покриттів та основ
4 РН18-2-1 Розбирання бортових каменів
5 РН20-35-3 Очищення та приведення ФЕМ після розбирання конструкцій в придатний для повторного застосування
6 РН18-12-13 Улаштування дорожніх корит коритного профілю дя встановлення бортових каменів, з застосуванням екскаваторів глибина корита до 250 мм (Н=25см)
7 РН18-12-4 Улаштування дорожніх корит коритного профілю дя встановлення бортових каменів, з застосуванням екскаваторів глибина корита до 500 мм (Н=31 см)
8 РН20-41-1 Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3
9 С311-23-М Перевезення сміття до 23 км
10 РН18-20-1 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піску
11 РН18-47-1 Улаштування основ під тротуари товщиною 12 см із щебеневої суміші
12 РН18-47-2 Р1=3 На кожний 1 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-47-1 (додавати до товщини 15 см)
13 РН18-49-1 Улаштування покриттів з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення [ФЭМ]
14 РН18-29-4 Установлення бортових каменів природних при інших видах покриттів
Календарний графік виконання робіт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи. «Капітальний ремонт та благоуcтрій скверу по вул. Маршала Тимошенка (за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) наданий Учасником ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» передбачає виконання наступних видів робіт:
1 Демонтаж існуючого покриття (з 21 по 28 липня 2020 року)
2 Влаштування покриття з ФЕМ (з 14 липня по 16 липня та з 1 серпня по 23 серпня 2020 року)
Учасник ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД» не надав у складі тендерної пропозиції проект календарного графіку виконання робіт в якому в т. ч. визначаються дати початку та закінчення всіх видів робіт, передбачених договором підряду, чим порушив вимоги п. 6 розділу ІІІ ТД. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає визнати тендерну пропозицію Учасника ТОВ «БУДСТАНДАРТ ЛТД», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі Рішення Замовника про визначення Переможця закупівлі від 15.09.2020 (Повідомлення про намір укласти договір від 15.09.2020).
Скарги до процедури
Дата подання: 07 серпня 2020 12:03
Дата подання: 18 вересня 2020 11:49
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-06-000020 ● e7ecd0b3de084bf4abfce3ae426326e0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2020 12:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.11.2020 № 308
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.11.2020 № 308
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-06-19-000796-b 19.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
УКРАЇНА ОБОЛОНСЬКА РАЙОННА В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА 04205, м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 16 тел. 418-88-88 ____13.01.2021____№ ___21-5_______ На ______________ від _____________ Державна аудиторська служба України Закупівля: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Роботи. «Капітальний ремонт та благоуcтрій скверу по вул. Маршала Тимошенка» (за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» оголошення UA-2020-06-19-000796-b ідентифікатор: f764fd58a0164255a3d779b46fd70bd1 Замовник: Управління будівництва Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (стара назва - Управління будівництва, архітектури та землекористування Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації) код ЄДРПОУ: 37445400 Місцезнаходження: 04205, Україна, Київ, Маршала Тимошенка, 16 електронна пошта: ubaz-orda@i.ua ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ ЩОДО МОНІТОРИНГУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ UA-2020-06-19-000796-b Управління будівництва Оболонської районної в місті Києві адміністрації (далі – Замовник) повідомляє, що в особистому кабінеті Замовника, який зареєстровано на електронному майданчику Е-ТENDER 06.11.2020 було опубліковано повідомлення від Державної аудиторської служби України про початок моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-19-000796-b, термін моніторингу з 06.11.2020 по 27.11.2020. По закінченню строку моніторингу до особистого кабінету Замовника не надходила будь яка інформація по результату моніторингу. Замовнику стало відомо про результати моніторингу та порушення, які зазначені у висновку з листа від Державної аудиторської служби України, якій надійшов поштою 04.01.2021. Після цього Замовник 05.01.2021 ознайомився з висновком, який було розміщено 30.11.2020 на порталі системи публічних закупівель Prozorro. Інформуємо, що тільки після звернення 12.01.2021 до служби підтримки користувачів ТОВ «Е-ТENDER» висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-19-000796-b було розміщено в особистому кабінеті Замовника (файл скріншотів додаються). Замовником 05.01.2021 прийнято до виконання вимоги щодо усунення порушень зазначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-19-000796-b. По суті питань повідомляємо наступне: 1. 25.09.2020, об 11.59.55 в особистому кабінеті Замовника було опубліковано скарга ПП «Степс» до постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на дії та рішення Замовника стосовно проведеної процедури закупівлі UA-2020-06-19-000796-b. Замовником було підготовлено пояснення для надання до постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо скарги ПП «Степс» (файл додається). Встановлено також, що після подання скарги до постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 25.09.2020, об 12.24.53 ПП «Степс» надіслав теж самі вимоги до особистого кабінету Замовника. Замовником було підготовлено відповіді на вимоги ПП «Степс», але в зв’язку з тим, що 26.09.2020, об 00.02.47 в особистому кабінеті Замовника було опубліковано відхилення скарги ПП «Степс» до постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовник не надавав пояснень щодо скарги ПП «Степс» до постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства. Враховуючи вищезазначену хронологію дій, яка мала місце Замовник не надавав відповіді на вимоги ПП «Степс», що суперечить вимозі ч. 4, статті 33 Закону № 922. 2. Встановлено також, що під час публікації річного плану закупівель UA-P-2020-06-17-000774-c Замовник порушив вимогу п. 1, ч. 2, статті 33 Закону № 922, а саме в опублікованому річному плані закупівель відсутня інформація про категорію Замовника. Повідомляємо, що ця категорія зазначена в оголошенні про початок процедури закупівлі UA-2020-06-19-000796-b та міститься в електронній системі публічних закупівель Prozorro. 3. Щодо порушення під час публікації річного плану закупівель UA-P-2020-06-17-000774-c вимоги п. 1, ч. 2, статті 33 Закону № 922, а саме в опублікованому річному плані закупівель відсутня інформація про місцезнаходження Замовника. Повідомляємо, що під час публікації річного плану закупівель в особистому кабінеті Замовника, який зареєстровано на електронному майданчику Е-ТENDER в розділі «Замовник» автоматично за послугою онлайн-сервісу ТОВ «Е-ТENDER», який забезпечує участь Замовника в проведені процедур публічних закупівель (Prozorro) міститься інформація про Замовника, а саме: найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб. Після опублікування річного плану закупівель інформація про Замовника відображається в особистому кабінеті Замовника. Замовник визнає, що відсутність такої інформації мала місце, що не відповідає вимозі п. 1, ч. 2, статті 33 Закону № 922. Замовнику невідомо чому інформація про Замовника відобразилась в електронній системі публічних закупівель Prozorro не в повному обсязі, а саме відсутня інформація про місцезнаходження Замовника. Роз’яснень щодо причин відсутності цієї інформації Заявник від служби підтримки користувачів ТОВ «Е-ТENDER» не отримав. 4. Щодо недотримання ТОВ «Будстандарт ЛТД» вимоги підпункту 2.1 пункту 2 розділу 3 тендерної документації повідомляємо наступне. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав банківську гарантію від 06.07.2020 № Г/2020/599-01 без МФО Бенефіціара. За результатом розгляду встановлено, що банківська гарантія надана Учасником - оформлена у відповідності до вимог Постанови Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5) та містить всі банківські реквізити необхідні для встановлення Замовником наявності банківської гарантії. Так відповідно до Постанови Правління Національного банку України № 162 від 28.12.2018 із 1 листопада 2019 року у розрахункових документах виключено реквізит «Код банку» який в свою чергу відображається у міжнародному номері банківського рахунку (IBAN) у вигляді 3-8 цифри такого рахунку (348201720344201002100077890). Це нумерація відповідає МФО Бенефіціара - 820172. 5. Замовником розглянута вимога щодо розірвання договору від 13.10.2020 № 1/16-2020 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Повідомляємо, що роботи на об’єкті були виконані в повному обсязі та профінансовані до 09.12.2020. Таким чином на даний час цей договір є фактично виконаним, крім розділу 9 договору щодо виконання Підрядником своїх гарантійних зобов’язань. Замовник проінформував виконавця будівельних робіт ТОВ «Будстандарт ЛТД», який є стороною договірних відношень про результати моніторингу. 6. Надаємо склад тендерного комітету Замовника: Головко О.О. – голова тендерного комітету, начальник управління будівництва; Кирилко В.П. – секретар тендерного комітету, головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності. Члени тендерного комітету: Чернега С.І. – заступник голови тендерного комітету, заступник начальника управління - начальник відділу капітального будівництва; Ляшенко С.Б. – начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності; Василенко Д.В. – головний спеціаліст з питань містобудування, архітектури та землекористування; Воронцов В.І. – головний спеціаліст відділу капітального будівництва; Зель Н.В. – головний спеціаліст відділу капітального будівництва. 7. З метою виконання вимог за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-19-000796-b Державної аудиторської служби України Замовником було вжито заходи по недопущенню в подальшому виявлених порушень, а саме: 1. Розгляд результатів моніторингу процедури закупівлі UA-2020-06-19-000796-b Державної аудиторської служби України було винесено на засідання тендерного комітету (протокол від 05.01.2021 № 1 додається). 2. Голові тендерного комітету Головку О.О. винесено попередження (наказ від 11.01.2021 № 2). 3. Прийнято рішення про необхідність проведення навчання всіх членів тендерного комітету із залученням фахівців у галузі проведення закупівель. Додаток: 1. Письмове пояснення скарги до ПП «Степс» від 25 вересня 2020 року № 25/09/20-1 (10 арк.); 2. Протокол тендерного комітету від 05.01.2021 (2 арк.); 3. Наказ від 11.01.2021 № 2. Начальник управління, голова тендерного комітету ___________________ Головко О.О.
2021-01-15 09:59:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 липня 2020 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" |
1 960 747,61
UAH з ПДВ
|
1 960 747,61
UAH з ПДВ
|
1.25 | 1 568 598.09 | Документи |
ПП "СТЕПС" |
1 892 571,72
UAH з ПДВ
|
1 868 930,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 1 495 144 | Документи |
ТОВ СІВІН ТРАНС |
1 868 930,57
UAH з ПДВ
|
1 858 970,00
UAH з ПДВ
|
1.25 | 1 487 176 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СІВІН ТРАНС #39535417 |
Рішення скасоване |
1 858 970,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 09:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2020 14:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ СІВІН ТРАНС #39535417 |
Відхилено |
1 858 970,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 16:23
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "СТЕПС" #31176003 |
Відхилено |
1 868 930,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 15:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 08:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" #41945421 |
Переможець |
1 960 747,61
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 09:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 11:55
|
Звіт про виконання договору.pdf | укладений |
23 грудня 2020 11:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2020 09:22
|
Додаток2.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2020 09:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2020 09:39
|
Додат1БудстандартЛТД.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2020 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2020 15:34
|
Договір 1 16-2020 від 13.10.2020.pdf | укладений |
15 жовтня 2020 15:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пунктів 4.1 та 4.8 розділу 4 «Ціна Договору та порядок розрахунків» та пунктів 14.1.3 та 14.4. розділу 14 «Внесення змін до Договору» Договору №1/16-2020 від 13 жовтня 2020 р. після проходження експертизи кошторисної документації та отримання Експертного звіту від 26.10.2020 р. №1621-20Е щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом (дефектний акт) «Капітальний ремонт та благоустрій скверу по вул. Маршала Тимошенка» (за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Сторони прийшли взаємної згоди змінити Договірну ціну з 1 960 747,61 грн. на 1 921 613,21 грн., тобто зменшити на 39 134,40 грн. (тридцять дев’ять тисяч сто тридцять чотири гривні 40 копійок) та привести вартість будівельних робіт по Договору підряду у відповідність до Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта. |
Номер договору про закупівлю: | 1/16-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пунктів 14.1.4 та 14.4. розділу 14 «Внесення змін до Договору» Договору №1/16-2020 від 13 жовтня 2020 р. в зв’язку з тим, що під час виконання демонтажних робіт існуючого покриття було виявлено, що цементобетонні та щебеневі покриття знаходяться в задовільному стані та в більшості не потребують заміни Сторони прийшли взаємної згоди в межах договорної ціни зменшити обсяги демонтажу та збільшити загальну площу покриття з ФЕМ, зменшити кількість заміни бортового каменю та додати заміну поребриків на збільшеній площі покриття з ФЕМ. Враховуючи вищевикладене Сторони прийшли взаємної згоди внести наступні зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/16-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 жовтня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
1 960 747,61
UAH (в тому числі ПДВ 326 791,27 UAH)
|