Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання корекційного обладнання за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами (Ноутбук в комплекті з принтером)
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2020-11-23-008202-c f748e64db1eb4476ad50381537adc796
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Довгошиєнко

+380414296283 dovgoshyenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Оксана Довгошиєнко
+380414296283
dovgoshyenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 10 грудня 2020 11:40
Очікувана вартість: 17 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Придбання корекційного обладнання за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами (Ноутбук в комплекті з принтером)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Грушевського, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через управління Державної казначейської служби у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Продавцем накладних на замовлений та отриманий товар.Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.23 Бюджетного кодексу України при наявності бюджетних коштів.Оплата проводиться протягом 5 календарних днів з моменту отримання Замовником товару по мірі надходження коштів на вказані цілі. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 14:09
Додаток №2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
23 листопада 2020 14:09
Додаток_№1_.PDF
23 листопада 2020 14:09
ДОДАТОК_3.PDF
23 листопада 2020 14:09
Додаток_4_.PDF
23 листопада 2020 14:09
ТД.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 16 980,00
UAH з ПДВ
16 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА" 16 990,00
UAH з ПДВ
16 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 19:13
Електронний підпис
17 грудня 2020 16:45
Електронний підпис
15 грудня 2020 18:03
Електронний підпис
15 грудня 2020 18:02
ДФС 08.12.zip
15 грудня 2020 16:41
ЗапитБанкрутство_15.12.20.pdf
15 грудня 2020 16:41
Д_пункт_ч2_ст17.pdf
15 грудня 2020 16:41
Д_пункт12_ч1_ст17.pdf
15 грудня 2020 16:41
МВС 12.12.zip
09 грудня 2020 11:21
Електронний підпис
09 грудня 2020 11:04
Сертификат - Diawest Corp..pdf
09 грудня 2020 11:04
20 СЕРТИФІКАТ СЕС HP (1).pdf
09 грудня 2020 11:04
Asus ноут сертифікати.pdf
09 грудня 2020 11:04
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
09 грудня 2020 11:04
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

09 грудня 2020 11:30
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 грудня 2020 11:30
Лист згода.pdf
09 грудня 2020 11:30
Паспорт та ІПН.pdf
09 грудня 2020 11:30
Довідка ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 16 980,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 14:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
16 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 10:21
додаткова угода №233-1 від 21.12.2020 до договору №233 від 21.12.2020.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 10:08
договір №233 від 21.12.2020.pdf укладений
21 грудня 2020 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 233
Договір:
Номер додаткової угоди: 233/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 980,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 830,00 UAH)