Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
77310000-6 (покіс газонів)
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2020-12-17-011778-c ● f726f4bb4aab477690e9616b65c86f18
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410582 |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1 |
Контактна особа: |
Радюк Алла Юріївна +380512247058 alla170283@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2020 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2021 15:03 |
Початок аукціону: | 04 січня 2021 12:39 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 39000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Закуповуються послуги на 2021 рік; місцезнаходження: 54003, м.Миколаїв, пр.Богоявленський,1; мова: українська; категорія: органи державної влади та місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000000 м.кв
77310000-6 (покіс газонів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, територія Інгульського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | за фактично надані послуги | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 грудня 2020 15:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2020 14:59 |
ТД покіс.pdf |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-17-011778-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1, Код ЄДРПОУ:34889374
Дата подання: 07 лютого 2021 19:25
Дата подання: 07 лютого 2021 19:25
Скарга на рішення (дії) Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Центральний 1"
Вих. № 223 від 04.02.2021 р.
Уповноважений орган оскарження:
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України з розгляду
скарг про порушення законодавства у сфері
публічних закупівель,
03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита
В. Липківського, 45, тел.: (044) 594-64-12,
www.amcu.gov.ua,
код ЄДРПОУ: 00032767
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1»,
54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв,
вул. Шнеєрсона, 4/4,
тел.: (0512) 59-27-50,
E-mail: kontora44@meta.ua,
код ЄДРПОУ: 34889374
Замовник: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради,
540003, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, проспект Богоявленський, 1,
тел.: (0512) 24-70-58,
E-mail: alla170283@ukr.net
код ЄДРПОУ: 05410582
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-17-011778-с
СКАРГА
на рішення (дії) Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Центральний 1»
Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) через процедуру відкритих торгів проводиться закупівля послуг ДК 021:2015: 77310000-6, Покіс газонів.
Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-12-17-011778-с.
Пропозиції по означеній закупівлі подали три Учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1» (далі – ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1», Скаржник), Фізична особа-підприємець Мироненко А.А. та ТОВ «Миколаївзеленгосп».
4 січня 2021 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого ТОВ «Центральний 1» запропонував найбільш економічно вигідну цінову пропозицію закупівлі вказаної послуги – 990 000 грн. 00 коп.
Тендерний комітет Замовника, дотримуючись вимог Закону «Про публічні закупівлі», протягом 20 робочих днів проводив розгляд наданих у складі пропозиції документів Учасника ТОВ «Центральний 1».
2 лютого 2021 року Замовник оприлюдив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол №18 розгляду нашої тендерної пропозицій з рішенням про її відхилення тому, що вона не відповідає встановленим абзацом першим ч.3 ст.22 Закону вимогам («тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації»). Замовник, як вказано у протоколі, вважає, що «відповідно до вимог ТД учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження, зокрема - на підписання договору про закупівлю. ТОВ "Центральний 1" надав виписку з протоколу загальних зборів, де визначено, що директор уповноважений на підписання документів тендерної пропозиції, інших документів тендерної пропозиції, інших документів для участі у публічних закупівлях та засвідчення копій документів» і, таким чином, не надав підтвердження повноважень щодо підпису договору про закупівлю.
ТОВ «Центральний 1» не може погодитись з зазначеним вище рішенням Замовника та вважає його таким, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель з наступних підстав:
По перше, Замовник, на нашу думку, неуважно розглянув документи пропозиції ТОВ «Центральний 1», зокрема – наданий Витяг з протоколу загальних зборів учасників товариства і «Відомості про Учасника».
Учасник відкритих торгів ТОВ «Центральний 1» підтвердив у наданих з пропозицією документах повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції, договору, засвідчення копій.
Так, в п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовник зазначив, що Учасник повинен завантажити файли, у тому числі з «документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, договору про закупівлю, засвідчення копій документів підтверджуються: або випискою з протоколу засновників, або копією протоколу засновників, або копією наказу про призначення, або довіреністю, або дорученням або іншим документом, складеним відповідно до вимог чинного законодавства, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання тендерної пропозиції, договору, засвідчення копій)».
ТОВ «Центральний 1» надав Витяг з протоколу загальних зборів учасників товариства від 29.08.2019 р., у якому зазначено, що генеральний директор ТОВ Герасименко С.О. наділений «повноваженнями на підписання документів тендерних пропозицій, інших документів для участі у публічних закупівлях та засвідчення копій документів».
В друге, Замовник чомусь має своє розуміння положень Закону «Про публічні закупівлі» (щодо значення основних його термінів).
Так, Закон «Про публічні закупівлі» пояснює, що таке «публічна закупівля» - публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом (п.25 ст.1) і що таке «договір про закупівлю» - договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару (п.6 ст. 1).
Таким чином, договір і його укладення з Переможцем торгів (при такій процедурі закупівлі) є невід’ємною частиною всього процесу публічної закупівлі, а генеральний директор товариства Герасименко С.О., наділений учасниками товариства повноваженнями на підпис не тільки документів тендерної пропозиції, а і на підписання усіх інших документів для участі у закупівлях, має право підписання договору з Замовником в період завершення публічної закупівлі.
До цього ж, у тому, що генеральний директор ТОВ «Центральний 1», якого, із-за неуважності, назвали в протоколі «директором», має право на укладення договору, члени тендерного комітету Замовника могли б переконатись і при розгляді «Відомості про Учасника», яка була у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами тендерної документації.
В третє, Замовник порушує законодавство щодо надання інформації про право підписання договору про закупівлю.
Підпунктом 1 п.2 ст. 41 Закону «Про публічні закупівлі» чітко визначено, що цю інформацію подає Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю. У разі визнання ТОВ «Центральний 1» Переможцем відкритих торгів, Замовник обов’язково отримав би вказану інформацію під час укладання договору.
В четверте, ухвалюючи рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Центральний 1», Замовник проігнорував норми ч.9 ст.26 і ч.16 ст.29 Закону про надання учасникам часу на виправлення невідповідності в інформації та/або документах, не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення невідповідності.
Враховуючи вище зазначене, вважаємо, що пропозиція ТОВ «Центральний 1» була відхилена безпідставно.
Рішенням Замовника грубо порушено права Учасника, у т.ч. і на виправлення невідповідності в інформації/документах, внаслідок чого Скаржник був позбавлений можливості укласти договір, виконати роботи та отримати прибуток.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги Орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати Замовника повністю або частково скасувати свої рішення.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника - Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради скасувати рішення від 02.02.2021 р., Протокол №18 (в протоколі – від 02.01.2021 р.) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Центральний 1».
Додатки:
1. Витяг з Протоколу № 29/08-1 загальних зборів учасників від 29.08.2019 р. – 1 стор.
2. «Відомості про учасника» (вих. № 1085 від 22.12.2020 р.) – 1 стор.
3. Протокол №18 засідання тендерного комітету Адміністрації Інгульського р-ну – 2 стор.
Генеральний директор ТОВ «Центральний 1»
Герасименко С.О.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 лютого 2021 19:42
рішення від 10.02.2021 №2351 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2021 19:42
інформація про резолютивну частину рішення від 18.02.2021 №3040.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2021 17:42
рішення від 18.02.2021 № 3040.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2021 19:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМКУ виконано рішення тендерного комітету скасовано
Дата виконання рішення замовником: 26 лютого 2021 08:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2021 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1 |
1 140 000,00
UAH з ПДВ
|
990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа — підприємець МИРОНЕНКО АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ |
1 181 800,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Миколаївзеленгосп" |
1 265 000,00
UAH з ПДВ
|
1 265 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1 #34889374 |
Рішення скасоване |
990 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 08:27
|
Фізична особа — підприємець МИРОНЕНКО АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ #3317417110 |
Рішення скасоване |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 08:27
|
ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1 #34889374 |
Відхилено |
990 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 10:37
|
Фізична особа — підприємець МИРОНЕНКО АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ #3317417110 |
Відхилено |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 10:40
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Миколаївзеленгосп" #36383789 |
Відхилено |
1 265 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 10:43
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 24 березня 2021 15:12 |
Кінець періоду оскарження: | 04 квітня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 27 квітня 2021 16:14 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | під час унесення інформації щодо предмета закупівлі послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях не зазначено інформацію, щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі |
Документи:
27 квітня 2021 16:14
|
Електронний підпис |
24 березня 2021 15:09
|
протокол |
27 квітня 2021 16:14
|
Електронний підпис |
24 березня 2021 15:12
|
Електронний підпис |
24 березня 2021 15:09
|
протокол |
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-12-17-011778-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1, Код ЄДРПОУ:34889374
Дата подання: 25 березня 2021 21:19
Дата подання: 25 березня 2021 21:19
Скарга на рішення про відміну торгів
25.03.2021р. Вих. № 529
Уповноважений орган оскарження:
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України з розгляду
скарг про порушення законодавства у сфері
публічних закупівель,
03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита
В. Липківського, 45, тел.: (044) 594-64-12,
www.amcu.gov.ua,
код ЄДРПОУ: 00032767
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1»,
54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв,
вул. Шнеєрсона, 4/4,
тел.: (0512) 59-27-50,
E-mail: kontora44@meta.ua,
код ЄДРПОУ: 34889374
Замовник: Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради,
540003, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, проспект Богоявленський, 1,
тел.: (0512) 24-70-58,
E-mail: alla170283@ukr.net
код ЄДРПОУ: 05410582
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-17-011778-с
СКАРГА
на рішення (дії) Замовника
про продовження строку розгляду пропозиції і про відміну торгів
Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник) через процедуру відкритих торгів проводиться закупівля послуг ДК 021:2015: 77310000-6 «Покіс газонів».
Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-12-17-011778-с.
Пропозиції по означеній закупівлі подали три Учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1» (далі – ТОВ «ЦЕНТРАЛЬНИЙ 1», Скаржник), і Фізична особа-підприємець Мироненко А.А., ТОВ «Миколаївзеленгосп».
4 січня 2021 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого ТОВ «Центральний 1» запропонував найбільш економічно вигідну цінову пропозицію закупівлі вказаної послуги – 990 000 грн. 00 коп.
Тендерний комітет Замовника з 04.01.2021 р., протягом 20 робочих днів, проводив розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції Учасника - ТОВ «Центральний 1», а саме:
- продовжував строк розгляду до 20 днів (протокол №8 від 12.01.2021 р.)
- відхиляв пропозицію (протокол №18 від 02.02.2021 р.), з приводу чого Скаржник був вимушений оскаржити рішення Замовника, звернувшись 07.02.2021 р. до Органу оскарження.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №3040 від 18.02.2021 р. Замовника було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Центральний 1».
Він скасував своє рішення про відхилення (протокол №27 від 25.02.2021 р.) і знову розглядав найбільш економічно вигідну пропозицію, спочатку 5 робочих днів, потім, вдруге, продовжив строк її розгляду до 20 робочих днів (протокол №32 від 04.03.2021 р.), незважаючи на те, що відповідно вимогам ч.10 ст.29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції починається з дня визначення її такою системою і не може перевищувати 20 робочих днів.
24 березня 2021 р. Замовник оприлюднив в системі своє рішення про відміну торгів (протокол №39 від 23.03.2021 р.) з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Описом таких порушень Замовник вважає, що «при оголошенні закупівлі не врахував вимоги наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06. 2020 р. № 1082 – під час унесення інформації щодо предмета закупівлі послуг в оголошення, в окремих електронних полях не зазначив інформацію щодо назви послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі».
Яку інформацію і якого предмета закупівлі не вніс Замовник, він не конкретизував.
У зв’язку з тим, що Замовник дуже часто намагається порушити Закон «Про публічні закупівлі», про що свідчать численні задоволені скарги на рішення його тендерного комітету, ТОВ «Центральний 1» не може погодитись з зазначеними вище рішеннями Замовника та вважає їх такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і свідчать про порушення його вимог з наступних підстав:
По перше, Замовник не мав права на продовження розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції більш ніж до 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону.
Станом на 24.03.2021 р. розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції триває 56 днів.
Таким чином, значно продовживши строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції, Замовник грубо порушив вимоги ч.10 ст.29 Закону.
В друге, Замовник намагається відмінити процедуру закупівлі з формальної та надуманої підстави – нібито «під час унесення інформації щодо предмета закупівлі послуг в оголошення, в окремих електронних полях не зазначив інформацію щодо назви послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі».
Але сам факт оприлюднення оголошення про проведення торгів свідчить про зворотне.
Замовник оголошував закупівлю в електронній системі закупівлі і у разі невнесення в окремі електронні поля необхідної інформації система ні в якому разі не прийняла б і неоприлюднила оголошення про закупівлю і це добре відомо кожному Замовнику.
Оголошення було оприлюднене 17.12.2020 р., тобто вся необхідна інформація щодо предмета закупівлі була внесена Замовником до системи.
Про це свідчить саме оголошення (додається), у якому конкретно зазначено і узагальнена назва предмета закупівлі, і коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (ДК 021:2015: 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) і назва предмета закупівлі: 77310000-6 (покіс газонів), які Замовник визначив, як найбільш відповідні номенклатурній позиції предмета закупівлі в Єдиному закупівельному словнику.
Вимоги Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 Замовник врахував, код послуги, «визначив вірно, згідно з Єдиним закупівельним словником, як послуги, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі», як і передбачено ст.14 Наказу.
Конкретно, яку назву предмета закупівлі і який код Замовник не вніс до системи, він не пояснює.
В третє, Замовник своїми діями порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, які визначено ст.5 Закону:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вище зазначене, вважаємо, що Замовник намагається:
1) протиправно відхилити найбільш економічно вигідну пропозицію Скаржника, умисно і всупереч Закону продовжуючи строки її розгляду більш, ніж 20 робочих днів;
2) відмінити означену процедуру закупівлі послуг з «Покосу газонів» з формальної і надуманої підстави, яка ніяк не свідчить про виявлення ним порушення законодавства при її оголошенні.
Правомірність відміни Замовником не підтверджена документально, а вказана причина не відповідає чинному законодавству та затвердженому Мінекономіки порядку.
Такими рішеннями Замовник грубо порушив наші права, як Учасника, що затратив час та немалі кошти на підготовку і забезпечення тендерної пропозиції, оскільки у випадку безпідставної відміни торгів ТОВ «Центральний 1» (Скаржник) буде позбавлений можливості укласти договір, виконати роботи та отримати прибуток.
Відповідно до частини 18 статті 18 Закону, за результатами розгляду скарги Орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати Замовника повністю або частково скасувати свої рішення.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника - Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради скасувати рішення від 04.03.2021 р. про повторне продовження строку розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції (Протокол №32), яке суперечить вимогам ч.10 ст.29 Закону.
3. Зобов’язати Замовника - Адміністрацію Інгульського району Миколаївської міської ради скасувати рішення від 23.03.2021 р. (Протокол №39), про відміну торгів з предмету: ДК 021:2015: 77310000-6 «Покіс газонів», номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-12-17-011778-с, як формальне і документально не підтверджене.
Додатки:
1. Протокол №32 засідання тендерного комітету Адміністрації Інгульського р-ну – 1 стор.
2. Протокол №39 засідання тендерного комітету Адміністрації Інгульського р-ну – 2 стор.
3. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-12-17-011778-с.
Генеральний директор ТОВ «Центральний 1» Герасименко С.О.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 березня 2021 10:06
рішення від 29.03.2021 № 6197 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 10:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.04.2021 № 7259.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2021 19:57
рішення від 07.04.2021 № 7259.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2021 20:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМКУ виконано, рішення про відміну скасовано
Дата виконання рішення замовником: 27 квітня 2021 16:15
Дата відміни
29 квітня 2021 10:43
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі