Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Української міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, Українка, пл. Т.Шевченка, 1 |
Контактна особа: |
ВК Української МР Закупівля 380457220682 valenta2009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2023 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2023 16:01 |
Очікувана вартість: | 6 417 452,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 174,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за фактично надані Послуги проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний у Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів та Довідок | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2023 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2023 15:46 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Підгірна та вул. Захисників України в с.Трипілля Української міської територіальної громади) ДК 021:2015- 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь».
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Додаток 2 до тендерної документації.
Пункт 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
«Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям».
1. Дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічо справному стані. На підтвердження учасник має надати чинні протоколи перевірки технічного стану вказаних у довідці дорожньо-будівельних машин, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю. Протоколи перевірки технічного стану мають бути видані акредитованими Національним агентством з акредитації України (далі – НААУ) на проведення технічного огляду/експертного обстеження суб’єктами ОТК.
Так, статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, а саме:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
4. Під час проведення торгів із обмеженою участю замовником застосовуються всі кваліфікаційні критерії, встановлені частиною другою цієї статті.
5. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
При цьому, Про перелік кваліфікаційних критеріїв згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», суб’єкт владних повноважень не може самостійно тлумачити та розширювати перелік кваліфікаційних критеріїв, які містяться у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки перелік таких кваліфікаційних критеріїв є вичерпним.
Вказані твердження підтверджуються Постановою Верховного Суду України від 28 квітня 2022 року у справі № 160/16713/20.
Виходячи з викладеного наявність/відсутність протоколів перевірки технічного стану вказаних у довідці дорожньо-будівельних машин, - не може бути підтвердженням кваліфікації критеріїв.
Також, звертаємо увагу на те, що обов’язковість технічного контролю і, як наслідок, - наявність протоколу, регламентовано Порядком проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137, із змінами та доповненнями (далі – Порядок).
Пунктом 1 Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, визначає процедуру проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, зареєстрованих уповноваженими органами МВС (далі – транспортні засоби), за результатами якої встановлюється їх придатність до експлуатації або неможливість експлуатації.
Відповідно до Правил дорожнього руху України, транспортний засіб – пристрій, призначений для перевезення людей і (або) вантажу, а також встановленого на ньому спеціального обладнання чи механізмів.
Реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, - здійснюється на підставі Порядку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 8 липня 2009 р. № 694 із змінами та доповненнями.
Цей Порядок визначає процедуру відомчої реєстрації, перереєстрації, тимчасової реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів (далі – машини), здійснення інших заходів, пов’язаних з реєстрацією та веденням обліку машин.
Реєстрація та зняття з обліку машин проводяться територіальними органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Вказаний порядок не передбачає наявності протоколу перевірки технічного стану дорожньо-будівельних машин, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю.
Виходячи з викладеного, протоколи перевірки технічного стану дорожньо-будівельних машин не можуть бути надані, так як дорожньо-будівельні машини не є транспортними засобами, дорожньо-будівельні машини не підлягають реєстрації в органах МВС і Порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137, із змінами та доповненнями, яким передбачено наявність протоколу – не розповсюджується на дорожньо-будівельні машини.
Таким чином, вважаємо, що встановлення таких вимог є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Пункт 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
«На підтвердження викладеної у довідці інформації Учасник повинен надати:
- копію кваліфікаційного сертифікату на вказаного учасником інженера з охорони праці (будівництво), який повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво) згідно з вимогами стандарту, яке забезпечує Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі (далі - ОСП БГ) акредитований Національним агентством з акредитації України згідно із Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» (орган сертифікації має відповідати вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014).
Вказані вимоги у тендерній документації не відповідають базисним принципам як Закону України «Про публічні закупівлі» так і Закону України «Про охорону праці».
Наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №10050, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.09.17 за №1111/30979, затверджено нормативно-правовий акт «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках», в якому окрім іншого регламентовано вимоги до кваліфікації координатора з питань охорони праці, а саме:
«Координатори з питань охорони праці повинні мати необхідну підготовку для виконання своїх функцій:
вищу освіту відповідного напряму підготовки;
не менше 5 років професійного досвіду у сфері архітектури, будівництва або управління будівельними майданчиками;
підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво)».
(див. абзац 4, пункту 4, Розділу IV).
Виходячи з вищевикладеного, таке визначення як «сертифікат», - не може вважатись належним та допустимим доказом підтвердження незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво). Наше Товариство може надати на підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці, документ, виданий незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво) згідно з вимогами стандарту, яке забезпечує Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі.
Виконати вимогу тендерної документації зможуть лише учасники, працівники яких отримали підтвердження кваліфікації та отримали документ про таке підтвердження, який називається «сертифікат». При цьому тендерною документацією не встановлено можливості надання документів щодо проходження навчання/підтвердження кваліфікації незалежним органом за професією інженер з охорони праці та має відповідні документи, чим обмежується коло потенційних учасників процедури закупівлі, і нашого Товариства зокрема, оскільки працівник нашого підприємства має всі необхідні документи, що підтверджують кваліфікацію інженера з охорони праці та який має підтверджену незалежним органом кваліфікацію.
Загальні умови
4. Під час проведення будівельно-монтажних робіт Учасником/Підрядником забезпечується дотримання вимог чинного законодавства щодо охорони та збереження навколишнього природного середовища, забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення та безпеки прилеглих об’єктів техногенного середовища. Учасник/Підрядник несе відповідальність за використання якісних та безпечних матеріалів при виконанні робіт.
4.1 При використанні асфальтобетонної суміші необхідно дотримуватись вимог ДСанПіН 2.2.7.029, чинних законів України та нормативно- правових актів, що стосуються охорони навколишнього природного середовища і недопущення забруднення ґрунтів і водоймищ. При укладанні асфальтобетонної суміші не повинно відбуватися надходження канцерогенних та мутагенних речовин у навколишнє середовище.
«Учасником надається гарантійний лист щодо дотримання вказаних вимог та додатково надається чинний висновок (-ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг».
Вказані вимоги у тендерній документації не відповідають базисним принципам як Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до п.п. 3.1. п. 3 Порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи, Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт.
Статтею 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" передбачено, що Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають:
- проекти міждержавних, державних цільових, регіональних, місцевих і галузевих програм соціально-економічного розвитку;
- інвестиційні проекти і програми у випадках і порядку, встановлених законодавством;
- схеми, передпроектна документація, що стосується районного планування і забудови населених пунктів, курортів тощо;
- проекти нормативно-технічної, інструкційно-методичної документації, що стосується здоров'я та середовища життєдіяльності людини;
- продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей;
- документація на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо;
- діючі об'єкти, у тому числі військового та оборонного призначення.
Виходячи з викладеного, асфальтобетонна суміш не підлягає Державній санітарно-епідеміологічній експертизі, а якість та відповідність державним нормам та стандартам підтверджується відповідними документами якості, які можуть/будуть надані при участі в тендері.
4.2 Постуги, що надаються, мають виконуватися з застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник закупівлі надає надає:
«- копію чинної ліцензії на поводження з небезпечними відходами, що надана виконавцю (надавачу) послуг з поводження з відходами»
Здійснення поточного ремонту та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Української міської територіальної громади) – не передбачає необхідності отримання/наявності ліцензії на поводження з небезпечними відходами.
Крім того, за необхідності здійснити дії щодо небезпечних відходів, учасник тендеру, за відсутності ліцензії, має право укласти правочин з юридичною особою, яка маж дозвільні документи (ліцензію) на поводження з небезпечними відходами щодо вивезення/зберігання/утилізацію таких відходів.
Виходячи з викладеного, наявність дозвільного документу в переліку документів, який не відноситься до предмету закупівлі, - містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримнації учасників.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Відповідно до інформації опублікованій на веб-порталі Упоноваженого органу, вимогу щодо усунення порушень було опубліковано 17.04.2023, 19:22.
Виконавчий комітет Української міської ради у строки передбачені Особливостями, надає відповідь на Ваше направлене звернення:
1.Стосовно обставин, які стосуються підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до положень пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
Також, відповідно до абзацу шостого пункту 28 Особливостей, у тендерній документації обов’язково зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
За таких умов, перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та спосіб документального підтвердження відповідності встановленим умовам, визначено замовником у встановлений Законом спосіб самостійно виходячи з специфіки предмету закупівлі «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Підгірна та вул. Захисників України в с.Трипілля Української міської територіальної громади)»
Інформація про спосіб документального підтвердження учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначено у пункті 1 додатку 2 Документації.
Так зокрема, дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані.
Слід зазначити, що встановлений порядок здійснення закупівель, не визначає такого способу підтвердження відповідності учасника процедури закупілві як огляд (фактичний огляд) дорожньо-будівельних машин учасника та проведення оцінки їх (дорожньо-будівельних машин) технічного стану, для того, щоб Замовних зміг переконатися у їх справності та спроможності надавати послуги, що є предметом закупівлі.
Також, встановленим порядком не визначено підставою для відхилення тендерної пропозиції незадовільний стан матеріально-технічної бази (дорожньо-будівельних машин) учасника процедури закупівлі.
За таких умов, замовник вважає аргументованим та необхідним саме документальний спосіб підтвердження справного стану дорожньо-будівельних машин ( надання чинних протоколів перевірки технічного стану вказаних у довідці дорожньо-будівельних машин, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю. Протоколи перевірки технічного стану мають бути видані акредитованими Національним агентством з акредитації України (далі – НААУ) на проведення технічного огляду/експертного обстеження суб’єктами ОТК).
Вами не приведено альтернативний спосіб гарантованого підтвердження технічно справного стану дорожньо-будівельних машин а також, не надано обгрунтованих доказів не можливості виконання встановлених умовами документації вимог.
Разом з тим, Замовник вважає неприпустимим виключення з умов тендерної документації положень, що стосуються документального підтвердження технічно справного стану дорожньо-будівельних машин, які мають залучатися для надання послуг, що є предметом закупівлі.
2. Що стосується способу документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Щодо встановлення (на думку Скаржника) дискримінаційної вимоги копії кваліфікаційного сертифікату на вказаного учасником інженера з охорони праці (будівництво), який повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво) згідно з вимогами стандарту, яке забезпечує Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі (далі - ОСП БГ) акредитований Національним агентством з акредитації України згідно із Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» (орган сертифікації має відповідати вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014).
З цього приводу повідомляємо, що наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №10050, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.09.17 за №1111/30979, затверджено нормативно-правовий акт "Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках" (див. http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z1111-17), в якому окрім іншого регламентовано вимоги до кваліфікації координатора з питань охорони праці, а саме: "координатор з питань охорони праці повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво)" (див. абзац 4, пункту 4, Розділу IV). Підтвердження відповідності (продукції, процесів, послуг, систем або персоналу) незалежним органом є не що інше як сертифікація (див. статтю 1, Розділу І, Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності"). Наявність кваліфікації інженера з охорони праці (будівництво), підтвердженої незалежним органом, дає повне право такому сертифікованому персоналу виконувати функції координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (див. Розділ IV "Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках"). Відтак, Замовник вважає встановлену вимогу обгрунтованою та необхідною.
3. Що стосується вимоги Замовника: «Учасником надається гарантійний лист щодо дотримання вказаних вимог та додатково надається чинний висновок (-ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг». З цього приводу повідомляємо наступне.
Умовами Документації передбачено використання матеріалів - асфальтобетонних сумішей для надання послуг, що є предметом закупівлі, Замовник, при встановленні якісних та технічних вимог до матеріалів – встановленої конкретної передбаченої марки асфальтобетонних сумішей, вимог щодо її радіаційно- гігієнічної безпеки керувався чинним ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» (скорочено - ДСТУ Б В.2.7-119:2011), які зокрема мають використовуватися при наданні послуг/виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Цей стандарт поширюється на асфальтобетонні суміші що зокрема використовуються в будівництві вулиць, доріг і площ міських та сільських поселень. Відповідно, в умовах Документації Замовником наводяться визначення та робляться необхідні посилання, скорочення, саме згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (напр. – скорочення АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД) Положенням розділу 2 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 зокрема передбачено наступні нормативні посилання:
• ДБН В.1.4-1.01-97 Система норм та правил зниження рівня іонізуючих випромінювань природних радіонуклідів в будівництві. Регламентовані радіаційні параметри. Допустимі рівні;
• ДБН В.1.4-2.01-97 Система норм та правил зниження рівня іонізуючих випромінювань природних радіонуклідів у будівництві. Радіаційний контроль будівельних матеріалів та об'єктів будівництва;
• СанПиН 4630-85 Санитарные правила и нормы охраны поверхностных вод от загрязнения (Санітарні правила та норми охорони поверхневих вод від забруднення)
ДСП 201-97 Державні санітарні правила охорони атмосферного повітря населених місць (від забруднення хімічними та біологічними речовинами) Положеннями розділу 6 «ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ТА ОХОРОНИ ДОВКІЛЛЯ» ДСТУ Б В.2.7-119:2011, зокрема встановлюються наступні обмеження щодо концентрації шкідливих речовин в сумішах асфальтобетонних:
- Вихідні матеріали для асфальтобетонної суміші за результатами радіаційно- гігієнічної оцінки сумарної питомої активності природних радіонуклідів згідно з ДБН В.1.4-2.01 повинні відповідати І-ІІ класам відповідно до ДБН В.1.4-1.01.
- У процесі підготовки і організації виробництва та при приготуванні, транспортуванні, зберіганні і використанні асфальтобетонної суміші необхідно дотримуватись вимог ДСанПіН 2.2.7.029, чинних законів України та нормативно- правових актів, що стосуються охорони навколишнього природного середовища і недопущення забруднення ґрунтів і водоймищ;
- За технологічної температури приготування та укладання асфальтобетонної суміші не відбувається надходження канцерогенних та мутагенних речовин у навколишнє середовище;
- Контроль за станом ґрунту в процесі приготування та застосування асфальтобетонної суміші повинен здійснюватися згідно з ДСанПіН 2.2.7.029. Контроль за станом поверхневих вод -згідно з СанПиН 4630, і.т.п.
Просимо врахувати, що встановлені обмеження щодо концентрації шкідливих речовин в сумішах асфальтобетонних, у.т.ч. стосуються транспортування, зберігання, використання (укладання) асфальтобетонних сумішей.
Відтак, Замовник вважає встановлену вимогу обгрунтованою та необхідною.
4. Що стосується вимоги надання копії чинної ліцензії на поводження з небезпечними відходами, що надана виконавцю (надавачу) послуг з поводження з відходами
Відразу хочемо відзначити, що Вами повідомляються про право укласти правочин з юридичною особою, яка має дозвільні документ (ліцензію) на поводження з небезпечними відходами щодо вивезення/зберігання/утилізацію таких відходів.
Звертаємо увагу, що умовами тендерної документації не встановлено вимоги, що ліцензія на поводження з небезпечними відходами має бути надана саме виконавцем робіт/надавачем послуг з Поточного ремонту та експлуатаційного утримання.
Також вимогами цього ж пункту передбачено надання – «копії чинного договору на поводження з відходами (послуги вивезення/перевезення, оброблення, знешкодження та утилізації), що укладений з УЧАСНИКОМ та виконавцем (надавачем) таких послуг.
Можливо має місце неправильне розуміння умов тендерної документації?
Натомість, виходячи з того, що надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі передбачає утворення будівельного сміття та відходів, що очевидно буде утилізовуватися/перероблятися на території Української міської територіальної громади, вважаємо встановлену вимогу обґрунтованою та необхідною.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 травня 2023 10:29
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-24-000013 ● 0f97091af3014b8781b58938767cf071
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2023 13:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.11.2023 № 40-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.11.2023 № 003100-18/12934-2023, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 24.11.2023 № 40-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-04-14-007506-a 14.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-24 13:59:46
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Підгірна та вул. Захисників України в с.Трипілля Української міської територіальної громади)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-14-007506-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-29 08:32:30
Пояснення
На Ваш запит повідомляємо, що обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі службової записки начальника відділу благоустрою виконавчого комітету Української міської ради від 11.04.2023 року № 164/4-23, технічного завдання «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Підгірна та вул. Захисників України в с. Трипілля Української міської територіальної громади) ДК 021:2015-45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» та експертної оцінки від 03.04.2023 року № 123070-ОК (виконавець – ТОВ «НВФ «Інпроект») в рамках Програми розвитку благоустрою по Українській міській територіальній громаді на 2022-2024 р.р. (зі змінами внесеними рішенням Української міської ради від 13.04.2023 року № 88).Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі:https://ukrainska-gromada.gov.ua/cat_doc/subject-of-purchase.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-29 16:20:45
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт та експлуатаційне утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (поточний ремонт автомобільних доріг комунальної власності по вул. Підгірна та вул. Захисників України в с.Трипілля Української міської територіальної громади)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-14-007506-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГА-БУДТРАНС» умовам тендерної документації, а саме:
- пунктом 1 Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу в частині обов’язкової наявності в учасника вантажних автомобілів - самоскидів в/п від 15 тон – не менше 3 од, проте учасником в довідці зазначено про наявність трьох вантажних автомобілів – самоскидів в/п від 7 тон?
- пунктом 1 частини «Кошторисні розрахунки» Додатку 3 тендерної документації встановлено вимогу, відповідно до якої при виконанні робіт/наданні послуг використовувати суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті типу В-10, марки 1 (АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД 70/100), проте учасником надано підсумкову відомість ресурсів, в якій за позицією 20 зазначено Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип В, марка 1 (файл «15. Кошторисна документація.rar»), що не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Додатку 3 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-04 17:26:38
Пояснення
Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГА-БУДТРАНС» умовам тендерної документації, а саме:
- пунктом 1 Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу в частині обов’язкової наявності в учасника вантажних автомобілів - самоскидів в/п від 15 тон – не менше 3 од. Учасником в довідці зазначено про наявність трьох вантажних автомобілів – самоскидів в/п від 7 тон, що повністю відповідає технічним вимогам. Замовник звернувся до ТОВ "ТАРТЕХ" для підтвердження користуванням MAN TGS24/440 та інформації щодо їх вантажопідйомності(лист-запит додаємо). Відповідь щодо даного запиту надійшла (вх.№5552/1-23 від 04.12.2023)(відповідь додаємо).
- Пунктом 1 частини «Кошторисні розрахунки» Додатку 3 тендерної документації встановлено вимогу, відповідно до якої при виконанні робіт/наданні послуг використовувати суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті типу В-10, марки 1 (АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД 70/100). Учасником надано підсумкову відомість ресурсів, в якій за позицією 20 зазначено Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип В, марка 1 (файл «15. Кошторисна документація.rar»), що відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Додатку 3 тендерної документації. В підтвердження у замовника наявне листування з ДП ДерждорНДІ (додаємо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, надаємо через електронну систему закупівель .
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-12-08 14:44:33
Доповнення до пояснення
1.Що стосується підтвердження використання встановленої марки асфальтобетонної суміші
Додатком 3 до тендерної документації зокрема визначено Перелік та об’єми необхідних послуг з поточного ремонту:
№6 - Улаштування шару дорожнього одягу товщиною 5 см із
асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем, при
ширині укладання 3,5 м (Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип В, марка 1 ) - 1791,5 м2
У складі тендерної пропозиції Учасник зокрема повинен надати кошторисну документацію розраховану у програмному комплексі АВК-5 (з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил України) або суміжний з нею програмний комплекс з визначенням вартості будівництва, у форматі PDF та в електронному вигляді (формат файлу imd) або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації.
В складі кошторисної документації надається:
- договірна ціна;
- дефектний акт;
- локальний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- розрахунок адміністративних витрат;
- розрахунок прибутку.
Розрахунок прибутку, адміністративних та загальновиробничих витрат здійснюється відповідно до замовлених видів послуг на підставі Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку України від 01.11.2021 № 281.Відповідно до положень пункту
Переможцем було надано кошторисні розрахунки, де зазначено ті ж суміші асфальтобетонні, що і були вказані у пункті 6 Обсягів закупівлі (Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип В, марка 1)
Виходячи з того, що вказана в кошторисних розрахунках марка асфальтобетонних сумішей відповідає вказаним в переліку та об’ємах необхідних послуг з поточного ремонту додатку 3, вважаємо, що у Замовника були відсутні виключні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця.
Також, положеннями пункту 1 додатку 3 Документації передбачено, що при виконанні робіт/наданні послуг мають використовуватися суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті типу В-10, марки 1 (АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД 70/100).
Примітки: Якщо у цій специфікації містяться посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент».
Якщо ця технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним та обґрунтованим. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент».
На підтвердження відповідності встановленим вимогам Переможець надав вих.№4/8 від 19/04/2023 року, в якому зокрема гарантував, що при виконанні робіт/наданні послуг будуть використовувати суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті типу В-10, марки 1 (АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД 70/100) (файл 4. Додаток 3. Інформація про характеристики .rar).
За таких умов, Переможець не порушив умов Документації в цій частині.
Слід також роз’яснити, що Держаний стандарт, який розповсюджується на використовувані при наданні послуг асфальтобетонні суміші ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» (Замовником робиться посилання на вказаний стандарт в умовах документації) та програмний комплекс АВК-5 (здійснювалися розрахунки переліку та обсягів закупованих послуг), містять розбіжності у назвах асфальтобетонних сумішей, що використовуються.
Разом з тим, відповідно до наданого листа-роз’яснення одного з розробників ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - ДП "ДерждорНДІ", марки (торгова марка) асфальтобетонних сумішей гарячих і теплих [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип В, марка 1 (вказується переможцем кошторисних розрахунках та наводиться в необхідних Замовнику обсягах закупівлі) та суміші АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНД 70/100 (вимагається у пункті 1 додатку 3 Документації) є одними і тими ж.
За таких умов, Замовник не вбачає розбіжностей в наданих переможцем документах технічної частини.
2.Що стосується підтвердження наявності самоскидів в/п від 15 тон – не менше 3 од.
Відповідно до положень пункту 1 додатку 2 тендерної документації (далі – Документація), Замовником встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Відповідно до умов Документації, учасник мають надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП/УЕП, електронної печатки (у разі наявності) в якій зазначається інформація про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної та технологій із зазначенням зокрема типу обладнання та приналежності (власне, субпідрядної організації, залучене чи орендоване обладнання, тощо).
Просимо врахувати, що відповідно до умов Документації, учасниками надається довідка саме у довільній формі. Окремих вимог щодо необхідності зазначення у довідці відомостей про вантажопідйомність залученої техніки Замовником не встановлювалося.
Разом з тим, Замовником встановлена обов’язкова наявність в учасника наступних дорожньо-будівельних машин (не менше), що будуть залучатися до виконання робіт/наданні послуг, зокрема, вантажних автомобілів – самоскидів в/п від 15 тон – не менше 3 од.
Дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані. На підтвердження учасник має надати чинні протоколи перевірки технічного стану вказаних у довідці дорожньо-будівельних машин, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю. Протоколи перевірки технічного стану мають бути видані акредитованими Національним агентством з акредитації України (далі – НААУ) на проведення технічного огляду/експертного обстеження суб’єктами ОТК.
У разі, якщо дорожньо-будівельні машини належать учаснику на праві власності, надаються копії документів, які підтверджують право власності/ державну реєстрацію дорожньо-будівельної техніки - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини).
У всіх інших випадках, у разі, якщо обладнання залучається учасником на умовах користування, лізингу, надання послуг, тощо, учасник має надати договори оренди (користування, лізингу, надання послуг та/або ін.) з додатками та документи, що підтверджують право власності/ державну реєстрацію дорожньо-будівельної техніки - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини).
Залучені дорожньо-будівельні машини мають бути не відчуженими та готовими до виконанні робіт/надання послуг.
У будь-якому випадку, учасником надається письмова згода власника дорожньо-будівельних машин на користуванням майном у даній закупівлі та їх (дорожньо-будівельних машин) готовність до виконанні робіт/надання послуг.
На підтвердження відповідності ТОВ "МЕГА-БУДТРАНС" (далі – Переможець) зокрема було надано:
- Довідку від 19.04.2023року №4/13 про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної та технологій, що зокрема містить відомості про наявність вантажних автомобілів-самоскидів вантажопідйомністю від 7тон MAN TGS24.440 кількістю 3штук, що залучені згідно договору надання послуг;
- Свідоцтва про реєстрацію вказаних транспортних засобів, що зокрема містять відомості про повну масу (максимальну) вагу вантажних автомобілів MAN TGS24.440 (F1) (23000кг) та масу без навантаження (G) – 7500кг.
Просимо врахувати, що вантажопідйомність вантажених автомобілів розраховується різниця між повною масою (F1) та масою без вантажу (G). Всі значення беруться зі свідоцтва про реєстрацію ТЗ). За таких умов, вантажопідйомність залучених автомобілів MAN TGS24.440 становить 15 тон 500кг (23000кг-7500кг).
За таких умов, Переможець підтвердив залучення вантажних автомобілів - самоскидів в кількості 3 штуки, вантажопідйомністю від 15 тон (залучаються вантажівки вантажопідйомністю 15 500 кг) у спосіб надання свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
Інформація у спосіб передбачений Особливостями, була перевірена Замовником та підтверджена власником (надавачем послуг).
Враховуючи сказане, у Замовника були відсутні виключні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-2
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
4 684 740,00
UAH з ПДВ
|
4 684 740,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
4 748 287,21
UAH з ПДВ
|
4 748 287,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН" |
5 836 789,88
UAH з ПДВ
|
5 836 789,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АВЕСТ БУД |
5 958 000,00
UAH з ПДВ
|
5 958 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮРАЙ ЛТД" |
6 145 990,48
UAH з ПДВ
|
6 145 990,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА-БУДТРАНС" |
6 153 026,96
UAH з ПДВ
|
6 153 026,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #03445665 |
Рішення скасоване |
4 684 740,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2023 09:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2023 15:39
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Рішення скасоване |
4 748 287,21
UAH з ПДВ
|
02 червня 2023 09:27
|
|
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН" #39256929 |
Рішення скасоване |
5 836 789,88
UAH з ПДВ
|
02 червня 2023 09:27
|
|
ТОВ АВЕСТ БУД #41530051 |
Рішення скасоване |
5 958 000,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2023 09:27
|
|
ТОВ "ЮРАЙ ЛТД" #42322645 |
Рішення скасоване |
6 145 990,48
UAH з ПДВ
|
02 червня 2023 09:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 травня 2023 21:19
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #03445665 |
Відхилено |
4 684 740,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2023 15:29
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Відхилено |
4 748 287,21
UAH з ПДВ
|
07 червня 2023 15:45
|
|
ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-АВТОБАН" #39256929 |
Відхилено |
5 836 789,88
UAH з ПДВ
|
07 червня 2023 15:54
|
|
ТОВ АВЕСТ БУД #41530051 |
Відхилено |
5 958 000,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2023 12:58
|
|
ТОВ "ЮРАЙ ЛТД" #42322645 |
Відхилено |
6 145 990,48
UAH з ПДВ
|
08 червня 2023 15:07
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА-БУДТРАНС" #44038515 |
Переможець |
6 153 026,96
UAH з ПДВ
|
13 червня 2023 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2023 10:45
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
21 червня 2023 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2023 10:32
|
Договір №192.PDF | укладений |
21 червня 2023 10:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)у зв'язку з укладенням договору без використання електронної системи закупівель на період оскарження закупівлі на 20% від очікуваної вартості |
Номер договору про закупівлю: | 192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |