Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40422357 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223 |
Контактна особа: |
Мацко Олександр Францович +380472500469 40422357@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2020 12:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2020 12:49 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2020 12:49 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2020 11:35 |
Очікувана вартість: | 6 841 862,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 209,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 34000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до чинного законодавства, Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу робіт на строк до 12 місяців, але не більше строку дії договору, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору (на оплату матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та устаткування, оплату договорів субпідряду, виплату заробітної плати, оплату робіт і послуг, які необхідні для виконання даного договору, сплату податків, зборів та здійснення інших оплат необхідних для виконання договору підряду). Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п. 4.3 Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. | Аванс | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 10:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 09:56 |
ТД зі змінами.docx | |
03 серпня 2020 09:56 |
1. протокол ЗТД.doc | |
03 серпня 2020 09:56 |
ТД нова редакція.docx | |
16 липня 2020 12:44 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
16 липня 2020 12:44 |
Додаток 3 Технічне завдання Канів.rtf | |
16 липня 2020 12:44 |
Додаток 2 Критерії оцінки.docx | |
16 липня 2020 12:44 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
16 липня 2020 12:44 |
Оголошення відкриті торги.doc | |
16 липня 2020 12:44 |
Додаток 5 Гарантії.docx |
03 серпня 2020 10:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 серпня 2020 09:56 |
ТД зі змінами.docx
|
|||
03 серпня 2020 09:56 |
1. протокол ЗТД.doc
|
|||
03 серпня 2020 09:56 |
ТД нова редакція.docx
|
|||
16 липня 2020 12:44 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||
16 липня 2020 12:44 |
Додаток 3 Технічне завдання Канів.rtf
|
|||
16 липня 2020 12:44 |
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
|
|||
16 липня 2020 12:44 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
16 липня 2020 12:44 |
Оголошення відкриті торги.doc
|
|||
16 липня 2020 12:44 |
Додаток 5 Гарантії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
на будівництво, реконструкцію та ремонтно-реставраційні роботи усіх об’єктів житлово-комунального та соціально-культурного призначення“ було визначено департамент будівництва обласної державної адміністрації єдиним замовником на будівництво, реконструкцію
та ремонтно-реставраційні роботи усіх об’єктів житлово-комунального
та соціально-культурного призначення, що здійснюються на території області за рахунок коштів державного та обласного бюджетів.
на будівництво, реконструкцію та ремонтно-реставраційні роботи усіх об’єктів житлово-комунального та соціально-культурного призначення“ було визначено департамент будівництва обласної державної адміністрації єдиним замовником на будівництво, реконструкцію
та ремонтно-реставраційні роботи усіх об’єктів житлово-комунального
та соціально-культурного призначення, що здійснюються на території області за рахунок коштів державного та обласного бюджетів.
на будівництво, реконструкцію та ремонтно-реставраційні роботи усіх об’єктів житлово-комунального та соціально-культурного призначення“ було визначено департамент будівництва обласної державної адміністрації єдиним замовником на будівництво, реконструкцію
та ремонтно-реставраційні роботи усіх об’єктів житлово-комунального
та соціально-культурного призначення, що здійснюються на території області за рахунок коштів державного та обласного бюджетів.
Вимоги про усунення порушення
Комунального некомерційного підприємства
«Канівська центральна районна лікарня» Канівської районної ради
Дроговоз О.А.
ВИМОГА
Шановний Голова та Колегія тендерного комітету, просимо надати повне, розгорнуте пояснення та обґрунтування стосовно повторного оголошення відкритих торгів на «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області» з бюджетом 6 841 862,40 грн. з ПДВ.
На сьогоднішній день по даній закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-18-002577-b) триває кваліфікація (Кваліфікація триває з 6 лип. 12:08)!
З моменту закінчення аукціону минуло 15 днів (Аукціон завершився 6-го липня 2020 о 12:08) https://auction.openprocurement.org/tenders/5a048535e6aa49a99e990d0582bb8e30
Жоден з шести учасників ще не пройшов кваліфікацію, немає жодного протоколу про розгляд та відхилення пропозицій, отже процедура не завершена!
Поясніть будь-ласка на якій підставі Ви порушуючи усі правила і норми Закону України «Про публічні закупівлі» оголошуєте ідентичну процедуру відкритих торгів на «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області» з бюджетом 6 841 862,40 грн. з ПДВ (Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2020-07-16-001627-b), (Прийом пропозицій від 16.07.2020 12:44 до 01.08.2020 12:49)?
Вимагаємо скасувати незаконне повторне оголошення даної закупівлі - UA-P-2020-07-16-001627-b, та чесно і добросовісно завершити процедуру кваліфікації незавершеного аукціону UA-2020-06-18-002577-b з обранням переможця!
Шановний Голова та Колегія тендерного комітету, просимо надати повне, розгорнуте пояснення та обґрунтування стосовно повторного оголошення відкритих торгів на «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області» з бюджетом 6 841 862,40 грн. з ПДВ.
На сьогоднішній день по даній закупівлі (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-18-002577-b) триває кваліфікація!
(Кваліфікація триває з 6 лип. 12:08)!
З моменту закінчення аукціону минуло 15 днів (Аукціон завершився 6-го липня 2020 о 12:08) https://auction.openprocurement.org/tenders/5a048535e6aa49a99e990d0582bb8e30
Жоден з шести учасників ще не пройшов кваліфікацію, немає жодного протоколу про розгляд та відхилення пропозицій, отже процедура не завершена!
Поясніть будь-ласка на якій підставі Ви порушуючи усі правила і норми Закону України «Про публічні закупівлі» оголошуєте ідентичну процедуру відкритих торгів на «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області» з бюджетом 6 841 862,40 грн. з ПДВ (Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2020-07-16-001627-b), (Прийом пропозицій від 16.07.2020 12:44 до 01.08.2020 12:49)?
Вимагаємо скасувати незаконне повторне оголошення даної закупівлі - UA-2020-07-16-00916-a, та чесно і добросовісно завершити процедуру кваліфікації незавершеного аукціону UA-2020-06-18-002577-b з обранням переможця!
на будівництво, реконструкцію та ремонтно-реставраційні роботи усіх об’єктів житлово-комунального та соціально-культурного призначення“ було визначено департамент будівництва обласної державної адміністрації єдиним замовником на будівництво, реконструкцію та ремонтно-реставраційні роботи усіх об’єктів житлово-комунального
та соціально-культурного призначення, що здійснюються на території області за рахунок коштів державного та обласного бюджетів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-03-000026 ● 0d94b8f3095d4aafb8eb66609792bf72
- Статус: вирішено ● Дата: 27 липня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2020 15:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.09.2020 № 252
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-07-16-000916-a 16.07.2020 дані автоматичних індикаторів ризику
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації було проведено відкриті торги на закупівлю «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області» та за результатами процедури укладено договір №81 від 16.09.2020р. з ПП «Уманьрембуд 2». За результатами моніторингу установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Також установлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовник не зазначив електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками. Крім того встановлено, що на звернення учасників за роз'ясненнями щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 21.07.2020, Замовник оприлюднив роз’яснення 03.08.2020, у зв’язку з чим перевищив термін (три робочих дні), та як наслідок порушив вимоги частини першої статті 24 Закону. Департаментом будівництва Черкаської ОДА розглянуто результати проведеного Держаудитслужбою України моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення головного корпусу КНП "Канівська ЦРЛ" по вул. Успенська, 15 м. Канів Черкаської області» та повідомляємо наступне. Департамент зобов’язується в подальшому не припускати порушень ст.21, ст.22, ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, буде посилено контроль за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі за дотриманням вимог ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: строків надання роз’яснень щодо тендерної документації, та прийняти міри щодо недопущення порушень з боку проведення процедур публічних закупівель. Крім того, хочемо зазначити, що вищезазначені порушення не вплинули на хід проведення відкритих торгів та розгляд пропозицій.
2020-09-25 09:11:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів (пункти 8 та 9 частини другої статті 21 Закону); в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (пункт 17 частини другої статті 22 Закону).)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів (пункти 8 та 9 частини другої статті 21 Закону); в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (пункт 17 частини другої статті 22 Закону).) • відсутній механізм
інформація про усунення порушення 25.09.2020
2021-07-27 16:25:39
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БК КИЇВ-М-БУД" |
6 130 455,00
UAH з ПДВ
|
5 599 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2" |
6 691 590,48
UAH з ПДВ
|
5 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФІРМА "РАСАВА" |
6 539 553,60
UAH з ПДВ
|
6 505 344,29
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "КАЙЛАС-УМАНЬ" |
6 841 862,40
UAH з ПДВ
|
6 841 862,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК КИЇВ-М-БУД" #40313047 |
Відхилено |
5 599 890,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 19:09
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНЬРЕМБУД 2" #41041022 |
Переможець |
5 600 000,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 14:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2020 11:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 13:51
|
КБ-3 | укладений |
28 січня 2021 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2020 12:11
|
Дод. угода 1 від 11.11.2020.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2020 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2020 09:38
|
Договір 81 від 16.09.2020.pdf | укладений |
21 вересня 2020 09:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Ціна цього Договору становить 5 600,00 тис. грн. з ПДВ (п’ять мільйонів шістсот тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 933,333 тис. грн. та визначається на підставі Договірної ціни. 2. Внести зміни до пунктів 4.4. та 4.5. до цього Договору та викласти їх в наступній редакції: «4.4. Відповідно до чинного законодавства, Замовник надає Підряднику попередню оплату у розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт на строк до 25.12.2020, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником з таких рахунків на цілі передбачені для виконання даного договору. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Державної казначейської служби. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись одним платежем. 4.5. Залік попередньої оплати здійснюється на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат – форма № КБ-3. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено актами приймання – передачі виконаних робіт.» 3. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 4. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 6. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 7. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 8. Реквізити та підписи сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |