Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медичної допомоги» Великомостівської міської ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 42108962 |
Місцезнаходження: | 80074, Україна , Львівська обл., Великі Мости, вул. Львівська, 25 |
Контактна особа: |
Кушнір-Шмельова Оксана Богданівна +380976701684 oksana.kushnir@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2023 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2023 15:56 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2023 15:56 |
Очікувана вартість: | 10 222 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія повинна бути видана банком на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошова гарантія повинна бути підтверджена оригінал довідки виданої банком-гарантом не пізніше дати видачі гарантії (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, а також надати копію платіжного доручення та виписки завірені банком, яка свідчить про сплату грошового забезпечення гарантії. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA663052990000026004021008013 в АТ КБ «ПриватБанк», МФО 305299, ЄДРПОУ 42108962. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 20 000,00 грн. (двадцять тисяч грн. 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2023 15:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2023 14:59 |
ТЕНДЕРНА-ДОКУМЕНТАЦІЯ-особливості-реконструкція-даху.docx | |
01 листопада 2023 14:59 |
додатки ТД.docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-19-000018 ● 280e82633e744db4b349dde6d7ae0531
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2023 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.12.2023 № 317
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 19.12.2023 № 317.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-01-009609-a, 01.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-20 15:26:37
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному некомерційному підприємству «Центр первинної медичної допомоги» Великомостівської міської ради Львівської області
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-11-01-009609-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медичної допомоги» Великомостівської міської ради Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-25 15:21:00
пояснення
На Ваш моніторинг повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість розміщено на сайті https://vmgromada.gov.ua/news/1696857597/ в розділі «Новини». Також повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість визначено на підставі проектно – кошторисної документації розробленої спеціалізованою організацією, яка пройшла експертизу та отримала позитивний висновок.
Також повідомляємо, що ПКМУ №710 від 11.10.2016р. в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель носить рекомендаційний характер.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-12-27 14:18:31
Пояснення з власної ініціативи
Щодо дотримання Учасником п.17 Особливостей повідомляємо, що в складі пропозиції подано файл "наказ Енергосервіс" про призначення директора. отже підтверджено повноваження на підписання договору
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На ваш моніторинг повідомляємо що в складі пропозиції ТОВ «Інкор Енерго Сервіс» подано копію статуту в якому зазначено що виконавчим органом є директор який має право підписувати договори та контракти. Також в складі пропозиції подано копію наказу про призначення директора та Витяг з ЄДР, тобто учасником подано документи про підтвердження повноважень і на підписання пропозиції і на підписання договору. Відповідно до пункту 47 Особливостей не передбачено подання учасником - переможцем документів, що підтверджують повноваження на підписання договору. Щодо вимоги про надання учасниками довідки в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не пропонує, не дає та не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі Замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі; а також що тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником Замовника то повідомляємо, що на майданчиках не реалізовано технічну можливість поставити галочки учасником про відповідність зазначеним пунктам, тому Замовником було передбачено подання довідки в довільній формі. Згідно проекту договору, що є додатком до тендерної документації передбачено гарантійний строк на виконані роботи 10 років. В проекті договору, що подано учасником зазначено гарантійні строки 1,2,3 та 10 РОКІВ, що відповідає вимогам проекту договору та ст.884 Цивільного кодексу України та п.103 ПКМУ №668 від 01.08.2005р. В додатках до договору зазначено перелік робіт, які будуть виконуватись в конкретному місяці року, а також зазначені суми на які плануються виконати роботи. 09 січня 2024 року на виконання вимог моніторингу Замовник звернувся до ТОВ «Інкор Енерго Сервіс» з пропозицією розірвати договір №50-23 від 28.11.2023 року. 10 січня 2024 року було отримано відповідь від Підрядника про розірвання зазначеного договору. Додаткова угода про розірвання буде оформлена Сторонами найближчим часом. Також повідомляємо, що будуть вжиті заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. пунктів 3, 17 та 49 Особливостей №1178 при укладенні договору про закупівлю, а також частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом
2024-01-11 17:50:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Крім того, Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону та встановлено порушення вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Крім того, Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону та встановлено порушення вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178) • усунуто
Договір розірвано
2024-08-08 12:38:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2023 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОР ЕНЕРГО СЕРВІС" |
9 810 626,37
UAH з ПДВ
|
9 810 626,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
9 979 248,00
UAH з ПДВ
|
9 979 248,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОР ЕНЕРГО СЕРВІС" #44245505 |
Переможець |
9 810 626,37
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2023 17:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 листопада 2023 17:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2024 17:34
|
ДУ 2 ІНКОР.pdf | укладений |
02 серпня 2024 17:31
|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2024 12:15
|
ДУ _1 Реконструкція даху.pdf | зміни до договору |
08 березня 2024 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2023 15:09
|
договір.pdf | укладений |
29 листопада 2023 13:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пп.1 п.19 Особливостей - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.Фінансування закупівлі робіт здійснюється в межах реально затверджених видатків Покупця на дану потребу.На дату укладення Договору платіжні (бюджетні) зобов'язання виникають щодо оплати частини виконаних робіт в межах доведеної суми( у межах кошторисних призначень) |
Номер договору про закупівлю: | 50-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |