Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянках км 73+300 – км 90+143, км 90+311 – км 98+700, Закарпатська область
Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on the sections km 73+300 - km 90+143, km 90+311- km 98+700 Transcarpathian region
Очікувана вартість
594 042 000,00 UAH
UA-2019-12-23-004637-b f686459b30504b70b25905dc4210ea90
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мохня Михайло Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Мохня Михайло Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Mokhnia Mykhailo Mykhailovich
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 грудня 2019 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 13:00
Початок аукціону: 30 січня 2020 15:36
Очікувана вартість: 594 042 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 970 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5900000 UAH
Publication date: 23 грудня 2019 16:59
Enquiries until: 13 січня 2020 13:00
Complaints submission until: до 19 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 січня 2020 13:00

Information

Estimated total value: 594 042 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 970 210 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянках км 73+300 – км 90+143, км 90+311 – км 98+700, Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (Згідно технічного завдання)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: H-09 — Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрка - Львів

Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on the sections km 73+300 - km 90+143, km 90+311- km 98+700 Transcarpathian region
CPV: 45233142-6
Період постачання: з 20 лютого 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п'яти) банківських днів після підписання «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 січня 2020 12:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 12:12
Перелік змін.doc
16 січня 2020 12:10
ТД Н-09 73 - 98 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
16 січня 2020 12:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 17:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 12:12
Перелік змін.doc
16 січня 2020 12:10
ТД Н-09 73 - 98 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
23 грудня 2019 17:10
ТД Н-09 73 - 98.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-23-004637-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ДП "АЛЬКОР", Код ЄДРПОУ:39507877
Дата подання: 18 січня 2020 13:44
Скарга до АМКУ
Скарга на дискримінаційні вимоги Замовника в порядку, встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» 23 грудня 2019 року Службою автомобільних доріг у Закарпатській області (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено оголошення Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянках км 73+300 – км 90+143, км 90+311 – км 98+700, Закарпатська область ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-23-004637-b; ID у ЦБД f686459b30504b70b25905dc4210ea90) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою (надалі – Закупівля), а також була оприлюднена документація цих конкурсних торгів (надалі – Тендерна документація). Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «АЛЬКОР» (надалі – Скаржник) повідомляє, що під час ознайомлення зі змістом Тендерної документації за вищевказаною закупівлею було встановлено, що окремі вимоги Замовника суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують законні права та інтереси учасників Закупівлі. Дані порушення створюють дискримінаційні умови безпосередньо для Скаржника та інших потенційних учасників, які планують прийняти участь в процедурі Закупівлі. 1. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(ів) Замовник у Тендерній документації вимагає надання інформації відповідно до Таблиці 4 Додатку №1 (стор. 31-32 Тендерної документації). 1. Під аналогічним договором необхідно розуміти укладений (-і) учасником протягом 2015-2019 років договір (-ри) з поточного середнього ремонту автомобільних доріг з сумарним обсягом виконання за будь-яких 2 роки (в межах 2015-2019 років) основних видів робіт (по кожному виду окремо) не менше 80 % від необхідних обсягів даної процедури закупівлі, а саме: - влаштування нижнього та/або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – 166 139 м2; - влаштування верхнього шару покриття з ЩМА-20 – 165 210 м2; 2. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (п.1.3) та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці з підтвердженням відповідності об’ємів зазначених у п.1 «Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)». Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.2) та повиннні бути видані з дати оголошення закупівлі до дати розкриття тендерних пропозиції. Скаржник вважає вимоги Замовника дискримінаційними через наступні підстави: І. По-перше, дискримінація полягає в тому, що Замовник встановив вимогу надати аналогічний договір на виконання робіт (надання послуг) саме з поточного середнього ремонту автомобільних доріг. Скаржник має досвід виконання робіт (надання послуг) з капітального ремонту автомобільних доріг, де виконувались такі самі види робіт, а саме влаштування нижнього та/або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші, влаштування верхнього шару покриття з ЩМА-20. Але Замовником необґрунтовано встановлено вимоги, відповідно до яких підтвердити досвід виконання вищевказаних видів робіт виконаних під час капітального ремонту автомобільних робіт неможливо. Крім того, торги проводяться за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг та виходячи зі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має встановлювати кваліфікаційний критерій наявності досвіду з виконання аналогічних договорів. Так як предметом закупівля є Ремонт доріг (ДК 021:2015:45233142-6), відповідно аналогічними роботами також мають бути роботи, які виконувались учасниками за предметом закупівлі. У випадку Скаржника види робіт, підтвердження яких вимагається Замовником, виконувались не тільки під час виконання робіт (надання послуг) з поточного середнього ремонту, а й під час виконання робіт з капітального ремонту автомобільних доріг. ІІ. По-друге, дискримінаційною є вимога Замовника підтвердити сумарний обсяг виконання основних видів робіт не менше 80% саме за будь-яких 2 роки в межах 2015-2019 років. Ця вимога Замовника з конкретизацією щодо двохрічного періоду протягом 2015-2019 років для підтвердження виконання основних видів робіт в такому обсягу є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників. Скаржник може підтвердити виконання такого обсягу основних видів робіт протягом 3 років, але Замовником необґрунтовано встановлено вимогу, яка не дає змогу Скаржнику брати участь у закупівлі. ІІІ. По-третє, Замовником визначено загальний обсяг не менше 80 % від необхідних обсягів даної процедури закупівлі. За 2018-2019 роки Скаржник може підтвердити виконання вищевказаних робіт, а саме влаштування нижнього та/або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші; влаштування верхнього шару покриття з ЩМА-20, загальним обсягом у 90 000 м2 (що становить 54% від вказаних обсягів). На думку Скаржника наявність такого досвіду є достатнім для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, крім того Скаржник має достатню кількість кваліфікованих працівників, обладнання та матеріально-технічну базу, залучену лабораторію, залучені потужності для виробництва асфальтобетонних сумішей та інше для виконання всіх видів робіт, вказаних у технічному завданні якісно, вчасно та у повному обсязі, але через дискримінаційну вимогу Замовника не має можливості брати участь у Закупівлі. Тобто Скаржник вважає, що встановлення наявності досвіду виконання основних видів робіт (по кожному виду окремо) не менше 80 % від необхідних обсягів даної процедури закупівлі є необґрунтованим. ІV. По-четверте, Замовник у якості підтвердження досвіду вимагає виконання основних видів робіт (по кожному виду окремо), а саме влаштування нижнього та/або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші; влаштування верхнього шару покриття з ЩМА-20. Скаржнику незрозуміла дана дискримінаційна вимога Замовника, чому саме влаштування верхнього шару покриття з ЩМА-20, а не ЩМА-15, ЩМА-10, або інший вид асфальтобетонної суміші. Технологія під час влаштування верхнього шару покриття не відрізняється в залежності від виду використанної асфальтобетонної суміші. Скаржник має досвід влаштування верхнього шару покриття із ЩМА-20, ЩМА-15, ЩМА-10 та дрібнозернистої асфальтобетонної суміші, але знов, через протизаконні дискримінаційні вимог Замовника, не має можливості брати участь у закупівлі. Тобто, дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що протизаконні дії Замовника, а саме встановлення вищевказаних вимог, порушують право Скаржника брати участь у публічних закупівлях, призводять до обмеження конкуренції та створюють перешкоди для проведення ефективних торгів з максимальною економією державних коштів. З огляду на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «АЛЬКОР» до розгляду. 2. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Закарпатській області внести зміни до Тендерної документації з метою усунення дискримінаційних вимог. 3. На час розгляду скарги призупинити процедуру Закупівлі. Додаток: платіжне доручення №7 від 16 грудня 2020р. про сплату плати за подання скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відповідно до частини 5 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII, ТОВ «ДП АЛЬКОР» повідомляє про відкликання скарги та просить припинити її розгляд.
Дата: 20 січня 2020 22:58
рішення від 22.01.2020 №1275 .pdf
Дата публікації: 22 січня 2020 19:11

Документи подані скаржником

18 січня 2020 13:43
Скарга до АМКУ

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-13-000013 ● 44d56955ba9d417c90d0c8f99163bf9f
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2021 13:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2021 № 361

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-12-23-004637-b 23.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-19 14:11:14

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянках км 73+300 – км 90+143, км 90+311 – км 98+700, Закарпатська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-23-004637-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-10-22 13:45:56

Відповідь на запит

На Ваш запит надаємо запитувані документи.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 січня 2020
UA-2019-12-23-004637-bf686459b30504b70b25905dc4210ea90
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 20:25
Електронний підпис
12 лютого 2020 21:57
податкова
12 лютого 2020 21:57
Корупція ШБУ-77
12 лютого 2020 21:57
МВС Соловйов
22 січня 2020 14:41
Електронний підпис
22 січня 2020 14:41
Електронний підпис
22 січня 2020 14:03
39 Копія статуту.pdf
22 січня 2020 14:02
37 до дог 26_ КБ-3_ КБ2в.pdf
22 січня 2020 14:02
37 до дог 9 КБ-3_ КБ2в.pdf
22 січня 2020 14:02
35 Копії наказів.zip
22 січня 2020 14:02
16978-1 ШБУ-77 p7s.zip
22 січня 2020 14:02
30 Витяг Мужієво.pdf
22 січня 2020 14:02
29 Маршрут.pdf
22 січня 2020 14:02
45 Копія витягу ПДВ.pdf
22 січня 2020 14:02
44 Технічне завдання.pdf
22 січня 2020 14:02
44 Лист згода.pdf
22 січня 2020 14:00
10 Лист зобовязання.pdf
22 січня 2020 14:00
7 Ліцензія.pdf
22 січня 2020 14:00
6 Гарантійний лист.pdf

Документи

Публічні документи

23 січня 2020 12:57
Електронний підпис
23 січня 2020 12:57
30-04_16 дог.pdf
23 січня 2020 12:55
Електронний підпис
23 січня 2020 12:55
30-04_16.pdf
23 січня 2020 12:55
68-07_16_dogovir.pdf
23 січня 2020 12:55
68-07_16_akty.pdf
23 січня 2020 12:48
Електронний підпис
23 січня 2020 12:47
дог суборенда землі.pdf
23 січня 2020 12:47
листи-пiдтвердження.pdf
23 січня 2020 12:40
Електронний підпис
23 січня 2020 12:39
відгук 68-07_16.pdf
23 січня 2020 12:39
відгук 30-04_16.pdf
23 січня 2020 12:36
ПДВ.pdf
23 січня 2020 12:36
vytiag_080120.pdf
23 січня 2020 12:36
tehpasporty_210120.pdf
23 січня 2020 12:36
statut_210120.pdf
23 січня 2020 12:35
nakazy_210120.pdf
23 січня 2020 12:35
antykorupciina pr_210120.pdf
23 січня 2020 12:35
переклад техпаспорт.pdf
23 січня 2020 12:35
Ліцензія від 27.12.2019.pdf
23 січня 2020 12:35
8.3 laboratoriya LVIV.pdf
23 січня 2020 12:35
6_reestr.pdf
23 січня 2020 12:35
6_povnovazhennia.pdf
23 січня 2020 12:35
6_inshe.pdf
23 січня 2020 12:35
6_dod7.pdf
23 січня 2020 12:35
6_dod5.pdf
23 січня 2020 12:35
6_dod3.pdf
23 січня 2020 12:35
6_dod2.pdf
23 січня 2020 12:35
6_dod1_ch2.pdf
23 січня 2020 12:35
6_dod1_ch1.pdf
23 січня 2020 12:35
17181 Онур К.І. p7s.rar

Документи

Публічні документи

23 січня 2020 12:55
Електронний підпис
23 січня 2020 12:55
Електронний підпис
23 січня 2020 12:54
9. Лист-зобов'язання.pdf
23 січня 2020 12:54
8. Гарантійний лист.pdf
23 січня 2020 12:54
5. Проект договору.pdf
23 січня 2020 12:54
_Реєстр.pdf
23 січня 2020 12:54
Скан ТП на АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77" 590 007 177,00
UAH з ПДВ
590 007 177,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 591 346 766,00
UAH з ПДВ
591 346 766,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 20:25
Електронний підпис
12 лютого 2020 21:57
податкова
12 лютого 2020 21:57
Корупція ШБУ-77
12 лютого 2020 21:57
МВС Соловйов
22 січня 2020 14:41
Електронний підпис
22 січня 2020 14:41
Електронний підпис
22 січня 2020 14:03
39 Копія статуту.pdf
22 січня 2020 14:02
37 до дог 26_ КБ-3_ КБ2в.pdf
22 січня 2020 14:02
37 до дог 9 КБ-3_ КБ2в.pdf
22 січня 2020 14:02
35 Копії наказів.zip
22 січня 2020 14:02
16978-1 ШБУ-77 p7s.zip
22 січня 2020 14:02
30 Витяг Мужієво.pdf
22 січня 2020 14:02
29 Маршрут.pdf
22 січня 2020 14:02
45 Копія витягу ПДВ.pdf
22 січня 2020 14:02
44 Технічне завдання.pdf
22 січня 2020 14:02
44 Лист згода.pdf
22 січня 2020 14:00
10 Лист зобовязання.pdf
22 січня 2020 14:00
7 Ліцензія.pdf
22 січня 2020 14:00
6 Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 12:55
Електронний підпис
23 січня 2020 12:55
Електронний підпис
23 січня 2020 12:54
9. Лист-зобов'язання.pdf
23 січня 2020 12:54
8. Гарантійний лист.pdf
23 січня 2020 12:54
5. Проект договору.pdf
23 січня 2020 12:54
_Реєстр.pdf
23 січня 2020 12:54
Скан ТП на АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
Переможець 590 007 177,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 12:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 12:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
590 007 177,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 13:09
Дод.угода №1-11.pdf зміни до договору
29 червня 2021 13:08
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 09:41
1-10.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 09:40
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 18:04
Дод.угода №1-9.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 18:03
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 14:04
Дод.угода №1-8.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 14:04
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 15:56
Дод угода 1-7.pdf зміни до договору
16 липня 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 15:39
Дод угода 1-7.pdf зміни до договору
16 липня 2020 15:38
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 09:35
Дод.угода №1-6.pdf зміни до договору
02 червня 2020 09:35
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 08:32
Дод.угода №1-5.pdf зміни до договору
28 травня 2020 08:31
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 14:34
Дод.угода № 1-4.pdf зміни до договору
20 травня 2020 14:34
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2020 11:57
Дод.угода №1-3.pdf зміни до договору
18 травня 2020 11:57
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2020 08:56
Дод.угода №1-2.pdf зміни до договору
13 травня 2020 08:55
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2020 09:25
Дод. угода 1-1.pdf зміни до договору
25 лютого 2020 09:25
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2020 15:47
Дод.угода №1-1.pdf зміни до договору
24 лютого 2020 15:46
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 15:24
Договір №1.pdf укладений
24 лютого 2020 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік (авансування), продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік (авансування), продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Авансування згідно договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі.Авансування згідно договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини). Затримка фінансування витрат замовника.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31 грудня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 588 932 999,59
UAH (в тому числі ПДВ 98 155 499,93 UAH)