Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (овочі та фрукти)
Очікувана вартість
881 040,00 UAH
UA-2020-02-24-002272-a ● f66c8026da624249b222e223bbeadebc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад «Дитячий спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій «Хаджибей» Міністерства охорони здоров’я України |
Код ЄДРПОУ: | 01982028 |
Місцезнаходження: | 67663, Україна , Одеська обл., Одеса, Об’їзна дорога,1 |
Контактна особа: |
Коржан Наталія Олександрівна 380482308563 corzhan.n2008@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 19:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2020 11:51 |
Очікувана вартість: | 881 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 881,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20210 кілограми
фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67663, Україна, Одеська область, Одеса, Об’їзна дорога, 1; 67660, Одеська область, Біляївський район, с.Холодна Балка, вул.Санаторна, 1; 65044, м.Одеса, пров. Каркашадзе, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
25050 кілограми
овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67663, Україна, Одеська область, Одеса, Об’їзна дорога, 1; 67660, Одеська область, Біляївський район, с.Холодна Балка, вул.Санаторна, 1; 65044, м.Одеса, пров. Каркашадзе, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно договору | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2020 17:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2020 17:31 |
перелік змін.docx | |
03 березня 2020 17:31 |
ТД_(овочі та фрукти)_ зі змінами.rtf | |
03 березня 2020 17:31 |
Проект_договору_овочі та фрукти - до ТД зі зімнами.doc |
03 березня 2020 17:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 березня 2020 17:31 |
перелік змін.docx
|
||||||
03 березня 2020 17:31 |
ТД_(овочі та фрукти)_ зі змінами.rtf
|
||||||
03 березня 2020 17:31 |
Проект_договору_овочі та фрукти - до ТД зі зімнами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо поставки
Дата подання: 26 лютого 2020 08:41
Дата відповіді: 27 лютого 2020 12:58
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Доброго дня. Вимоги до предмету закупівлі Викладено в Додатку № 1 до тендерної документації.
Доставка товару буде здійснюватись за адресами: 67663, Україна, м.Одеса, Об’їзна дорога,1; 67660, Одеська область, Біляївський район, с.Холодна Балка, вул.Санаторна, 1; 65044, м.Одеса, пров. Каркашадзе, 2
Товар постачається учасником-переможцем з дня заключення договору до 31.12.2020 року. Постачання здійснюється кожного дня незалежно від святкових та вихідних днів, погодних умов, згідно заявок Замовника. Замовлення на доставку товарів надається телефоном, факсом. Постачальником призначається особа відповідальна за прийом заявок. Наявність відповідальної особи за отримання замовлень є обов’язковим. Неприйняття замовлення є недопустимим. Продукція постачається не рідше 1 разу на день в залежності від потреб замовника. В нагальних потребах учасник повинен мати можливість поставити чи провести заміну продукції неналежної якості протягом 3-х годин з отримання відповідного повідомлення від Замовника для забезпечення раціонального і стабільного розпорядку дня в санаторії. У зв’язку з обмеженим ресурсом складських приміщень замовника, постачальник повинен мати запас продукції в власних складах згідно орієнтовного графіку поставки продукції.
Доставка товару буде здійснюватись за адресами: 67663, Україна, м.Одеса, Об’їзна дорога,1; 67660, Одеська область, Біляївський район, с.Холодна Балка, вул.Санаторна, 1; 65044, м.Одеса, пров. Каркашадзе, 2
Товар постачається учасником-переможцем з дня заключення договору до 31.12.2020 року. Постачання здійснюється кожного дня незалежно від святкових та вихідних днів, погодних умов, згідно заявок Замовника. Замовлення на доставку товарів надається телефоном, факсом. Постачальником призначається особа відповідальна за прийом заявок. Наявність відповідальної особи за отримання замовлень є обов’язковим. Неприйняття замовлення є недопустимим. Продукція постачається не рідше 1 разу на день в залежності від потреб замовника. В нагальних потребах учасник повинен мати можливість поставити чи провести заміну продукції неналежної якості протягом 3-х годин з отримання відповідного повідомлення від Замовника для забезпечення раціонального і стабільного розпорядку дня в санаторії. У зв’язку з обмеженим ресурсом складських приміщень замовника, постачальник повинен мати запас продукції в власних складах згідно орієнтовного графіку поставки продукції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-02-24-002272-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Проект Інвест ХХІ", Код ЄДРПОУ:32521649
Дата подання: 10 квітня 2020 19:04
Дата подання: 10 квітня 2020 19:04
Скарга
Скарга в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» на рішення Замовника у процедурі відкритих торгів
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2020 11:13
рішення від 14.04.2020 №7051+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 11:12
Інформація про перенесення розгляду Скарг + інформація для Замовника.pdf
Дата публікації: 04 травня 2020 17:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.05.2020 №8694 .pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 16:36
рішення від 05.05.2020 №8694 .pdf
Дата публікації: 08 травня 2020 19:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8694-р/пк-пз від 05.05.2020 року за процедурою відкритих торгів згідно предмету закупівлі: Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (овочі та фрукти) на засіданні тендерного комітету від 19.05.2020 року прийнято рішення скасувати:
1. рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальність "Проект Інвест ХХІ"
2. рішення про визначення Фізичної особи-підприємця Костенюка Володимира Сергійовича переможцем процедури закупівлі – «Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (овочі та фрукти)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-02-24-002272-a
Дата виконання рішення замовником: 19 травня 2020 13:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2020 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "МАСІС-ЕКСПРЕС" |
567 550,00
UAH з ПДВ
|
567 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" |
845 388,00
UAH з ПДВ
|
789 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЕНЮК ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ |
880 985,00
UAH з ПДВ
|
790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "МАСІС-ЕКСПРЕС" #39603502 |
Рішення скасоване |
567 550,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2020 13:12
|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" #32521649 |
Рішення скасоване |
789 900,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2020 13:12
|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЕНЮК ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ #3345615111 |
Рішення скасоване |
790 000,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2020 13:12
|
ПП "МАСІС-ЕКСПРЕС" #39603502 |
Відхилено |
567 550,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2020 13:18
|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" #32521649 |
Відхилено |
789 900,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2020 15:47
|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЕНЮК ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ #3345615111 |
Переможець |
790 000,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2020 13:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 13:46
|
Костенюк овочі ДУ30.12.2020.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2020 17:20
|
ов.фр01.06.pdf | укладений |
09 червня 2020 17:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 01/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |