Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з цілодобової передачі прийнятих тривожних сигналів про спрацювання автоматичної пожежної сигналізації на обєктах
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2023-01-18-000756-a ● f6530af4db604a43b2a0c8342c617789
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Університет Григорія Сковороди в Переяславі |
Код ЄДРПОУ: | 04543387 |
Місцезнаходження: | 08401, Україна , Київська обл., Переяслав, вул. Сухомлинського, буд. 30 |
Контактна особа: |
Лесик Людмила Олександрівна 0663675058 buhgalt2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2023 09:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 330 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з цілодобової передачі прийнятих тривожних сигналів про спрацювання автоматичної пожежної сигналізації на обєктах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08401, Україна, Київська область, Переяслав, вул. Сухомлинського, буд. 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2023 09:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2023 09:05 |
Додаток 6.docx | |
18 січня 2023 09:04 |
Додаток 7.docx | |
18 січня 2023 09:04 |
Додаток 5.docx | |
18 січня 2023 09:04 |
Специфiкацiявстановленого обладнання корпус №2.pdf | |
18 січня 2023 09:04 |
Специфiкацiявстановленого обладнання корпус №1.pdf | |
18 січня 2023 09:04 |
Специфiкацiявстановленого обладнання гуртожиток №2.pdf | |
18 січня 2023 09:03 |
Специфiкацiявстановленого обладнання гуртожиток №1.pdf | |
18 січня 2023 09:03 |
Додаток 4.docx | |
18 січня 2023 09:03 |
Додаток 3.docx | |
18 січня 2023 09:03 |
Додаток 2.docx | |
18 січня 2023 09:02 |
Додаток 1.docx | |
18 січня 2023 09:02 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінація
Дата подання: 20 січня 2023 13:18
Дата відповіді: 23 січня 2023 10:57
Вважаємо дискримінаційною вимогу щодо надання Свідоцтва на врахування екологічних аспектів стосовно предмету закупівлі котре згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO/TR 14062:2006 «Екологічне управління. Врахування екологічних аспектів у проектуванні та розроблянні продукції». Закупівля проводиться на послуги з цілодобової передачі тривожних сповіщень, аж ніяк не на проектування та розробляння продукції!! Під час воєнного стану в країні, не обмежуйте коло потенційних учасників, встрачається головний принцип закупівель, а саме максимальна економія бюджетних коштів!! Вимагаємо видалити вимогу, в іншому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник Замовником уважно вивчена ваша вимогами та проаналізована, наголошуємо, що наразі переважна більшість сумлінних виконавців робіт, як українських, так і європейських і світових, вже впровадили в себе системи екологічного управління, врахування екологічних аспектів у проектуванні та розроблянні продукції, що стосується як робіт так і послуг, таким чином, надання учасниками даного сертифікату є підтвердженням сумлінного виконання Учасником міжнародних стандартів. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за якими прийнято наступне рішення: «Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.». Вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню. Наявність зазначеного сертифікату забезпечує Замовнику співпрацю з Учасником, який впроваджує на своєму підприємстві стандарти, які створюють безпечні і здорові умов праці шляхом введення умов, які дозволяють підприємству систематично виявляти та контролювати ризики безпеки і здоров’я, знижувати вірогідність потенційних аварій тощо, не завдаючи при цьому школи навколишньому середовищу. Це також виступає гарантією наявності кваліфікованого персоналу, навички якого постійно вдосконалюються. Тому, будь-який учасник, за власним бажанням та у короткі строки, має можливість здійснити сертифікацію та отримати відповідні сертифікати ISO, що виключає дискримінаційний характер даної вимоги. Також, звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі робіт даного виду. Дякуємо за ваше звернення!
питання
Дата подання: 20 січня 2023 13:19
Дата відповіді: 23 січня 2023 10:56
Чи дозволяється залучення субпідрядників в частині надання Свідоцтва на врахування екологічних аспектів стосовно предмету закупівлі котре згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO/TR 14062:2006 «Екологічне управління. Врахування екологічних аспектів у проектуванні та розроблянні продукції»; Сертифіката відповідності відносно надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення котре відповідає вимогам ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування»; Сертифікат на інжиніринг пожежної безпеки стосовно предмету закупівлі котре згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 16732-1:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Оцінювання пожежного ризику. Частина 1. Загальні положення».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник Замовником передбачається залучення субпідрядної організації, дякуємо за ваше звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ" |
330 000,00
UAH з ПДВ
|
330 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ" #37961573 |
Переможець |
330 000,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2023 10:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2023 13:25
|
Договір.pdf | укладений |
06 лютого 2023 13:24
|