Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення М-22 Полтава-Олександрія, Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м.Кременчук)-Маріуполь, Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Р-10 /Р-09/-Черкаси-Чигирин-Кременчук, Т-17-03 /Н-08/-Недогарки-Світловодськ, Т-17-16 Хорол-Семенівка – Кременчук (через с.Бочки) в межах Полтавської області
Очікувана вартість
486 042 502,00 UAH
UA-2024-10-04-007855-a ● f64e033d5b6942ab8cbef4f8916b007a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-а |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович 380532615824 tender.pl@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2024 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 486 042 502,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 860 425,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції» з урахуванням вимог чинного законодавства. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1% очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати - заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських/робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі (частина восьма стаття 12 Закону). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4860425.02 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: перевищує строк дії Договору не менше ніж на 30 календарних днів. Як вид забезпечення виконання договору застосовувати безумовну, безвідкличну банківську гарантію. При цьому гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Банківська гарантія оформлюється: банками-резидентами України – відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639; іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication № 758). Банківська гарантія повинна містити: повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; положення про те, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, який буде укладено за результатами закупівлі; безвідкличне зобов’язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов’язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; положення про те, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; покладення всіх витрат, пов’язаних із гарантією, на принципала; положення про те, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; строк дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); умови про зменшення відповідальності банку в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов’язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги тощо); обмеження відповідальності банку-гаранта сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов’язків за гарантією; умови відкликання гарантії банком-гарантом. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання договірних зобов’язань. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
414.325 кілометр
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення М-22 Полтава-Олександрія, Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м.Кременчук)-Маріуполь, Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Р-10 /Р-09/-Черкаси-Чигирин-Кременчук, Т-17-03 /Н-08/-Недогарки-Світловодськ, Т-17-16 Хорол-Семенівка – Кременчук (через с.Бочки) в межах Полтавської області
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2026
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 70 |
Iнша подія | Відповідно до умов проекту договору | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2024 13:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2024 13:05 |
Перелік змін № 3.pdf | |
18 жовтня 2024 13:04 |
Додаток до ТД 4 (проект договору) (зміни № 3).pdf | |
18 жовтня 2024 13:03 |
Тендерна документація (зміни № 3).pdf | |
16 жовтня 2024 16:01 |
Перелік змін № 2.pdf | |
16 жовтня 2024 16:00 |
Специфікація до відомості обсягів робіт (зміни № 2).pdf | |
10 жовтня 2024 20:20 |
Перелік змін № 1.pdf | |
10 жовтня 2024 20:19 |
Додатки до ТД 1, 2 (зміни № 1), 5, 6, 7.pdf | |
04 жовтня 2024 14:24 |
Дефектний акт.pdf | |
04 жовтня 2024 14:24 |
Додаток до ТД 3 (технічна специфікація).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
запитання
Дата подання: 09 жовтня 2024 11:08
Дата відповіді: 10 жовтня 2024 20:16
Шановний Замовнику! Чи вірно ми розуміємо вимоги тендерної документації з додадтками,
що вимога надання договірної ціни, відомості обсягів робіт та переліку основних матеріальних
ресурсів стосується лише переможця процедури закупівлі ? Від учасника закупівлі не
вимагається їх надання (завантаження) у складі своєї тендерної пропозиції ?
Відповідь: Так, Ви вірно розумієте вимоги щодо надання договірної ціни, відомості обсягів робіт та переліку основних ресурсів стосується лише переможця процедури закупівлі.
щодо устаткування для заміни та встановлення опор освітлення?
Дата подання: 09 жовтня 2024 11:15
Дата відповіді: 10 жовтня 2024 20:16
Шановний Замовнику! Відповідно до таблиці «Обов'язковий перелік та кількість необхідної
техніки та обладнання для надання послуг за предметом закупівлі», яка наведена в п.1 1.1
Додатку 2 до Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні підтвердити
зокрема наявність Устаткуванням для заміни та встановлення опор освітлення у кількості 1 од.
Просимо пояснити, що має на увазі Замовник під Устаткуванням для заміни та встановлення
опор освітлення?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під устаткуванням для заміни та встановлення опор освітлення мається на увазі «Машини бурильно-крановi на автомобілі, глибина буріння 3,5 м» або еквівалент (відповідні зміни будуть внесенні до тендерної документації).
техніка
Дата подання: 09 жовтня 2024 11:16
Дата відповіді: 10 жовтня 2024 20:16
Шановний Замовнику! Відповідно до таблиці «Обов'язковий перелік та кількість необхідної
техніки та обладнання для надання послуг за предметом закупівлі», яка наведена в п.1 1.1
Додатку 2 до Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні підтвердити
наявність зокрем: автогрейдерів, навантажувачів, ручні мотокоси (інвентар), ручні косарки
(інвентар). Просимо зазначити, яку саме кількість кожного з вищезазначених
машин/механізмів/обладнання повинен підтвердити учасник закупівлі. Чи правильно ми
розуміємо вимогу Замовника, що учасник повинен підтвердити наявність зокрема:
автогрейдерів в кількості не менше 3 одиниці, навантажувачів в кількості не менше 9 одиниць,
ручні мотокоси (інвентар)- в кількості не менше 8 одиниць, ручні косарки (інвентар) – не
менше 10 одиниць?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесенні до тендерної документації.
наявність працівників
Дата подання: 09 жовтня 2024 11:18
Дата відповіді: 10 жовтня 2024 20:15
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог п. 1.2 Додатку 2 до тендерної документації
Учасник повинен підтвердити наявність зокрема сертифікованого інженера-проектувальника
на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації. Просимо
пояснити, чи обов’язково учасник повинен підтвердити наявність у нього працівника за
посадою інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині
кошторисної документації чи назва посади може відрізнятися (наприклад, провідний інженер
виробничо-кошторисного відділу)? Тобто Замовник під даною вимогою має на увазі:
«сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині
кошторисної документації, або інша особа, яка виконує його функції – 1 особа.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен обов’язково підтвердити наявність у нього сертифікованого інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 09 жовтня 2024 11:19
Дата відповіді: 10 жовтня 2024 20:14
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 1.3 Додатку 2 до тендерної документації «Під
поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір (договори) з надання послуг (виконання
робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений
(укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення
закупівлі. При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не
менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (лоту)». Просимо пояснити, чи буде
вважатися правильним, якщо Учасник підтвердить наявність досвіду кількома аналогічними
договорами, загальна сума яких буде складати 50% від очікуваної вартості закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості і може бути як в одному аналогічному договорі, так і в кількох аналогічних договорах.
щодо посади сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.
Дата подання: 10 жовтня 2024 23:05
Дата відповіді: 13 жовтня 2024 10:25
Шановний Замовнику! Відповідно до вашої відповіді на питання щодо наявності працівників, яку ви опублікували 10.10 о 20:15, учасник повинен в складі пропозиції підтвердити наявність у нього зокрема працівника за посадою: «сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документаці». Просимо звернути вашу увагу на те, що в класифікаторі професій відсутня посада «сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації». Окрім того в попередніх ваших аналогічних закупівлях з аналогічною вимогою переможці тендерів не надавали саме працівників з такою посадою, а надавали працівників, які виконують функції сертифікованих інженерів проектувальників в частині кошторисної документації. Враховуючи вищевикладене просимо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу в наступній редакції : «сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації, або інша особа, яка виконує його функції – 1 особа.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Перелік обовʼязкових ключових посад інженерно-технічних працівників сформований у відповідності до п.33 наказу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 16.02.2024 № 13-ОД. Вимога чинна.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 10 жовтня 2024 23:15
Дата відповіді: 13 жовтня 2024 10:24
Шановний Замовнику! Чи вірно ми розуміємо вимогу тендерної документації з додатками, що аналогічним буде вважатися як один аналогічний договір, сума якого складає не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі так і декілька аналогічних договорів, загальна сума яких складає не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Відповідь: В доповнення до попередньої відповіді з піднятого питання: Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) наведених в таблиці тендерної документації основних (ключових) робіт та в обсягах, не менш ніж вказані в таблиці 1.3.2 (відповідно до Технічної специфікації або форми BoQ).
щодо підтвердження кількості автогрейдерів та навантажувачів
Дата подання: 11 жовтня 2024 14:29
Дата відповіді: 13 жовтня 2024 10:23
Шановний Замовниу! Чи правильно ми
розуміємо вимогу Замовника, що учасник повинен підтвердити наявність зокрема:
автогрейдерів в кількості не менше 3 одиниці, навантажувачів в кількості не менше 9 одиниць?
Відповідь: Так, Ви вірно розумієте вимогу, а саме: автогрейдерів в кількості не менше 3 одиниці, навантажувачів в кількості не менше 9 одиниць.
Щодо формування ціни
Дата подання: 15 жовтня 2024 17:01
Дата відповіді: 16 жовтня 2024 15:57
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 4.9 проекту договору Зворотні суми позначаються окремим рядком в формах № КБ-2в (УПВ) і формах № КБ-3 під назвою «Зворотні суми», що відсутні в переліку обсягів відомості робіт BoQ. Оскільки, наявність очікуваних зворотних сум впливає на вартість договірної ціни та актів виконаних робіт, просимо роз’яснити, чи враховувати вартість зворотних сум в переліку обсягів робіт BoQ, а саме в одиничній вартості їх виконання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В переліку обсягів відомості робіт BoQ, що представлена в тендерній документації, зворотні суми не враховані.
Шодо формування ціни
Дата подання: 15 жовтня 2024 17:01
Дата відповіді: 16 жовтня 2024 15:57
Шановний Замовнику! Просимо Вас роз’яснити, чи передбачають виконання робіт з демонтажу комплектів зимових знаків вже відрахованих зворотних сум у їх вартості, адже в дефектному акті та специфікаціях замовником передбачено 4-х кратна обертаємість матеріалу, а саме застосований коефіцієнт до кількості цих матеріалів (елементи кріплення, щитки та стійкі дорожніх знаків), що відповідає 1/4 від необхідного обсягу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вартість виконання робіт з демонтажу комплектів зимових знаків не передбачає відрахування зворотних сум у їх вартості, в розрахунку вартості застосований коефіцієнт до кількості цих матеріалів (елементи кріплення, щитки та стійкі дорожніх знаків), що відповідає 4-х кратній обертаємості матеріалу, та відповідає 1/4 від необхідного обсягу.
Шодо формування ціни
Дата подання: 15 жовтня 2024 17:02
Дата відповіді: 16 жовтня 2024 15:56
Шановний Замовнику! За умовами договору п 6.7.3 роботи мають бути виконані відповідно до вимог технічної документації. Витрати матеріалів мають відповідати зазначеним у специфікації. Просимо переглянути наступні витрати матеріалів, зазначених в специфікації, що впливають на якість та вартість виконання робіт:
- п. 42 норму витрат сумішей асфальтобетонних гарячий і теплих [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б на ліквідацію вибоїн асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття площею до 1 м2, при товщині шару до 50 м2;
- норму застосування емульсії бітумної ЕКШ-50 під час виконання робіт з ліквідації вибоїн асфальтобетонного покриття, що відповідає нормі витрат для емульсії ЕКШ-60.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічна помилка в специфікації буде виправлена та внесені відповідні зміни в тендерну документацію. При цьому обсяги при розрахунку очікуваної вартості проведені з врахуванням необхідного обсягу матеріалів з застосуванням норми витрат емульсії бітумної ЕКШ-50 (вірно).
Щодо формування ціни
Дата подання: 15 жовтня 2024 17:02
Дата відповіді: 16 жовтня 2024 15:55
Шановний Замовник! В дефектному акті під час використання відфрезованого матеріалу, передбачається його вартість лише транспортної складової, чи вірно ми розуміємо вимогу, що в даному випадку, це матеріал, отриманий під час виконання робіт на об’єкті, або наданий Замовником.
Відповідь: Так, Ви вірно розумієте вимогу.
Щодо формування договірної ціни
Дата подання: 17 жовтня 2024 13:45
Дата відповіді: 18 жовтня 2024 12:57
Шановний Замовнику! Просимо роз’яснити щодо відображення відомості обсягів робіт BoQ, а саме врахування чи відсутність ПДВ в складі загальної та одиничної вартостей.
Відповідь: Питання не по суті. В тендерній документації представлена відомість обсягів робіт BoQ, виконання яких потребує при наданні послуги по предмету закупівлі, без зазначення їх вартості, що передбачено п.6.2 Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07 жовтня 2022 року № 753 (зі змінами) (далі – Методика).
При цьому згідно наказу Мінінфраструктури від 03 вересня 2024 року № 942 «Про внесення змін до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» п. 3 пп 4 передбачено: «6.4. Ціна тендерної пропозиції / пропозиції учасника та договірна ціна формується на підставі вартості дорожніх робіт та послуг, до складу якої вносяться прямі, загальновиробничі та інші витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат підрядних організацій, кошти на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.»
Форма Договірної ціни за укрупненими показниками вартості наведена в Методиці Додаток 29, згідно якого ПДВ до ціни одиниці не входить.
При цьому згідно наказу Мінінфраструктури від 03 вересня 2024 року № 942 «Про внесення змін до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» п. 3 пп 4 передбачено: «6.4. Ціна тендерної пропозиції / пропозиції учасника та договірна ціна формується на підставі вартості дорожніх робіт та послуг, до складу якої вносяться прямі, загальновиробничі та інші витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат підрядних організацій, кошти на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.»
Форма Договірної ціни за укрупненими показниками вартості наведена в Методиці Додаток 29, згідно якого ПДВ до ціни одиниці не входить.
Щодо договірної ціни
Дата подання: 17 жовтня 2024 13:46
Дата відповіді: 18 жовтня 2024 12:57
Шановний Замовнику! Звертаємо вашу увагу на невідповідність опублікованої тендерної документації Правилам визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджені наказом Міністерства інфраструктури України 02 травня 2022 року № 273 (зі змінами) (далі – Правила) та Методиці визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07 жовтня 2022 року № 753 (зі змінами) (далі – Методика), а саме:
1. Згідно п’ятого абзацу пункту 6.2 Методики, замовник в складі тендерної документації повинен надати:
«перелік основних матеріальних ресурсів (з метою складання його відповідно до додатку 28 до цієї Методики, у разі вказання в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі суми коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами), зміна цін на які може суттєво вплинути на вартість дорожніх робіт та послуг впродовж періоду їх виконання/надання, із зазначенням вагового коефіцієнта кожного ресурсу та зазначенням цін, визначених за базою даних цін за останній місяць з урахуванням ПДВ та без врахування транспортної складової, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі.»
Натомість у додатку №3 до проекту договору (ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ) в складі тендерної документації зазначено посилання на внутрішні протоколи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області та ціни на універсальні послуги від ТОВ «Полтаваенергозбут».
Дані посилання не можуть вважатись базою даних цін згідно самого визначення з Правил, в частині збору інформації, публікації для вільного доступу та не відповідає вимогам до бази даних цін згідно додатку 19 до Методики, в якому зазначено:
«…
2) Алгоритм збору інформації, який базується на ключових елементах:
- ціни на матеріальні ресурси мають бути виключно за даними підприємств-виробників (постачальників), що знаходяться на території України;
- всеохопленість – збір інформації має бути організований з різних регіонів України;
- вільний доступ всіх учасників ринку до БДЦ для подання інформації щодо цін;
…
4) Оприлюднення цін на матеріальні ресурси, який обов’язково має передбачати:
- оприлюднення цін щодо максимальних, мінімальних та середніх відпускних цін на матеріальні ресурси (дорожньо-будівельні матеріали), що склалися у розрізі всіх регіонів (областей) за звітний місяць, з урахуванням ПДВ та окремо усередненої транспортної складової;
- ціни на матеріальні ресурси мають розміщуватися щомісячно до 15 числа наступного за звітним місяцем;
…»
2. Складові переліку основних матеріальних ресурсів згідно додатку №3 до проекту договору в складі тендерної документації не відповідають вимогам форми додатку 28 до Методики, а саме:
«* - .... Окремий матеріальний ресурс або його складові, якщо цей ресурс відсутній в базі даних цін (наприклад залізобетонні балки - складові цемент, арматура), може бути врахований замовником, у випадку якщо його сумарна вартість складає не менше 3% вартості матеріальних ресурсів від підсумку розділу ІІІ. «Дорожньо-будівельні матеріали, вироби та комплекти» відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта (додаток 14 до Методики) (без врахування транспортної складової);
** - сума вагових коефіцієнтів матеріальних ресурсів повинна складати не менше 0,8 (80%).»
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо привести у відповідність Правилам та Методиці додаток №3 до проекту договору (ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ) в складі тендерної документації, оскільки в даній редакції присутні посилання на ціни, які не відповідають жодній діючій базі даних цін та свідомо занижена сума вагових коефіцієнтів матеріального ресурсу, що відображає його питому вагу. Це в свою чергу унеможливить визначення компенсації додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами згідно додатку 35 до Методики, та подальшого врахування в актах виконаних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Визначення вартості основних матеріальних ресурсів проведений згідно до п.4.11 Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07 жовтня 2022 року № 753 (зі змінами) (далі – Методика) та рекомендацій Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України щодо провадження та виконання Порядку здійснення аналізу поточних цін на матеріальні та трудові ресурси в будівництві (далі – Порядок). У відповідності до перелічених нормативних документів надано можливість замовнику під час складання кошторисної документації приймати поточні ціни на матеріальні ресурси не більше середніх цін у регіоні (області), що склалися на момент розроблення проєктної документації, тобто ціни можуть бути нижчими за середні ціни. Невідповідність відсутня.
2. Технічна помилка, що виникла у зв’язку з відсутністю на даний час оновлення кошторисного програмного комплексу, що не враховує зміни Методики від 03.09.2024, щодо визначення Вагового коефіцієнту матеріального ресурсу, що відображає його питому вагу, викладеного в ПЕРЕЛІКУ ОСНОВНИХ МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ додатку № 3 Проєкту ДОГОВОРУ про закупівлю за державні кошти (Додаток 4 до тендерної документації) буде виправлена та внесені відповідні зміни в тендерну документацію. Дякуємо за зауваження.
2. Технічна помилка, що виникла у зв’язку з відсутністю на даний час оновлення кошторисного програмного комплексу, що не враховує зміни Методики від 03.09.2024, щодо визначення Вагового коефіцієнту матеріального ресурсу, що відображає його питому вагу, викладеного в ПЕРЕЛІКУ ОСНОВНИХ МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ додатку № 3 Проєкту ДОГОВОРУ про закупівлю за державні кошти (Додаток 4 до тендерної документації) буде виправлена та внесені відповідні зміни в тендерну документацію. Дякуємо за зауваження.
Щодо АБЗ
Дата подання: 17 жовтня 2024 17:03
Дата відповіді: 18 жовтня 2024 13:02
Шановний Замовнику! Під час надання послуг з експлуатаційного утримання Виконавцем має бути дотримано вимоги ДБН В.2.3-4-2015 (зі змінами), Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 № 198, Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Мінрегіону від 14 лютого 2012 р. № 54 і всього іншого, це зрозуміло.
В тендерній документації вказано, що Учасник у «Інформації про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)» (довідка про АБЗ) вказує: "Місцезнаходження АБЗ під час надання послуг (адреса)". Тобто, виходячи з вищезазначеного, якщо ми під час участі у закупівлі надамо довідку про АБЗ, в якій буде зазначена інформація про АБЗ, який фактично на сьогоднішній день базується у Львівській області, але буде перебазовано до Полтавської області з обов’язковим проведенням атестації та отримання дозволу на викиди (адже дозвіл на викиди потрібен відповідно до вимог чинного законодавства України), який займає багато часу, не менш ніж півроку, то чи відповідатимемо ми кваліфікаційним Вашим вимогам?
Оскільки, Вами жодним чином не передбачено підтверджуючі документи на АБЗ, а саме: атестат виробництва АБЗ та дозвіл на викиди забруднюючих речовин.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У підпункті 1.1.2 Додатку № 2 до тендерної документації викладені вичерпні вимоги щодо наявності у Учасника асфальтобетонного(их) заводу(ів). Учасник у разі визнання переможцем торгів має гарантувати передислокацію асфальтобетонного(их) заводу(ів) на відстань, що дозволить забезпечити нормативні вимоги щодо транспортування асфальтобетонних сумішей до місця виконання робіт (надання листа-гарантії). У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці та в підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає копію(ї) договору(ів) (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), тобто Учасник має можливість придбання необхідних асфальтобетонних сумішей.
Щодо баз цін
Дата подання: 19 жовтня 2024 17:55
Дата відповіді: 21 жовтня 2024 10:23
Шановний Замовнику! Ви не в повному обсязі відповіли на питання ( від 17 жовтня 2024 час 13:46) щодо посилань на вашу базу цін. Так, Замовник право використовувати власну базу цін і приймати поточні ціни на матеріальні ресурси не більше середніх цін у регіоні, але вона повинна відповідати вимогам, а саме:
Згідно пункту 4 Додаток 19 визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07 жовтня 2022 року № 753 (зі змінами) (далі – Методика):
Оприлюднення цін на матеріальні ресурси, який обов’язково має передбачати:
- оприлюднення цін щодо максимальних, мінімальних та середніх відпускних цін на матеріальні ресурси (дорожньо-будівельні матеріали), що склалися у розрізі всіх регіонів (областей) за звітний місяць, з урахуванням ПДВ та окремо усередненої транспортної складової;
- ціни на матеріальні ресурси мають розміщуватися щомісячно до 15 числа наступного за звітним місяцем.
Вами у додатку №3 до проекту договору (ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ) в складі тендерної документації зазначено лише посилання на внутрішні протоколи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області. Доступу до цих протоколів, або до Вашої базі цін ні в учасників торгів, структур, організацій та інших немає. Вимога щодо оприлюднення цін, щодо визначення максимальних, мінімальних та середніх відпускних цін не виконана.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вартість основних матеріальних ресурсів, що застосовані при розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, оприлюднена в тендерній документації (Додаток 4 до тендерної документації «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ про закупівлю за державні кошти» Додаток № 3 до Договору). Вимога виконана.
Окрема закупівля
Дата подання: 19 жовтня 2024 22:21
Дата відповіді: 21 жовтня 2024 10:24
Шановний Замовник! Наше підприємство займається технічним обслуговуванням систем зовнішнього освітлення, системи світлофорних об'єктів, систем дорожнього метеоспостереження. Дані роботи включені у тендері окремим розділом, але брати участь у ньому не має можливості, так як основні роботи пов’язані з експлуатаційним обслуговуванням дорожнього покриття. В інших регіонах Служби відновлення та розвитку інфраструктури виносять окремими закупівлями: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги та ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту відповідно. Тобто приймати участь можуть більше учасників, а не лише бути на умовах Співвиконавця у дорожніх компаній. Слід зазначити, що при умові включення робіт по технічному обслуговуванні систем зовнішнього освітлення у склад основних об’ємів робіт по експлуатаційному утриманні наземних видів транспорту не дає можливості включати в перелік основних матеріалів, матеріали які необхідні для обслуговуванням систем зовнішнього освітлення, системи світлофорних об'єктів, систем дорожнього метеоспостереження і в подальшому отримати кошти, передбачені на інфляцію. Для прозорості, честності та більш конкурентоспроможності, вважаємо, доцільніше зробити 2 окремі закупівлі, тим паче інші Замовники так і роблять.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі визначений з врахуванням потреби Замовника з дотриманням рекомендації Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 жовтня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
425 285 000,00
UAH з ПДВ
|
425 285 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
425 285 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2024 09:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2024 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2024 15:34
|
Додатки до договору № 100-01-24.pdf | укладений |
20 листопада 2024 15:32
|
Договір № 100-01-24.pdf | укладений |
20 листопада 2024 15:32
|
Протокол № 10-07-24 від 13.11.2024.pdf | укладений |
13 листопада 2024 11:34
|