Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Реконструкція (санація) самотічного каналізаційного колектора Д 600-800 мм від вул. Харківська,32 по вул. Сумсько - Київських дивізій до КНС-6
Очікувана вартість
15 321 257,00 UAH
UA-2019-12-17-001424-c f63462a0195047ac8668f20b4506c561
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коренев Іван Вікторович

380542700593 tenderdim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Коренев Іван Вікторович
380542700593
tenderdim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2019 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 січня 2020 15:16
Очікувана вартість: 15 321 257,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 153 212,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30642.51 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція (санація) самотічного каналізаційного колектора Д 600-800 мм від вул. Харківська,32 по вул. Сумсько - Київських дивізій до КНС-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40004, Україна, Сумська область, Суми, Горького,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 грудня 2019 12:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 12:49
Зміни ТД.pdf
24 грудня 2019 12:49
Додаток 3 (із змінами).docx
24 грудня 2019 12:49
Тендерна документація (із змінами).docx
17 грудня 2019 16:14
Додаток 6.docx
17 грудня 2019 16:13
Додаток 5.docx
17 грудня 2019 16:13
Додаток 4 Проект договору.docx
17 грудня 2019 16:12
Додаток 2.docx
17 грудня 2019 16:11
Додаток 1.docx
24 грудня 2019 12:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 16:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 12:49
Зміни ТД.pdf
24 грудня 2019 12:49
Додаток 3 (із змінами).docx
17 грудня 2019 16:12
Додаток 3.docx
24 грудня 2019 12:49
Тендерна документація (із змінами).docx
17 грудня 2019 16:03
Тендерна документація.docx
17 грудня 2019 16:14
Додаток 6.docx
17 грудня 2019 16:13
Додаток 5.docx
17 грудня 2019 16:13
Додаток 4 Проект договору.docx
17 грудня 2019 16:12
Додаток 2.docx
17 грудня 2019 16:11
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 17 грудня 2019 17:45
Дата відповіді: 18 грудня 2019 10:22
Доброго дня! В Додатку 3 до тендерної документації «Технічне завдання» відсутні будь-які посилання на марки матеріалів, відповідно не зазначено параметри матеріалів, які необхідні для виконання робіт, що унеможливлює розробку кошторисної документації. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня. Зазначте, будь ласка, конкретно, марки яких матеріалів Вас цікавлять?
щодо технічного завдання
Дата подання: 18 грудня 2019 13:13
Дата відповіді: 21 грудня 2019 11:14
Доброго дня! Просимо надати відомість ресурсів або специфікацію матеріалів і обладнання, оскільки тендерна документація містить лише обсяги робіт (жодної інформації про характеристики матеріалів, що передбачені проектом). Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторишними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Згідно п.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації та Додатку 3 Технічне завдання, де будуть враховані ваші запитання.
щодо тенічного завдання
Дата подання: 18 грудня 2019 13:15
Дата відповіді: 21 грудня 2019 11:14
Просимо конкретизувати інформацію стосовно пунктів Додатку 3 до тендерної документації, а саме: Пункт 7: Скільки см асфальтобетонного покриття необхідно додавати, або вказати коефіцієнт, що застосовується до пункту 7. Тип та кількість асфотобетонної суміші, що передбачаються у пунктах 6 і 7. Пункт 18: тип та кількість заглушок. Пункт 20: тип всмоктувального колектору. Діаметр труби або іншого матеріалу, який передбачено у проекті. Пункт 22: номенклатура та кількість кожного виду фасонних частин. Пункт 25: тип поліетиленових труб ду 200 мм. Пункт 37: тип поліетиленових труб ду 710 мм. Пункт 43: тип поліетиленових труб ду 630 мм. Пункт 45: тип розчину для заповнення порожнин. Пункт 50: тип поліетиленових труб ду 500 мм. Пункти 54, 55, 56: номенклатура та кількість залізобетонних виробів, люків для колодязів та скоб ходових. Пункт 57: вид та кількість сталевих конструкцій для виготовлення драбин. Пункт 63: марка керамічної цегли. Просимо додатково зазначити кількість машино-годин роботи та тип обладнання для перекачування стоків, що передбачені проектом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації та Додатку 3 Технічне завдання, де будуть враховані ваші запитання.
щодо тендерної документації
Дата подання: 19 грудня 2019 15:28
Дата відповіді: 20 грудня 2019 15:10
Доброго дня! Пункт 4.4 Розділу І ТД містить інформацію: ціна робіт, що доручається до виконання, у межах фінансування на 2020 рік становить 20000 грн. В той же час п. 4.7 зазначає строк виконання робіт 16.12.2020 року у повному обсязі. Просимо привести інформацію у ТД у відповідність.
Відповідь: Тендерна документація, в розрізі Вашого питання, складена у повній відповідності, оскільки очікувана вартість предмету закупівлі відповідає вартості проекту на даний об’єкт. Ціна робіт, що доручається до виконання, у межах фінансування на 2020 рік становить 20000 грн., відповідно до бюджетних призначень на даний час. Термін повного виконання робіт зазначений відповідно до проекту.
щодо технычного завдання
Дата подання: 19 грудня 2019 15:32
Дата відповіді: 20 грудня 2019 08:37
1. Просимо вказати клас наслідків (відповідальності) об'єкта.
Відповідь: Клас наслідків (відповідальності) об"єкта СС2.
щодо технічного завдання
Дата подання: 19 грудня 2019 15:33
Дата відповіді: 21 грудня 2019 11:14
2. Просимо вказати, чи застосовані які-небудь коефіцієнти до норм витрат труда робітників-будівельників, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів для врахування впливу умов виконання робіт, передбачених проектом. Чи до всіх позицій вони застосовані?
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації та Додатку 3 Технічне завдання, де будуть враховані ваші запитання.
технічне завдання
Дата подання: 19 грудня 2019 16:07
Дата відповіді: 21 грудня 2019 11:14
Доброго дня! Просимо уточнити інформацію стосовно п. 20, 21 Додатку 3, а саме: довжина всмоктульного колектора 150 м - це на одну ділянку та потрібно застосувати К=7 за кількістю ділянок або це загальна довжина на всі 7 ділянок і ніякіх коефіцієнтів не застосовується?
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації та Додатку 3 Технічне завдання, де будуть враховані ваші запитання.
Технічне завдання
Дата подання: 20 грудня 2019 10:36
Дата відповіді: 21 грудня 2019 11:13
Доброго дня! Просимо вказати зовнішній діаметр труби, роботи з збирання нитки з якої враховано у позиції 25. В цьому пункті зазначено діаметр 200 мм, а у пункті 26 протягування цієї труби понад 200 до 315 мм.
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації та Додатку 3 Технічне завдання, де будуть враховані ваші запитання.
Технічне завдання
Дата подання: 20 грудня 2019 10:47
Дата відповіді: 21 грудня 2019 11:13
Просимо вказати зовнішній діаметр труб, роботи з прокладання яких враховані у позиціях 42,43.44 і позиціях 49, 50 Додатку 3 та привести їх відповідність між собою. Так позиція 42 передбачає установлення оголовку для протягування трубопроводу понад 630 до 710, збирання нитки діаметр 630, а протягування понад 630 до 800 мм. Так само пункт 50 передбачає збирання нитки трубопроводу діаметром 500, а пункт 49 установлення оголовку для протягування трубопроводу діаметром понад 630 до 710 мм.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації та Додатку 3 Технічне завдання, де будуть враховані ваші запитання.
щодо тендерної документації
Дата подання: 20 грудня 2019 14:42
Дата відповіді: 21 грудня 2019 11:13
Згідно пп.7 п.1 розділу ІІІ до Тендерної документації, в якому зазначається вимога надати в складі Тендерної пропозиції лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника в якому інформується, що поточні ціни на матеріальні ресурси відповідають вимогам п. 6.3.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва». хоча ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 має назву « Правила визначення вартості будівництва», а «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» має класифікатор ДСТУ Б Д.1.1-2:2013. Надайте уточнення, відповідо до пункту 6.3.1. якого саме документу потрібно надати вищезазначений лист.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації та Додатку 3 Технічне завдання, де будуть враховані ваші запитання.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-17-001424-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 20 грудня 2019 10:40
ПРОСИМО:
надати відомість ресурсів або специфікацію матеріалів і обладнання, оскільки тендерна документація містить лише обсяги робіт (жодної інформації про характеристики матеріалів, що передбачені проектом) по об’єкту «ДСТУ Б Д 1.1.-1:2013: Реконструкція (санація) самотічного каналізаційного колектора Д 600-800 мм від вул. Харківська,32 по вул. Сумсько-Київських дивізій до КНС-6», ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-17-001424-c.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 грудня 2019 11:15
Найближчим часом будуть внесені зміни до Тендерної документації та Додатку 3 Технічне завдання, де будуть враховані ваші запитання.
Номер вимоги: UA-2019-12-17-001424-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 20 грудня 2019 10:51
ПРОСИМО:
привести інформацію у тендерной документації у відповідність, оскільки: пункт 4.4 Розділу І тендерної документації містить інформацію: ціна робіт, що доручається до виконання, у межах фінансування на 2020 рік становить 20000 грн. В той же час п. 4.7 зазначає строк виконання робіт 16.12.2020 року у повному обсязі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2019 15:11
Тендерна документація, в розрізі Вашого питання, складена у повній відповідності, оскільки очікувана вартість предмету закупівлі відповідає вартості проекту на даний об’єкт. Ціна робіт, що доручається до виконання, у межах фінансування на 2020 рік становить 20000 грн., відповідно до бюджетних призначень на даний час. Термін повного виконання робіт зазначений відповідно до проекту.
Номер вимоги: UA-2019-12-17-001424-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 16 січня 2020 13:23
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» до розгляду;
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету №20/05.02.03-05/2019 від 10.01.2020 року та повідомлення про намір укласти договір з Учасником ФОП Ляшенко М.О.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 січня 2020 10:49
Скарга на Протокол засідання тендерного комітету №20/05.02.03-05/2019 від 10.01.2020 року ТОВ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ» про скасування протоколу № 20/05.02.03-02/2020 засідання тендерного комітету від 10.01.2020 р. та повідомлення про намір укласти договір з ФОП Ляшенко М. О. є неправомірною та надана з порушеннями діючого законодавства України

Документи подані скаржником

16 січня 2020 13:23
Скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ляшенко Максим Олександрович 13 125 359,00
UAH з ПДВ
13 125 359,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕПЛО-СВІТ 14 008 203,60
UAH з ПДВ
14 008 203,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ 14 071 398,24
UAH з ПДВ
14 071 398,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2020 14:07
Електронний підпис
13 січня 2020 14:00
тендерна пропозиція
03 січня 2020 17:25
Електронний підпис

Публічні документи

03 січня 2020 16:37
Електронний підпис
03 січня 2020 16:33
декл.pdf
03 січня 2020 16:21
4 забезпечення.rar
03 січня 2020 16:21
11. ГЛ захист довкілля.pdf
03 січня 2020 16:21
10. Додаток 6.pdf
03 січня 2020 16:21
6-8. Дог. ціна учасника.pdf
03 січня 2020 16:21
3. Додаток 3.pdf
03 січня 2020 16:21
2.ст.17 Закону.pdf
03 січня 2020 16:21
1.1 наявність бази.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ляшенко Максим Олександрович

ТОВ ТЕПЛО-СВІТ

ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ляшенко Максим Олександрович
#3110923238
Переможець 13 125 359,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 15:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ляшенко Максим Олександрович
#3110923238
13 125 359,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 13:03
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 14:30
Додаткова угода №8_0001.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 14:30
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:33
Додаткова угода №6_0001.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:32
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:18
Додаткова угода №2_0001.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:18
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 14:05
Додаткова угода №1_0001.pdf зміни до договору
12 листопада 2020 14:04
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 10:58
Додаток №3.pdf укладений
28 січня 2020 10:58
Додаток №2.pdf укладений
28 січня 2020 10:58
Додаток №1.pdf укладений
28 січня 2020 10:57
Договір №17-б.pdf укладений
28 січня 2020 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума фінансування робіт у 2020 році збільшена на 7694000,00 грн.на підставі рішення Сумської міської ради №7662-МР 21.10.2020р.
Номер договору про закупівлю: 17-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до документально підтверджених об’єктивних обставин, а саме листа Департаменту фінансів, економіки та інвестицій СМР «Про фінансування видатків спеціального та загального фонду бюджету Сумської міської ОТГ» щодо недопущення утворення кредиторської заборгованості головними розпорядниками бюджетних коштів та службової записки начальниці структурного підрозділу, щодо відсутності фінансування по даному об"єкту, виникла необхідність внесення змін до договору № 17-б в частині продовження строку дії договору до 31.12.2021 р. у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника за умови, що таке продовження не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 17-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із затримкою фінансування витрат Замовника термін дії Договору №17-б, укладеного 28.01.2020 р. подовжений до 30.12.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 17-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін дії Договору від 28.01.2020 р. №17-б продовжений до 29.12.2023 р. у зв"язку із відсутністю фінансування, яке виникло на підставі обставин непереборної сили, що підтверджується Листом ТПП №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022
Номер договору про закупівлю: 17-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 08
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 29 грудня 2023
Сума оплати за договором: 13 125 359,00
UAH