Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44094936 |
Вебсайт: | https://sherbanivska-gromada.gov.ua/upravlinnya-zhitlovokomunalnogo-gospodarstva-10-40-36-05-12-2019/ |
Місцезнаходження: | 38750, Україна , Полтавська обл., село Щербані, вул.Центральна, будинок 2в |
Контактна особа: |
Максим Хмеленко +380662335718 uzhkh.tender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 липня 2023 13:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 9 462 024,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 94 620,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2023 13:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2023 13:16 |
ТД - Геннадія Біліченка.docx | |
26 липня 2023 13:16 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
26 липня 2023 13:16 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
26 липня 2023 13:16 |
Додаток 2 Відомість ресурсів.rtf | |
26 липня 2023 13:16 |
Додаток 2 Вiдомiст обємiв робіт Біліченка.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-17-000058 ● d6888ee15d9c4d4ea2b1120db43ba22e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2023 16:26 |
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2023 № 229
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Дейкалової Я.В. від 17.10.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 17.10.2023 № 229
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1. UA-2023-07-26-006157-a
26.07.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-19 13:00:27
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт вул. Геннадія Біліченка з влаштуванням додаткової смуги руху для правого повороту у місці примикання вул. Геннадія Біліченка в с. Щербані до вул. Європейська в м. Полтава Полтавського району Полтавської області за кодом (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-07-26-006157-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-19 14:04:44
Відповідь на запит
Розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувану вартість визначено відповідно до потреб Управління житлово-комунального господарства Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області та норм чинного законодавства. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, та затвердженого Експертного звіту.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів: https://sherbanivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-08-33-47-23-08-2023/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-03 11:05:54
Запит про надання пояснень
Переліком робіт передбачено наступний вид робіт: «знiмання асфальтобетонних покритгiв дорiг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покритгiв шириною фрезерування 2100 мм та глибиною фрезерування 50 мм».
Дано фрезу BOMAG BM 2000/60-2, 2015 р.(щирина різання 2000мм). Яким чином виконано вимогу в частині підтвердження наявності необхідної техніки та обладнання для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі: Капітальний ремонт вул. Геннадія Біліченка з влаштуванням додаткової смуги руху для правого повороту у місці примикання вул. Геннадія Біліченка в с. Щербані до вул. Європейська в м. Полтава Полтавського району Полтавської област.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-08 16:24:34
Відповідь на запит
Тендерна документація не містить вимог щодо того, що технічні характеристики обладнання, матеріально-технічної бази та технологій повинні відповідати технічним характеристикам обладнання, машинам та механізмам, які зазначені у проектно-кошторисній документації (переліку робіт).
Вимогою тендерної документації є лише підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Так, підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено: "Обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі: Дорожня фреза – 1шт". На виконання даної вимоги, Учасником надано відповідні документи.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Подано позовну заяву до Полтавського окружного адміністративного суду, яку зареєстровано 20.11.2023 |
Дата публікації: | 20 листопада 2023 |
Номер відкриття провадження: | 440/17293/23 |
Дата відкриття провадження: | 20 листопада 2023 |
Документи:
21 листопада 2023 16:35
|
Електронний підпис |
21 листопада 2023 16:35
|
Електронний підпис |
20 листопада 2023 16:34
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДБК КВАНТ" |
9 459 950,00
UAH з ПДВ
|
9 459 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДБК КВАНТ" #42103828 |
Переможець |
9 459 950,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2023 12:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 12:38
|
Додаткова угода 1 ТОВ ДБК КВАНТ (Капітальний ремонт вул. Геннадія Біліченка).pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2023 12:07
|
Договір ТОВ ДБК КВАНТ (Капітальний ремонт вул. Геннадія Біліченка).pdf | укладений |
15 серпня 2023 12:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено суму договору на 638935,30 грн |
Номер договору про закупівлю: | 08.23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |