Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
185 000,00 UAH
UA-2020-01-14-001763-c ● f611a616ad1d401aa05d29dfb8d9d991
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни) |
Код ЄДРПОУ: | 01131514 |
Вебсайт: | http://iev.aero |
Місцезнаходження: | 03036, Україна , Київ обл., Київ, пр-т. Повітрофлотський, 79, Аеропорт "Київ" (Жуляни) |
Контактна особа: |
Богінська Олена Віталіївна 380443392451 avb@airport.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 січня 2020 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2020 14:45 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2020 14:43 |
Очікувана вартість: | 185 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 925,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Канцелярське приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9104 Одиниця
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03036, Україна, місто Київ, Київ, Повітрофлотський проспект, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2020
—
12 лютого 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Банківські | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2020 16:17 |
Документація зі змінами (канцтовари) 2020.docx |
15 січня 2020 16:17 |
Зміни до документвції.docx |
14 січня 2020 14:43 |
Документація (канцтовари) 2020.docx |
14 січня 2020 14:43 |
Проект Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 січня 2020 10:56
Дата відповіді: 15 січня 2020 14:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналоги до розгляду прийматися не будуть. Інформацію щодо найменування та ТМ запропонованого Товару буде доповнено. Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов’язкове зазначення очікуваної вартості «з урахуванням ПДВ» або «без урахування ПДВ», оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА» з урахуванням ПДВ. Проте, до оцінки та участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форм оподаткування. Але, враховуючи те, що учасники (платники ПДВ та неплатники ПДВ) під час проведення аукціону знаходяться в нерівних умовах, Замовник залишає за собою право, у разі визначення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника неплатника ПДВ додати до його комерційної пропозиції 20% загальної вартості предмету закупівлі (ПДВ), що пропонується. У випадку, якщо комерційна пропозиція такого учасника (у разі додавання 20% ПДВ) перевищить за ціною комерційну пропозицію наступного учасника, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, Замовник відхиляє пропозицію такого учасника (неплатника ПДВ), як таку, що не відповідає умовам документації. Вищезазначені умови містяться в документації допорогової закупівлі.
Документи для подачі цінової пропозиції
Дата подання: 15 січня 2020 12:59
Дата відповіді: 15 січня 2020 13:53
Згідно додатку 2, п.2 необхідно надати гарантійний лист на фірмовому бланку в довільній формі, затверджений підписом. Гарантійний лист про що? Що саме потрібен гарантувати Учасник? Внесіть будь ласка, уточнюючі зміни щодо даного гарантійного листа, на зразок конкретизиції як в пункті 3(3.1 та 3.2)
Відповідь: Доброго дня! Уточнюючі зміни щодо даного гарантійного листа будуть внесені.
Уточнення по технічним характеристикам
Дата подання: 15 січня 2020 14:37
Дата відповіді: 15 січня 2020 15:54
Позиція 27 та 28 Біндери 41 мм та 32 мм по 12 шт, вказано в назві, проте в колонці "одиниці виміру та пакування" у вас вказано, що в упаковці 24 шт. Не зрозуміло яка ж кількість біндерів вам потрібна. Таких упаковок по 24 шт не буває. Всі упаковки біндерів по 12 шт. Внесіть зміни в технічне завдання, будь ласка, мабуть у вас описка.
Відповідь: Доброго дня! Дякую за запитання. В технічне завдання будуть внесені зміни.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БРАВО-ПАП" #37028812 |
Відхилено |
149 991,60
UAH з ПДВ
|
24 січня 2020 15:44
|
|
ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ" #42843973 |
Переможець |
182 984,58
UAH з ПДВ
|
28 січня 2020 13:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
79-2020 (канцелярське приладдя).pdf | укладений |
31 січня 2020 15:05
|